رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل پارمیس کیش

تعداد بازدید: ۶۲۶۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

افراد زیادی که به کیش سفر می‌کنند دلشان نمی‌خواهد دیگر هیچ مسئولیتی در این مدت برعهده‌شان باشد. در مقابل، این افراد مایل هستند تا تمام مدت سفرشان را به خوش‌گذرانی و استراحت اختصاص دهند. با این حال، آیا می‌توان غذا را در این مدت حذف کرد و سپس زمانی که سفر تمام شد، آن را ادامه داد؟ همه ما می‌دانیم که این مورد امکان ندارد و برای همین، باید برای آن راه‌حلی در نظر گرفت. استفاده از رستوران هتل‌ها می‌تواند یکی از گزینه‌های برتر روی میز ایده‌ها باشد که خیالتان تا حد زیادی از کیفیت آن راحت باشد. برای همین، بهتر است قبل از حرکت، از محیط آن‌ها بیشتر آگاهی داشته باشید تا سپس تصمیم بگیرید.

 

در این مقاله، هتل پارمیس کیش را به شما معرفی خواهیم کرد و در مورد رستوران‌ها و کافی‌شاپ آن صحبت می‌کنیم. این آشنایی به شما کمک می‌کند تا هنگام حضور در کیش با مشکلی که در بالا گفتیم روبه‌رو نشوید. زیرا اکنون می‌دانید که مساله از چه قرار است و یکی از راه‌حل‌های آن چیست. پس این مطلب را تا انتهای آن بخوانید تا بتوانید با این آشنایی، تصمیم مناسبی بگیرید.

 

اسامی رستوران‌های هتل پارمیس کیش

کیش در تمام زمان‌ها پذیرای مسافران از جاهای مختلف ایران و کشورهای دیگر است؛ در واقع، هر زمانی که به این جزیره بروید، افرادی با فرهنگ و سبک‌های مختلف را خواهید دید که برای مسافرت، کیش را انتخاب کرده‌اند. همین موضوع سبب شده است تا هتل‌داران به فکر خدمت‌رسانی بیشتر باشند؛ زیرا مایلند تا افراد در سفرهای بعدی نیز آن‌ها را انتخاب کنند. در این مسیر، هتل پارمیس ۴ رستوران با سبک‌های مختلف آماده کرده است تا لحظاتی را که در کیش هستید برایتان با خاطرات خوش همراه شود. برای آشنایی بیشتر، در ادامه این رستوران‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

 

رستوران فودسان هتل پارمیس کیش

اولین رستوران هتل پارمیس کیش با نام فودسان فعال است. این بخش از هتل پذیرای حدوداً ۲۵۰ نفر از شما عزیزان به طور هم‌زمان است که در طبقه همکف هتل قرار دارد. غذاهای دریایی، از اولین خوراک‌هایی هستند که افراد هنگام حضور در این جزیره از آن استقبال می‌کنند و مایل هستند تجربه کنند؛ به همین خاطر، هتل پارمیس به این موضوع توجه داشته و بخشی از منوی غذاها را به این سبک اختصاص داده است و شما می‌توانید از میانشان، موردی را انتخاب کنید که همیشه ترجیح می‌دادید بخورید یا آن غذایی را انتخاب کنید که تا به آن لحظه تجربه نکرده‌اید.

 

رستوران هتل پارمیس کیش

 

در ادامه، انواع غذاهای ایرانی مانند سبک‌های مختلف کباب و خورشت‌ها در منوی فودسان وجود دارد. زیرا خیلی از افراد هستند که ترجیح می‌دهند همان غذای مرسوم ایرانی را نوش جان کنند. البته این تمام موارد نیست و در کنار این خوراک‌ها، غذاهای معروف فرنگی را هم قرار داده‌اند. زیرا این هتل تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا حد امکان به تمام سلیقه‌ها توجه کند.

 

رستوران پارمیدا هتل پارمیس کیش

علاوه بر فودسان، رستوران دیگری با نام پارمیدا فعال است که شما می‌توانید آن را نیز تجربه کنید. منویی که در این بخش نیز سرو می‌شود خوراک‌هایی از موارد بالا هستند و در تمام موارد آشپزها تلاش کرده‌اند تا خوراک لذیذی را نوش جان کنید.

 

رستوران سنتی پوریا هتل پارمیس کیش

برخی از افراد ترجیح می‌دهند هر جا که می‌روند در محیط‌هایی که یادآور دوره‌های گذشته است غذای خود را نوش جان کنند. این رستوران هتل پارمیس کیش از کنار این مورد بی‌توجه نگذشته و فضایی سنتی با الهام از معماری دوران صفویه آماده کرده است. این محیط، کافه هتل پارمیس کیش نیز به حساب می‌آید و شما می‌توانید چای و قلیان هم در سفارش خود داشته باشید. بنابراین، اگر از آن دسته افرادی هستید که به محیط‌های سنتی علاقه دارید این قسمت هتل پارمیس می‌تواند برایتان جذاب باشد.

 

خانه اسپاگتی در هتل پارمیس کیش

در کنار تمام رستوران‌های بالا، هتل پارمیس محیط مخصوصی تدارک دیده است تا در آن بتوانید انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا که معروف‌ترینشان است نوش جان کنید. این قسمت به نام خانه اسپاگتی در جزیره کیش معروف شده است.


هتل های 5 ستاره کیش : رزرو با بیشترین تخفیف


بوفه صبحانه هتل پارمیس کیش

برای این‌که از صبحانه هتل پارمیس جا نمانید، دانستن زمان سرو غذا کمک‌کننده است؛ این هتل از ساعت ۷:۳۰ به مدت دو ساعت، یعنی تا ۹:۳۰ برای صبحانه منتظر شما است. اگر هم مایل بودید که از اتاق خود خارج نشوید این وعده سلف‌سرویس است؛ بنابراین، شما حتی می‌توانید در اتاق خود امکان سرو غذا داشته باشید.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل پارمیس کیش

رستوران سنتی پوریا هتل پارمیس برای ناهار و شام آماده سرویس‌دهی است و در فودسان نیز همینطور است. شما می‌توانید برای ناهار از ۱۱:۳۰ تا ۱۵ و شام از ۱۹ تا ۲۳ به این رستوران‌ها بروید و غذای خود را میل کنید.

 

برای روزهای جمعه و عیدها در رستوران پارمیس کیش غذاهای مخصوصی در نظر گرفته است که شما می‌توانید در صورت حضور در این زمان، از آن نوش جان کنید.

 

کافه هتل پارمیس کیش

 

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل پارمیس کیش

تصور کنید با عزیزانتان در گوشه‌ای از کافی شاپ هتل پارمیس کیش نشسته‌اید. در این لحظه‌ها، شنیدن پیانویی که نواخته می‌شود به شما حس و حال شیرین‌تری را می‌دهد تا از این جایی که هستید لذت بیشتری ببرید. کافی شاپ پارمیس کیش در لابی این هتل قرار دارد و شما می‌توانید انواع دسرها و نوشیدنی‌ها را در این مکان سفارش داده و نوش جان کنید.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پارمیس کیش چگونه است؟

هتل پارمیس از هتل‌های کیش به حساب می‌آید که به سلیقه افراد توجه فراوانی می‌کند؛ به همین خاطر، علت ساخت تعداد رستوران‌های متعدد و متنوع را درک خواهید کرد. این هتل برای جلب رضایت بیشتر مسافران نیز با کارکنان مجرب و باحوصله‌ای همکاری می‌کند تا بتوانید خاطره خوبی در این سفر برای خود بسازید. همینطور تهیه غذاهای خوشمزه از مواد اولیه باکیفیت و بهداشت و نظافت هم در این مسیر جلب رضایت شما همراه سایر موارد است.


هتل‌های 4 ستاره کیش با تخفیف به همراه عکس


سخن آخر

در این قسمت با امکانات غذایی هتل پارمیس کیش آشنا شدید. برای این‌که بتوانید در زمانی که در این جزیره هستید لذت بیشتری را تجربه کنید، آمادگی از قبل بسیار کمک‌کننده است؛ به همین خاطر، رزرو هتل می‌تواند به شما برای رسیدن به این خواسته کمک کند. شما برای این منظور می‌توانید از طریق رهی نو اقدام کنید. این گروه آماده است تا برای هر زمان که مایل باشید، هتل شما را برای مدت زمانی که دوست دارید رزرو کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مرسده ۱۴۰۲/۸/۱۰

پیانوی کافی شاپ پارمیس کیش خیلی میچسبه واقعا خستگی گردش رو از تنمون در اورده بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۳

مرسده عزیز خیلی هم عالی امیدواریم که خاطرات خوشی همچنان در سفرهای پیش رو داشته باشید و از خدمات رهی نو نیز استفاده نمایید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...