رَهی نو

پارک ساحلی مرجان کیش

تعداد بازدید: ۵۸۵۷ ۴ آذر ۱۳۹۶

ساحل زیبای جزیره کیش با تلاطم آب‌های خلیج فارس زیبا شده و فرصت گشت‌وگذار را برای همه مردم ایجاد می‌کند. یکی از این جذابیت‌های توریستی جزیره کیش، پارک ساحلی مرجان است که با آفتاب و ساحل نقره‌ای خود پذیرای همه توریستان خواهد بود. این ساحل مکانی است برای شاد بودن و عمیق نفس کشیدن. به هر جای این پارک ساحلی که بنگرید آلاچیق‌ها را خواهید دید که بهترین استراحت‌گاه‌ها را برای شما ایجاد کرده‌اند. نه تنها این آلاچیق‌ها، بلکه می‌توانید سوار دوچرخه‌ها شوید و گشتی در این منطقه بزنید. این پارک فقط قصد دارد شما را از هیاهوی زندگی دور کند و هیجان را به شما هدیه بدهد.

 

این ساحل با ماهیان، موجودات آبزی، صدف‌ها و حلزون‌ها، شقایق‌ها و عروس‌های دریایی و... جان پیدا کرده است و لذت تماشا را برای گردشگران چند برابر می‌کند. چشم اندازهای زیبای این منطقه در مقابل آب‌های شفاف و زلال با جسم و روح شما بازی می‌کند و هر دقیقه را برای شما خاطره انگیز خواهد کرد.

 

صبح‌ها در زمان طلوع آفتاب و عصرها در زمان غروب بهترین فرصت برای تماشای برآمدگی و فرورفتگی خورشید خواهد بود تا این پدیده را از زیباترین نقطه تماشا کنید.

 

پارک ساحلی مرجان کیش

 

ساحل مرجان کیش کجاست؟

پارک ساحلی مرجان کیش در شرق جزیره و در نزدیکی بازار مرجان قرار دارد.

 

برای اینکه به این پارک ساحلی بروید و در آن قدم بزنید، باید به سمت شرقی جزیره بروید و خود را به میدان مرجان برسانید. اگر وسیله شخصی دارید رفتن به آن برای شما آسان خواهد بود و در غیر این صورت می‌توانید از تاکسی‌های کیش استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به پارک ساحلی برسانید و اکسیژن خالص را تنفس کنید. خوشبختانه این پارک ساحلی هزینه ورودی ندارد و بازدید از آن جزو تفریحات رایگان کیش است. شما می‌توانید به طور رایگان در هر ساعتی که بخواهید به این پارک بروید و از موجودات دریایی و صحنه‌های حیرت انگیز طبیعت لذت ببرید.

 

پارک ساحلی مرجان یکی از جاهای دیدنی کیش است که ارزش حداقل یکبار دیدن را دارد.

 

ساحل مرجان کیش در شب

این ساحل شب‌های بسیار چشم نواز و دل انگیزی دارد. با آمدن تاریکی و روشن شدن چراغ‌ها شاهد ایجاد منظره زیبا و رویایی خواهید شد که با صدای امواج آب با جسم و روح شما بازی می‌کند. قدم زدن بر روی شن‌های ساحلی شب هنگام بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

 

اسکله مرجان کیش

جالب است بدانید که در این پارک یک اسکله وجود دارد که فرصت قایق سواری را به شما می‌دهد. قایق‌هایی در این اسکله گذاشته شده که تفریحی هیجان انگیز و البته بی خطر را برای مسافرین و توریستان به ارمغان خواهد آورد. برای سوار شدن بر روی این قایق‌ها جلیقه نجاتی که به شما داده می‌شود بپوشید و لحظاتی را با قایق در آب‌ها بگذرانید.

 

در قسمت انتهایی این اسکله مجسمه مرد نقره‌ای را مشاهده خواهید کرد که با تلسکوب در حال تماشای آسمان است و شب‌ها نورپردازی می‌شود. یکی از صحنه‌های جالبی که بر روی این اسکله می‌توانید تماشا کنید این است که تکه نانی به داخل آب بیندازید و شاهد هجوم ماهی‌ها برای خوردن نان شوید.

 

اسکله مرجان کیش


اقامت در هتل ترنج کیش و هتل داریوش کیش را از دست ندهید


امکانات ساحل مرجان

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این پارک اتصال آن به دریا است. در این ساحل امکانات زیادی برای مسافرین فراهم شده تا در هر ساعتی بتوانند از حضور خود در آن لذت ببرند و تفریح کنند.

 

این پارک دارای پیست دوچرخه سواری بوده و فقط کافی است یک دوچرخه کرایه کنید. با این دوچرخه رکاب بزنید و به تمام قسمت‌های ساحل بروید و از تمام چشم اندازهای باشکوه آن بهره ببرید. در حالیکه دوچرخه سواری می‌کنید نسیم خنک دریا که پوست شما را نوازش می‌کند احساس کنید و نفس عمیق بکشید. فقط تا می‌توانید رکاب بزنید.

 

همانطور که گفته شد در این پارک آلاچیق‌های زیادی قرار دارد که می‌توان به دور از آفتاب ساحلی در سایه‌ای خنک نشست و درحالیکه فنجانی چای در دست داشت از مناظر لذت برد. این تفریح زمانی هیجان انگیزتر می‌شود که یک وعده ناهار و یا شام در زیر این آلاچیق‌ها خورد. البته باربکیوهایی برای طبخ غذا نیز در این مکان وجود دارد.

 

تفریحات آبی ساحل مرجان کیش تجربه‌ای بیادماندنی و فراموش نشدنی برای همه افراد خواهد بود و اصلا فراموش نخواهد شد. در این ساحل امکاناتی مانند غواصی، شنا، جت سواری، فلای برد، شاتل و ... فراهم شده است. اگر شنا کردن را دوست داشته باشید، می‌توانید دل به دریا بزنید و در آب‌های شفاف این جزیره نیز شنا کنید. اما اگر شنا کردن را دوست ندارید می‌توانید لباس غواصی به تن کنید و از نزدیک موجودات دریایی کوچک و بزرگ را مشاهده کنید.

 

این جزیره از هر فرصتی برای خاطره انگیز کردن سفر شما استفاده می‌کند. پس بهتر است شما نیز در اینجا آدرنالین خون خود را بالا ببرید.

 

رستوران ساحل مرجان کیش

چند کافی شاپ، فودکورت و .. در این مکان ساخته شده که در محیط‌های بسیار دنج و آرام سرویس دهی می‌کنند. در اینجا می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها را با تماشای دریا و مناظر نوش جان کنید. فضای این رستوران‌ها بسیار آرام و زیبا است و کارکنان آنها با مهربانی تمام خدمات خود را انجام می‌دهند. سعی کنید در یک رستوان ساحلی حتما یک وعده غذایی میل کنید و با طعم غذاهای این منطقه نیز آشنا شوید.

 

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی - گردشگری این جزیره زیبا، پایاب کیش است. اگر به کیش سفر کردید این مکان زیبا را به هیچ عنوان از دست ندهید! 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...