رَهی نو

قلعه وحشت کیش

تعداد بازدید: ۶۸۱۴ ۴ آذر ۱۳۹۶

جزیره کیش جادوی سحرآمیزی دارد که همه را مجذوب و شیفته خود می‌کند. این جزیره مملو از جاذبه گردشگری است و قلعه وحشت یکی از جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود. قلعه وحشت کیش اولین خانه‌ وحشت در جزیره بوده که در ساختمانی بیش از چند صد متر بنا شده است. این مکان مهیج برای افرادی ساخته شده که می‌خواهند ترس و هیجان را با هم در یک جا تجربه کنند.

 

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت سانس‌های مختلفی دارد و برای هر فردی در هر سن و سالی برنامه‌ای خاص در نظر گرفته است. بازدیدکننده‌های قلعه وحشت در اینجا نقش یک بازیگر را بازی می‌کنند که کنترل ترس و هیجان از عهده آنها خارج است. یک لیدر در تمام مسیر کنار شما است، اما انتظار کمک را از او نداشته باشید.

 

حضور در قلعه وحشت آدرنالین خون شما را بالا می‌برد و می‌توانید تاتیرات آن را در بدن خود مشاهده کنید. بعد از خروج احساس شادی می‌کنید و تمامی استرس و افسردگی از بدنتان خارج خواهد شد. شعار اصلی این قلعه این است که «اینجا کسی به شما خوش آمد نمی‌گوید؟» پس منتظر ترس غیرمنتظره باشید. گاهی اوقات بعضی از افراد در همان ابتدا با دیدن تاریکی مطلق قلعه وحشت از حضور در آن خودداری می‌کنند و پشیمان می‌شوند.

 

آدرس قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش در بلوار داریوش قرار دارد. این قلعه در پشت محوطه هتل ارم ساخته شده و مسافرین و گردشگران می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. برای اینکه بتوانید به قلعه وحشت بروید می‌توانید از تاکسی‌های کیش استفاده کنید و در زمان کوتاهی به آن برسید.

 

ساعت کار قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش از ساعت 6 بعدظهر تا 2 بامداد باز است و علاقمندان می‌توانند در این ساعات در قلعه وحشت حضور پیدا کنند و از اوج هیجان لذت ببرند. مدت زمانی که در داخل قلعه وحشت هستید 7 دقیقه است که احساس می‌کنید نیم ساعت در آن بوده‌اید.

 

قیمت بلیط قلعه وحشت کیش

قیمت بلیط این قلعه برای هر فرد 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است که در بعضی از ایام سال می‌توان از تخفیفات ویژه لذت برد و بلیط این مجموعه را با قیمت 29 هزار تومان تهیه کرد.

 

بخش‌های مختلف قلعه وحشت

در قلعه وحشت چند بخش وجود دارد که یکی پس از دیگری در انتظار شما خواهند بود. ابتدا که وارد می‌شود فضای کاملا تاریک قلب شما را مملو از ترس و وحشت می‌کند. بعد از طی کردن یک مسیر پر پیچ و خم ناگهان متوجه خواهید شد که فردی با یک اره برقی به دنبال شما است. بهترین راه این است که مسیر خروجی را پیدا کنید و در غیر این صورت فرار از دست این مرد برای شما سخت خواهد شد.

 

بخش های مختلف قلعه وحشت

در بعضی از بخش‌ها تارهای عنکبوت زیادی وجود دارد که روی فرد می‌افتند و حشت را چند برابر می‌کنند. صدای مخوفی در طی مسیر پخش می‌شود که موی بدن شما را سیخ می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این قلعه وجود چندین عکاس در طی مسیر است که از شما عکس می‌گیرد و زمان خروج طبق میلتان آنها را چاپ کرده و با اخذ مبلغی به شما تحویل می‌دهند. سه سانس قلعه شامل:

  • سانس برای افراد زیر چهارده سال
  • سانس متوسط
  • سانس فول اکشن برای افراد شجاع

 

نکات ورود به قلعه وحشت

  1. قبل از اینکه به قلعه وحشت بروید بهتر است نکاتی را رعایت کند تا از تمامی لحظات حضور خود در این مکان استفاده کنید.
  2. اگر نمی‌خواهید مدت زمان زیادی را در صف انتظار خرید بلیط بمانید، سعی کنید قبل از رفتن به قلعه وحشت برای خود بلیط تهیه کنید.
  3. افرادی که مشکل قلبی و تنفسی دارند، بهتر است در این قلعه حضور پیدا نکنند، چون اوج هیجان ممکن است برای آنها خوب نباشد.
  4. اگر فکر می‌کنید که با دیدن تاریکی مطلق ممکن است پشیمان شوید، بلیط نخرید چرا که هزینه خرید بلیط بعد از پشیمان شدن به شما بازگردانده نخواهد شد.
  5. در زمان خروج حتما از عکاسان بخواهید عکس‌های شما را چاپ کنند و با تماشای آنها لبخند را به لب خود بیاورید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نیما ۱۴۰۲/۴/۱۳

چه کاری اصلا اینجورجاها رو پیشنهاد نمیکنم بهتره جاهایی برید که انرژی مثبت داره اینجا ها فقط برای ادمای شرور خوب برن انرزیشون تخلیه بشه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۲۵

نیما جان از ثبت نظرتون تشکر میکنیم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...