رَهی نو

ورزش‌های دریایی در کیش

تعداد بازدید: ۴۵۲۲ ۴ آذر ۱۳۹۶

ورزش های آبی کیش

جزیره کیش فقط مقصدی برای بازدید از تاریخ، فرهنگ و هنر نیست، بلکه یک محیط مفرح و شاد برای لذت از هر لحظه حضور در این جزیره است. در سفر به کیش علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی کیش، از  ورزش‌های دریایی جزیره نیز می‌توانید استفاده کنید. در ورزش های آبی کیش محیط‌های مفرح و هیجان انگیزی ایجاد می‌شود که هر فرد تفریحاتی را تجربه کند که در سایر محیط‌ها امکان تجربه آنها وجود ندارد. این تفریحات آبی آدرنالین خون را بالا می‌برند و تمامی استرس‌ها و نگرانی‌های زندگی روازنه را از بدن خارج می‌کنند.

 

ورزش های آبی کیش

 

اطلاعات کلی در مورد ورزش ها و تفریحات آبی در کیش

هوای بسیار تمیز و لذت بخش جزیره کیش محیط بسیار خوبی برای انجام ورزش‌های مختلف و متنوع آبی در دریای مرجانی خلیج فارس فراهم می‌کند. در طی سال‌های اخیر ورزش‌های آبی زیادی در جزیره کیش انجام می‌شود که سعی بر این شده است که تمامی نکات ایمنی رعایت شود تا از خطرات احتمالی کاسته شود. کلوپ‌های زیادی در کیش هستند که تمامی خدمات مربوط به این ورزش‌ها را انجام می‌دهند.

کیفیت خدمات ارائه شده توسط این کلوپ‌ها یکسان است. ورزش‌های آبی مانند اسکوتر زیردریایی، پاراسل، فلای برد، غواصی، ماهیگری، شاتل کیش و... در میان محبوب‌ترین ورزش‌های جزیره هستند که علاقمندان خاص خود را دارند و هر روزه افراد زیادی آنها را انجام می‌دهند. فقط باید در نظر بگیرید که برای انجام این ورزش‌های آبی باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید و به آموزش‌های داده شده توجه کنید. این ورزش‌ها به صورت گروهی و تک نفره برای آقایان و بانوان انجام می‌شود و رعایت حجاب اسلامی برای همه افراد ضروری و واجب است.

برای تهیه بلیط خود می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و در ساحل مد نظر تفریح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و بلیط را رزرو کنید.

انواع تفریحات آبی در کیش

اسکوتر زیر دریایی. اسکوتر دریایی از جمله تفریحات بسیار جدید و مفرج جزیره کیش است. با این دستگاه می‌توانید شنا کنید و تجربه غواصی را داشته باشید. اصلا نیازی نیست غواصی بلد باشید و تجربه شنا کردن در آب را داشته باشید. فقط کافیه این دستگاه را بپوشید و وارد آب شوید. نکته‌ای که باید مد نظر بگیرید این است که این ورزش فقط برای افراد بالای 12 سال با قد 150 سانتی‌متر امکان پذیر خواهد بود. در این ورزش آبی می‌توانید به عمق آب بروید و موجودات دریایی را از نزدیک ببینید. قیمت بلیط اسکوتر زیر دریایی 110 هزار تومان برای هر فرد است.

شاتل کیش:

یکی از تفریحات بسیار هیجان انگیز کیش شاتل سواری است. این ورزش را می‌توان به دو صورت تک نفره و همچنین گروهی انجام داد. این ورزش به این صورت است که به فرد ورزشکار تیوپی داده می‌شود. این تیوپ به قایق‌های تندرو متصل خواهد شد و آنها با تمام سرعت تیوپ را بر روی سطح دریا می‌کشند. هیجان این ورزش وصف ناپذیر است و در هیج جای دیگر آن را تجربه نخواهید کرد. در صورتی که علاقمند به این ورزش هستید باید ماهیچه‌های بسیار قوی و قدرتمندی داشته باشید. چرا که در زمانیکه قایق دور می‌زند، باید انقدر قوی باشید که داخل آب نیفتید. هزینه این تفریح بسیار هیجان انگیز 35 هزار تومان برای هر فرد است.

کیبل اسکی کیش:

این ورزش آبی یکی از ورزش‌های جزیره کیش بوده که در سطح جهان مطرح شده است و هیجان بسیار زیادی دارد. این ورزش بزرگ‌ترین کیبل اسکی دنیا به شمار می‌آید. همه افراد در هر سن و سالی می‌توانند از این ورزش مفرح استفاده کنند و وارد آب شوند. کیبل اسکی کیش در یک محیط بسیار زیبا و در میان درختان نارگیل و لور ساخته شده است. چشم اندازهای محیط کیبل اسکی بسیار زیبا بوده و فرصتی عالی برای تفریح خواهد بود. قیمت بلیط کیبل اسکی 45 هزار تومان برای هر فرد در نظر گرفته شده است.

پاراسل کیش:

یکی از ورزش‌های بسیار شاد و مفرح پاراسل است. این تفریح یک ورزش بسیار هیجان انگیز به شمار می‌آید و علاقمندان بسیار زیادی در کیش دارد. در این ورزش می‌توانید به همراه خانواده و دوستان خود سوار بر چتر پارسیل شوید و به فراز آسمان بروید. این چتر توسط یک قایق تندرو کشیده می‌شود و شما را به بالا می‌برد. ارتفاع این چتر از سطح دریا به اندازه 150 تا 300 متر خواهد رسید. قیمت بلیط پارسل 65 هزار تومان است.

فلای برد:

این یک تفریح هیجان انگیز و کمی ترسناک است. افرادی که از ارتفاع می‌ترسند بهتر است این تفریح را انتخاب نکنند. فلای برد ورزشی است که فرد را به صورت معلق بر روی هوا نگه می‌دارد. این دستگاه به یک جت اسکی وصل می‌شود و با فشار زیاد آب را پمپاژ می‌کند. فرد می‌تواند در هوا مانور داده و حرکات نمایشی و آکروباتیک در زمان معلق بودن در هوا انجام دهد. هزینه خرید بلیط فلای برد 150 هزار تومان است.

 

فلای برد

 

پدل بورد کیش:

یکی از دیگر تفریحات آبی جزیره کیش پدل بورد است. پدل بوردها شبیه تخته‌های موج سواری هستند. این ورزش در آب‌های بسیار آرام ساحلی انجام می‌شود. در صورت نیاز می‌توان ایستاد و یا حتی به صورت نشسته پارو زد و به تفریح ادامه داد. قیمت بلیط این ورزش تقریبا 60 هزار تومان است.

اسکوتر برقی کیش:

اسکوتر یک وسیله آشنا برای همه علاقمندان به ورزش است. این اسکوترها مجهز به موتورهای برقی هستند و فرد می‌تواند سوار آنها شود و به طبیعت گردی در کنار ساحل کیش بپردازد. انرژی مورد نیاز حرکت اسکوترها از طریق باطری تامین می‌شود و به حرکت درمی‌آید. فقط باید در همان محدوده ساحلی بمانید. قیمت بلیط این تفریح 25 هزار تومان است.

غواصی در کیش:

یکی از تفریحات بسیار متداول در جزیره کیش غواصی است. این ورزش این امکان را می‌دهد تا دقایقی در زیر آب‌های بسیار شفاف جزیره باشید و به تماشای موجودات زنده بپردازید. در این ورزش فرد باید بالای 12 سال سن داشته باشد و نیاز به بلد بودن شنا نیست. در ساحل اسکله، ساحل مرجان، ساحل دامون و سیمرغ می‌توان این ورزش آبی را انجام داد و تفریح. قیمت بلیط این ورزش تقریبا 150 هزار تومان است.

 

غواصی در کیش

بیگ بال کیش:

این ورزش آبی درون توپ بزرگی انجام می‌شود و با قل خوردن بر روی آب به بالا و پایین می‌رود. این ورزش یکی از ورزش‌های بسیار شاد و هیجان انگیز جزیره کیش است که علاقمندان زیادی دارد. قیمت بیگ بال 45 هزار تومان است.

ماهیگیری در کیش

یکی از تفریحات مورد پسند و علاقه بیشتر مسافرین و گردشگران جزیره کیش، ماهیگیری در میان آب‌های ساحلی جزیره است. ماهیگیری بسیار هیجان انگیز بوده و فرد با آن می‌تواند به آرامش کامل برسد. کلوپ‌های زیادی هستند که خدمات ماهیگیری را ارائه می‌دهند و تمامی تجهیزات مورد نیاز برای این کار را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند. هزینه ماهیگیری در جزیره کیش 100 هزار تومان است. تمامی قیمت‌ها طبق آخرین نرخ‌های تعین شده هستند. اما ثابت نیستند و ممکن است در هر فصلی از سال این قیمت‌ها تغییر کنند.


اقامت در هتل ترنج کیش و هتل داریوش کیش را از دست ندهید


.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نوری ۱۴۰۲/۷/۴

بیگ بال دیگه چه ورزشیه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۵

نوری گرامی با سرچ در اینترنت میتونید بازیهای این ورزش را تماشا کنید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...