رَهی نو

شهربازی جزیره کیش

تعداد بازدید: ۴۱۸۲ ۴ آذر ۱۳۹۶

یکی از محیط‌های بسیار مفرح جزیره کیش شهربازی آن است که شرایطی ایجاد می‌کند تا همه افراد بتوانند از امکانات تفریحی متنوع آن استفاده کنند و هیجان داشته باشند. شهربازی هایلند کیش بسیار معروف بوده و به وسایل تفریحی بسیار زیادی مجهز شده است. این وسایل فرصت تفریح را برای همه فراهم می‌کنند تا ساعاتی به دور از زندگی شهری لذت ببرند.

شهربازی هایلند کیش

اطلاعات کلی در مورد شهربازی کیش

شهربازی کیش یکی از شهربازی سرپوشیده بوده که یک محیط مفرح و شاد برای علاقمندان ایجاد کرده است. شهربازی هایلند کیش در سال 1378 در زمینی به اندازه 3 هکتار در فروردین ماه افتتاح شد و از آن روز به بعد پذیرای افراد زیادی است.

این شهر بازی فقط مختص کودکان و نوجوانان نیست، بلکه هر فردی در هر سن و سالی می‌تواند از آن استفاده کنید و سوار وسایل تفریحی آن شود. شهربازی هایلند از جمله بزرگ‌ترین شهربازی‌های کشور به شمار می‌آید و وسایل بازی بسیار متنوعی در آن قرار داده شده است. تفریحات متنوعی مانند ترن، چرخ و فلک، سینمای هفت بعدی، بازی‌های کامپیوتری، شبیه‌ساز ماشین سواری، تردمیل و... در یک محیط بسیار بزرگ و جذاب گردهم آورده شده‌اند تا هر فردی بتواند از آن لذت ببرد.

شهربازی هایلند کیش کجاست

هایلند کیش در پارک شهر است. این پارک در ناحیه شرقی کیش یعنی کمی دورتر از ساحل قرار دارد. برای اینکه بتوانید به این شهربازی بروید می‌توانید از بزرگراه خلیج فارس به سمت میدان قشم حرکت کنید. بعد از آنجا به خیابان خرمشهر بروید و وارد بلوار مروارید این شهر شوید. شهربازی واقع در پارک شهر در ابتدای بلوار واقع شده است. بهتر است بدانید که این شهر بازی در ضلع جنوبی پارک شهر قرار دارد. در هر کجای کیش که اقامت داشته باشید می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های آن محل به شهربازی بیایید و از امکانات و وسایل تفریحی آن استفاده کنید.

امکانات شهربازی کیش

امکانات زیادی در شهربازی کیش برای راحتی حال مسافرین قرار داده شده تا همه افراد بتوانند در ساعات حضور خود در این مکان تفریح و گردش کنند. رستوران، سرویس بهداشتی، فست فود و فضای سبز در این مکان ساخته شده تا نه تنها در این پارک تفریح کنید، بلکه غذا بخورید و در فضای سبز قدم بزنید.

رستوران شهربازی در یک محوطه بسیار خوب و زیبا قرار دارد. محیط این رستوران بسیار راحت است و می‌توان انواع غذاهای ایرانی را در آن نوش جان کرد. کارکنان این مجموعه نیز بسیار مهربان هستند و بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.در کافی شاپ این شهربازی نیز می‌توان انواع نوشیدنی‌های فصل، خنک و گرم را در کنار انواع کیک‌ها و شیرینی‌های خوش طعم نوش جان کرد. محیط این کافی شاپ بسیار دنج و آرام است. در صورتی که علاقمند به غذاهای فست فود هستید و می‌خواهید آنها را میل کنید، می‌توانید از غرفه‌های فست فود، انواع ساندویج‌های گرم و سرد را تهیه کنید و به همراه خانواده خود نوش جان کنید.

لیست تفریحات شهربازی کیش

در شهر بازی کیش دستگاه‌های تفریحی بسیار زیادی از ایران و سایر کشورهای خارجی آورده شده‌اند که افراد زیادی از آنها استفاده می‌کنند. این وسایل بازی شامل:

  • رنجر
  • سورتمه
  • چرخ و فلک
  • رولر کاستر آبی
  • رولر کاستر هوایی
  • سفینه
  • تاب بچه
  • ماشین برقی ضربتی
  • ماشین ضربتی آبی
  • سینما 2000
  • آبشار
  • قطار لاستیکی
  • سیمیلاتور
  • رودخانه وحشی
  • و ...

از دیگر امکانات جدید این مجموعه تفریحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سینما هفت بعدی: سینما هفت بعدی شهربازی کیش تجهیزات پیشرفته بسیار زیادی دارد. با حضور در این سینما می‌توان چند دقیقه‌ای به تماشا و دیدن فیلم‌های پر تحرک و هیجانی پرداخت. این سینما یک تجربه بسیار خوب و فوق العاده برای تمامی اعضای خانواده است و نباید آن را از دست بدهید. شاید مانند این سینما را در هیچ جای دیگر پیدا نکنید.

شبیه ساز خلبانی و پرواز: در شهربازی کیش یک شبیه ساز قرار داده شده است که هر فرد می‌تواند برای یک بار در عمر خود خلبان شود و پرواز کند. افرادی که علاقمند به خلبانی و پرواز هستند می‌توانند تجربه خوبی با این دستگاه داشته باشند. این دستگاه می‌تواند در آسمان تا حدود 270 درجه گردش را شبیه سازی کند. این دستگاه وسیله‌ای بسیار مجهز و پر توان به شمار می‌آید و ارزش بسیار زیادی در شهربازی دارد.

سینما گیم Hyper Reality: این سینما گیم بهترین مکان برای علاقمندان به گیم می‌باشد و دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای دارد. اتاق ماموریت فرار، اتاق ارواح سرگردان، هیجان در لیزر ماز و .. از دیگر بخش‌های تفریحی این شهربازی مفرح هستند.

از دیگر بازی‌ها و تفریحات این شهربازی که علاقمندان خاص خود را دارد انواع بازی‌های الکترونیکی و مکانیکی هیجان‌انگیز، مینی گلف، بولینگ، سینمای چند بعدی ترسناک، دستگاه‌های بازی کامپیوتری جایزه‌دار، دستگاه‌های بازی مخصوص کودکان و... هستند.

بهترین قسمت این مجموعه شاید تفریحات گروهی آن باشد. اگر خانوادگی و یا به همراه دوستان خود به کیش سفر کرده‌اید می‌توانید از بازی‌های گروهی مانند فوتبال حبابی و رینگ بال استفاده کنید و همه‌گی دور هم بخندید و تفریح کنید. مطمئن باشید از این ورزش‌های گروهی خوشتان خواهد آمد و لذت خواهید برد.

البته یک شهربازی نیز مختص کودکان ساخته شده که وسایل تفریحی خاص کودکان در آن قرار داده شده است. در این بخش اختصاصی سافت پلی، چرخ و فلک، وسایل فکری، وسایل خلاقیت و نقاشی قرار دارد. در این قسمت کارکنان بسیار زیادی حضور دارند که در صورت تمایل می‌توانید کودک خود را در نزد آنها بسپارید و خودتان به کارهای دیگر خود برسید.

ساعت کار شهربازی کیش

این شهربازی در هر ساعتی از روز یا شب باز است و می‌توان از امکانات محیط داخلی آن استفاده کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...