رَهی نو

همه چیز درمورد سافاری کیش و تفریحات آن | رهی نو

تعداد بازدید: ۱۳۱ ۳ بهمن ۱۴۰۲

کیش است و تفریحاتش! هر کسی که به این جزیره زیبا و مدرن قدم می‌گذارد، تمایل دارد تا از تفریحات خاص و هیجان‌انگیز آن نهایت استفاده را ببرد. سافاری در کیش یکی از این تفریحات است که بعید به‌ نظر می‌رسد کسی از آن چشم بپوشد. 
باتوجه به اینکه افراد زیادی تمایل دارند که به جزیره کیش سفر کنند، تصمیم گرفتیم تا این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو را به معرفی سافاری کیش و تفریحات آن، اختصاص دهیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی سافاری کیش

یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌‌انگیزی که می‌توانید در زمان سفر به کیش داشته باشید، سافاری کیش است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که سافاری به چه معناست؟ گشت‌وگذاری که با ماشین و موتور در مسیرهای سخت انجام می‌شود، به سافاری معروف است. 
اگر بازی‌های آبی کیش برایتان تکراری شده، می‌توانید تفریحات دیگر این جزیره مانند سافاری را هم امتحان کنید. فعالیت مجموعه سافاری کیش در سال 1392 آغاز شد و تفریحات هیجان‌انگیز، مفرح و جدیدی برای گردشگران ایجاد کرد. موتور سواری، بانجی شوتینگ، زورب بال و سافاری تنها بخش کوچکی از تفریحات این مجموعه هستند.
در این مجموعه سرگرمی‌های دیگری مانند بازیهای رقابتی، نقاشی حنا، تردستی، عکس یادگاری و شعبده‌بازی برای گردشگران وجود دارد. همچنین امکان مشاهده حیواناتی مانند طوطی، مار و ایگوانا نیز وجود دارد که جزئی از جاذبه‌های این مجموعه به‌شمار می‌آیند.

معرفی سافاری کیش

چه امکاناتی در پارس سافاری کیش وجود دارد؟

مجموعه پارس سافاری کیش، در کنار بازی‌های جذاب و مهیجی که برای توریست درنظر گرفته، امکاناتی نیز برای رفاه حال گردشگران ایجاد کرده است. وجود رستوران‌های سرپوشیده و روباز همراه با پخش موزیک زنده، فروشگاه‌های صنایع دستی و خانه نگهداری کودکان، مینی‌مارکت، غرفه خدمات و کافی‌شاپ از جمله امکاناتی است که این مجموعه در اختیار مردم قرار می‌دهد.

لیست تفریحات سافاری کیش

سافاری در کیش به‌قدری جذاب است که هر فردی تمایل دارد حتی برای یکبار هم که شده، آن را امتحان کند. بازی‌هایی که در این مجموعه وجود دارد، برای تمامی سنین مناسب است و افراد می‌توانند بعد از تهیه بلیط و ورود به این مجموعه، بازی‌های هیجان‌انگیزی را تجربه کنند. در ادامه این مطلب شما را با انواع تفریحات این مجموعه آشنا خواهیم کرد.

سافاری

آفرود سواری یکی از هیجان‌انگیزترین و بهترین تفریحاتی است که در مجموعه پارس سافاری وجود دارد. سوار شدن در خودروهای لندکروز با رانندگان مجرب و حرکت بر روی تپه‌های شنی، هیجان وصف‌نشدنی برای گردشگران فراهم می‌آورد. لازم است بدانید که خودروهای آفرود امنیت بالایی دارند و از این بابت نگرانی به خود راه ندهید.

سافاری

موتور سواری

افرادی که به موتور سواری علاقمندند، می‌توانند با موتورهای دو چرخ یا چهار چرخ (ATV) این تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنند. تریل، باگی، کرسا و ای تی وی از موتورهای این مجموعه هستند که با استفاده از آنها می‌توانید خود را در مسیرهای سخت، به چالش بکشید. 

موتور سواری

کارتینگ

اگر عاشق سرعت هستید، حتماً کارتینگ این مجموعه را امتحان کنید. پیست استاندارد مجموعه سافاری در کیش در کنار ماشین‌های باکیفیت قطعاً تجربه دلپذیری را به گردشگران ارائه خواهد داد. این پیست، 8 متر عرض و 750 متر طول دارد که پیچ‌وخم‌های آن، هیجان این بازی را دوچندان کرده است.

بانجی شوتینگ

یکی دیگر از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز این مجموعه بانجی شوتینگ است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را تجربه کنید. در این بازی شما با استفاده از کش‌های محکم به همراه تجهیزات ویژه به سمت بالا پرتاب می‌شوید.  حرکت شما به سمت بالا به این شکل است که شما با داشتن کش‌های مخصوص، توسط یک موتور برقی کشیده شده و سپس رها می‌شوید. تا زمانی‌که سرعت شما کم شود، بالا و پایین رفتن شما ادامه دارد.

بانجی شوتینگ

باگی

در مجموعه پارس سافاری کیش، خودرویی به نام باگی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید مسیرهای پر چالش و صحرایی را طی کنید. این خودروها امنیت لازم را داشته و برای دو نفر مناسب هستند.

باگی

پینت بال

اگر به‌صورت گروهی به جزیره کیش سفر می‌کنید، از بازی پینت‌بال این مجموعه غافل نشوید. در این بازی شما تجربه یک نبرد واقعی را خواهید داشت که در آن با شلیک گلوله‌های رنگی و استتار، لحظات خوشی را در کنار هم خواهید گذراند.

پینت بال

هرم مومیایی

در مجموعه سافاری کیش، می‌توانید اوج هیجان را با هرم مومیایی تجربه کنید. در این مجموعه یک تونل وحشت که در آن اتفاقات ترسناک در فضای سربسته به‌وقوع می‌پیوندد را شاهد خواهید بود. 

هرم مومیایی

موتور دریفت

در مجموعه سافاری کیش، موتورهای سه چرخی وجود دارند که به موتور دریفت معروفند. این موتورها با چرخش‌های پر سرعت، حرکات مارپیچ را داخل پیست اجرا می‌کنند. این بازی محدودیت سن دارد و افراد بالای 13 سال و قد بالای 145 سانتی‌متر مجاز به استفاده از موتور دریفت هستند.

موتور دریفت

شتر سواری

از دیگر تفریحات موجود در این مجموعه شتر سواری است که درصورت تمایل می‌توانید آن را تجربه کنید. شما می‌توانید این تجربه را هم به‌صورت گروهی و هم به‌صورت فردی داشته باشید و غروب خورشید را زمانی‌که سوار بر شترهای مزین شده با لوازم محلی هستند، تماشا کنید.

شتر سواری

زورب بال

یکی از تفریحات بدون خطر که می‌توانید بر روی تپه‌های شنی قل بخورید و به سمت پایین بیایید، زورب بال است. در این بازی شما وارد یک توپ بزرگ پلاستیکی شده و سپس از بالای تپه به سمت پایین حرکت می‌کنید.

زورب بال

فوتبال حبابی

اگر به‌دنبال یک بازی جدید و پرهیجان هستید، فوتبال حبابی این مجموعه را درنظر داشته باشید. این بازی در تیم‌های 2 الی 10 نفره انجام می‌شود که شما داخل یک حباب شده و سعی می‌کنید تا توپ را به دروازه تیم حریف وارد کنید.

هزینه ورود به مجموعه سافاری کیش

برای ورود به پارس سافاری کیش باید مبلغی را پرداخت کنید. هزینه بازی‌ها و تفریحات این مجموعه بستگی به امکانات و تعداد بازی‌هایی که انجام می‌دهید، دارد. باتوجه به زیاد بودن تفریحات این مجموعه، بهتر است حداقل 4 ساعت در مجموعه پارس سافاری حضور داشته باشید. 

جاهای دیدنی نزدیک به سافاری کیش کدامند؟

•    دهکده المپیک
•    پارک میرمهنا
•    آب انبار کیش
•    شهر زیرزمینی کاریز

چه هتل هایی به سافاری کیش نزدیک است؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که سفر را به کامتان شیرین و لذت‌بخش می‌کند، انتخاب محل اقامت است. هتل ایران کیش یکی از هتل‌هایی است که در زمان سفر به این جزیره می‌توانید از طریق سایت رهی نو آن را در کم‌ترین زمان ممکن رزرو کنید. این هتل 5 ستاره با داشتن 4 طبقه و 130 باب اتاق، امکانات و خدمات رفاهی مناسبی به مسافران ارائه می‌دهد تا گردشگران بتوانند سفر خاطره‌انگیزی داشته باشند.

سخن پایانی
سافاری کیش، یکی از مجموعه‌هایی است که با ایجاد تفریحات گوناگون مانند سافاری، موتور دریفت، کارتینگ و پینت‌بال، سعی در ایجاد ساعات خوش برای گردشگران دارد. با حضور در این مجموعه تفریحی می‌توانید سفر لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی برای خود رقم بزنید. چنانچه خاطره‌ای از تفریحات این مجموعه دارید، لطفاً در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد  سافاری کیش

آدرس مجموعه سافاری کیش کجاست؟

این مجموعه تفریحی در کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری و نزدیک فاز 3 صنعتی قرار دارد.

ساعت کاری این مجموعه به چه‌صورت است؟

ساعت کاری این مجموعه از ساعت 15:30 شروع می‌شود و تا ساعت 20:30 ادامه دارد.

سافاری در کیش شامل چه تفریحاتی است؟

سافاری، موتور سواری، کارتینگ، بانجی شوتینگ، باگی، پینت بال، هرم مومیایی، بانجی ترامپولین، موتور دریفت، شتر سواری، زورب بال و فوتبال حبابی.

کدام فصل برای رفتن به سافاری کیش مناسب است؟

فصول بهار و پاییز، مناسب‌ترین زمان برای رفتن به این مجموعه تفریحی است.


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...