رَهی نو

فاصله رشت تا نمک آبرود

تعداد بازدید: ۶۲۵۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

نمک آبرود یکی دیگر از شهرهای خطه همیشه سرسبز شمال کشور است که در هر فصلی از سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور عزیزمان است. مناطق سرسبز و دیدنی نمک آبرود بی‌شمار هستند و به همین دلیل دهکده‌های توریستی زیادی با امکانات فراوان در این شهر در نظر گرفته شده است. امروز قصد داریم در سفری از رشت تا نمک آبرود همراه شما باشیم و اطلاعات لازم نظیر مدت زمان سفر، مسافت و جاذبه‌های گردشگری فاصله رشت تا نمک آبرود را از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو در اختیار شما بگذاریم.

بهترین مسیر  رشت تا نمک آبرود

فاصله رشت تا نمک آبرود 183 کیلومتر است و مدت زمانی که شما در سفر خواهید بود با توجه وسیله نقلیه شما متفاوت است. مدت زمان سفر شما از رشت به نمک آبرود ممکن است چیزی حدود 3 ساعت تا 3 ساعت و 15 دقیقه به طول انجامد.

فاصله رشت تا نمک آبرود چند کیلومتر است

شما در مسیر خود از رشت تا نمک آبرود از شهرهای کوچصفهان، آستانه اشرفیه، لنگرود، رودسر، کلاچای، چابکسر، رامسر، تنکابن و عباس‌آباد گذر می‌کنید و زمانی که به نمک آبرود می‌رسید 183 کیلومتر را طی کرده‌اید.

فاصله رشت تا نمک آبرود

فاصله شهرهای مسیر رشت تا نم آبرود به ترتیب از رشت تا کوچصفهان 14 کیلومتر، از کوچصفهان تا آستانه اشرفیه 16 کیلومتر و از آنجا تا لاهیجان 10 کیلومتر فاصله است. بعد از لاهیجان شهر لنگرود را پیش رو دارید که مسافتی 14 کیلومتری است.

شهر فوق‌العاده زیبای رودسر از کنگرود فقط 13 کیلومتر فاصله دارد و بعد از 13 کیلومتر دیگر به کلاچای خواهید رسید. در فاصله 19 کیلومتری کلاچای چابکسر قرار دارد و بعد از آن از مسافت 22 کیلومتری چابکسر- رامسر و جاده فوق‌العاده سرسبز و بکر آن لذت ببرید. بعد از 23 کیلومتر رانندگی به تنکابن خواهید رسید و همین میزان مسافت با عباس آباد فاصله خواهید داشت. بعد از عباس آباد تنها 19 کیلومتر با نک آبرود فاصله خواهید داشت.

روش‌های سفر از رشت تا نمک آبرود

در حال حاضر امکان سفر از رشت تا نمک آبرود با قطار یا هواپیما وجود ندارد. شما می‌توانید برای طی کردن فاصله رشت تا نمک آبرود، یا از رشت سوار اتوبوس‌های چالوس شوید و در نمک آبرود پیاده شوید؛ یا با خودروی شخصی سفر کنید. اگر قصد سفر با خودروی شخصی را داشتید می‌توانید از جاذبه های دیدنی رشت تا نمک آبرود که در ادامه برای شما آورده‌ایم دیدن کنید.

مسافت رشت تا نمک آبرود با اتوبوس

مسافت رشت تا نمک آبرود به وسیله اتوبوس حدودا 4 ساعت و 30 دقیقه به طول می‌انجامد. که همانطور که گفتیم باید از رشت سوار اتوبوس‌های چالوس شوید و در نمک آبرود پیاده شوید.

مسافت رشت تا نمک آبرود با خودروی شخصی

طی کردن مسافت رشت تا نمک آبرود با خودروی شخصی حدودا 3 ساعت و 10 دقیقه طول می‌کشد. شما علاوه بر سریع‌تر رسیدن به مقصد با این روش می‌توانید از طبیعت بکر و مناطق دیدنی مسیر نیز لذت ببرید.

جاذبه های مسیر رشت نمک آبرود

از ابتدای مسیر رشت به نمک آبرود جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. علاوه بر مکان‌های دیدنی، رانندگی در جاده‌‌های سرسبز شمال همراه با هوای با طراوت و دل انگیز، خاطره‌ای بسیار لذت بخش برای شما خواهد بود.

آستانه اشرفیه

بعد از رشت شما می‌توانید در آستانه اشرفیه اولین توقف خود را داشته باشید. این شهر با طبیعت بکر و سرسبز خود، جاهای دیدنی کم ندارد؛ اما حتما به پارک ملی بوجاق سر بزنید و از طبیعت بکر و دست نخورده آن نهایت لذت را ببرید. از سایر مکان‌های دیدنی این شهر می‌توان به رودخانه سفید رود، پل‌های خشتی تاریخی متعدد و آستان مقدس سید جلال الدین اشرف ،پسر امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد.

آستانه اشرفیه

لاهیجان

با توقف در شهر لاهیجان، علاوه بر لذت بردن از طعم معرکه کلوچه و چای، از مکان‌های فوق‌العاده این شهر نیز دیدن کنید. حتما به شیطان کوه به عنوان جذاب‌ترین مکان این شهر سر بزنید وقتی به بالای این کوه می‌رسید، منظره‌ای دل‌انگیز از مزارع چای را در دامنه کوه می‌توانید مشاهده کنید. از بام لاهیجان نیز می‌توانید سوار تله کابین شوید و بهشت سرسبز شمال را زیر پای خود و از زاویه‌ای منحصر به فرد مشاهده کنید.

لاهیجان

ساحل چمخاله

ساحل چمخاله که در 10 کیلومتری لنگرود قرار دارد به عنوان بهترین ساحل استان گیلان، هرساله میزبان هزاران گردشگر ایرانی و خارجی است. امکانات رفاهی و تفریحی و متعددی در ساحل چمخاله وجود دارد و می‌توانید نهایت لذت را در یکی از زیباترین سواحل ایران تجربه کنید.

ساحل چمخاله

جنگل ابر

جنگل‌های ابری جواهر دشت که در منطقه رودسر و کلاچای قرار دارد یکی از مناطقی است که ندیدن آن حسرتی بزرگ دارد. این منطقه که در فاصله 50 کیلومتری رودسر و در ارتفاعات سیاهکلرود قرار دارد، شما را به بالای ابرها می‌برد و منظره‌ای دیدنی از دشت‌ها و ابرها و دامنه‌کوه‌ها را به شما نمایان می‌کند. پس حتما در سفر خود از این منطقه دیدن کنید.

جنگل ابر

آبشار سنگ بن چشمه تنکابن

جنگل دوهزار در تنکابن به عنوان یکی از زیباترین جنگل‌های شمال کشور شناخته می‌شود که مملو از آبشارهای زیبا و متعدد است. رودخانه‌ دوهزار که طولانی‌ترین و جذاب‌ترین رودخانه این منطقه نیز به حساب می‌آید.این آبشار در حاشیه این رودخانه و بعد از دوراهی کلیشم قرار دارد و آنقدر پر طرفدار است که اطراف آن، هتل و اقامتگاه‌های متعددی برای گردشگران قرار گرفته شده است.

آبشار سنگ بن چشمه تنکابن

دریاچه عباس آباد

حاشیه دریاچه تاریخی عباس آباد، یکی از بهترین مناطق برای استراحت و کمپ کردن است. بقایای یکی از عمارت‌های قدیمی که در مرکز این دریاچه قرار دارد یادگار دوران قاجار و فرهنگ و تمدن این سرزمین است.

دریاچه عباس آباد

جمع‌بندی

در این مطلب فاصله رشت تا نمک آبرود را بررسی کردیم و به شما گفتیم که چطور می‌توانید بین این دو شهر تردد کنید. ضمن اینکه جاذبه‌های گردشگری مسیر را هم به شما معرفی کردیم. اگر برای اقامت در نمک آبرود جایی را مدنظر ندارید می‌توانید با مراجعه به سایت رهی نو بهترین هتل های نمک آبرود مانند هتل ونوس پلاس نمک آبرود را رزرو کرده و در آن اقامت داشته باشید تا از سفرتان بیشتر لذت ببرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
ایمان ۱۴۰۲/۷/۱۶

پارک ملی بوجاق کجاست ؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۷

ایمان عزیز در آستانه اشرفیه بعد از رشت قرار دارد.

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...