رَهی نو

هتل نرگس زیباکنار

استان گیلان، رشت، جاده انزلی، سه‌راه حسن‌رود، انتهای منطقه آزاد کاسپین

قیمت رزرو هتل نرگس انزلی با تخفیف ویژه، اطلاعات کامل امکانات : تصاویر اتاق ها ، اطلاعات شماره تماس، آدرس روی نقشه ، رستوران و سالن های هتل نرگس زیباکنار.هتل نرگس نیرو انتظامی ناجا. این هتل 4 ستاره دارای ساحل اختصاصی بهمراه قایق رانی و ورزش های ساحلی

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

Business Center

کافی شاپ

اینترنت

اتاق 2نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

اتاق 3 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

آپارتمان 4 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

آپارتمان 5 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:

آپارتمان 6 نفره

امتیاز باشگاه مشتریان: 0
تقویم قیمتی
ظرفیت
6 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
-
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل نرگس زیباکنار

در حال بارگیری نقشه...

سفر به زیبا‌کنار بدون شک به یکی از خاطره‌انگیز‌ترین مسافرت‌ها‌ی شما تبدیل خواهد شد، البته به شرطی که بتوانید یک هتل عالی مثل هتل نرگس زیبا‌کنار را برای اقامت خود بیابید. این هتل 4 ستاره با امکانات فوق‌العاده از جمله ساحل اختصاصی به همراه قایق‌رانی و ورزش‌ها‌ی ساحلی آماده‌ پذیرایی از شما در هر زمانی از سال است. هتل نرگس زیباکنار با بهترین امکانات، موقعیت جغرافیایی و خدمات‌رسانی است. اگر قصد سفر به زیبا‌کنار را دارید، این هتل بهترین محل برای اقامت شما است. بعلاوه با داشتن یک ساحل زیبا، شما ضمن کسب تجربیات متنوع و جالب از جمله قایق‌سواری می‌توانید هم‌زمان با اقامت خود از چشم‌انداز زیبا‌ی این هتل نیز لذت ببرید.

 

در ادامه شما می‌توانید ضمن آشنایی با این هتل، امکانات و قیمت اتاق‌ها‌ی آن از نحوه‌ رزرو هتل نرگس زیبا‌کنار به‌واسطه رهی نو نیز مطلع شوید.

 

حدود قیمت هتل نرگس زیبا‌کنار

هتل نرگس زیبا‌کنار جهت ارائه‌ بهترین خدمات، چندین نوع اتاق و سوئیت برای شما در نظر گرفته است که در بخش‌ها‌ی بعد‌ی با جزئیات بیش‌تر‌ی به آن‌ها خواهیم پرداخت. قیمت هتل بر اساس نوع و تعداد اتاق، تعداد نفرات و امکاناتی که ارائه می‌شود متفاوت است. برای اطلاع از قیمت هتل نرگس زیبا‌کنار  یا هر مورد دیگر‌ی لازم است که با هتل تماس بگیرید.

 

امکانات هتل نرگس زیبا‌کنار

هتل نرگس زیبا‌کنار با داشتن مساحت وسیعی به‌اندازه 30 هزار مترمربع و زیر‌بنا‌ی 10 هزار و 819 مترمربعی از 5 ساختمان بنا شده است و دارای یک ساحل زیبا‌ی اختصاصی است. از جمله امکاناتی که این هتل 4 ستاره به مسافران خود عرضه می‌کند، می‌توان به Business Center، کافی‌شاپ و رستوران، اسکله قایق‌سواری، تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت و... اشاره کرد.

 

انواع اتاق هتل نرگس زیبا‌کنار

با وجود هتل نرگس زیبا‌کنار، به‌هیچ‌وجه نیاز‌ی نیست به سراغ هتل‌ها‌ی دیگر بروید. این جمله یک شعار نیست و همین حالا دلیل آن را متوجه خواهید شد. شما ضمن رزرو اتاق‌ها‌ی 2 و 3 نفره می‌توانید حتی آپارتمان هم رزرو کنید. برای همه‌ این موارد نیز صبحانه به طور رایگان در نظر گرفته شده است. زمان تحویل‌ دادن اتاق، ساعت 15 و زمان تحویل ‌گرفتن آن هم ساعت 9 است. جهت رزرو آنلاین هتل نرگس زیبا‌کنار می‌توان اتاق‌ها‌ی این هتل را به این شکل دسته‌بندی کرد:

  • اتاق 2 نفره 
  • اتاق 3 نفره 
  • آپارتمان 4 نفره 
  • آپارتمان 5 نفره 
  • آپارتمان 6 نفره

 

قیمت هتل نرگس زیباکنار

 

مسیر‌ها‌ی دسترسی به هتل نرگس زیبا‌کنار

هتل نرگس زیبا‌کنار در استان گیلان، رشت، جاده انزلی، سه‌راه حسن رود و انتها‌ی منطقه آزاد کاسپین بنا شده است. شما می‌توانید ضمن دسترسی راحت‌تر به این هتل به کمک نقشه Google هم برای رفتن به آنجا اقدام کنید. بااین‌حال اگر با هواپیما به زیبا‌کنار سفر می‌کنید، فاصله فرودگاه تا هتل نرگس زیبا‌کنار با ماشین، حدود 35 دقیقه است. اگر هم با اتوبوس سفر می‌کنید، سیر فاصله ترمینال مسافربری تا هتل با ماشین حدود 50 دقیقه زمان می‌برد.

 

جا‌ها‌ی دیدنی نزدیک به هتل نرگس زیبا‌کنار

موقعیت مکانی هتل نرگس زیبا‌کنار به حد‌ی عالی است که شما می‌توانید در طول اقامت خود در هتل، در مدت‌زمان نسبتا کمی، به جاها‌ی دیدنی زیبا‌کنار دسترسی پیدا کنید. اگر طرفدار خرید هستید، می‌توانید به مرکز خرید گلسار که با ماشین تنها 41 دقیقه از شما فاصله دارد، بروید. اگر هم عاشق مکان‌ها‌ی دیدنی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این موارد را از دست ندهید:

  • خانه میرزا کوچک خان جنگلی (فاصله: 48 دقیقه با ماشین)
  • کشتی مسافری-تفریحی میرزا کوچک خان (فاصله: 52 دقیقه با ماشین)
  • پل غازیان (فاصله: 34 دقیقه با ماشین)
  • ساحل انزلی (فاصله: 57 دقیقه پیاده)
  • و...

همه‌ موارد گفته‌شده در فاصله‌ نزدیکی از هتل واقع شده‌اند. در نتیجه با اقامت در هتل 4 ستاره نرگس زیبا‌کنار، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از اقامت خود لذت ببرید.

 

رستوران ها و کافه ها‌ی هتل نرگس زیبا‌کنار

در بخش مربوط به امکانات هتل، از رستوران و کافی‌شاپ آن نیز گفتیم. رستوران و کافی‌شاپ هتل نرگس زیبا‌کنار دارای 120 صندلی است و شما می‌توانید با اقامت در این هتل از خدمات رستوران و کافی‌شاپ آن هم بهره‌مند شوید.

 

شرایط کنسلی هتل نرگس زیبا‌کنار

اتفاقات غیر‌منتظره همیشه و در هر لحظه‌ای ممکن است به وقوع بپیوندند. بنابراین اگر پس از رزرو اتاق در هتل نرگس زیبا‌کنار، بنا به هر دلایلی قصد کنسل‌کردن رزرو خود را داشته باشید، می‌توانید این کار را انجام دهید؛ البته مطابق قوانین خود هتل. بر اساس قوانین هتل نرگس زیبا‌کنار، کنسلی اتاق بر مبنا‌ی قیمت شب اول محاسبه خواهد شد. بعلاوه بهتر است بدانید که وب‌سایت ما، یعنی رهی نو نیز کارمزد‌ی برای کنسلی هتل تعیین نکرده است.

 

رزرو آنلاین هتل نرگس زیبا‌کنار

با وجود امکانات دنیا‌ی مجازی دیگر حتی برای رزرو هتل هم نیاز‌ی به حضور شما در هتل نیست. نبود اینترنت در گذشته و مراجعه حضوری به هتل‌ها اغلب با شرایطی مثل نبود اتاق، نداشتن رضایت کافی از خدمات‌رسانی و... همراه بود. اما هم‌اکنون با کمک رزرو اینترنتی هتل نرگس زیبا‌کنار قبل از سفر به شهر مقصد خود مثل زیبا‌کنار، می‌توانید از راه دور با امکانات، شرایط و هر اطلاعات دیگر‌ی در رابطه با هتل آشنا شوید. سپس آن را کاملا با معیار‌ها‌ی خود مطابقت دهید و بعد در صورت علاقه نسبت به رزرو هتل نرگس زیبا‌کنار اقدام کنید. قیمت اتاق‌ها‌ی این هتل نیز در مقایسه با امکانات و خدماتی که عرضه می‌کند، کاملا مناسب است.

 

چرا هتل نرگس زیبا‌کنار را از رهی نو رزرو کنیم؟

وب‌سایت رهی نو با ارائه‌ تمام مشخصات و اطلاعات لازم در رابطه با هتل، به مسافران در انتخاب هتل مناسب کمک شایانی می‌کند. در کنار همه‌ این موارد، نظرات کاربران و مسافرانی که پیش ‌از این در هتل نرگس زیبا‌کنار اقامت کرده‌اند را نیز در معرض دید شما قرار داده است. همه‌ این موارد در رهی نو شرایطی را برای کاربر رقم می‌زند که بهترین انتخاب هتل را داشته باشد و بدون احساس پشیمانی از سفر خود لذت ببرد.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله از رهی نو سعی کردیم یکی از بهترین هتل‌های زیباکنار را به شما معرفی کنیم. امیدواریم هنگام سفر به این شهر شمالی و دلنشین با مراجعه به هتل نرگس زیباکنار لذت سفر خود را دوچندان کنید. پشتیبانان رهی نو در کنار پرسنل بی‌نظیر هتل نرگس زیباکنار آماده‌اند تا با خدمت‌رسانی بهترین خاطرات را برای شما رقم بزنند.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
  • خدمات ویژه
    • Business Center
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 35 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 50 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید گلسار 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد چله خانه 54 دقیقه با ماشین

فاصله تا بقعه دانای علی 50 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه میرزا کوچک خان جنگلی 48 دقیقه با ماشین

فاصله تا منطقه آزاد بندر انزلی 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا کشتی مسافری – تفریحی میرزا کوچک خان 52 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌شکن بندر انزلی (غربی) 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا موج‌شکن جدید انزلی (شرقی) 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا ساحل انزلی 57 دقیقه پیاده

فاصله تا مرداب انزلی 1 ساعت و 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ موزه انزلی 35 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل غازیان 34 دقیقه با ماشین

فاصله تا مناره انزلی 38 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلیسای پروتستان غازیان 34 دقیقه با ماشین

فاصله تا حافظیه انزلی (ساختمان موزیک) 39 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری شالکو 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان شهید بهشتی 51 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

نظرات کاربران ( ۲۴ نظر)

قاسم بهاری ۱۴۰۲/۱۲/۷

درود هتل در بهترین نقطه گیلان بود، کارکنانش یکی از یکی بهتر،جا داره تشکر کنم از آقای محمدی بابت پاسخگویی تمام وقت در پذیرش ،از آقای مهدی جوان در کافی شاپ سنتی، از واحد نگهبانی حراست که اسمشون حضور ذهن ندارم،از مدیریت آقای کشاورز بزرگوار که واقعا همه عزیزان زحمت کشیدن

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱۲/۸

قاسم عزیز بسیار سپاسگزاریم از اینکه شما قدردان زحمات دیگران هستید و لطف کردید نظرات و توضیحات کاملی رو در سایت رهی نو ارائه دادید شاد و پیروز باشید

علی باقری ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

سلام، من حدود دوهفته پیش با همسرم به هتل رفتم هتلی خوب و در بهترین لوکیشن گیلان میباشد مدیریت عالی و پرسنل خوب برخورد مدیر صندوق رستوران عالی، و همچنین مسئول پذیرششون فوق العاده محترم بودن،ممنون از همه پرسنل

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱۱/۱۴

علی عزیز خیلی خوشحال شدیم از اقامت خوبی که تجربه کردید و ممنون که ما رو در جریان گذاشتید نظرات و کامنتهای شما عزیزان به دیگر دوستان کمک زیادی در انتخاب و تصمیم گیری اقامتشون دارد سپاس از شما

اکرم ۱۴۰۲/۹/۱۲

سلام ما جدیدا به اتفاق خانواده در هتل بودیم امکانش عالی بود، اتاق رو به روی دریا بود کارکنانش عالی تر رستوران یک شخص مسن و خوبی به نام آقای فلاحتگرمطلق بود از لحاظ خدمات عالی بودن پذیرش هم شخص جوانی به نام آقای محمدی که بسیار عالی و خوش برخوردی پذیرش کردن و اتاق گرفتیم در استخر هم که بنده رفتم خانم رضایی خوش رو بودند

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۳

اکرم عزیز بسیار ممنون از توضیحات کاملی که دادید قطعا این توضیحات برای دوستان دیگر بسیار مفید است ممنون از وقتی که گذاشتید امیدواریم همیشه سفرهای خوشی در پیش داشته باشید و از خدمات رهی نو نیز بهره ببرید

مرادی ۱۴۰۲/۸/۱۷

سلام بدون امریه هم میشه اتاق رزرو کرد؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۰

مرادی عزیز متوجه منظورتون نمیشیم لطفا بیشتر توضیح دهید تا بتونیم راهنماییتون کنیم

یاسین آگلی ۱۴۰۲/۷/۱

سلام خسته نباشید برا رزرو تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست ممنون میشم راهنمایی کنید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۴

یاسین عزیز شماره تماس رهی نو 74828 را بگیرید از ساعت 8 صبح تا 11 شب پاسخگو هست

Ali ۱۴۰۲/۶/۲۹

سلام.‌‌..هرکاری میکنم نمیتونم از تاریخ دوم مهرماه تا هفتم مهرماه یه اتاق دو نفره رزرو کنم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱

علی عزیز لطفا با شماره رهی نو 74828 تماس بگیرید

محمدرضا کبریایی ۱۴۰۲/۴/۱۴

سلام خسته نباشید بنده کادر درمان هستم. برای مادر درمان تخفیف وجود داره؟؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۱۸

سلام جناب کبریایی عزیز در حال حاضر خدمات ویژه برای شما عزیزان نداریم و طبق مبلغی که در سایت اعلام شده و تخفیفات صورتگرفته میتوانید اقدام کنید

یونس ۱۴۰۲/۳/۱

با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم اگه بنده که از پرسنل هستم میتونم برا یک شب اقامت بگیرم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.تاریخشم سه شنبه عصر تاچهارشنبه۱۴۰۲/۰۳/۰۲

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۱

سلام خدمت شما منظورتون پرسنل هتل هست؟ اگر اینطوره باید از خود هتل سوال بفرمایید.

Nafis ۱۴۰۲/۲/۲۵

سلام این هتل برای نیروهای ناجایه؟اگر اینطوره چجوری باید رزرو کرد و هزینش چقدر میشه؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۳۰

سلام به شما همونطور که فرمودید در حال حاضر امکان رزرو نیست و قبلا برای افراد عادی امکان اقامت در این هتل وجود داشت و در سایت ما هنوز اطلاعاتش ثبت هست با سپاس از شما

مرتضی زارعی ۱۴۰۲/۲/۱۳

سلام هتل نرگس فقط به کارکنان خدوم نیروی انتظامی سرویس میده و به شهروندان عادی اتاق اجاره نمیده. جهت اطلاع و پیگیری نکنید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۳۱

سلام جناب زارعی عزیز بله درست میفرمایید ولی چون قبلا خدمات به عموم ارائه میشد هنوز در سایت اطلاعاتش هست ممنون از تذکرتون

مرتضی ۱۴۰۱/۶/۱۰

هتل خوبیه اگه اتاق رو به دریا بگیرید که حرف نداره استخر عمومی برای مسافرها هم داده سلف سرویس خوبی داره کارکنان خوش برخورد محیط آروم و تا منطقه ازادنزلی ۵دقیقه فاصله داره

  مدیر سایت۱۴۰۱/۶/۲۱

مرتضی عزیز ممنونیم که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

sorena ۱۴۰۰/۷/۱۱

khob👌

  مدیر سایت۱۴۰۰/۷/۱۲

رهی نویی عزیز خوشحالیم که در فراهم کردن تجربه‌ای بیادماندنی در هتل نرگس زیباکنار همراهتان بودیم. امیدواریم در سفرهای آینده نیز، میزبان شما باشیم.

نمایش بیشتر

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل نرگس زیباکنار

هتل نرگس زیباکنار دارای امکانات رفاهی فراوانی مانند کافی شاپ، ساحل اختصاصی، قایق رانی و امکانات ورزش های ساحلی و اینترنت است.
نظافت بالای اتاق ها، تکمیل بودن شرایط رفاهی، هوای مطبوع و خوش آب هوای این هتل
این هتل در استان گیلان، رشت، جاده انزلی، سه راه حسن رود، انتهای منطقه آزاد کاسپین است.
رزو هتل نرگس زیباکنار را می توانید در رهی نو با بیشترین تخفیف و به راحتی به صورت آنلاین انجام دهید. ضمن اینکه رهی نو کنسلی و استرداد آنی با کارمزد صفر را به مشتریان ارائه می دهد.

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...