رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل زندیه شیراز

تعداد بازدید: ۴۵۲۷ ۳ مهر ۱۴۰۰

نوبتی هم که باشد، نوبت به رستوران‌گردی و کافه‌نشینی در هتل زندیه شیراز رسیده است. این هتل 5 ستاره یکی از لاکچری‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌‎های شیراز است که صمیمیت و آسایش را از همان بدو ورودتان به شما هدیه می‌دهد. هتل زندیه، یادگار گشودگی و دست و دلبازی دوران کریم‌خان است. با انتخاب این هتل، لذت صرف یک غذای باکیفیت و اقامتی جذاب و راحت را احساس خواهید کرد. همراه رهی نو باشید تا با هم سری به رستوران و کافه‌های جذاب هتل بزنیم. 

وردی-هتل-زندیه


اسامی رستوران‌های هتل زندیه شیراز 


هتل زندیه شیراز، دارای دو رستوران است که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاهای باکیفیت و خوشمزه ایرانی و فرنگی را میل کنید. رستوان سنتی و رستوران کلاسیک میزبان شما با ارائه بهترین غذاها خواهد بود همچنین، کافی‌شاپ و لابی این هتل نیز با منوی جذاب و محیط آرامش‌بخشی که دارند، خاطره‌ای به‌یادماندنی در ذهنتان ثبت می‌کنند. ناگفته نماند، برای آرامش بیشتر می‌توانید به حیاط باغ هتل زندیه شیراز سر بزنید و طعم واقعی آسایش را بچشید.

 

حیاط-باغ-هتل-زندیه


رستوران کلاسیک هتل زندیه شیراز 


نوبت ناهار و شام که می‌رسد به ‌خصوص اگر بعد از یک گشت‌وگذار حسابی خسته شده باشید، یک غذای خوشمزه و باکیفیت می‌تواند خستگی‌تان را برطرف کرده و عیش‌تان را تکمیل کند. رستوران کلاسیک هتل زندیه شیراز به‌ عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شیراز، لحظات شیرین و خوشمزه‌ای را برای مهمانانش برجای می‌گذارد.

 

رستوران-کلاسیک-هتل-رزندیه


انواع غذاهای باکیفیت مجلسی همچون: کباب‌های لذیذ با گوشت تازه و خوش‌پخت، بشقاب‌های پرزرق و برق و لاکچری، انواع غذاهای دریایی و غذاهای بین‌المللی در این رستوران می‌تواند اشتهای شما را باز کند تا یک دل سیر از عزا درآورید. پخش موسیقی نیز فضا را رمانتیک‌تر و جذاب‎تر کرده است. حتی اگر هوس خوردن غذاهای فرنگی مانند: پیتزا یا انواع پاستا را کرد‌ه‎ باشید، رستوران آماده پذیرایی از شما است. شما می‌توانید هر روز از ساعت 7 صبح الی 11 شب برای صرف وعده‌های غذایی مهمان رستوران شوید.

 

رستوران سنتی هتل زندیه شیراز 


مرور معماری دوران کریم‌خان زند را در گوشه‌ای دیگر از هتل در رستوران سنتی هتل زندیه شیراز خواهید دید. اگر از یک وعده به‌یادماندنی، چیزی بیشتر از خوردن یک غذای باکیفیت انتظار دارید، پس حتما میهمان این رستوران شوید. اینجا با معماری و دکوراسیون بی‌نظیری که دارد، غذا را عمیقاً به جان‌تان می‌چسباند.


محیط عالی برای دورهمی خانوادگی در فضای سنتی رستوان، همراه با غذاهای باکیفیت و اصیل می‌تواند تجربه‌‎ای جذاب از اقامت در هتل زندیه شیراز برایتان رقم بزند. حتی؛ در صورتی که در هتل زندیه اقامت نداشته باشید، می‌توانید هنگام بازدید از ارگ کریمخان خودتان را به یک وعده خوشمزه در رستوران هتل زندیه شیراز دعوت کنید و لذت غذا خوردن را در این رستوران به خود هدیه کنید. 

 

رستوران-سنتی-هتل-زندیه

 

چیزی که در این رستوران می‌بینید، ترکیبی از سفره‌خانه، کافه سنتی و مبلمان جذاب است که با هنر و ظرافت هرچه‌تمام‌تر توانسته زیبایی رستوران را چندین برابر کند. از نقاشی‌های روی دیوار گرفته تا تزئینات آجری، فضای نوستالژی و سنتی رستوران با میز و صندلی‌های چوبی، حتی پوشش سنتی پرسنل این رستوران، همه چیز را برای تجربه یک غذای سنتی در یک محیط سنتی فراهم کرده است.

 

در این جا می‌توانید با طعم باکیفیت و بی‌نظیری از غذاهایی مانند: ماهی کباب، فیله ماهی، دیزی و آبگوشت سنگی، شوربا، انواع خورشت‌های خوشمزه ایرانی آشنا شوید و بسیاری از غذاهای اصیل ایرانی را تجربه کنید. این رستوران نه تنها در غذا، بلکه در دسر و پیش‌غذا هم توانسته هنر و ذوق خود را نشان دهد و با پذیرایی از شما با کیک، موس شکلاتی، ژله میوه‌ای حلوا زرد و رنگینک، یک میان وعده خوشمزه را برایتان به ارمغان آورد. لازم به ذکر است، اگر مایل به نشستن در رستوران نیستید، می‌توانید از خدمات روم سرویس استفاده کرده و غذا را در اتاق‌تان میل کنید.

 

رستوران-سنتی-هتل-زندیه


کافی‌ شاپ‌ هتل زندیه شیراز 


یکی از زیباترین و البته خوشمزه‌ترین بخش‌های هتل، مربوط به کافه هتل زندیه است که در مجاورت لابی با یک محیط لوکس و جذاب از شما پذیرایی می‌کند. وارد لابی هتل که شوید در سمت چپ خود می‌توانید فضای خاص و متفاوتی را ببینید که نشان از کافی‌شاپ هتل دارد. 
  
هوس نوشیدنی خنک کرده‌‎اید یا می‌خواهید با یک نوشیدنی و دمنوش گرم و شیرین خستگی را از تن‌تان بیرون کنید؟ می‌خواهید در محیط دنج و خلوت کافه به میل کردن آبمیوه‌های فصلی مشغول شوید یا انواع دسر و بستنی را در اتاق خود میل کنید؟ هرطوری که برای آسایش شما فراهم باشد، کافی‌شاپ هتل زندیه شیراز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. 

 

کافه-هتل-زندیه

 

معماری کافی‌شاپ به سبک کلاسیک است که همزمان در میان معماری خوش نقش و نگار هتل زندیه، با ترکیبی از بوی قهوه و کیک وانیلی، به همراه صدای ریز قاشق و فنجان چینی که در همهمه ریز و ملایم گپ و گفت مهمانان گم شده است، با صدای پیانوی ملایمی که خوش می‌نوازد، همه چیز را برای لذت بردن و زندگی کردن در لحظه فراهم کرده است. 


قهوه‌های کافی‌شاپ در حضور خودتان آسیاب شده و آماده خوردن می‌شود. آیس لاته و چای ماسالای کافه نیز حرف ندارد. اسموتی‌های متنوع و شیک‌های جذاب نیز اشتهایتان را برای تجربه طعم‌های مختلف و جدید، همراه می‌کند. همچنین، می‌توانید این امکانات جذاب را در اتاق خودتان داشته باشید و سفارش دهید. خوشرویی پرسنل به همراه پذیرایی همه‌جانبه در این کافی‌شاپ، خاطره‌ای شیرین برایتان از این هتل باقی خواهد گذاشت. 

 

کافه-هتل-زندیه

 

بوفه صبحانه هتل زندیه شیراز 

 

با اقامت در هتل زندیه شیراز می‌توانید لذت خوردن صبحانه با منوی گرم یا سرد را تجربه کنید. اگر دنبال داشتن یک روز پرانرژی با یک صبحانه جذاب هستید، بوفه صبحانه هتل زندیه شیراز به شما خوشامد می‌گوید. 
البته؛ کنار تمام منوی گرم و سردی که برای صبحانه در اختیارتان می‌گذارد، هنوز هم جا برای بهتر شدن و بی‌نظیر شدن آن وجود دارد. با این وجود، صبح زود بیدار شده و صبحانه را در رستوران کلاسیک هتل زندیه میل کنید و روزتان را متفاوت شروع کنید.

 

صبحانه-هتل-زندیه

بوفه ناهار و شام هتل زندیه شیراز

 

قبل از هر چیزی، لازم است بدانید رستوران‌های هتل زندیه منوی انتخابی دارند و باتوجه به ذائقه و سلیقه‌تان، می‌توانید غذای موردنظرتان را سفارش دهید. اگر غذاهای مجلسی مثل: کباب‌برگ، لقمه‌کباب و جوجه‌کباب و باقالی‌پلو با گوشت بره را می‌پسندید و می‌خواهید برای یک ضیافت خاص از میهمانانتان پذیرایی شود، پیشنهاد می‌شود رستوران کلاسیک زندیه شیراز را رزرو کنید.این مجموعه یکی از بهترین‌ رستوران‌های کلاسیک شیراز است و جزو مکان‌های مجلل به شمار می‌آید. ظرفیت رستوران کلاسیک حدود 150 نفر است و همه روزه از 7 صبح الی 23 در سه وعده صبحانه، نهار و یا شام، میزبان میهانان خواهد بود.

 

 

منوی-هتل-زندیه

 

 


از طرفی، غذاهای باکیفیت و ایرانی رستوران سنتی هتل زندیه عبارتند از: ماهی‌کباب، دیزی‌های مخصوص، کباب‌ها و خورشت‌های متنوع که با امتحان کردن آن‌ها طعمشان تا همیشه در خاطرتان می‌ماند. همچنین، کلم‌پلوی شیرازی هم در منوی این رستوران وجود دارد که به شکل ویژه طبخ می‌شود و بسیار خوش‌طعم است.
گفتنی است، پرسنل مجرب و خوب این رستوران، با روی خوش در انتخاب کردن میز دلخواهتان شما را راهنمایی می‌کنند و پاسخگوی سوالات مختلف شما خواهند بود. این رستوران نیز با ظرفیت حدود 150 نفر در وعده‌های نهار و شام میزبان میهمانان خواهند بود و امکان سفارش و استفاده از خدمات روم سرویس در اتاق، برای افراد مقیم هتل وجود دارد.
 


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل مجلل زندیه شیراز چگونه است؟ 


برای رزرو بوفه صبحانه، ناهار یا شام در رستوران یا برگزاری مراسم و تشریفات در این هتل، می‌توانید با پذیرش هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا از ترانسفر مهمانان و میزبانی گرم و پرشور، خیال‌تان را برای پذیرایی در کافه و رستوران هتل راحت کنند. برای استفاده از امکانات کافه و رستوران، لزوماً نیازی نیست در هتل اقامت داشته باشید. 

 

کلام آخر


هتل زندیه شیراز به ‌عنوان یکی از هتل‌های مجلل و شیک در شیراز با 75 باب اتاق در سه طبقه بنا شده است. این هتل با توجه به کیفیت و خدماتی که ارائه می‌دهد، سالینه میزبان مهمانان زیادی از سراسر ایران و خارج از کشور است. شما هم می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، یا تماس با شماره تلفن‌های 72993000021 - 74828-021 اتاق مدنظرتان را رزرو کنید و با اقامت در بهترین هتل‌ 5 ستاره در شیراز روزهای خوشی را سپری کنید.

در اینجا علاوه بر تجربه طعم‌های بی‌نظیر در رستوران و کافی شاپ هتل زندیه شیراز، می‌توانید از سالن‌های همایش، حمام سنتی، رستوران باغ، اینترنت پرسرعت و بسیاری از خدمات دیگر استفاده کنید که لذت مهمان‌داری و برگزاری مراسم یا اقامت در هتل را برایتان چندین برابر می‌کند. شما از این هتل جذاب چه خاطره‌ای دارید؟ طعم کدام یک از غذاهای رستوران هتل زیر زبان‌تان باقی مانده و دوست دارید کدام غذاها را امتحان کنید؟ 

 

سوالات متداول

 

آدرس هتل زندیه شیراز کجا است؟

 

شیراز، بلوار هجرت، نرسیده به ارگ کریم خان

 

آیا برای استفاده از رستوران هتل زندیه باید در این هتل اتاق رزرو کنیم؟
 

خیر، تمامی افراد حتی افراد غیرساکن در هتل زندیه می‌توانند از خدمات رستوران‌ها و کافه این هتل بهره‌مند شوند.

 

بهترین رستوران هتل زندیه کدام است؟

 

در مجموع، هتل زندیه دارای دو رستوران به نام‌های کلاسیک و سنتی است که هر یک از آن‌ها، ویژگی‌های خاص خود را دارند. پیشنهاد می‌کنیم براساس سلیقه و نیاز خود، بهترین رستوران هتل را برای صرف غذا انتخاب کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...