رَهی نو

فاصله اصفهان تا شیراز

تعداد بازدید: ۳۲۳۸۴۵ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

شیراز و اصفهان جزو زیباترین شهرهای ایران هستند که سالانه گردشگران و توریست‌های زیادی از نقاط مختلف کشور و البته سرتاسر دنیا به آن‌جا سفر می‌کنند. شهر شیراز، با قرار گیری در جنوب و داشتن آب و هوای گرم و مرطوب، جذابیت زیادی برای مسافرین دارد. این شهر با فرهنگ، تاریخ و هنر شناخته شده خود، مهد سعدی و حافظ بوده و هنر واقعی را به همه مردم دنیا نشان می‌دهد و هر بیینده‌ای را شگفت‌زده می‌کند. 

فاصله اصفهان تا شیراز از نظر مسافت و زمان

 فاصله اصفهان تا شیراز از نظر مسافت و زمان

حال اگر در اصفهان زندگی می‌کنید یا برای گردش به ‌آ‌ن‌جا رفته‌اید و می‌خواهید با گذراندن فاصله اصفهان تا شیراز راهی این شهر دوست‌داشتنی شوید، ممکن است سوالات زیادی درباره مسیر و مسافت در ذهن شما ایجاد شده باشد که با همراهی ما به تمام جواب‌های خود خواهید رسید. به یاد داشته باشید، اگر قصد ماندن در شیراز زیبا را دارید، می‌توانید قبل از حرکت به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو مراجعه کرده، هتل و اتاق مدنظرتان را رزرو کنید و با خیال راحت راهی سفر شوید.

شهر های بین مسیر اصفهان تا شیراز

به ترتیب اصفهان، شهرضا، ایزخواست، کامفیروز، درودزن، مرودشت، شیراز

روش های سفر از اصفهان تا شیراز

راه‌های زیادی برای پیمودن فاصله اصفهان تا شیراز وجود دارد. سوالی که در چنین شرایطی پیش می‌آید این است که این فاصله چقدر است؟ این سوال بستگی به این موضوع دارد که بخواهید از چه راهی سفر کنید! شما می‌توانید با اتوبوس، خودروی شخصی، قطار و البته با هواپیما به این شهر تاریخی سفر کنید و با جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی آن آشنا شوید. فاصله این شهر تا شیراز تقریبا 484 کیلومتر است که براساس مسیر انتخابی شما ممکن است کمتر و یا بیشتر شود.

فاصله اصفهان تا شیراز با ماشین شخصی

بهتر است بدانید که اگر می‌خواهید با خوروی شخصی خود به شیراز بروید، سه مسیر اصلی برای رفتن در پیش روی شما قرار دارد که با انتخاب هر کدام می‌توانید زمان‎بندی مناسب و دقیقی داشته باشید. سه مسیر 481، 484 و 497 کیلومتر از اصفهان تا شیراز وجود دارد که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند، مسیر کوتاه‌تر یعنی آزادراه غرب اصفهان که 481 کیلومتر تا شیراز مسافت دارد را انتخاب کنند.

فاصله اصفهان تا شیراز با ماشین شخصی

این مسیر کوتاه‌تر، تقریبا 5 ساعت و 26 دقیقه طول می‌کشد که شهرهای شهررضا، آباده، صفاشهر، مرودشت در مسیر حرکت آن قرار دارند. درست است که سفر با خودرو زمانبر بوده و ممکن است کمی خسته کننده باشد، اما به مسافرین این امکان را می‌دهد که به تفریح‌گاه‌ها و مکان‌های گردشگری در طول مسیر سری بزنید و با جاذبه‌های توریستی بیشتری آشنا شوید.

فاصله اصفهان تا شیراز با اتوبوس

اگر می‌خواهید سفری به‌صرفه و کم هزینه داشته باشید، می‌توانید از گزینه سفر با اتوبوس استفاده کنید و به میزان قابل توجهی هزینه‌های خود را بکاهید. اتوبوس‌های VIP کلاسیک، VIP تخت‌شو و درجه یک سفری امن را به ارمغان می‌آورند و بسیار راحت هستند.  مسافت مسیر اتوبوس‌های اصفهان به شیراز 482 کیلومتر است که در مدت زمان 6 ساعت طی می‌شود. شما نیز اگر می‌خواهید رانندگی نکنید و از سفر خود بیشترین استفاده را ببرید، بهترین و راحت‌ترین گزینه این است که برای خود و اعضای خانواده بلیت اتوبوس VIP تهیه کنید و با گوش نواختن به موسیقی مورد علاقه‌تان از مسیر جاده‌ای لذت ببرید.

فاصله اصفهان تا شیراز با اتوبوس

فاصله اصفهان تا شیراز با هواپیما

سفر با هواپیما در زمان کوتاهی انجام می‌شود و هیچ گونه خستگی و ناراحتی برای شما به همراه ندارد. مسافت اصفهان تا شیراز با هواپیما 348 کیلومتر است و شما در طی مدت زمان تخمین زده یک ساعت و بیست دقیقه به مقصد خواهید رسید. البته بر اساس شرایط آب و هوایی ممکن است این مدت زمان کمی کاهش یا افزایش یابد.

پیمودن فاصله اصفهان تا شیراز به صورت هوایی برای افرادی مناسب است که حوصله سفرهای طولانی مدت با اتوبوس‌ها و ماشین‌های شخصی را ندارند و می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شیراز برسند. اگر تمایل دارید که در زمان خود صرفه جویی کنید بلیط هواپیمای سفر خود را رزرو کنید و با امنیت کامل به شیراز بروید.

فاصله اصفهان تا شیراز با هواپیما

فاصله اصفهان تا شیراز با قطار

یکی دیگر از راه‌های سفر به شهر هنرمندان استفاده از قطار است. همانطور که می‌دانید سفر با قطار حال و هوای خاص خود را دارد و می‌تواند یک تفریح جذاب باشد. در کوپه‌های امن و راحت بشینید و فقط به فکر برنامه تفریحی خود در شیراز باشید.  امنیت زیاد، سرعت بالا و از همه مهم‌تر حفظ حریم خصوصی افراد، باعث می‌شود این سفر 4 تا 6 ساعته را انتخاب کنند.

البته باید بدانید که فاصله اصفهان تا شیراز 457 کیلومتر است. ایستگاه راه آهن اصفهان در میدان آزادی، 5 کیلومتری جاده شیراز و در مقابل سپاهان شهر قرار دارد. فقط کافی است بلیط خود را رزرو کنید و برای سفر خود آماده شوید. تنها نکته‌ای باید توجه کنید این است که قیمت بلیط قطار براساس نوع قطار متفاوت خواهد بود.

فاصله اصفهان تا شیراز با قطار

معرفی بهترین هتل‌ های 5 ستاره شیراز

همان‌طور که می‎دانید، شیراز شهری توریستی است و هتل‌های بسیاری در آن وجود دارند. وجود هتل‎‌های ۵ ستاره مانند: هتل بزرگ شیراز تا اقامتگاه‌های سنتی شیراز، همگی میزبان مسافران عزیز است. این هتل‌های پنج ستاره، ازجمله بهترین هتل‌های شیراز محسوب می‌شوند که امکانات و خدمات رفاهی باکیفیتی مثل: سالن ورزشی، استخر، ماساژ، سونا، بیلیارد و … را به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

گفتنی است، تاکسی‌های این هتل‌ها برای رفت‌وآمد به همه جاهای گردشگری به‌طور منظم در دسترس افراد مقیم هتل هستند. حتی برخی از آن‌‎ها برای مکان‌های تاریخی خارج از شهر نیز، راهنماهای مخصوصی دارند که به زبان انگلیسی مسلط است.

بهترین هتل_ های 5 ستاره شیراز

ازآن‌جایی که شیراز جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد، انتخاب هتل مناسب که نزدیک به آثار تاریخی شیراز و در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته باشد بسیار اهمیت دارد. هتل بزرگ شیراز، هتل هما، هتل چمران، هتل زندیه و هتل پرسپولیس جزو بهترین هتل‎های پنج ستاره شیراز شمرده می‌شوند.

هتل بزرگ شیراز 

هتل بزرگ شیراز، یک هتل ۵ ستاره و دارای خدمات رفاهی ویژه برای مسافران است. با اقامت در این هتل، سفری آسوده و لوکس را در شیراز تجربه خواهید کرد. هتل بزرگ شیراز در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری چون: حافظیه، دروازه‌قرآن و باغ جهان‌نما قرار دارد و دسترسی آن به فرودگاه نیز مناسب است. هتل بزرگ شیراز، دارای اتاق‌ و سوئیت‌های لوکس است که برای سلایق مختلف افراد طراحی شده‌‎اند. همچنین، اگر با خانواده پرجمعیت به شیراز سفر ‌کنید، اتاق‌های مرتبط یا همان کانِکتِد انتخابی ایده‌آلی برای شما خواهد بود. هتل بزرگ شیراز میزبان رستوران‌هایی جذاب با سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی و سرآشپزهای حرفه‌ای است.

هتل بزرگ شیراز

شما می‌توانید در کافی‌شاپ‌های این هتل، انواع نوشیدنی‌ها را سفارش دهید و فالوده محبوب شیرازی را امتحان کنید. اگر هم اهل ورزش‌ هستید، تمامی شرایط در سالن بدن‌سازی هتل برای شما مهیا شده است. لازم است بدانید، هتل بزرگ شیراز یک پارکینگ چهار طبقه دارد و خیالتان را از بابت سفر با خودروی شخصی نیز راحت می‌کند.

هتل هما شیراز

یکی دیگر از بهترین و معروف‌ترین هتل‎های شیراز با چشم‌اندازی سرسبز که در یکی از باغ‌های این شهر قرار دارد، هتل هما شیراز است. این هتل هشت طبقه، ۲۱۲ اتاق و ۲۲ سوئیت دارد که میزبان خوبی برای شما خواهد بود. همچنین، تمامی اتاق‌ها منظره‌ای رو به باغی پرگل و کوه‌های مرتفع اطراف دارند. هتل چندین رستوران برای سرو غذاهای ایرانی و بین‌المللی دارد که چشیدن طعم‎های لذیذ در آن‌جا خالی از لطف نیست. پارکینگ اختصاصی، اتاق کنفرانس، اینترنت رایگان در محوطه هتل، صبحانه سلف‌سرویس، صندوق امانات، انجام امور پذیرش و تسویه‌حساب شبانه‌روزی، از دیگر ویژگی‌های هتل هما به شمار می‌آیند.

هتل هما شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز، با معماری سنتی ایرانی که دارد، یکی از جدیدترین و مدرن‎ترین هتل‎های شیراز محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسیده است که ۷۵ اتاق و سوئیت دارد و از مسافران با خدماتی مجلل پذیرایی می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این مجموعه، وحود حمام سنتی است که می‌تواند برای گردشگران جذابیت فراوانی داشته باشد.

این حمام از معماری اصیل ایرانی بهره برده و خدمات خاصی به مشتریان ارائه می‌دهد. هتل زندیه امکانات دیگری نیز دارد؛ سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، جکوزی و همچنین رستوران‌های سنتی و فرنگی آن فرصت خوبی برای امتحان کزدن طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ ایرانی و بین‌المللی است. نکنه قابل توجه، داشتن بازارچه سنتی و گالری‌های صنایع‌دستی در هتل زندیه است که خیال شما را از بابت تهیه سوغاتی آسوده می‌کنند.

هتل زندیه شیراز

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس جزو همان هتل‌های 5 ستاره شیراز است که خدمات کاملی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل که در قلب شیراز قرار گرفته است، یک ساختمان ۷ طبقه و ۱۰۴ اتاق و سوئیت زیبا و جذاب برای اقامت مسافران دارد.

دسترسی به برخی از جاذبه‎‏‌های مهم از جمله: آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، حمام و بازار وکیل و... بسیار آسان است،  اگر در هتل پرسپولیس شیراز اقامت داشته باشید، می‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه با وسیله نقلیه، به باغ جهان‌نما، آرامگاه حافظ و ارگ کریم‌خان بروید. جاذبه‌های دیگر شیراز مثل حمام وکیل شیراز، آرامگاه شاه‌چراغ، باغ عفیف‌آباد هم فاصله کمی از هتل پرسپولیس دارد؛ کمتر از ۲۰ دقیقه.

هتل پرسپولیس شیراز

هتل چمران شیراز

هتل چمران، در دسته هتل‌های لوکس شیراز قرار می‌گیرد که اتاق‌های آن، از جدیدترین امکانات رفاهی دنیا بهره‌منده شده و اقامتی سرشار از آرامش را برایتان رقم می‌زند. از خدمات ویژه این هتل که بگذریم، معروف بودن هتل چمران تنها برای اتاق‌های لوکس و مجلل نیست، بلکه امکانات رفاهی متنوع، این هتل را یکی از بهترین هتل‌های شیراز تبدیل کرده است. هتل چمران شیراز ۲۳ طبقه است و اقامت در طبقات بالاتر، چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از پایتخت فرهنگی ایران در اختیار شما قرار می‌دهد. سالن ورزشی، حمام مغربی، استخر، سونا و ماساژ به روش‌های مختلف از دیگر خدمات هتل محسوب می‌شوند. 

هتل چمران شیراز

هتل چمران با داشتن یک سفره‌خانه سنتی، خیالتان را از بابت غذا راحت خواهد کرد، همچنین رستوران ملل و رستوران ایتالیایی، منوی متنوعی از غذاها را دارند که با هر سلیقه‎ای که داشته باشید می‌توانید غذای موردنظرتان را سفارش دهید. هتل از چندین کافی‌شاپ نیز بهره می‌برد که بهترین جا برای تجربه فالوده اصیل شیرازی است.

فاصله اصفهان تا شهرهای شیراز

فاصله اصفهان تا شهرهای شیراز

حالا که بار سفر به مقصد شیراز بسته‌اید تا با طلوع آفتاب به غروب آفتاب در شیراز برسید، همانطور که پیش‎تر اشاره شد، روش‌های مختلفی برای رسیدن به شیراز وجود دارد که با توجه به شرایط‌تان می‌توانید سفر با ماشین شخصی، اتوبوس، قطار یا هواپیما را انتخاب کنید. همچنین می توانید ادامه مطلب را مطالعه کنید و فاصله اصفهان تا شهرهای زیبای شیراز را بدانید و با یک برنامه ریزی عالی به سفر بروید.

فاصله اصفهان تا اقلید

اقلید یکی از شهرهای بسیار زیبا و سرسبز شیراز است که با جاذبه‌هایی مانند حوض دختر گبر، کتیبه پهلوی، مسجد جامع، غار تنگ براق، کوه آدم کوهی اقلید و چشمه محمد رسول الله (ص) حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بیشتر آثار تاریخی این شهر به 5 هزار سال قبل از میلاد باز می‌گردند و آثار دیگر مربوط به دوران قبل از اسلام هستند. 

این شهر آب و هوای کوهستانی داشته و تا فصل بهار پوشیده از برف است و زیبایی‌های خاص خود را دارد. اصفهان در فاصله 268 کیلومتری از این شهر قرار دارد و شما می‌توانید در مدت زمان 3 ساعت و 10 دقیقه فاصله فاصله اصفهان تا شیراز را طی کنید و به این شهر زیبای کوهستانی برسید. در سفر خود از این شهر سوغاتی مانند گبه، خرما، گردو، قصبک، گلیو و قالی را به همراه خود بیاورید و خاطران آن را برای همیشه حفظ کنید.

اقلید

فاصله اصفهان تا آباده

شهر زیبای آباده در فاصله 210 کیلومتری از اصفهان قرار دارد و می‌توان در 2 ساعت و 29 دقیقه‌ به آن‌جا رسید. این شهر یکی از شمالی‌ترین بخش‎‌های شیراز است و گیوه‌دوزی یکی از هنرهای پررونق آباده به شمار می‌آید. مراتع زیادی در این شهر وجود دارد که ییلاق طوایف مختلف قشقایی است. باید گفت که این منطقه از جمله مناطق سردسیر محسوب می‌شود و در زمستان بسیار سرد است.

آباده

آباده ذخایر غنی معدنی زیادی دارد و پوشش گیاهی متنوع آن شامل گل‌های رنگارنگ بهاری و گیاهان دارویی است. در سفر به این شهر می‌توان شاهد زیبایی‌های منبت‌کاری‌ بر روی کاخ مرمر بود که توسط هنرمندان مشهور و صاحب نام با ظرافت زیاد ایجاد شده‌اند.

جاذبه‌های گردشگری مانند قبور خورشیدی، قلعه گبری، خرفخانه، تیمپه صرافیان، تیمچه مسعودی، کلاه فرنگی سورمق، کاروانسرای شورجستان، آرامگاه روح الله عباسی، کاخ بهرام سورمق و... در سفر به این شهر فراموش نکنید و با تاریخ و هنر این شهر آشنا شوید.

فاصله اصفهان تا پاسارگاد

پاسارگاد در 130 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد. شما می‌توانید در 4 ساعت و 7 دقیقه به این شهر که در 369 کیلومتری اصفهان واقع شده است برسید. این مجموعه باشکوه یادگاری از دوران هخامشی است و سازه‌های تاریخی زیادی دارد.  کاخ دروازه، کاخ بار عالم، باغ پادشاهی پاسارگاد، دو کویک، آرامگاه کمبوحیه و کاروانسرای مظفری بهترین سازه‌های این مجموعه هستند.

این بناها با مصالحی مانند سنگ، آجر، خشت خام و چوب ساخته شده و طول 45 سانتی‌متری دارد. این منطقه آب و هوای نیمه خشکی دارد و میزان بارندگی در آن متوسط است. تابستان‌های معتدل و زمستان‌های سرد بهترین موقعیت را برای تفریح در این منطقه ایجاد می‌کند.

پاسارگاد

فاصله اصفهان تا جهرم

فاصله اصفهان تا جهرم شیراز 608 کیلومتر است و در مدت زمان 7 ساعت و 24 دقیقه به این منطقه خواهید رسید. جهرم از جمله شهرهای قدیمی استان فارس است و آب و هوای گرمی دارد. براساس گفته‌های کارشناسان، جهرم توسط اردشیر اول چهار سده قبل از میلاد مسیح ساخته شد و مرکز اقامت شاهزادگان بوده است.

جاذبه‌های گردشگری جهرم شامل آتشکده جهرم، مسجد جامع، آتشکده قدمگاه، آبشار مروارید خفر، دروازه پیر شبیب و خانه تاریخ استان طوفان می‌شود که نشان دهنده تاریخ و قدمت این شهر هستند. در این شهر می‌توانید از خوراک‌های سنتی پی پخ، آش الوک، کوفته سبزی جهرمی، قیمه جهرمی، تیتالو، کلم پلو و ... لذت برد و با فرهنگ غذای این شهر آشنا شد. حتما سری به مغازه‌های سوغاتی جهرم بروید و قالی، جاجیم، پنبه و بادام را به همراه خود ببرید.

جهرم

فاصله اصفهان تا سپیدان

اگر نگاهی بر روی نقشه بیندازید، متوجه می‌شوید که فاصله اصفهان تا سپیدان 444 کیلومتر است و در مدت زمان 5 ساعت و 44 دقیقه می‌توانید به این منطقه برسید. سپیدان یکی از مناطق محبوب و جذاب گردشگری در غرب استان فارس محسوب می‌شود. جاذبه‌های آبشار مارگون، چشمه شش پیر، تنگه تیزاب، چله گاه و قلعه رنج از جمله زیبایی‌های این منطقه هستند. این منطقه چشم اندازهای زیادی دارد و طبیعت آن بسیار خیره کننده است. در هر فصلی از سال این منطقه چهره زیبایی از خود را با آب و هوای دلچسب به تصویر می‌کشد.

سپیدان

فاصله اصفهان تا صفاشهر

صفاشهر در 304 کیلومتری استان اصفهان قرار دارد و بعد از گذشت 3 ساعت و 26 دقیقه می‌توان به این منطقه جذاب و دیدنی رسید. این شهر دارای آب و هوای سرد و خشکی بوده که در فاصله 185 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است. صفاشهر با ذخایر معدنی سنگ مرمریت و خاک سیلیس خود شناخته می‌شود که از آنها در ساخت کاشی و سرامیک استفاده می‌کنند.

صفاشهر

آثار باستانی مانند امام زاده شهدا، کاروانسرای قاجاریه، تل خاکی، تل جنگی و ... در این شهر قرار دارد که قدمت‌های زیادی دارند. این منطقه تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی زیادی برای توریستان ایجاد کرده است که در ایام مختلف سال مملو از توریست و گردشگر می‌شود. فراموش نکنید در سفر خود به صفاشهر به قصر یعقوب، کوه عزمت، غار دیو، بیدستان، چشمه بناب، تپه‌های باستانی و قلعه گرگی بزنید.

فاصله اصفهان تا فیروزآباد

فیروز آباد شیراز در 96 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد و از جمله شهرهای بسیار مهم دوره ساسانی است. شما می‌توانید بعد از 7 ساعت و 3 دقیقه به فیروزآباد که در فاصله 590 کیلومتری از شهر اصفهان قرار دارد برسید. پیشینه تاریخی این شهر به زمان اردشیر بابکان یعنی آخرین سال‌های حکومت پارتیان بازمی‌گردد.

باید گفت که این شهر اولین شهر گرد در جهان محسوب می‌شود و مقر امپراطوری‌های گذشته بوده است. در سفر به این شهر تاریخی می‌توان سری به قلعه دختر، کاخ اردشیر 1800 ساله، تنگ چوگان، کعبه زرتشت، تنگ خرقه و .. زد و از زیبایی‌های تاریخی آنها بازدید کرد.

فیروزآباد

فاصله اصفهان تا قلات

مسافت روستای قلات تا اصفهان 633 کیلومتر است. شما در طی مدت زمان 7 ساعت و 41 دقیقه می‌توانید به این مجموعه‌ مملو از شگفتی برسید و از آن بازدید کنید. این روستا بخاطر وجود خانه‌های پلکانی خود در جهان شناخته شده و مکان‌های تفریحی زیادی دارد. بافت قدیمی و بکر این روستا در کنار رستوران‌ها و کافه‌های متعدد هر مسافری را مجذوب خود می‌کند.

درختان انبوه جنگلی و پوشش‌های گیاهان دارویی و البته رودخانه‌های جذاب را می‌توان در این منطقه مشاهده کرد. مغازه‌های کوچک روستا، بهترین محصولات منطقه مانند شیر، پنیر، شیره‌ی انگور، کشک و آبغوره را عرضه می‌کنند. آسیاب‌های آبی، حجاری‌های قدیمی و سنگی، حمام قدیمی، بازار قدیمی و .. رازهای این منطقه را به همه بازگو می‌کنند.

قلات

فاصله اصفهان تا لار

باید گفت که فاصله اصفهان تا لار 759 کیلومتر است و می‌توانید در 9 ساعت و 5 دقیقه به آن برسید. این شهر در جنوب استان فارس قرار دارد و در ارتفاع 915 متری از سطح دریا است. بناهای تاریخی زیادی در لار وجود دارد که قدمت آنها به پیش از سلام بازمی‌گردد. جاذبه‌های گردشگری مانند آتشکده محلچه، قلعه اژدها چیکر، قلعه جبرئیل، کاروان سراها و .. بهترین مناطق برای بیان تاریخ هستند. زمستان‌های معتدل و تابستان‌های خشک از ویژگی‌های این شهر است.

لار

کلام پایانی

در این مقاله سعی کرده‌‎ایم فاصله اصفهان تا شیراز را توضیح دهیم. به این ترتیب،  اگر  قصد سفر به شیراز را داشته باشید، بهتر می‎توانید تصمیم بگیرید که از چه وسیله ای استفاده کنید، کجا اقامت داشته باشید و از چه طریق هتل رزرو کنید.

لازم به ذکر است، اگر به باستان شناسی علاقه دارید، حتما به شیراز بروید و از تخت جمشید، پاسارگاد و کوروش دیدن کنید. همچنین، بازار زیبای شیراز و آرامگاه حافظ و سعدی را هم فراموش نکنید.  در شیراز می ‌توانید با اقوام عشایری و پارچه‌‎های رنگارنگ زیبای آن‎ها هم بیشتر آشنا شوید. به طور کلی شیراز کمی از اصفهان گران‎تر است، اما آب و هوای پاکیزه‎تر و مطبوع‌تری دارد.

سوالات متداول در مورد فاصله اصفهان تا شیراز

آدرس هتل بزرگ شیراز کجا است؟

شیراز، بلوار آیت الله ربانی، دروازه قرآن

آدرس هتل چمران شیراز کجا است؟

شیراز، بلوار شهید چمران

فاصله اصفهان تا شیراز چقدر است؟

فاصله اصفهان تا شیراز تقریبا 484 کیلومتر است که براساس مسیر انتخابی شما ممکن است کمتر و یا بیشتر شود.

نزدیکترین مسیر اصفهان به شیراز کدام است؟    

برای رسیدن از اصفهان به شیراز دو مسیر وجود دارد که از نظر مسافتی برابر بوده، اما مسیر اول از نظر زمانی حدود یک ساعت نزدیک‎تر است.

مسیر1: اصفهان، شهرضا، آباده، مرودشت 
مسیر2: اصفهان، یاسوج، شیراز 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
علی قلی ۱۴۰۱/۷/۱۳

عالیییی

  مدیر سایت۱۴۰۱/۸/۲

علی قلی عزیز امیدواریم که توانسته باشیم مطلب فاصله اصفهان تا شیراز را باب میل شما گردآوری کرده باشیم. باتشکر از نظر خوب شما

رادمهر ۱۳۹۹/۵/۲۶

عالی

  مدیر سایت۱۳۹۹/۵/۲۷

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...