رَهی نو

رستوران‌های لاکچری تهران؛ آشنایی با بهترین رستوران‌های پایتخت

تعداد بازدید: ۱۱۹۴۸ ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

تهران، شهر شلوغی است که در دلش بی‌نظیرترین رستوران‌ها را جا داده است. اگر تهرانی بوده و یا سفری به این شهر داشته باشید، احتمالاً دلتان بخواهد علاوه بر دیدن جاهای دیدنی تهران سری هم به رستوران‌های لاکچری تهران بزنید و بهترین رستوران‌های این شهر را از نزدیک تجربه کنید. این پایتخت پر گهر در کنار تمام شلوغی‌ها و دغدغه‌هایش، از بابت شکم‌گردی چیزی کم نگذاشته است. بیایید با هم سری به بهترین رستوران‌های تهران بزنیم و برای یک چند ساعتی هم که شده همسفره رستوران‌های خوب تهران شویم.

برای مشاهده ی جاهای دیدنی ایران بر روی این مقاله کلیک کنید. 

بهترین رستوران‌های لاکچری تهران را بشناسیم

اگر اهل شکم‌گردی و سفره‌های رنگین باشید، احتمالاً لذت یک خاطره‌سازی به یادماندنی را در رستوران‌های معروف تهران ترجیح دهید. پس همراه رهی نو باشید تا همنشین سفره‌های رنگین تهرانی‌ها شویم.

رستوران سنتی باغ صبا

اگر بخواهیم رستوران‌های تهران را معرفی کنیم رستوران سنتی باغ صبا قطعاً اولین رستورانی است که باید معرفی شود. تعریف رستوران ایرانی را می‌توان در خشت خشت این رستوران دید. معماری و چیدمان رستوران به شکلی بسیار دل انگیز و زیبا طراحی شده است. همین موضوع در کنار موسیقی زنده زیبا، ساعاتی توام با آرامش و لذت به شما و همراهان شما هدیه خواهد کرد. رستوران باغ صبا قطعاً برتری خود را مدیون تفکرات مدیریت خویش است. ابتکاراتی مانند تهرانگردی برای مهمان‌های ایرانی و خارجی، خدماتی نیست که بشود در هر رستورانی یافت. از طرف دیگر برگزاری همایش‌های گوناگون در این رستوران باعث شده است که اعتبار رستوران نزد مشتریانش به شدت بالا رود. رستوران باغ صبا در یک کلمه رستورانی است که نمی‌توان آن را با دیگر رستوران‌ها مقایسه کرد.

آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان ملک، سفره‌خانه سنتی باغ صبا

 

رستوران‌های لاکچری تهران

 

رستوران کوبابا

اگر بخواهیم بهترین رستوران‌های لاکچری تهران را نام ببریم بی شک، کوبابا در لیست اولین‌ها قرار دارد. در کوبابا با تنوع منویی روبرو هستید که هرچه دلتان بخواهد می‌توانید سفارش دهید. فضای شیک همراه با برخورد حرفه‌ای کارکنان رستوران حس خوب غذا خوردن را در بهترین رستوران پایتخت برایتان چندین برابر می‌کند. از غذای ایرانی گرفته تا خارجی، لبنانی حتی غذای ترکی هم می‌توانید انتخاب کنید و با یک لقمه خوشمزه، یک جهانگردی خاص هم در غذای سراسر دنیا داشته باشید. انواع پیش‌غذاهای رنگی شامل انواع مختلف پیراشکی، سالاد، ماست و نان و انواع مختلف غذا شامل حمص، بادمجان کبابی، جوجه لبنانی و …. را در این رستوران امتحان کنید. در بازدید از رستوران کوبابا اگر قیمت بالا را به کیفیت غذا ببخشیم، احتمال نمک‌گیر شدنتان بسیار است.  این رستوران دارای چهار شعبه است که با توجه به شرایط آب‌وهوایی و مسیر می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

شعبه ۱: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول

شعبه ۲: این شعبه در بام لند است. انتهای اتوبان همت، اتوبان خرازی، به سمت دریاچه خلیج فارس، خیابان ۴۵ متری ارغوان، میدان موج، خیابان موج، مرکز تفریحی و تجاری بام‌لند 

شعبه ۳: لواسان، بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم

شعبه ۴: خیابان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان جماران، نبش برادران سبزی، مجتمع جم سنتر، طبقه دوم

اگر عاشق غذا و رستوران گردی هستید مقاله "بهترین رستوران های دربند" از دست ندهید.

 

بهترین رستوران‌های تهران

اگر عاشق غذا و رستوران گردی هستید مقاله"بهترین رستوران های درکه" از دست ندهید.

رستوران مسلم

اگر هوس غذا در رستوران‌های سنتی تهران را کردید، شما را به سمت بازار بزرگ تهران دعوت می‌کنیم. جایی که به اندازه بازار بزرگ چنان بر سر زبان‌ها افتاده است که هر کسی مهمان خاص در این بازار داشته باشد، مشتری رستوران مسلم خواهد بود. فرقی ندارد کجای تهران هستید، رستوران مسلم برای آمدنتان از آن سر شهر به بازار بزرگ تهران می‌ارزد. علاوه بر کیفیت فوق‌العاده غذاهای مسلم، پرس‌های غذایش چنان زیاد است که دو نفر را سیر می‌کند. خوب است اگر گذرتان به بازار بزرگ تهران و میان حجره‌ها و مغازه‌های دیدنی آن افتاد، غذاهای رستوران مسلم را حتماً امتحان کنید.

آدرس: بازار، نبش سبزه میدان ، کوچه حج رحیم خان، پلاک۴

 

رستوران‌های خوب تهران

اگر عاشق غذا و رستوران گردی هستید مقاله"بهترین رستوران های فشم" از دست ندهید.

رستوران گردان برج میلاد

دلتان می‌خواهد همزمان با خوردن غذا، چرخی دور تهران بزنید؟ در حین اینکه روی صندلی‌تان نشستید و با عزیزترین فرد زندگی‌تان مشغول خوردن بهترین و باکیفیت‌ترین غذا هستید، دورتادور برج میلاد بچرخید و تهران را از ارتفاع برج میلاد تماشا کنید؟ رستوران گردان برج میلاد این کار را انجام می‌دهد. در حین غذا خوردن می‌توانید طی دو ساعت 360 درجه بچرخید و نماهای مختلفی از تهران را تماشا کنید. اینجا دقیقاً در رأس برج میلاد قرار دارد. وای‌فای رایگان و بوفه پر از خوراکی هم شما را برای انتخابتان تحسین می‌کند. در نظر داشته باشید برای ورود به رستوران بایستی ابتدا از ورودی برج میلاد هزینه آن را بپردازید. ضمن اینکه اگر در نظر دارید یک وعده شام مهمان این رستوران شوید، بایستی حتماً قبل از حضورتان تماس گرفته و میزتان را رزرو کنید. در انتها، بازدید از قسمت‌های مختلف برج میلاد شبی به‌یادماندنی برایتان خواهد ساخت که غذا را حسابی به جانتان می‌چسباند. البته اگر برای یک شب، چشمتان را به روی قیمت‌های این برج ببندید!

آدرس رستوران برج میلاد: تهران، بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد

 

رستوران‌های معروف تهران

 

رستوران خونه

از اسم این رستوران می‌توان حدس زد که چه محیط دلنشینی شبیه به خانه‌های قدیمی در انتظارتان است. به همان اندازه صمیمی و راحت از شما پذیرایی می‌کنند. در عین لوکس بودن، صندلی‌های چوبی، پنجره‌های رنگی و طراحی دلنشین این رستوران حس نوستالوژی را در شما زنده می‌کند. نگاهی که به منو کنید می‌بینید دستتان برای انتخاب هر نوع غذایی باز است. البته قیمت‌هایش با توجه به حجم و کیفیت غذاها می‌ارزد. 

آدرس رستوران خونه: تهران، چهارراه جهان کودک، به سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی، انتهای بن بست کمان

 

رستوران‌های سنتی تهران

اگر عاشق غذا و رستوران گردی هستید مقاله"بهترین رستوران های جاده فیروزکوه" از دست ندهید.

رستوران شهربانو

اگر به دنبال آموزش آشپزی بوده باشید، قطعاً سایت این رستوران را دیده‌اید. آموزش‌های فوق‌العاده‌ای که ارائه آن توسط یک رستوران، اهمیت بالای مدیران این رستوران به ارتقاء تنوع غذایی مردم را نشان می‌دهد. در این روزگار یافتن کسانی که صرفاً به فکر منافع جیب خود نیستند سخت است. و قطعاً مدیریت رستوران شهربانو یکی از این افراد است. رستوران شهربانو خود را یک رستوران سنتی تعریف کرده است. اما باید به شما بگویم که معنی این کلمه در رستوران شهر بانو فقط و فقط به معنی خوشمزه‌ترین غذایی است که تا کنون تجربه کرده‌اید. انتخاب ادویه‌ها و تهیه سس‌های بی‌نظیر کنار غذا، چیدمان فوق‌العاده دل‌انگیز غذا، باعث می‌شود که هر مشتری با هر میزان سخت‌گیری در مورد غذای خود، از پذیرایی رستوران، لذت ببرد. رستوران شهربانو مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی را دارد. شما می‌توانید برای مراسم و مهمانی‌های خود سالن VIP رستوران را رزرو و اجاره کنید. رستوران در مجموع 250 نفر گنجایش دارد ولی اگر به دنبال مکانی برای برگزاری جلسات رسمی هستید، می‌توانید از سالن ویژه 25 نفری رستوران برای این منظور استفاده کنید.

آدرس: شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبروی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

 

رستوران شهربانو تهران

 

رستوران هزاردستان

چند برنامه از برنامه‌های صدا و سیما در این رستوران ضبط شده است. این رستوران بسیار زیبا است و به یک کلبه سنتی شبیه است. قیمت غذاها بسیار پایین است و اصلاً تصور این قیمت‌ها را در رستورانی در آن سطح نداشتیم. کیفیت غذاها عالی و در حد ممتاز است. رستوران به وضوح از تبدیل شدن به یک رستوران لاکچری گریزان است و سعی دارد که فضای خود را عامیانه نگه دارد. این موضوع با توجه به کلاسیک بودن رستوران در جذب مشتری بسیار موثر عمل کرده و مخاطب این رستوران به خوبی می‌داند در محیطی آرام و کوچک بهترین پذیرایی از او صورت می‌گیرد. رستوران هزاردستان سایتی برای رزرو ندارد و برای صرف نهار و شام باید به صورت حضوری به رستوران تشریف ببرید.

آدرس: سعادت آباد، خیابان هجدهم غربی، پلاک 23

 

رستوران سنتی هزار دستان تهران

 

رستوران سنتى هزار و یک شب

رستوران سنتی بسیار شیک و دلنشین است که آشپزهایی فوق‌العاده حرفه‌ای دارد و شما در این رستوران با انواع غذاهای خوشمزه روبرو خواهید شد.

آدرس: فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، بوستان یک، گلستان یک، پلاک 12

 

رستوران سنتی هزارو یک شب تهران

 

اگر عاشق غذا و رستوران گردی هستید مقاله"بهترین رستوران های جاده هراز" از دست ندهید.

بهترین رستوران‌های تهران با فضای باز

برویم سراغ رستوران‌هایی که در فضای باز از شما پذیرایی می‌کنند تا حال و هوایتان هم عوض شود.

رستوران باغ گیلاس

یکی از بهترین رستوران‌های تهران در فضای باز، رستوران باغ گیلاس است. در اینجا ترکیبی از هنر طراحی مدرن و سنتی را می‌بینید که همین تلفیق دلنشین آن را تبدیل به یکی از زیباترین و پرطرفدارترین رستوران‌های تهران کرده است. منوی این رستوران فرنگی و ایرانی است که از ساعت 12 تا 2 بعدازظهر هم برای ناهار می‌توانید مراجعه کنید. از ساعت 7 بعدازظهر به بعد نیز می‌توانید برای وعده شام، مهمان این رستوران شوید.

آدرس: تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از میدان یاسمن، رستوران باغ گیلاس

 

بهترین رستوران‌های تهران با فضای باز

 

رستوران قصر موج میرداماد

رستورانی دیگر در فضای باز و باصفا، رستوران قصر موج میرداماد است. در این رستوران با منوی ایرانی و فرنگی روبر هستید. همزمان که در حال میل کردن غذا هستید، موسیقی زنده نیز در فضای باز برایتان پخش می‌شود که لذت غذا خوردن را برایتان چندین برابر می‌کند. حتی اگر میلتان به غذا نبود می‌توانید از منوی این کافه رستوران استفاده کنید.

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی جنوبی، کوی مریم، پلاک دو

 

رستوران قصر موج میرداماد

 

مقاله مفید آداب برخورد و غذا خوردن در رستوران‌های لوکس تهران را اینجا بخوانید : آداب غذا خوردن رسمی در رستوران های لوکس

بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده

خیلی از مردم عادت دارند همزمان با میل کردن وعده غذایشان، موسیقی گوش دهند یا فیلم ببینند. اگر می‌خواهید یک شب به‌یادماندنی در بهترین رستوران‌های تهران بگذرانید، رستوران‌های با پخش موسیقی زنده را از دست ندهید.

رستوران نارنجستان

اگر چشمتان را به روی قیمت این رستوران ببندید، می‌توانید از منوی بین‌المللی رستوران نهایت لذت را ببرید. جای گفتن ندارد که شما را به یکی از گران‌ قیمت‌ترین رستوران‌های غرب دعوت کرده‌ایم. رستوران نارنجستان دارای دوطبقه است. یک طبقه فرنگی با غذاهای خوشمزه و طبقه دیگر ایرانی، با غذاهای خوش طعم ایرانی از شما پذیرایی خواهند کرد. کادر تحصیل کرده این رستوران، مسلط به زبان‌های خارجی مختلف بوده که از مهمانان بین‌المللی نهایت استقبال به عمل آید. با توجه به ویژگی‌های رستوران، جایگاه خاصی در بین طرفدارانش دارد.

آدرس رستوران نارنجستان: تهران، سعادت‌آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری، مجتمع سرو

 

رستوران نارنجستان تهران

 

سفره‌خانه سنتی شب‌های سرو

یکی دیگر از رستوران‌هایی که می‌توانید همزمان علاوه بر خوردن غذای خوشمزه از پخش موسیقی زنده در آن نیز لذت ببرید، سفره‌خانه سنتی شب‌های سرو است. جایی که فضای دلنشینی دارد و با انواع غذاهایی همچون ماهی قزل‌آلا، میگو، کباب و … نیز از شما پذیرایی می‌کنند. اگر می‌خواهید در بازه‌ای از این رستوران دیدن کنید که از موسیقی آن هم بهره‌مند شوید، بهتر است از ساعت هشت و نیم الی یازده و نیم شب به این رستوران بروید.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، ضلع شمال شرقی چهار راه سرو، پلاک ۷۹، پایین بانک گردشگری

 

بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده

 

رستوران شاین

قطعاً رستوران شاین یک رستوران لاکچری و با عیارهای بین‌المللی است. در رستوران شاین موسیقی زنده بسیار گوش‌نواز است. از بهترین خوراک‌های ایرانی در این رستوران می‌توان کباب بختیاری را نام برد. در بین غذاهای فرنگی قزل آلا سرخ شده و سالمون گریل شده عالی بود. اما از همه اینها بهتر پیتزای مخصوص رستوران است که قطعاً یکی از بهترین پیتزاهایی خواهد بود که تاکنون میل کرده‌اید.

آدرس: سعادت آباد، چهار راه سرو، بلوار پیام، مجتمع تجاری پرواز، طبقه دوم، واحد 1

 

رستوران شاین تهران

 

رستوران عالی قاپو

سفره‌خانه سنتی عالی قاپو انگار دلش در گذشته جا مانده باشد. از موسیقی زنده سنتی تا تخت‌های سنتی، متکا و پشتی‌های سفره‌خانه‌های قدیم، تا طعم خوش خوراک در آن روزگار را می‌توان دوباره در سفره‌خانه عالی قاپو چشید. معماری سفره‌خانه بسیار زیبا است و تاریخی کهن را به رخ می‌کشد.

آدرس: میدان ونک، اول خیابان گاندی، پلاک 55

 

رستوران عالی قاپو تهران

 

بهترین رستوران تهران برای جشن تولد و سالگرد ازدواج

اگر می‌خواهید خاص و ویژه مراسم تولد یا سالگرد ازدواجتان را برگزار کنید، رستوران‌های خاصی را در تهران انتخاب کنید که معیار مورد نظرتان را برای برگزاری یک مراسم خاص و لاکچری داشته باشند. 

رستوران 133

در محدوده تهرانپارس یک رستوران مجللی وجود دارد که با دیدن ظاهر این رستوران، خودتان را برای انتخابتان تحسین خواهید کرد. رستوران با فضای شیک و لاکچری، با پیانویی که در وسط سالن به چشم می‌خورد، میزبان مهمانی‌های لاکچری و مجلل تهرانی‌ها است. شما می‌توانید طبقه دوم این رستوران را به طور کامل برای مراسم خود رزرو کنید.

آدرس رستوران: تهرانپارس، بزرگراه رسالت شرق، بعد از تقاطع رشید، پلاک 251

 

رستوران 133 تهران

 

رستوران حس توران

سراغ یکی دیگر از رستوران‌های لاکچری تهران در خیابان فرشته می‌رویم؛ جایی که با دکوراسیون خلاقانه و خاصی که دارد، ترکیب فوق‌العاده دلنشینی را با لوکس‌ترین اکسسوری‌ها به وجود آورده است. اگر می‌خواهید در یک فضای زیبا و مجلل، مراسمتان را برگزار کنید، حس توران کاملاً با احساسات شما هماهنگ بوده و بهترین مهمانی را برایتان رقم خواهد زد.

آدرس: تهران، خیابان فرشته، نیلوفر، برج رویال، طبقه دوم

 

بهترین رستوران تهران برای جشن تولد و سالگرد ازدواج

 

رستوران شاندیز

در هر نقطه از ایران که باشید احتمالاً نام شاندیز به گوشتان خورده باشد. شعبه دیگری از شاندیز در تهران است که یکی از بهترین رستوران‌های پایتخت شده است. شاندیز جردن یکی از لوکس‌ترین رستوران‌هایی است که می‌توانید برای برگزاری مراسم خود، آن را انتخاب کنید. جایی شبیه به قصرهای اروپایی با پذیرایی مجلل که حس فوق‌العاده تجملاتی را به شما می‌دهد. اگر با مهمانانتان رودربایستی دارید و می‌خواهید یکی از بی‌نظیرترین و باکیفیت‌ترین مراسم را برگزار کنید که هیچ حرفی برای گفتن باقی نگذارد، رستوران شاندیز جردن، جایی است که خیالتان را از این بابت راحت می‌کند.

آدرس: تهران، خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷

 

رستوران شاندیز تهران

 

تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های لوکس تهران

اگر عاشق غذا و رستوران گردی هستید مقاله"بهترین رستوران های هتل تهران" از دست ندهید.

بعد از این همه رستورانی که سر زدیم سؤال اینجاست که کدامیک را برای یک شب شکم‌گردی بی‌نظیر انتخاب کنیم. پیشنهاد می‌کنیم سراغ رستوران هتل‌های لوکس تهران بروید؛ چراکه این رستوران‌ها با توجه به مهمانان بین‌المللی که از سراسر دنیا دارند، بهترین کیفیت و تنوع غذایی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. رستوران هتل‌هایی همچون:

بهترین رستورانی که در تهران رفتید، چه رستورانی بوده است؟ اگر رستورانی را می‌شناسید که در این لیست نیاورده‌ایم، آن را برایمان بنویسید.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران را مانند هتل پارسیان آزادی تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پارسیان استقلال را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
حسنی ۱۴۰۲/۹/۱۲

رستوران گردان برج میلاد واقعا لاکچری ترین رستوران ایران

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۳

حسنی عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو

رامش ۱۴۰۲/۵/۸

رستوران باغ سنتی صبا خیلی لاکچری و برای مهمان خارجی بخصوص باکلاس هست کلی میتونی پز بدی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۰

رامش عزیز خیلی هم عالی از ثبت نظرتون سپاسگزاریم امیدواریم از خدمات سایت رهی نو بهره ببرید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۰

رامش عزیز از ثبت نظرتون در سایت رهی نو سپاسگزاریم خوشحال میشویم از خدمات سایت رهی نو نیز برای سفرهای خود بهره مند شوید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۰

رامش عزیز از ثبت نظرتون در سایت رهی نو سپاسگزاریم خوشحال میشویم از خدمات سایت رهی نو نیز برای سفرهای خود بهره مند شوید

مرادی ۱۴۰۲/۳/۱۰

بنظرم باغ گیلاس از همه قشنگتره توی رستورانهایی که رفتم فضا و غذاش بیشتر به دلم چسبید

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۱۰

مرادی عزیز ممنون از ثبت نظرتون بله همانطور که گفتید خوردن غذا در این رستوران تجربه دلپذیری است

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...