رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های فشم

تعداد بازدید: ۲۶۶۱ ۹ آبان ۱۴۰۱

فشم برای پایتخت‌نشینان یک روستا نیست، بلکه فشم برای ساکنین شهر تهران یک بهشت کوچک برای بازگشت به زندگی پس از یک هفته پر دغدغه است. فشم روستایی ییلاقی در 25 کیلومتری شمال شرق تهران است که اغلب پایتخت‌نشینان برای تعطیلات و فرار از آلودگی شهر به روستاهای اطراف تهران پناه می‌برند. وجود بهترین رستوران‌ها در فشم، آرامش محض، طبیعت بکر، امکانات مناسب روستای فشم برای گردشگران تنها چند دلیل ساده برای طبیعت‌گردی در فشم است. رهی نو در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین رستوران‌های فشم پرداخته است در ادامه با ما همراه باشید. 

 

لیست بهترین رستوران‌های جاده فشم

طبیعی است که پس از بازدید از جاذبه‌های گردشگری فشم و طبیعت‌گردی بزرگ‌ترین چالشی که شخص با آن مواجه می‌شود، یافتن رستوران است. با توجه به وجود تنوع رستوران در فشم یافتن بهترین رستوران که دارای فضای مناسب و کیفیت غذای مطلوبی باشد، کاری نسبتاً دشوار است. در این بخش سعی کرده‌ایم بهترین رستوران‌های فشم را گردآوری کنیم تا شرایط سفر و لذت طبیعت‌گردی را برایتان آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر نماییم.

 

رستوران سفیر فشم

سفیر نام یکی از بهترین رستوران‌های فشم محسوب می‌شود که فضای دنجش که با منظره رودخانه فشم گره‌خورده است. در این رستوران فوق‌العاده‌ترین کباب‌های ایرانی را به گردشگران عرضه می‌شود. گرچه قیمت غذاها در این رستوران نسبتاً بالا است اما در خصوص کیفیت و تنوع غذاها و بهداشت رستوران سفیر جای هیچ ابهامی وجود ندارد.

 

آدرس رستوران سفیر فشم: تهران – 3 کیلومتری جاده فشم

رستوران سفیر فشم

 

رستوران زاگرس

زاگرس یکی از رستوران بزرگ فشم برشمرده می‌شود که دارای دو فضای باز و بسته برای میزبانی از گردشگران است. طبخ غذا توسط سرآشپزان ماهر، چشم‌انداز رودخانه، فضایی دوستانه و منوی متنوع از غذاهای اصیل ایرانی به همراه عصرانه از جمله دلایلی است که اغلب گردشگران رستوران زاگرس را برترین رستوران فشم می‌دانند.

 

آدرس رستوران زاگرس فشم: تهران – کیلومتر 6 جاده فشم – سمت چپ جاده

 

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت نیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌های فشم است که به علت طراحی پله‌های سنگی و آلاچیق‌های زیبا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های فشم شناخته می‌شود. رستوران باغ بهشت که آخر هفته میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است، متنوع‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را منوی غذایی خود گنجانده است.

 

آدرس رستوران باغ بهشت فشم: تهران – جاده فشم – ابتدای زربند

 

رستوران کاکتوس

یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران‌های فشم در بین پایتخت‌نشینان رستوران کاکتوس است که طراحی فضای رستوران، مهمان‌نوازی کارکنان رستوران و طعم متفاوت کباب‌ها دلیلی محسوب می‌شود تا گردشگران آن را به دوستان و آشنایان خود به عنوان یکی از برترین رستوران‌های جاده فشم معرفی نمایند.

 

رستوران کاکتوس فشم


زیباترین جاذبه های گردشگری ایران کدام است؟ برای اطلاع از جاهای دیدنی ایران این مقاله را بخوانید.


آدرس رستوران کاکتوس فشم: تهران – 2 کیلومتری جاده فشم

 

رستوران گیله وا

اگر به غذاهای گیلانی علاقه دارید رستوران گیله‌وا بهشت غذاهای گیلانی در فشم است. در این رستوران می‌توانید از طعم اصیل غذاهای گیلانی مانند فسنجان، میرزاقاسمی، واویشکا، کباب‌ترش و غیره لذت ببرید. برخلاف دیگر رستوران‌های فشم رستوران گیله‌وا دارای فضایی کاملاً ساده و تمیز است، ازاین‌رو اگر می‌خواهید طعم غذاهای اصیل گیلانی را در تهران تجربه کنید گیله‌وا بهترین پیشنهاد است.

 

آدرس رستوران گیله‌وا فشم: تهران – جاده اوشان – فشم – نرسیده به شهر فشم

 

رستوران شاخه نبات

گردشگران با ورود به فضای این رستوران با منظره‌ای عجیب مواجه خواهند شد چراکه در این رستوران آب رودخانه از میانه رستوران می‌گذرد و کلبه‌های رستوران در طرفین آب بنا شده‌اند. در این رستوران انواع کباب‌ها، انواع غذاهای ایرانی، انواع پیش‌غذاها، عصرانه و غیره در کلبه‌هایی زیبا سرو می‌شوند و گردشگران می‌توانند از قبل برای آخر هفته یکی از کلبه‌ها را رزرو نمایند.

 

آدرس رستوران شاخه نبات فشم: تهران – ابتدای جاده فشم – زربند – سمت چپ

 

رستوران آبشار

یکی از رستوران‌های شلوغ فشم که گردشگران از آن به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های فشم یاد می‌کنند، رستوران آبشار است. در این رستوران می‌توان سنتی‌ترین دکوراسیون داخلی را مشاهده کرد. در رستوران آبشار که در نزدیکی رودخانه فشم قرار دارد؛ می‌توان شاهد انواع غذاهای ایرانی اعم از انواع کباب‌ها، انواع خورشت‌های ایرانی، انواع صبحانه و غیره بود.

 

آدرس رستوران آبشار فشم: تهران – فشم – نرسیده به رودک 3 کیلومتری فشم – سمت راست

 

رستوران گلپایگان

از دیگر رستوران‌های فشم که می‌توان آن را به‌عنوان بهترین رستوران‌های فشم معرفی کرد، گلپایگان است. گرچه خاص‌ترین و محبوب‌ترین غذای این رستوران کباب گلپایگانی است اما می‌توان در منوی این رستوران شاهد دیگر غذاهای ایرانی نیز بود. برخورد مناسب کارکنان، دکوراسیون زیبای محیط رستوران و بهداشت آن نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران گلپایگان فشم است.

 

آدرس رستوران گلپایگان فشم: تهران – فشم – بلوار امام خمینی – نرسیده به اداره ثبت – جنب الکتریکی برادران حسینی 

رستوران گلپایگان فشم


اگر به غذا و رستوران گردی علاقه دارید مقالات "رستوران های جاده هراز" و "رستوران های جاده چالوس" را از دست ندهید.

 


رستوران خلیج‌فارس فشم

رستوران خلیج‌فارس یکی از بخش‌های کوچک مجموعه گردشگری و توریستی خلیج‌فارس است که در آن می‌توان ساعاتی را در فضایی دنج و فارغ از آلودگی شهر به تفریح پرداخت. در منوی رستوران خلیج‌فارس می‌توان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را باقیمت نسبتاً مناسب مشاهده کرد. اگر به دنبال یک رستوران با فضایی بی‌نظیر هستید، مجموعه گردشگری بهترین انتخاب برای شما است.

 

آدرس رستوران خلیج‌فارس فشم: تهران – کیلومتر 5 فشم

 

رستوران سنتی بابا علی

یکی از بهترین رستوران‌های فشم که اغلب گردشگران رضایت کامل را در مورد آن دارند رستوران بابا علی فشم است. فضای رستوران، کیفیت غذاها و رفتار محترمانه کارکنان رستوران از جمله عواملی است که سبب می‌شود تا اغلب افرادی که برای تفریح به فشم می‌روند این رستوران را انتخاب نمایند. امکان رزرو میز، موسیقی زنده، پارکینگ، وجود نان داغ در کنار انواع کباب‌ها، سرویس چای و قلیان و غیره از دیگر مزیت‌های این رستوران از دیدگاه گردشگران محسوب می‌شود.

 

آدرس رستوران سنتی بابا علی: تهران – فشم – کیلومتر 6 جاده فشم – دست راست

 

فست فود قصران

اگر قصد دارید به جای سفارش چلوکباب و یا دیگر غذاهای ایرانی یک وعده غذایی به‌مراتب متفاوت‌تر و پرکالری را تجربه کنید. فست فود قصران پیشنهاد رهی نو به شما است. در منوی این رستوران می‌توان شاهد انواع فست فودها مانند برگرها، انواع پیتزاها، انواع ساندویچ‌های گرم و سرد را با طعم بسیار متفاوت بود.

 

آدرس فست فود قصران فشم: تهران – فشم – روبروی اداره برق فشم

 

کافه‌رستوران رسپینا فشم

کافه رسپینا نیز یکی دیگر رستوران‌های فشم است. در این رستوران می‌توان شاهد دو فضای باز و بسته با چیدمان متفاوت بود. رسپینا گزینه مناسب برای گردشگرانی است که صرفاً به دنبال محیطی دنج برای سرو میان وعده هستند؛ چراکه در منوی این کافه می‌توان انواع پاستاها، انواع بستنی، دم‌نوش، قهوه و غیره را دید.

 

آدرس کافه‌رستوران رسپینا فشم: تهران – فشم – بلوار امام خمینی – قبل از میدان اصلی فشم – سمت چپ

 

اگر به طبیعت و رستوران گردی علاقه دارید مقالات "بهترین رستوران های درکه" و "بهترین رستوران های دربند" را ازدست ندهید. 

جمع‌بندی

بر اساس نظریات گردشگران داخلی و خارجی تمامی رستوران‌های معرفی‌شده در مقاله فوق تنها بخش کوچکی از بهترین رستوران‌های فشم محسوب می‌شوند؛ اما به‌طور حتم در فشم رستوران‌های دیگری نیز وجود دارد که از این مقاله جامانده‌اند ازاین‌رو توصیه می‌کنیم حتماً نام بهترین رستوران‌های شهر فشم از دیدگاه خود را با رهی نو به اشتراک بگذارید.

 

تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکش یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آنها علاقه دارند در سفر خود از جاهای دیدنی تهران نیز دیدن کنند. در بین جاهای دیدنی اطراف تهران، برنامه ی سفر یک روزه به روستاهای اطراف تهران به دور از هیاهوی پایتخت در دل روستاهایی که شاید کمتر اسم آنها را شنیده باشید، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران را مانند هتل پارسیان آزادی تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پارسیان استقلال را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سمیرا نازنی ۱۴۰۲/۷/۲۵

به نظرتون بهترین رستوران سنتی در این مسیر کدام است ؟

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۲۵

سمیرا جان این انتخاب خود شما باید باشه و لی رستورانهایی که در این مقاله ذکر شده است سعی نمودیم از بهترین ها باشه

نوید ۱۴۰۲/۲/۱۸

تو فصل بهار و پاییز برید بهشت رو تو این زمانها میشه دید از رستوران های فشم زاگرس و شاخه نبات رو رفتم خیلی لذتبخش بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو موافقم با نظرتون که فصل بهار و پاییز زیباتر است و البته رفتن به آن منطقه در فصلهای تابستان و زمستان هم لذت بخش است

نهال ۱۴۰۲/۲/۱۸

انصافا رستورانهای خوبی اونجا داره بااینکه همیشه مشتری ندارن و بیشتر روزهای تعطیل میروند ولی غذاش تازه و خوب هست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو از اظهار نظر و اشتراک گذاری تجربه تون با سایت رهی نو بسیار خوشحال شدیم

مژگان ۱۴۰۲/۲/۱۸

فشم جایی است که برای پدر و مادرها یا پدربزرگ و مادربزرگ ها بسیار خاطره انگیز و جذاب است اون زمان ها که در تهران خبری از رستورانها و پاساژهای اینچنینی نبود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو کاملا درست یادآوری کردید. خاطرات بزرگترها از آن زمان به همین دلیلی که گفتید، خیلی بیشتر است.

سارا ۱۴۰۲/۲/۱۸

نمیدونم چرا حس میکنم در این مکان ها مثل رستورانهای فشم که فضای باز هست خیلی راحت تر میشه تا عصر هم بشینی تو رستوران و عصرانه چایی بخوری ولی تو رستورانهای سربسته نمیشه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو شما درست حس کردید چون در فضاهای باز طبیعتا هم فضای بیشتری برای مهمانان وجود دارد هم فضا خسته کننده نیست در صورتیکه رستورانهای سربسته بعد از گذشت زمان خسته کننده و کسل آور میشود

نرگس ۱۴۰۲/۲/۱۸

دقیقا مشکل انتخاب رستوران هست بخصوص برای کسانی که تهرانی نیستند و اشنایی ندارند راهنمایی بسیار مفیدی بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۸

همره عزیز رهی نو ممنون از نکته سنجی و توجه تون. همیشه پیروز و سلامت باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...