رَهی نو

معرفی بهترین رستوران های جاده هراز

تعداد بازدید: ۱۴۹۶۳ ۹ آبان ۱۴۰۱

جاده هراز یکی از شاهراه‌های کشور ایران است که به علت جای دادن جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری مانند رودخانه، چشمه آبگرم، پیست اسکی و غیره همواره در پایان هفته میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی است. ازآنجایی‌که این جاده زیبا در کنار جاذبه‌های شگفت‌انگیز خود رستوران‌های زیادی را در خود جای‌داده است در این مقاله رهی نو اقدام به معرفی بهترین رستوران‌های جاده هزار به جهت اطلاع هر چه بیشتر گردشگران کرده است. اگر می‌خواهید لذیذترین و متنوع‌ترین غذاها را در جاده هراز تجربه کنید، این مقاله رهی نو را با دقت مطالعه نمایید.

زیباترین جاذبه های گردشگری ایران کدام است؟ برای اطلاع از جاهای دیدنی ایران این مقاله را بخوانید.

لیست بهترین رستوران‌های جاده هراز

همه ما می‌دانیم غذا عضو جدایی‌ناپذیر از یک سفر ماندگار است. آنچه سفر را کامل‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند غذا خوردن در محیطی فارغ از فضای خانه است؛ اما همواره یافتن یک رستوران باکیفیت و معتبر که غذاهای محلی مازندرانی،  غذاهای گیلانی و غذاهای شمالی را داشته باشد از جمله چالش‌های گردشگران است که هم‌اکنون رهی نو یک‌بار برای همیشه این چالش بزرگ را از میان برداشته است.

 

رستوران روگلی

رستوران روگلی یکی از معتبرترین رستوران‌های جاده هراز است که برخورد مناسب کارکنان رستوران در کنار منوی غذایی متنوع آن از جمله دلایلی است که گردشگران را به این رستوران می‌کشاند. از جمله لذیذترین غذاهای این رستوران طبق نظر گردشگران می‌توان به جوجه فسنجانی، اکبر جوجه، سبزی‌پلو با ماهی اشاره کرد. این رستوران وعده صبحانه نیز به گردشگران عرضه می‌کند که سرو صبحانه با نان داغ، کیفیت مواد اولیه صبحانه، طبخ املت‌های خوش‌طعم از جمله ویژگی‌های میز صبحانه این رستوران از نظر گردشگران است.

 

آدرس رستوران روگلی جاده هراز: شهرستان آمل، جاده سد لار، جاده رینه

 

رستوران کاچیلا

یکی از بهترین رستوران‌های جاده هزار که در میان گردشگران بسیار محبوب برشمرده می‌شود، رستوران کاچیلا جاده هزار است. فضای دنج، دکوراسیون جذابش و برخورد مناسب کارکنان رستوران از جمله دلایلی است که اغلب مسافران کاچیلا را انتخاب می‌کنند. گر چه قیمت غذاها در کاچیلا نسبت به سایر رستوران‌های جاده هراز کمی بالاتر اما کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران نسبتاً بیشتر از سایر رستوران‌های جاده هزار است.

 

رستوران کاچیلا

 

آدرس رستوران کاچیلا جاده هراز: مازندران، شهرستان آمل، کیلومتر ۶۰ جاده هراز، منطقه قلابن

 

رستوران پارسیان

یکی از وسیع‌ترین رستوران‌های جاده هراز که لقب بهترین رستوران جاده هراز را در میان گردشگران دارد؛ تالار و رستوران پارسیان است. دکوراسیون داخلی زیبا، منوی متنوع از غذاهای شمالی، پارکینگ اختصاصی، سرو چای و بستنی از جمله ویژگی‌های برتر این رستوران محسوب می‌شود. اگر به رستوران پارسیان می‌روید غذاهای شمالی آن مانند جوجه ناردون، جوجه دلال را حتماً امتحان کنید.

 

آدرس رستوران پارسیان جاده هراز: مازندران، شهرستان آمل، جاده هراز بعد از پلیس‌راه رزکه

 

رستوران حاج محمد

رستوران و قصابی حاج محمد یکی دیگر از بهترین رستوران‌های جاده هراز هست که کیفیت مطلوب غذاها، منوی غذایی متنوع، قیمت نسبتاً مناسب غذاها دلیلی بر محبوبیت این رستوران می‌باشد. گرچه طبق نظر گردشگران محبوب‌ترین غذا در رستوران حاج محمد ششلیک استَ، اما کباب‌کوبیده و کباب‌برگ این رستوران نیز از عطر و طعم بسیار خوبی دارد.

 

آدرس رستوران حاج محمد جاده هراز: مازندران، جاده هراز، منطقه آب اسک

 

رستوران ترنج

از جمله برترین رستوران‌های جاده هزار که بیشترین نزدیکی را به پایتخت دارد می‌توان به رستوران ترنج اشاره کرد. این رستوران در سال 1386 تأسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دو دهه تجربه به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های جاده هزار شناخته می‌شود که کیفیت غذاها و فضای نسبتاً تمیز آن سبب شده تا اغلب گردشگران این رستوران را انتخاب نمایند.

 

آدرس رستوران ترنج جاده هزار: استان تهران، دماوند، جاده هراز، نرسیده به پیست اسکی آبعلی

 

رستوران دریایی شیل

اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مندید و از خوردن ماهی کبابی در فضایی با دکوراسیون عالی لذت می‌برید؛ رستوران دریایی شیل انتخاب مناسبی برای شما است. این رستوران در کنار فضای آراسته و زیبا متنوع‌ترین غذاهای دریایی اعم از ماهی کباب، میگو سوخاری، ماهی سوخاری و غیره را به همراه سبزی‌پلو و برنج کته به میهمانان خود عرضه می‌کند.

 

رستوران دریایی شیل


بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های جاده فیروزکوه کدام است؟


آدرس رستوران دریایی شیل جاده هراز: کیلومتر 10 جاده هراز، بعد از پلیس‌راه آمل

 

رستوران نهالستان

رستوران نهالستان از دیگر نقاط پرطرفدار جاده هراز است. این رستوران با فضایی زیبا و بهداشتی به عنوان یکی دیگر از برترین رستوران جاده هراز شناخته می‌شود. در منوی غذایی رستوران نهالستان انواع پیش‌غذا، غذای اصلی، متنوع‌ترین مخلفات غذا مشاهده می‌شود. قیمت غذا نیز در این رستوران نسبت به کیفیت آن تقریباً مقرون‌به‌صرفه و مناسب است.

 

آدرس رستوران نهالستان جاده هراز: مازندران، شهرستان آمل، 1 کیلومتری اکسین شمال

 

رستوران نصرت شاندیز

یکی از رستوران‌های معروف و معتبر جاده هزار که دارای چندین شعبه است؛ رستوران نصرت شاندیز می‌باشد. این رستوران با فضای بی‌نظیرش نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده دارای ویژگی‌های مثبتی نظیر چشم‌انداز جاده هزار، امکان سرو غذا در محیط باز، تنوع در منوی غذایی، برخورد مناسب کارکنان رستوران، ارائه غذای باکیفیت است.

 

آدرس رستوران نصرت شاندیز جاده هراز: مازندران، شهرستان آمل، جاده هراز، جاده امامزاده عبدالله، خیابان محمدآباد

 

رستوران طبیعت

اگر به محیطی سنتی برای سرو غذا علاقه‌مند هستید؛ رستوران طبیعت می‌تواند گزینه جذابی باشد. رستوران طبیعت یکی دیگر از بهترین رستوران‌های جاده هراز است که فضای زیبا و دکوراسیون داخلی آن در کنار منوی غذایی متنوع از غذاهای ایرانی اعم از دیزی، انواع خورشت اصیل ایرانی، انواع کباب، انواع خوراک‌ها گردشگران را ترغیب می‌کند تا به این رستوران برای سرو وعده ناهار یا شام مراجعه کنند. پارکینگ اختصاصی، سرویس چای، پخش موسیقی و غیره نیز از دیگر مزایای این رستوران محسوب می‌شود.

 

آدرس رستوران طبیعت جاده هراز: مازندران، شهرستان آمل، جاده هراز بعد از پلیس‌راه رزکه

 

رستوران بنفشه

رستوران بنفشه از دیگر رستوران‌های قرارگرفته در میان روستاهای جاده هراز است؛ که کیفیت غذاهای لذیذ آن سبب شده تا جز بهترین رستوران‌های جاده هراز شناخته شود. این رستوران که در گذشته نه‌چندان دور به چلوکبابی بنفشه مشهور بود، امروزه علاوه بر چلوکباب غذاهای متنوع دیگری را در منوی غذایی خود جای‌داده است. اگر می‌خواهید در محیط آرام و به دور از هیاهوی شهر یک وعده غذایی لذیذ را امتحان کنید رستوران بنفشه مناسب‌ترین گزینه برای شما است.

 

رستوران بنفشه جاده هراز


بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های جاده چالوس کدامند؟


آدرس رستوران بنفشه جاده هراز: جاده هراز، روستای لاریجان، منطقه پنجاب

 

رستوران چهارفصل

یکی دیگر از رستوران‌های معروف جاده هراز که در منوی غذایی آن علاوه بر غذاهایی نظیر انواع کباب، انواع خورشت ایرانی، انواع خوراک و غیره می‌توان شاهد فست فود نیز بود، رستوران طبیعت است. در این رستوران کلیه غذاها باکیفیت مناسب و قیمت نسبتاً مقرون‌به‌صرفه به گردشگران عرضه می‌شود. چیدمان مناسب فضای درونی، بهداشت محیط و برخورد مناسب کارکنان از دیگر مزایای رستوران طبیعت محسوب می‌شود.

 

 

آدرس رستوران چهارفصل جاده هراز: شهرستان آمل، جاده قدیم هراز، رینه لاریجان

 

فست فود نارنجستان

اگر به کباب‌های متنوع و غذاهای ایرانی علاقه‌ای ندارید و می‌خواهید تجربه غذایی فوری و لذیذ را داشته باشید، به نارنجستان حتماً سر بزنید. فست فود نارنجستان از دیگر رستوران‌های جاده هراز با چندین سال سابقه کاری درخشان است. منوی غذایی این رستوران بر روی فست فودهایی اعم از انواع پیتزا، انواع برگر، انواع ساندویچ گرم و سرد متمرکز است.

 

آدرس فست فود نارنجستان جاده هراز: مازندران، کیلومتر 20 جاده هزار

 

جمع‌بندی

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که جاده هراز یکی از جاده‌های توریستی و زیبای ایران است که وجود فروشگاه‌های کوچک و رستوران‌های متوالی زیبایی آن را دوچندان کرده است. لیست فوق شامل تعداد معدودی از بهترین رستوران‌های جاده هزار بود. امید است که شما مخاطب گرامی رهی نو با در اختیار گذاشتن تجربیات خود در حوزه رستوران گردی ما را در تکمیل کردن این مقاله یاری نمایید.

 

تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیکش یکی از قطب های اصلی تجارت محسوب می شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آنها علاقه دارند در سفر خود از جاهای دیدنی تهران نیز دیدن کنند. در بین جاهای دیدنی اطراف تهران، برنامه ی سفر یک روزه به روستاهای اطراف تهران به دور از هیاهوی پایتخت در دل روستاهایی که شاید کمتر اسم آنها را شنیده باشید، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران را مانند هتل پارسیان آزادی تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پارسیان استقلال را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
کاوه ۱۴۰۲/۷/۲۴

رستورانها ممکنه سال به سال کیفیتش تغییر بکنه نمیشه یکبار رفتی بهشون اعتمادکنی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۲۴

کاوه عزیز درسته ممکنه تغییر کنند ولی طبق روال چندین سال، اونها که کیفیت ثابتی داشتند احتمالش کم هست که تغییر کنند

نیما ۱۴۰۲/۲/۱۱

ای کاش خانواده من هم رضایت داشتند رستوران غذا بخورن همش میگن غذای خونگی این رستورانا غذاشون سالم و تازه نیستند ای بابا بهشون بدم این مطالب رو بخونن

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۱

سلام به شما امیدورام به یک توافق نظر برسید و به خوشی با خانواده به رستوران برید

مهرداد ۱۴۰۲/۲/۱۱

سلام بنظر من اکثر رستورانهای جاده هراز غذاهاش خوب هستن چون مسیر من هست و من به مازندران خیلی سفر میکنم و خب همیشه هم در مسیر صبحانه یا نهار خوردم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۱

سلام اقا مهرداد چه خوب که نظرتون رو گفتید ممنون از شما و خوشحال شدیم

بهار ۱۴۰۲/۲/۱۱

سلام خسته نباشید به نظر من هم بهترین رستوران جاده هراز رستوران روگلی هست من عاشق غذاهاش هستم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۱

سلام بهارجان خیلی هم عالی من هم موافق نظر شما هستیم سپاسگزاریم

مقداد ۱۴۰۲/۲/۱۱

وای چقدر عالی که راجع به رستورانها مطلب گذاشتید کاش برای همه مسیرها این اطلاعات خوراکی و رستوران بزارین من عاشق اینم که در مسافرت برم رستوران غذا بخورم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۱

خیلی هم عالی من هم خوشحال شدم از اظهار نظر شما امیدوارم همیشه به خوشی سفربروید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...