رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل شایگان کیش

تعداد بازدید: ۳۲۷۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

اگر از آن دسته افرادی هستید که روی غذایی که می‌خورید حساس بوده مسافرت کردن برایتان کار پرچالشی به حساب می‌آید، شناخت رستوران‌های مناسبی که در مقصد وجود دارند کمک می‌کند تا خیالتان از این بابت راحت باشد. شایگان یکی از هتل‌های مطرح کیش است که شما می‌توانید برای حضور در این جزیره در آن اسکان داشته باشید و به رستوران‌ها و کافی‌شاپ آن سر بزنید. در صورتی هم که مسافر این هتل نباشید باز می‌توانید به این مکان‌ها رفته و غذای خود را در آن نوش جان کنید.

 

این مقاله به معرفی رستوران هتل شایگان کیش و کافه‌های آن اختصاص دارد. برای این‌که با این امکانات آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید برای سفر بعدی خود تصمیم بگیرید تا به آن‌جا بروید این مقاله را تا انتهای آن دنبال کنید.

 

اسامی رستوران‌های هتل شایگان کیش

تعداد رستوران هتل شایگان کیش ۳ مورد است که هر کدام از آن‌ها آماده‌اند تا به شما و همراهانتان سرویس دهند تا تجربه خوبی در سفر خود به کیش داشته باشید.

 

رستوران فود کلاب هتل شایگان کیش

اولین رستوران هتل شایگان کیش، فود کلاب آن است که در طبقه همکف ساختمان قرار دارد. این رستوران دکور و معماری مدرنی دارد. با توجه به نام آن، این بخش هتل آماده است که انواع غذاهای ایرانی و دریایی را در اختیار شما قرار دهد تا نوش جان بفرمایید. در کنار غذای خوشمزه، موسیقی زنده نیز دارد تا در زمان حضورتان در آن‌جا لذت ببرید.

 

رستوران هتل شایگان کیش

 

برای آن دسته از عزیزانی که به فست‌فود علاقه دارند، خوراکی‌های این سبک در منوی رستوران وجود دارد و شما می‌توانید انواع پیتزا و ساندویچ را از میانشان انتخاب کنید. این تنوع به شما کمک می‌کند تا همه افرادی که به این رستوران می‌آیند آن غذایی را بخورند که دوست دارند.

 

این رستوران هتل شایگان پذیرای ۲۵۰ نفر از شما عزیزان در یک زمان مشخص است. در کنار این موضوع، این امکان وجود دارد تا قبل از آمدن میزی برای خود رزرو کنید تا بعد از حضور مشکلی برایتان پیش نیاید؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید ممکن است کل ظرفیت کامل شود و شما نیاز به یک میز دارید، می‌توانید قبل از حضور در آن‌جا جای خود را ثبت کنید.

 

رستوران گاردن هتل شایگان کیش

در بخش بیرونی هتل شایگان نیز رستوران دیگری وجود دارد که با گاردن شناخته شده است. در این قسمت، شما می‌توانید هر غذای خود را در هوای آزاد محیط سرو کنید. همینطور امکان سرو دسر هم وجود دارد و موسیقی زنده نیز شما را همراهی خواهد کرد.

 

رستوران سنتی صبا هتل شایگان کیش

رستوران دیگری نیز در هتل شایگان است که محیطی سنتی دارد. شاید از آن دسته افرادی هستید که این محیط‌ها را به فضای مدرن رستوران‌ها ترجیح می‌دهید؛ برای خوردن غذاهای ایرانی مختلف مانند آبگوشت، این رستوران سنتی هتل شایگان گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. 

 

بوفه صبحانه هتل شایگان کیش

برای این‌که وعده صبحانه خود را در زمان سفر از دست ندهید بهتر است که بدانید بوفه صبحانه هر هتل در چه ساعاتی فعال است. بوفه صبحانه هتل شایگان کیش از ۷ صبح آماده است تا پذیرای شما برای سرو صبحانه باشد و این امکان تا ساعت ۱۰ صبح وجود دارد.

 

برای صبحانه شما می‌توانید انواع آبمیوه‌ها و مربا و نیمرو و املت را برای خود سفارش دهید. این‌ها تنها موارد نیستند و شما می‌توانید به آشپز آن‌جا بگویید که مایلید کدام ترکیب از خوراکی‌ها مانند تخم‌مرغ و قارچ و سایر مخلفات را کنار هم داشته باشید و آن‌ها در مدت کوتاهی آن مدلی را که باب دل شما است تهیه کرده و روی میز شما قرار می‌دهند تا نوش جان بفرمایید.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل شایگان کیش

در هتل شایگان کیش رستوران‌ها در زمان‌های مشخصی سرو غذا را انجام می‌دهند تا بتوانید وعده غذایی گرم و خوبی را تجربه کنید. رستوران هتل شایگان کیش برای ناهار از ۱۱ تا ۱۶ آماده است تا به آن‌جا مراجعه و غذای خود را نوش جان کنید و همینطور، امکان ثبت سفارش برای اتاقتان نیز وجود دارد. این موضوع برای شام از ساعت ۲۰ تا ۲۴ شب است و هر زمانی در این بازه به رستوران‌ها مراجعه کنید می‌توانید از سرویس شام این مجموعه لذت ببرید.

 

کافی شاپ شایگان کیش

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل شایگان کیش

دسرها و فنجان‌های قهوه از مواردی جذابی هستند که هر آدمی را به سمت خود می‌کشند. برای رسیدن به این خوراکی‌های خوشمزه، کافی شاپ شایگان کیش با نام «تراس» در طبقه چهارم این هتل قرار دارد و شما می‌توانید با حضور در آن‌جا از منظره رو به دریای هتل لذت ببرید. شما هم به صورت تنها و هم با دوستان یا همکارانتان می‌توانید به این بخش هتل بروید و دسرها و نوشیدنی‌های مختلف را برای خود سفارش دهید و با گپ‌وگفت یا سکوت به خوردن دسر خود مشغول شوید.

 

کافی شاپ دیگری از این هتل در طبقه همکف آن و در لابی با نام «لانژ» وجود دارد که این سرویس‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

 

برای چای و قلیان هم می‌توانید به کافه هتل شایگان کیش بروید که همان محیط سنتی این هتل است که به چایخانه صبا نیز شناخته می‌شود. بنابراین، هتل شایگان به سلیقه‌های مختلف شما توجه کرده و محیطی برای آرامش و رسیدن به این خواسته‌های شما مهیا کرده است.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل شایگان کیش چگونه است؟

هتل شایگان کیش در طول سال‌ها فعالیت خود تلاش کرده است که از کارکنان مجرب و صبوری کمک بگیرد تا زمانی که در این هتل حضور پیدا می‌کنید تجربه خوبی برایتان رقم بخورد. همینطور در راستای این هدف، تلاش شده است غذاهای خوب و خوشمزه‌ای با مواد اولیه باکفیت در اختیار شما قرار بگیرد. البته این تنها موارد نیست و در کافه‌ها و رستوران‌های هتل تلاش شده است تا نظافت و بهداشت به‌درستی و به کامل‌ترین شکل رعایت شود تا شما بتوانید با خیالی آسوده به این مکان‌ها بروید و غذای خود را میل کنید.

 

سخن آخر

این مقاله را به توضیح درباره رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل شایگان اختصاص دادیم که در جزیره کیش قرار دارد. امیدواریم که با خواندن این مقاله متوجه شده باشید که چه محیطی در انتظار شما است. حالا برای این‌که بتوانید تجربه بهتری برای خود در این هتل رقم بزنید می‌توانید از طریق رهی نو، این هتل را برای هر مدت زمانی که مایل هستید رزرو کنید و لحظه‌های بهتری قبل از ورود و حضور در آن‌جا برای خود رقم بزنید. زیرا این کار سبب می‌شود که از همان ابتدای حضور در کیش بتوانید لحظه‌های قشنگ‌تری برای خود بسازید.


هتل‌های نزدیک ساحل کیش به همراه جزئیات


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
حسین ۱۴۰۲/۸/۱۰

رستوران فودکلاب هتل شایگان هم خوبه رفتم یک بار اونجا و خوراکی هاش خوشمزه بود بنظرم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۳

حسین عزیز ممنون که از تجربه خودتون در سایت رهی نو بازگو نمودید همیشه شاد باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...