رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های بابلسر

تعداد بازدید: ۲۴۵۵۶ ۲۱ تیر ۱۴۰۱

یکی از توریستی‌ترین و معروف‌ترین شهرهای ساحلی در شرق مازندران، بابلسر است. این شهر در کنار شهرک‌های معروفی از جمله دریاکنار و خزر شهر قرار دارد و به همین دلیل توریست‌های زیادی به این شهر سر می‌زنند. همیشه رستوران گردی، یکی از تفریحات مردم به‌حساب می‌آید.

 

در شهر بابلسر نیز رستوران‌های جذابی را پیدا می‌کنید که با ارائه انواع غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم، لذت سفر افراد را تکمیل می‌کنند. اگر قصد سفر به بابلسر را دارید، تا انتهای مقاله با ما باشید؛ چراکه در این مقاله از رهی نو قصد داریم بهترین رستوران‌های بابلسر را به شما معرفی کنیم.


بیشتر بخوانید: جاذبه‌ها و تفریحات بابلسر با عکس و آدرس


بهترین رستوران‌های لاکچری بابلسر را بشناسیم

 

رستوران سیب سرخ خزر شهر

شاید شما هم نام شهرک خزر شهر را شنیده‌ باشید. این شهرک یکی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین شهرک‌های مسکونی در شمال کشور است و میان بابلسر و فریدون‌کنار قرار دارد. کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی در این شهرک به چشم می‌خورند. رستوران سیب سرخ یکی از بهترین آن‌هاست.

 

رستوران های معروف بابلسر

 

این رستوران ساحلی، برای پذیرایی از مهمانان خود از دو محیط سرپوشیده و روباز استفاده می‌کند. فضای باز این رستوران نمایی زیبا در دریا و ساحل دارد. سالن این مجموعه نیز با دکوراسیونی شکیل و منحصربه‌فرد تزیین شده است. شما می‌توانید انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را در این رستوران میل کنید. کیفیت غذاهای رستوران سیب سرخ معقول و قیمت آن به نسبت حجم و کیفیت، مناسب است.

 

رستوران سیبو بابلسر

اگر در شهر فریدون‌کنار و اطراف آن هستید و می‌خواهید به یک رستوران ایتالیایی خوب بروید، رستوران ایتالیایی سیبو بهترین انتخاب برای شماست. این رستوران محیط بسیار زیبا و نورپردازی خوبی دارد. ظرفیت و ساعت کاری رستوران سیبو زیاد است؛ اما برای اینکه غذاهای پرطرفدار زودتر تمام می‌شوند، بهتر است خیلی دیر به آنجا نروید.

 

سیبو یک فست‌فود است و باتوجه‌ به کیفیت خوب و حجم زیاد غذاها، کمی گران‌تر از سایر رستوران‌هاست. اما اگر کیفیت برای شما اولویت دارد، این رستوران رضایت شما را جلب خواهد کرد. اکثر مشتریان نیز از خدمات این رستوران رضایت کافی داشته‌اند.

 

رستوران ماتو پلاس بابلسر

اگر نمی‌توانید با همسفرهای خود بین انتخاب رستوران فرنگی یا ایرانی به نتیجه برسید، رستوران ماتو پلاس بابلسر را انتخاب کنید. تنوع بالای این رستوران سبب شده است تا با نام رستوران بین‌المللی ماتو پلاس هم شناخته شود. این رستوران، یکی از رستوران‌های لاکچری بابلسر است و محیط بسیار زیبایی دارد.

 

شما می‌توانید غذاهای ایرانی مانند کباب، غذاهای فرنگی همچون ساندویچ، پیتزا و ... و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از جمله دم‌نوش، اسموتی، قهوه و ... را در ماتو پلاس سفارش دهید و از طعم و تزیین زیبای آن لذت ببرید.

 

رستوران ایتالیایی فیکانو بابلسر

درصورتی‌که به دنبال یک رستوران ایتالیایی باکیفیت و خوش‌قیمت هستید، رستوران ایتالیایی فیکانو مناسب شماست. این رستوران محیط کوچک و زیبایی دارد و می‌توانید هنگامی که منتظر آماده شدن غذای خود هستید، نقاشی‌ها و تابلوهای زیبای روی دیوار را ببینید.

 

انواع غذاهایی ایتالیایی در منوی فیکانو قرار دارد اما پاستاهایش بسیار پرطرفدار است. با یکبار رفتن به این رستوران و تجربه طعم بی‌نظیر، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن، مشتری دائم فیکانو می‌شوید.

 

رستوران سنتی نح

رستوران سنتی نح توانسته در میان این‌همه رستوران ایتالیایی و فست‌فود، خود را به یکی از بهترین رستوران‌های بابلسر تبدیل کند. با ورود به این رستوران سنتی، می‌توانید معماری زیبای ایرانی را مشاهده کنید. اگر به فضاهای سنتی علاقه دارید، تزئینات و دکوراسیون، تخت‌های سنتی، پنجره‌های رنگارنگ و طاق‌های سنتی این رستوران نظر شما را جلب می‌کند.

 

رستوران های خوب بابلسر

 

علاوه بر لذت بردن از محیط دلنشین این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و محلی و منوی محدودی از فست‌فود را می‌توانید در رستوران ستی نح سفارش دهید و از کیفیت، طعم، مزه و حجم غذاها شگفت‌زده شوید. مواد اولیه استفاده شده در تمام غذاها تازه و باکیفیت است.

 

رستوران باغچه بابلسر

رستوران باغچه نیز یکی دیگر از رستوران‌هایی است که یک منوی کامل دارد و تمام سلیقه‌های غذایی را پوشش می‌دهد. معمولا این‌گونه رستوران‌ها در خارج از شهر قرار دارند ولی رستوران باغچه در مرکز شهر است و نیاز نیست مسافت زیادی برای رسیدن به آن طی کنید.

 

شما این امکان را دارید که انواع غذاهای ایرانی مانند خورشت‌ها، کباب و برنج، غذاهای محلی، پیتزاها، ساندویچ‌های مختلف و پاستا را در منوی این رستوران ببینید و هرکدام که باب میلتان است را سفارش دهید. یکی از بهترین‌های مرکز شهر بابلسر، چه از لحاظ کیفیت و چه قیمت، رستوران باغچه است.

 

رستوران مهر و ماه بابلسر

یکی دیگر از رستوران‌های موجود در مرکز شهر، رستوران مهر و ماه است که برای پذیرایی از شما در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آمادگی دارد. این رستوران دارای دو طبقه و ظرفیت زیادی است و در دکوراسیون خود از ترکیب رنگ ستودنی و تزئینات کلاسیک و زیبا استفاده کرده است.

 

برای وعده صبحانه، می‌توانید از منوی اختصاصی مهر و ماه، صبحانه‌های ایرانی و فرنگی و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید. غذاهای این رستوران حجم مناسب، کیفیت خوب و قیمت مطلوبی دارند. برای ناهار و شام نیز می‌توانید انواع غذاهایی ایتالیایی، ایرانی و فست‌فود را میل کنید. در نهایت نیز دسرها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم برای انتخاب شما آماده‌اند.

 

رستوران گشنیز بابلسر

در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به چشم می‌خورد. کیفیت بالای غذاها و برخورد مناسب پرسنل و مدیریت، رضایت شما را جلب خواهد کرد. اگر به رستوران گشنیز می‌روید، پاستا آلفردو را حتما امتحان کنید. اگر آخر هفته را برای رفتن به این رستوران انتخاب کنید، علاوه بر تماشای محیط لوکس این رستوران، از موسیقی زنده آن نیز لذت خواهید برد. ممکن است برای پارک ماشین خود کمی به مشکل بخورید اما باور کنید که رستوران گشنیز ارزش کمی سختی را دارد!

 

رستوران ایتالیایی پیرو

غذاهای خوشمزه در این رستوران ایتالیایی، باب میل همه است. پیتزاهای پیرو، خمیرهای نازکی دارد و انتظار شما از یک پیتزا ایتالیایی را برطرف می‌کند. چیزبرگر پیرو نیز از دیگر پیشنهادات ما به شماست که حتما خوشتان خواهد آمد.

 

اگر خیلی پرخور نیستید، برای دو نفر یک پیتزا سفارش دهید. سالاد سزار را نیز می‌توانید در سفارش خود قرار دهید. این رستوران دارای محیطی شیک و مناسب قرارهای دونفره است. قیمت غذا در این رستوران کمی بالا به نظر می‌رسد که با کیفیتی که دریافت می‌کنید، تناسب دارد. برای رفتن به این رستوران به خیابان ورودی اصلی در دریاکنار بروید.

 

 

رستوران باغ رز

یکی از رستوران‌های معروف بابلسر، رستوران باغ رز است که با پخت انواع غذاهای بسیار باکیفیت، طرفداران زیادی دارد. از غذاهای محبوب این رستوران می‌توان کته کباب ترش، شیشلیک، مرغ ناردونی و باقالی پلو و گردن را نام برد که حجم زیادی دارند. دلیل نام‌گذاری این رستوران، گل‌های رز موجود در محوطه است که زیبایی زیادی به آن مکان داده‌اند. این رستوران در کیلومتر 7 جاده بابلسر، بابل واقع شده است.

 

پیتزا اوروئی

ویژگی اصلی پیتزا اوروئی دکور متفاوت آن است. قبل از اینکه به این رستوران وارد شوید، پنجره‌های گرد و متفاوت آن برایتان جلب توجه می‌کند. شما می‌توانید انواع همبرگر، سوخاری و پیتزاهای خوشمزه را با قیمتی مناسب در پیتزا اوروئی سفارش دهید.

 

بهترین رستوران های بابلسر

 

کافه رستوران دنج

اگر می‌خواهید یک غذای باکیفیت را در محیطی زیبا میل کنید، کافه رستوران دنج را انتخاب کنید. پاستا آلفردو یکی از گزینه‌های پرطرفدار در این رستوران به حساب می‌آید. حجم این غذا بسیار زیاد و برای یک نفر مناسب است. موسیقی زنده سبب ایجاد فضایی دلنشین برای برگزاری تولد و یا صرف غذا می‌شود. این رستوران در کیلومتر 2 اتوبان دریاکنار، بعد از سیتی‌سنتر صالح قرار دارد.

 

تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های بابلسر

شکم گردی یکی از تفریحات خوب محسوب می‌شود که به‌خصوص در شهرهای ساحلی، لذت‌بخش‌تر نیز می‌شود. شما می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را در رستوران هتل‌های بابلسر امتحان کنید. یکی از این رستوران‌ها، هتل پنج ستاره میزبان بابلسر است که با داشتن کافی‌شاپی مجلل و رستوران‌های متنوع، می‌تواند انتخاب شما برای صرف یک غذای لذیذ محلی باشد.

 

این رستوران جزو معروف‌ترین رستوران‌های بابلسر به‌حساب می‌آید که فضای سنتی زیبایی دارد. حال و هوای این رستوران با تزئینات و آویزهای آنتیک، دیوارهای آجری، رومیزی‌های ترمه و پنجره‌های قدیمی بسیار جذاب است. همان‌طور که به موسیقی سنتی گوش می‌کنید، دیزی و میرزا قاسمی این رستوران را سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید. علاوه بر رستوران سنتی میزبان، می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را نیز امتحان کنید.

 

هتل ساحل قناری بابلسر به شما این فرصت را می‌دهد تا از فضای دنج و آرام آن بهره ببرید و انواع غذاهای خوش رنگ و طعم ایرانی را میل کنید. هتل‌های دیگری نیز در بابلسر وجود دارند که با داشتن رستوران‌های متنوع، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. برخی از این رستوران‌ها شامل مجتمع توریستی بهشت افرا، هتل شوکا، هتل میچکا و هتل جهانگردی خزر شهر است.


رزرو بهترین تا ارزان ترین هتل های بابلسر


جمع‌بندی

در این مقاله از رهی نو سعی کردیم رستوران‌های خوب بابلسر را به شما معرفی کنیم تا درصورتی‌که به این شهر سفر می‌کنید، بتوانید از این لیست کمک بگیرید و بسته به سلیقه خود، یکی از انواع رستوران سنتی و یا فست‌فود را انتخاب کنید. امیدواریم که این مقاله بتواند برای این منظور به شما کمک کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سارا ۱۴۰۲/۸/۱۴

من عاشق اون پنجره های گردش هستم خوب گفتید بابلی هستم و چندبار پیتزا اوروئی رفتم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۵

سارای عزیز هم وطن گرامی بسیار عالی ممنون که نظرتون رو در سایت رهی نو ثبت نمودید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...