رَهی نو

هتل های بابلسر

بابلسر، نگین استان مازندران، در میان دریای خزر و رشته‌کوه البرز واقع شده است. این شهر زیبا که به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و چشم‌نواز، سواحل زیبا، جاذبه‌های گردشگری متنوع و آب‌وهوای مطبوع، به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در شمال ایران تبدیل شده است.
قدمت شهر بابلسر به حدود 900 سال پیش می‌رسد. نام قدیمی این شهر مشهدسر بوده است که در سال 1310 به بابلسر تغییر نام یافت. شما می‌توانید از جاهای دیدنی بابلسر ازجمله بابلرود و پل معلق، اسکله ساحلی، منطقه ساحلی میرود، روستای گالشکلا، شهرک‌های ساحلی کرفون و خزرشهر، تالاب عزیزک، کوهی خیل و ... دیدن کنید.
بابلسر در 22 کیلومتری شمال بابل و 35 کیلومتری جنوب فریدونکنار واقع شده است. این شهر از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته‌کوه البرز، از شرق به رودخانه بابلرود و از غرب به شهر فریدونکنار محدود می‌شود.
بابلسر دارای آب‌وهوای معتدل و مرطوب خزری است. در فصل‌های بهار و تابستان، هوا گرم و مرطوب و در فصل‌های پاییز و زمستان، هوای خنک و ملایم دارد.

اقامت در اقامتگاه‌ها و هتل های بابلسر

انتخاب محل اقامت مناسب در بابلسر، نقشی کلیدی در کیفیت سفر شما خواهد داشت. تنوع اقامتگاه‌ها در این شهر، انتخاب را برای مسافران با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف دشوار می‌کند.
هتل‌های بابلسر در رده‌های مختلف از هتل‌های ۵ ستاره لوکس تا هتل‌های آپارتمان و مهمانپذیرها، با قیمت‌های متنوع، وجود دارند. ویلاهای مبله در بابلسر، اقامتی مستقل و راحت را برای شما فراهم می‌کنند. هتل 5 ستاره میزبان بابلسر می‌تواند بهترین گزینه برای اقامت شما باشد.
اگر به دنبال تجربه زندگی در خانه‌های روستایی و محلی هستید، اقامتگاه‌های بوم‌گردی بابلسر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
قیمت اقامتگاه‌های مختلف در این شهر با توجه به نوع اقامتگاه، امکانات و خدمات آن متفاوت است. این اقامتگاه‌های مختلف در مناطق مختلف شهر مانند ساحل، مرکز شهر و مناطق جنگلی واقع شده‌اند.
اقامتگاه‌های مختلف در بابلسر امکانات و خدمات مختلفی مانند رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی ارائه می‌دهند. قبل از انتخاب محل اقامت، نظرات سایر مسافرانی که در آن اقامتگاه اقامت داشته‌اند را بخوانید.

اقامت در اقامتگاه‌ها و هتل های بابلسر

لیست هتل های مختلف بابلسر

در بابلسر، هتل‌های ایده‌آل می‌توانند از میان هتل‌های ۵ ستاره یا ۴ ستاره انتخاب شوند. گاه حتی هتل آپارتمان‌های ارزان‌قیمت هم می‌توانند تجربه‌ای عالی از اقامت را رقم بزنند؛ اما درنهایت، این امکانات رفاهی و نظافت هتل است که نظر مسافران را جلب می‌کند و هتل را در لیست بهترین‌ها قرار می‌دهد.

بهترین هتل های لوکس بابلسر

تصور کنید در ساحل نیلگون خزر قدم می‌زنید، نسیم خنک صورتتان را نوازش می‌دهد و صدای موج‌ها آرامش را به ارمغان می‌آورد. در این سفر رویایی، اقامت در هتل‌های لوکس بابلسر، خاطره‌ای به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.
هتل‌های لوکس شهر بابلسر با ارائه امکانات رفاهی بی‌نظیر، تجربه‌ای از اقامتی شاهانه را به شما هدیه می‌دهند. از استخرهای روباز و سرپوشیده گرفته تا رستوران‌های مجلل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و خدمات رفاهی همه چیز برای آسایش و رفاه شما در نظر گرفته شده است.

بهترین هتل های لوکس بابلسر

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

هتل میزبان بابلسر در کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین (ع) و میدان معلم قرار دارد. این هتل فعالیت خود را در یک ساختمان 13 طبقه در سال 1399 شروع کرد. شما می‌توانید در یکی از 166 با اتاق و سوئیت این هتل اقامت داشته باشید.
اتاق‌های پانوراما، کانکت، سوئیت‌های یک خوابه و دوخوابه لوکس و پرزیدنت چشم‌اندازی بی‌نظیر از شالیزارهای سرسبز، جنگل‌های انبوه و کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده می‌دهند.
شما با اقامت در اتاق‌های هتل درجه‌یک میزبان بابلسر می‌توانید از امکاناتی چون یخچال، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، میزتحریر، روم سرویس، کمد لباس، تلفن، اینترنت، تلویزیون، امکان پخت‌وپز، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس و لوازم بهداشتی و ... استفاده کنید.
خدمات ورزشی این هتل مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، اسپا، سالن ورزشی، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، پارک کودک، سالن بیلیارد و زمین ورزشی برای رفاه بیشتر در نظر گرفته شده‌اند.
هتل 5 ستاره میزبان شهر بابلسر امکاناتی نظیر مرکز خرید، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، خودپرداز، خدمات پزشکی، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش، لاندری، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و ... را شامل می‌شود.
هتل میزبان هفت رستوران دارد که با ارائه انواع غذاهای باکیفیت و لذیذ از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. شما می‌توانید از رستوران یاس، رستوران سلف‌سرویس یاسمن، رستوران ایتالیایی لتکا، رستوران لوکس، رستوران بومی محلی، رستوران ساحلی و رستوران بیرون بر غذای موردنظر خود را سفارش دهید.

هتل-5-ستاره-میزبان-بابلسر

هتل چهار ستاره میزبان بابلسر

هتل چهار ستاره میزبان بابلسر در کیلومتر 3 کمربندی بابلسر به فریدونکنار، میدان امام حسین (ع) قرار دارد که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل های بابلسر محسوب می‌شود.
هتل میزبان تنها 10 دقیقه رانندگی با تالاب فریدونکنار فاصله دارد. به این ترتیب، شما می‌توانید به‌راحتی از اقامت در هتل ساحلی میزبان لذت برده و در فرصتی مناسب، از زیبایی‌های تالاب فریدونکنار نیز دیدن کنید.
شما با اقامت در یکی از 56 واحد اقامتی این هتل چهار طبقه می‌توانید چشم‌اندازی بی‌بدیل به دریای خزر داشته باشید.
اتاق‌های دو تخته دبل، سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت دوبلکس دو خوابه چهار نفره، سوئیت دوبلکس دو خوابه شش نفره، اتاق چهار نفره کانکت، اتاق دو نفره پارتیشن دار و اتاق دوتخته توئین برای شما مکانی عالی برای آسایش و استراحت فراهم می‌کنند.
امکانات رفاهی هتل 4 ستاره میزبان شهر بابلسر شامل لاندری، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، صندوق امانات، فضای سبز، کافی شاپ، سالن بیلیارد، پارک کودک، سالن ورزشی، اتاق چمدان، خودپرداز، پارکینگ و ... را شامل می‌شود.

هتل-چهار-ستاره-میزبان-بابلسر

هتل ساحلی میزبان بابلسر

هتل ساحلی میزبان بابلسر یکی از بهترین هتل های ساحلی بابلسر به‌حساب می‌آید که با افتخار به شما اقامتی خاطره‌انگیز در جوار دریای خزر را هدیه می‌دهد.
این هتل با مساحتی بالغ بر 3000 مترمربع در پارکینگ نهم بابلسر و در محل مجتمع رفاهی شیلات سابق بنا شده است. هدف از ساخت این هتل، ایجاد دسترسی آسان به تفریحات آبی و ساحل دلربای خزر برای شما عزیزان بوده است.
مجموعه ویلای ساحلی، با 23 ویلای چوبی زیبا و مجهز به امکانات رفاهی روز، در ساحل بابلسر فعالیت خود را شروع کرد. رستوران و فود کورت دریایی با انواع غذاهای لذیذ، کافی شاپ دنج و دلنشین و انواع ورزش‌های آبی و تفریحات دریایی، ازجمله امکانات این مجموعه هستند.
در فاز دوم مجموعه، با احداث اسکله دریایی، رستوران دریایی بر روی اسکله، پلاژ آقایان و بانوان، فضایی شایسته و آرامش‌بخش برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از دریای خزر و ساحل زیبای آن فراهم کرده است.

هتل ساحلی میزبان بابلسر

هتل های قیمت مناسب بابلسر

اگر به دنبال اقامتی راحت و در عین حال مقرون‌به‌صرفه در بابلسر هستید، هتل‌های دو ستاره این شهر بهترین گزینه برای شما خواهند بود. این هتل‌ها با ارائه امکانات رفاهی مناسب و قیمتی ارزان‌تر، انتخابی ایده‌آل برای سفرهای اقتصادی هستند.
هتل‌های دو ستاره بابلسر با وجود قیمت مناسب، از امکانات رفاهی خوبی برخوردارند. این امکانات شامل رستوران، کافی‌شاپ، لابی، خدمات پذیرش 24 ساعته و... می‌شود.

هتل دو ستاره میچکا بابلسر

هتل دو ستاره میچکا بابلسر با موقعیتی بی‌نظیر در نزدیکی سواحل دریای خزر، اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. این هتل با 20 واحد اقامتی تمیز و مجهز به امکانات رفاهی مناسب، فضایی آرام و صمیمی را برای شما فراهم می‌کند.
این هتل به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین هتل های بابلسر در انتهای خیابان شریعتی، مقابل شیلات، کوی جانبازان قرار دارد. هتل میچکا با ارائه صبحانه‌ای کامل و متنوع، روز شما را به بهترین نحو آغاز خواهد کرد.
این هتل در نزدیکی ساحل دریای خزر و مرکز شهر واقع شده است. به‌طوری‌که شما می‌توانید به‌راحتی از ساحل و تفریحات دریایی، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر لذت ببرید.

هتل باسابقه شوکا بابلسر

هتل شوکا، هتلی دو ستاره در شهر ساحلی بابلسر است که با سابقه‌ای طولانی در امر هتلداری، پذیرای مهمانان عزیز از سراسر ایران می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۵۸ برای اولین بار افتتاح شد و پس از سال‌ها تجربه، در سال ۱۳۹۰ موردبازسازی کامل قرار گرفت تا با کیفیتی نو و امکاناتی به‌روز، در خدمت مسافران گرامی باشد.
این هتل در انتهای خیابان پاسداران، میدان معلم قرار دارد. هتل شوکا با فضایی صمیمی و دلنشین، پذیرای مهمانان عزیز از سراسر ایران است. این هتل با 16 واحد اقامتی در دو طبقه، امکان اقامتی و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند.
هتل شوکا با ارائه امکانات و خدمات متنوع، اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. برخی از امکانات و خدمات این هتل شامل اینترنت، تلفن، تلویزیون، رستوران، نمازخانه، یخچال، سرویس فرنگی و ... می‌شود. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی بابلسر به‌راحتی دیدن کنید.

هتل-شوکا-بابلسر

متل‌های بابلسر

بابلسر، یکی از زیباترین شهرهای ساحلی شمال ایران، با داشتن متل‌های ساحلی متنوع، امکان اقامتی خاطره‌انگیز و دلنشین را برای شما فراهم می‌کند.
بزرگترین مزیت متل‌های ساحلی بابلسر، همجواری با دریای خزر و چشم‌انداز بی‌نظیر آن است. تصور کنید که صبح خود را با طلوع خورشید بر فراز دریای خزر آغاز کنید و یا در غروب آفتاب، در ساحل قدم بزنید و از نسیم خنک و آرامش‌بخش دریا لذت ببرید.
انتخاب متل مناسب، از مهم‌ترین بخش‌های سفر است. در اینجا، به معرفی تعدادی از بهترین متل‌های ساحلی بابلسر می‌پردازیم.

متل بهشت افرا (مرضیه سابق)

بهشت افرا، نگینی درخشان در میان اقامتگاه‌های شهر ساحلی بابلسر، با نامی نیکو و خاطره‌ای خوش از گذشته، اقامتی بی‌نظیر را رقم می‌زند. این مجموعه که در گذشته با نام «مرضیه» شناخته می‌شد، در حومه شهر بابلسر واقع شده و با وسعتی حدود 4 هکتار، در محیطی آرام و دلچسب قرار دارد.
متل بهشت افرا با 88 ویلای دو خوابه و 24 ویلای تک نفره، به همراه فضایی سبز چشم‌نواز و سرشار از طراوت، آماده میزبانی از شماست. 60 آلاچیق و 30 صندلی در دل این فضای سبز، مکانی ایده‌آل برای استراحت و لذت بردن از طبیعت بکر مازندران را به شما هدیه می‌دهد.
متل بهشت افرا در بابلسر، نه تنها مکانی برای اقامت است، بلکه دنیایی از تفریح و سرگرمی را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند.
کودکان در زمین بازی مخصوص خود، شادترین لحظات را تجربه خواهند کرد. بزرگسالان می‌توانند در زمین ورزش، به فعالیت‌های ورزشی بپردازند و یا در مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، در کنار شالیزارهای زیبا و خوش‌عطر، از طبیعت لذت ببرند.

متل بهشت افرا (مرضیه سابق)

متل زیبای گلفام

متل گلفام در خیابان ساحلی، خیابان پارکینگ چهارم، کوچه لاله، ساختمان گلفام، طبقه همکف قرار دارد. متل گلفام در شهر ساحلی بابلسر، با فاصله‌ای حدود 15 متر از دریای خزر، مکانی ایده‌آل برای عشاق ساحل و دریا است.
 این متل در نزدیکی هتل رضوان و متل پیام واقع شده و دسترسی آسان به مجتمع رفاهی شهرداری مشهد توس را نیز فراهم می‌کند. متل گلفام با ارائه سوئیت، پارکینگ، تلویزیون و سرویس ایرانی، امکانات رفاهی اولیه را برای اقامت شما فراهم می‌کند.
با این وجود، لازم به ذکر است که برخی از مسافران از امکانات رفاهی این متل رضایت کامل نداشته‌اند. انتخاب متل گلفام برای اقامت، به سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد. اگر به دنبال متلی ساحلی با قیمت مناسب هستید و امکانات رفاهی برایتان در اولویت دوم قرار دارد، متل گلفام می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

متل زیبای گلفام

متل جذاب اسپیناس بابلسر

آدرس متل اسپیناس بابلسر در بلوار شهید علیزاده، بین پارکینگ اول و دوم. خیابان مجتمع رفاهی البرز، پلاک ۱ قرار دارد.
متل اسپیناس شهر بابلسر در سال ۱۳۸۸ در شهر ساحلی بابلسر و در کنار دریای خزر تأسیس شد. این متل با ساختمانی ۳ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی، شامل سوئیت‌ها و آپارتمان‌های بسیار شیک و تمیز، به پذیرایی از مهمانان می‌پردازد
متل اسپیناس در سال ۱۳۹۴ با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات خود بازسازی شد. اگر به دنبال متلی ساحلی با آپارتمان‌ها و سوئیت‌های شیک و تمیز هستید، متل اسپیناس می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد.

متل جذاب اسپیناس بابلسر

متل سرسبز لادن

متل لادن یکی از متل‌های شهر لادن در شهرک ساحلی، بلوار شهید علیزاده، پارکینگ ۸ قرار دارد. متل لادن در سال 1385 در شهر ساحلی بابلسر افتتاح شد و با ارائه امکانات و خدمات مناسب، تجربه فراموش‌نشدنی را رقم می‌زند. این متل با تنها 10 واحد اقامتی، می‌تواند تجربه یک سفر خوش را رقم بزند.
موقعیت مکانی متل لادن بسیار ایده‌آل است. فاصله کوتاه تا سواحل دریای خزر، دسترسی آسان به اماکن گردشگری مانند پارک شورا، پارک جنگلی توسکا، پارک کاج، اکالیپتوس، رودخانه بابل رود و همچنین مراکز خرید در نزدیکی باغ پرندگان فریدون‌کنار ، این متل را به گزینه‌ای مناسب برای اقامت تبدیل کرده است.
متل لادن با فضای سبز زیبا، نمای دریا، پارکینگ، آلاچیق در محوطه، حوض آب، مسیر پیاده‌روی و نمای زیبای فضای سبز، محیطی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

متل سرسبز لادن

رزرو هتل های مختلف شهرستان بابلسر

سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو، راحت‌ترین روش برای رزرو آنلاین هتل را به شما ارائه می‌دهد. به پروفایل خود در رهی نو مراجعه کنید. اگر قبلاً ثبت نام نکرده‌اید، در چند ثانیه می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
شهر بابلسر را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کنید. تاریخ ورود و خروج خود را مشخص کنید. هتل مورد نظر خود را از لیست هتل‌های بابلسر انتخاب کنید. نوع اتاق و تعداد تخت‌ها را به‌دلخواه خود تعیین کنید. اطلاعات مربوط به شخص رزرو کننده را وارد کنید.
قوانین و مقررات هتل‌ها و سایت را مطالعه و تأیید کنید. هزینه اقامت را از طریق درگاه امن پرداخت اینترنتی واریز کنید. این گونه بدون نیاز به مراجعه حضوری، هتل خود را در هر زمان و مکانی رزرو کنید.

مزایای رزرو هتل در بابلسر از طریق سایت رهی نو

رهی نو مزایای متعددی برای رزرو هتل در بابلسر به شما ارائه می‌دهد:
لیست کاملی از تمامی هتل‌های چالوس به شما نمایش داده می‌شود.
می‌توانید هتل‌ها را بر اساس قیمت، امکانات، موقعیت مکانی و… فیلتر و مقایسه کنید.
هتل مورد نظر خود را با اطمینان کامل انتخاب کنید.
با بودجه‌ای محدود، هتل ایده‌آل خود را پیدا کنید.
با عضویت در باشگاه مشتریان رهی نو، از مزایای متعددی بهره‌مند شوید. با هر بار رزرو هتل، امتیاز جمع‌آوری کنید. از امتیازهای خود برای دریافت کد تخفیف استفاده کنید. در جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌ها شرکت کنید و برنده جوایز ارزنده شوید.

جاذبه های گردشگری بابلسر


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...