رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های اهواز

تعداد بازدید: ۳۷۱۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

یکی از اصول مهم در داشتن یک سفر خوب و هیجان‌انگیز، امتحان‌کردن غذاها و نوشیدنی‌های محلی و مخصوص آن شهر و منطقه است. بنابراین انتخاب یک رستوران خوب برای خلق چنین تجربه‌ای لازم و ضروریست. اهواز، مرکز استان خوزستان و یکی از گرم‌ترین شهرهای ایران است. سفر به این شهر، رستوران‌گردی در آن و چشیدن طعم دلچسب غذاهای جنوبی قطعا تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود.


بهترین رستوران‌های اهواز را بشناسیم

اگر ساکن اهواز هستید یا قصد سفر به آن را دارید، حتما به دنبال لیستی از بهترین رستوران‌های اهواز هستید. این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو در یافتن رستورانی با ویژگی‌های مدنظرتان در شهر اهواز، به شما کمک می‌کند؛ پس تا آخر با ما همراه باشید.

 

رستوران گردان امپراطور

رستوران گردان امپراطور، در واقع از رستوران‌های لاکچری اهواز است. این رستوران در طبقه هشتم یک برج واقع شده و چشم‌اندازی بی‌نظیر به پل اهواز و رود کارون دارد، مخصوصا شب‌ها که زیبایی آن دوبرابر می‌شود. منوی این رستوران، انواع و اقسام غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در کنار غذاهای بین‌المللی و انواع و اقسام سالادها و پیش‌غذاها را شامل می‌شود. بنابراین اگر در این شهر به دنبال رستورانی با فضای لوکس و خاص هستید، این رستوران بهترین انتخاب است.
 

رستوران های معروف اهواز

 

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، برج (آی تی) ، طبقه‌ی ۸

 

کافه رستوران گیاهی گوویندا

اگر گیاه‌خوارید و یا به دنبال رستورانی با منویی گیاهی و سالم هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران گیاهی است. این رستوران از رستوران‌های معروف اهواز و از پرطرفدارترین‌هاست. علاوه بر طعم خوب و کیفیت بالای غذا در این رستوران، قیمت‌ها نیز بسیار مناسب است. برای صرف یک وعده غذای خوشمزه و سالم، حتما سری به این رستوران بزنید.

 

آدرس: اهواز، کیانپارس، جنب سینما هلال احمر

 

کبابسرای درویش‌خان

اگر به دنبال فضایی سنتی هستید تا غذایی اصیل و با کیفیت میل کنید، پیشنهاد ما به شما کبابسرای درویش‌خان است. کباب‌های این رستوران در بین بومیان این منطقه بسیار محبوب است. چشیدن طعم لذیذ کباب اهوازی در فضایی گرم و صمیمی، چیزی است که اگر به اهواز سفر می‌کنید، حتما باید آن را تجربه کنید.

 

آدرس: اهواز، جنب پارک هجرت

 

کافه رستوران رس‌کافه

کافه رستوران رس‌کافه در شهر اهواز، دارای فضا و چیدمانی مدرن است و علاوه بر سرو انواع نوشیدنی‌ و کیک‌ها، غذا هم سرو می‌کند. اگر به دنبال جایی برای گذراندن ساعاتی خوش با دوستانتان هستید و همینطور می‌‌خواهید از خوردن یک میان‌وعده خوشمزه و باکیفیت لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما، کافه رستوران رس‌کافه است.
 

رستوران های خوب اهواز

 

آدرس: اهواز، کیان آباد، مرکز خرید خلیج‌فارس

 

کافه رستوران کنجد

کافه رستوران کنجد، از معروف‌ترین کافه رستوران‌ها در شهر اهواز است. این کافه رستوران با چیدمانی خاص و فضایی دنج، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. منوی صبحانه این کافه رستوران متنوع و کم‌نظیر است. اگر سحرخیز و به دنبال جایی برای صرف صبحانه لذیذ و خوشمزه هستید، پیشنهاد ما به شما کافه رستوران کنجد است.

 

آدرس: کیانپارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی

 

رستوران سنتی قصر ضیافت

رستوران سنتی قصر ضیافت، از معروف‌ترین رستوران‌های سنتی اهواز است. فضا و دکوری اصیل، تخت‌های چوبی و دیوارهای آجری، حس و حال فوق‌العاده‌ای به این رستوران بخشیده است. سینی مخصوص قصر ضیافت، غذایی است که حتما باید در این رستوران امتحان کنید. اگر می‌خواهید طعم لذیذ غذاهای جنوبی و عربی را بچشید و همزمان از موسیقی زنده لذت ببرید، حتما به این رستوران سری بزنید.

 

آدرس: اهواز، بزرگراه آیت ا… بهبهانی، رو به روی پارک شهربازی

 

رستوران کاکتوس

کاکتوس از دیگر رستوران‌های محبوب و همیشه شلوغ اهواز است. منوی این رستوران تنوعی از غذاهای ایرانی و خارجی و غذاهای دریایی را شامل می‌شود. علاوه بر فضای بسته، این رستوران فضای باز نیز دارد و مهمانان آن می‌توانند در هوای آزاد از غذای خود لذت ببرند.

 

آدرس: کیانپارس، فلکه اول، روبروی فروشگاه هاکوپیان

 

رستوران خیمه

رستوران خیمه، یکی دیگر از رستوران‌های معروف و محبوب در شهر اهواز و بین بومیان این منطقه است. در این رستوران، علاوه بر غذاهای جنوبی و لبنانی، انواع پیتزا هم سرو می‌شود و برای هر سلیقه‌ای، چیزی دارد. کیفیت غذا، قیمت مناسب، پرسنل خوب و موسیقی زنده جنوبی، از دیگر ویژگی‌های این رستوران هستند. اگر قصد صرف غذا در این رستوران را دارید، پیشنهاد ما به شما، غذای عربی مفطح است.

 

آدرس: اهواز، امانیه، بین فلکه سه گوش و فلکه ساعت، روبروی دادگستری

 

کافه رستوران زهره

اگر به دنبال جایی می‌گردید که علاوه بر صرف غذایی باکیفیت و خوشمزه، فضایی دلنشین و دنج داشته باشد، کافه رستوران زهره بهترین گزینه است. این رستوران با مرزی میان‌ آن، تلفیقی از چیدمان سنتی و مدرن را ایجاد کرده و از بهترین رستوران های اهواز است. تلفیق فضای سنتی و مدرن، در کنار غذای با کیفیت، از نقاط قوت این رستوران به حساب می‌آید.
 

بهترین رستوران های اهواز

 

آدرس: اهواز، خیابان زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم

 

رستوران دریایی بابل

احتمالا اگر از مردم اهواز بخواهید که به شما رستورانی برای صرف غذا معرفی کنند، انتخاب آن‌ها رستوران دریایی بابل است. رستوران دریایی عربی بابل، یکی دیگر از رستوران‌ های خوب اهواز است که با فضایی ساده و صمیمی، ارائه غذای با کیفیت و همینطور پرسنل خوش‌برخوردی که در آن کار می‌کنند، تبدیل به رستورانی محبوب بین مردم اهواز و گردشگران شده است. اگر به اهواز سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران نیز سری زده و از طعم خاص و خوشمزه ماهی کبابی همراه حشو و پلو عربی و نان لبنانی آن لذت ببرید.

 

آدرس: اهواز، جاده ساحلی عامری، بعد از پل هفتم به سمت فلکه پنج نخل

 

کافه رستوران لنج

فضای این کافه رستوران روی لنجی است که کناره رود کارون لنگر انداخته است. صرف یک وعده غذای جنوبی اصیل در لنجی بر روی رود کارون، حتما تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر خواهد بود. فضا و چیدمانی ساده و متفاوت، غذای با کیفیت و پخش موسیقی زنده، از ویژگی‌های این رستوران است. در شب‌ها، چشم‌انداز کافه رستوران لنج چندین برابر است. یک ایستگاه دوچرخه‌سواری نیز در فاصله کمی از این رستوران قرار گرفته است.

 

آدرس: خوزستان، اهواز، ساحلی، کیانپارس، روبروی ورودی

 

کافه رستوران گاراژ

فضای کافه رستوران گاراژ، مدرن و در عین حال ساده و مناسب برای انواع قرارها، جشن‌‌ها و دورهمی‌های کوچک است. منوی این کافه تنوعی از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع فست‌فود را شامل می‌شود. چیزی که در این کافه بیشتر از همه جلب توجه می‌کند، آرامش و فضای ساکت این کافه است.

 

آدرس: اهواز، کیانپارس، بین خیابان 8 و 9 غربی

تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های خوب اهواز

هنگام سفر به اهواز، خوش‌طعم‌ترین غذاها را در رستوران‌های هتل‌ها می‌توانید امتحان کنید. پیشنهاد ما هنگام سفر به اهواز امتحان رستوران‌های زیر است:

 

رستوران هتل پارس اهواز

هتل پنج‌ستاره‌‌ی مجلل پارس اهواز، با قرارگیری در کنار رود کارون و پل سفید اهواز، از بهترین هتل‌های این شهر است. رستوران بزرگ و اصلی این هتل با ظرفیت 250 نفر، در طبقه همکف آن قرار دارد و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و دریایی سرو می‌شود. از غذاهای معروف این رستوران، میگو کبابی، باقالا‌پلو با ماهی شوریده، میگو پفکی، قلیه ماهی و قلیه میگو است.

 

آدرس: خوزستان، اهواز، خیابان ۲۴ متری، خیابان شهید عابدی

 

رستوران هتل نیشکر اهواز

یکی از رستوران‌های خوب اهواز، سفره‌خانه هتل نیشکر است که در طبقه همکف این هتل قرار گرفته است. تخت‌های سنتی در کنار میز و صندلی‌ها قرار گرفته که مهمانان طبق ترجیح خود انتخاب کنند. محیطی زیبا با نورپردازی عالی در کنار کیفیت بالای غذا، از ویژگی‌های این رستوران است. منوی این رستوران علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی شامل انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه نیط می‌شود. اگر قصد صرف غذا در سفره‌خانه هتل نیشکر اهواز را دارید، پیشنهاد ما به شما کباب کوبیده و جوجه کباب این رستوران است.
 

رستوران های لاکچری اهواز

 

آدرس: اهواز، بلوار گلستان، بعد از سه راهی گلستان، جنب شرکت توسعه نیشکر

 

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم لیستی از بهترین رستوران‌های اهواز و همینطور رستوران‌ هتل‌های آن را تهیه و به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید یا اگر در این شهر ساکنید و به دنبال جایی برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده خود هستید، انتخاب مناسبی داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی اهواز کدامند؟

قصر ضیافت، سفره‌خانه آب و آتش، کباب‌سرای درویش خان و  سفره‌خانه سه تار

بهترین رستوران های موسیقی زنده  در اهواز کدام است؟

رستوران کاکتوس، رستوران سه تار، رستوران ضیافت.

بهترین رستوران های فست فودی در شهر اهواز کدامند؟

فست فود اسپیتاچی، خانه تنوری ژرژ، فست فود برلیان.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
عباسی ۱۴۰۲/۸/۱۶

اا اهواز هم رستوران گردان داره چه چالب

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۷

عباسی عزیز بله ممنون که مقاله رو مطالعه نمودید موفق و پیروز باشید

مهرداد ۱۴۰۲/۲/۲۰

بسیار عالی

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۱

مهرداد عزیز تشکر از توجه و نظرتون پیروز باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...