رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل چمران شیراز

تعداد بازدید: ۳۴۱۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰

سفر به دیار شاعران، بوییدن عطر بهارنارنج و لمس روزهای شیرین در شیراز، می‌تواند خاطرات سفرتان را جذاب‌تر کند. در سفر به شیراز اگر قصد دارید یک اقامت لاکچری و عالی را تجربه کنید، به منطقه قصرالدشت که از بهترین مناطق شیراز است رفته و در هتل لوکس چمران اقامت کنید. به این ترتیب، خیال‌تان از بابت اقامت مرفه و شرایط عالی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، راحت خواهد بود.

 

چمران-شیراز-هتل

 


اسامی رستوران‌های هتل چمران شیراز


به بحث جذاب و اصلی ماجرا، یعنی شکم و شکم‌گردی می‌رسیم. هتل چمران یکی از آن مکان‌هایی است که توانسته به خوبی از خجالت مهمانانش دربیاید و آن‌ها را نمک‌گیر کند. با ما همراه باشید تا پشت میزهای رنگی رستوران هتل چمران شیراز بنشینیم و از طعم بی‎‌نظیر غذاها لذت ببریم. هتل 5 ستاره چمران، میزبان شما در شیراز بوده و باکیفیت‌ترین غذاها را در رستوران‌هایش تدارک دیده است.

 

رستوران سنتی دیگ تو دیگ 

 

این رستوران با ترکیبی از معماری مدرن و سنتی در دل شیراز، هنر آشپزی سرآشپزان را به خوشمزه‌ترین و عالی‌ترین شکل ممکن به نمایش گذاشته است. در گوشه و کنار این رستوران سنتی می‌توانید هنر ایرانی را مشاهده کنید. به محض ورودتان تحت تأثیر دکوراسیونی قرار می‌گیرید که با ظرافت هرچه تمام حتی در جزئی‌ترین بخش‌های آن کار شده است. اینجا یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شیراز است.

 

 

دیگ-تو-دیگ-چمران-شیراز


 

 
اگر به رستوران سنتی دیگ تو دیگ یا همان دارا بروید، منوی متنوعی از غذاهای ایرانی، سنتی و شاهانه خواهید دید که تنها از دل این آشپزخانه بیرون می‌آید و دهان‌تان را آب می‌اندازد. انواع کباب‌های اصیل و چلوهای رنگی خوشمزه، باقالی پلو با گوشت بره، انواع کباب و خورش‌ها در این رستوران به شیوه‌ای دلنشین طبخ و تزئین شده و در ظرف‌های سنتی زیبا سرو می‌شوند.

 

 

غذای-دیگ-تو-دیگ-چمران-شیراز

 

 

 

گفتنی است، اگر هوس چای بعد از غذا کرده‌اید، می‌توانی از سرویس چای به همراه سرویس عربی میوه‌ای به صورت جداگانه استفاده کنید تا لذت‌تان را تکمیل کند. 

 

رستوران پانوراما 

 

در طبقه 24 هتل چمران شیراز، رستوران پانوراما را می‌بینید که با چشم‌اندازی بی‌نظیر از نمای 360 درجه شهر، غذا را جور دیگری به وجودتان می‌چسباند. به‌خصوص اگر در شب به این رستوران بروید، تجربه‌ای به‌یادماندنی از صرف غذا در این رستوران خواهید داشت. به همین دلیل، معمولاً ظرفیت 300 نفری رستوران، شلوغ و تکمیل است. برای صرف غذا در این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 11:30 شب می‌توانید ناهار و شام میل کنید. ساعت 7 تا 10 نیز بوفه صبحانه هتل آماده است.

 

 

رستوران-پانوراما-چمران-شیراز

 


  
منوی رستوران پانوراما، دارای تنوع بالایی است و غذاهای مختلف ایرانی و دریایی در این منو جای گرفته‌اند. به یاد داشته باشید، در کنار غذاهای اصلی، پیش‌غذاهای لذیذ ‌به‎‌همراه دسر‌های خوشمزه‌ و یک سالادبار عالی نیز در اختیارتان قرار دارد و می‌توانید طعم بی‌نظیر آن‌ها را همراه صرف غذای اصلی بچشید. لازم به ذکر است، هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام رستوران پانوراما به صورت سلف سرویس بوده و می‌توانید انتخاب گسترده‌ای از انواع خوراکی‌ها داشته باشید.


 
بوفه صبحانه هتل چمران شیراز

 


برای صرف صبحانه می‌توانید به رستوران پانوراما رفته و روزتان را با یک صبحانه پرانرژی آغاز کنید. فرقی نمی‌کند اهل خوردن صبحانه هستید یا نه! منوی جذاب و هیجان‌انگیز هتل، اشتهایتان را سر صبح باز کرده تا یک روز فوق‌العاده را آغاز کنید. 
در این‌جا می‌توانید انواع آش مخصوص، عدسی و لوبیا میل کنید. انواع آب‌میوه، شیر، چای و نسکافه نیز برایتان مهیا است. همچنین، املت‌های خوشمزه با نان تازه ایرانی روحتان را تازه می‎‌کند. سوسیس و نان فرانسوی نیز در کنار تخم‌مرغ آب پز، یک صبحانه لاکچری فرنگی برایتان رقم می‌زند. پنیر، کره، خامه، مربا، عسل، انواع املت، ژامبون و سوسیس، انواع نوشیدنی و... همگی یک منوی مفصلی از صبحانه را پیش‌رویتان قرار می‌دهد.

 

 

صبحانه-هتل-چمران-شیراز

 

 

در بوفه صبحانه هتل چمران، بیش از 50 نوع غذای سرد و گرم وجود دارد که برای پذیرایی از میهمانان، جلسات کاری یا حتی قرار دوستانه بسیار پسندیده و مناسب است. با انتخاب این رستوران برای صرف صبحانه، نگرانی بابت جای پارک ماشین نخواهید داشت چراکه؛ استفاده از پارکینگ برای میهمانان هتل قابل دسترس است.


 
بوفه ناهار و شام هتل چمران شیراز

 


همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، همه‌ی رستوران‎های هتل چمران شیراز در ساعات مختلف، آماده پذیرایی از میهمانان محترم هستند. فقط کافی‎ است، قبل از رفتن به آن‎جا، حتما با هتل تماس گرفته و میز خود را رزرو کنید. شما می‌توانید برای صرف ناهار یا شما در کنار عزیزانتان، هریک از رستوران‎ها را انتخاب کرده و از منوی هیجانی آن‎‏ها نهایت لذت را ببرید.

لازم به ذکر است، در رستوران پانوراما و سنتی دیگ تو دیگ هتل چمران شیراز، تنوع بالایی از پیش‌‎غذا و سالادها به صورت سلف سرویس قرار داده می‌شود که نظر افراد را به خود جلب می‌کند.

 

 

 

غذای-هتل-چمران-شیراز

 

 


کافه و کافی‌ شاپ‌ های هتل چمران شیراز 

 


برای ساختن یک روز به‌یادماندنی با عزیزانتان، سری به کافه هتل چمران بزنید. این کافه در طبقه 23 قرار گرفته است و با نمایی 360 درجه از شهر، لذت میل کردن نوشیدنی یا خوراکی را برایتان چندین برابر می‌کند. پس، از چشم‌انداز بی‌نظیری که کافی‌شاپ هتل پیش رویتان قرار داده است، استفاده کنید و قهوه‌تان را با شیرین‌ترین لحظات، نوش جان کنید. همچنین، می‌توانید به تراس کافه مدرن بروید و شهر زیبای شیراز را که زیرپایتان قرار دارد تماشا کنید.

ناگفته نماند، هر شب موسیقی زنده در این کافه نواخته می‌شود که می‌تواند قرار دوستانه شما را هیجان‌انگیزتر و رمانتیک‌تر کند.

 

 

کافه-هتل-چمران-شیراز

 

 

 
پذیرایی در کافه‌ ها و رستوران‌ های هتل چمران شیراز چگونه است؟


در صورتی که قصد برگزاری مراسم و جشن‌های خاص را دارید، رستوران و کافه هتل چمران شیراز می‌تواند میزبان لحظات شاد و خاطره‌انگیز برای شما باشد. تنها باید قبل از برگزاری مراسم رستوران را رزرو کنید و بقیه ماجرا را به میزبان کاربلد هتل بسپارید. از آن‌جایی که هتل چمران مجهز به پارکینگ است، فرقی نمی‌کند ساکن هتل هستید یا نه، می‌توانید از پارکینگ و رستوران به صورت آزادانه استفاده کنید. هتل چمران برای رضایت خاطر مهمانانش، بهترین امکانات و سرویس‌دهی را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین وجود پرسنل مجربی که دراین مجموعه وجود دارند، یک میزبانی بی‌عیب و نقصی را برپا خواهند کرد. شما می‌توانید از خدمات روم سرویس هتل نیز استفاده کرده و غذا را در اتاق‌تان میل کنید.

 

کلام آخر


همان‌طور که می‌دانید، شیراز یکی از شهرهای زیبا و جذاب ایران است که طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای صرف غذا، به هریک از هتل‎‌ها رفته و غذای دلخواهتان را میل کنید اما؛ به یاد داشته باشید، هتل چمران شیراز که جزو مرتفع‌‎ترین هتل‎‌های شهر تاریخی ایران است، بهترین مکان برای اقامت و پذیرایی از میهمانان شما محسوب می‎‌شود.
پس اگر، ساکن شیراز نیستید و دوست دارید در سفرتان به شهر بهارنارنج، سری به رستوران‌های این هتل بزنید، می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو هتل مدنظرتان را انتخاب کرده و نسبت به رزرو آن اقدام کنید


سوالات متداول


آدرس هتل چمران شیراز کجا است؟


شهر شیراز، بلوار چمران، هتل بزرگ چمران


استفاده از بوفه صبحانه رستوران پانوراما هتل چمران شیراز برای عموم آزاد است؟


بله، رستوران پانوراما که در طبقه 25 هتل قرار دارد، حتی برای کسانی که در هتل اقامت ندارند نیز قابل رزرو است.


آیا می‌توان از پارکینگ هتل چمران شیراز استفاده کرد؟


بله، پارگینگ هتل برای عموم آزاد است.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
دارا ۱۴۰۲/۸/۱۸

هتل چمران که هتل خوبیه و رستورانهاش هم غذای خیلی خوب با تنوع زیاد و سلف سرویس عالی داره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۰

دارای عزیز نظرات شما عزیزان به انتخاب دیگر دوستان کمک زیادی میکند ممنون از شما

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...