رَهی نو

بهترین هتل های ایران

تعداد بازدید: ۵۶۸۸۱ ۲۴ تیر ۱۳۹۷

لیست بهترین هتل‌های داخل ایران

بهترین هتل‌های ایران را اگر بخواهیم معرفی کنیم قبل از هر کاری باید تعریفی از واژه بهترین ارائه بدهیم. هتل‌ها باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. نزدیکی به فرودگاه، ایستگاه قطار، ایستگاه تاکسی، برای عده‌ای مزیت است و برای عده دیگری دنج بودن و بهره بردن از طبیعت و بودن در کنار دریا و داشتن نمایی از جنگل مزیت محسوب می‌شود. عده‌ای به خدمات رایگان هتل برای رتبه‌بندی نگاه می‌کنند و عده‌ای دیگر به کیفیت غذا و اتاق‌های هتل می‌نگرند. خلاصه بهترین از دیدگاه هر مسافری با دیگری فرق دارد. بنابراین برای معرفی بهترین هتل‌های ایران ناچار بودیم که تعریفی برای بهترین بودن ارائه دهیم. عیار و متر ما برای تعیین بهترین هتل‌های ایران دریافت بیشترین نظر مثبت از دیدگاه مسافران این هتل‌هاست. به گمان ما این متر و عیار از سایر روش‌های اندازه‌گیری کیفیت یک هتل بهتر عمل کند.

 

1. هتل اسپیناس و اسپیناس پالاس

مجموعه هتل‌های اسپیناس، مجموعه‌ای از هتل‌های پنج ستاره فوق‌العاده لاکچری است. در میان این هتل‌ها هتل اسپیناس و اسپیناس پالاس را به عنوان بهترین هتل‌های ایران انتخاب کرده‌ایم. نه به آن دلیل که هتل اسپیناس آستارا از نظر کیفیت و یا نظرات مثبت مسافران چیزی از این دو هتل کم دارد. بلکه به دلیل آنکه  بتوانیم هتل‌های دیگری را نیز در اینجا معرفی کرده باشیم. هتل‌های اسپیناس همواره به کیفیت خدمات و سرویس دهی معروف و مشهور بوده‌اند.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

قیمت رزرو هتل اسپیناس پالاس 5 ستاره تهران

 

لاکچری بودن و نظم در این هتل گاهی اعصاب خردکن می‌شود. گویی یک تکه از نظم آلمانی را با تمام قواعد و اصول آن در ایران قرار داده‌اند. مسافران خارجی در این هتل‌ها بسیار احساس آرامش می‌کنند زیرا که از بی نظمی‌های رایج در اداره امور ما ایرانی‌ها خبری در این هتل نیست. کار هتل از دقیق‌ترین ساعت‌ها هم دقیق‌تر است. کیفیت غذا و ساعات سرو غذا عالی است. و کافی شاپ آن برای سلایق مختلف نوشیدنی و انواع کیک و... سرو می‌کند. هتل‌های اسپیناس پنج ستاره هستند و کیفیت اتاق‌ها از نظر راحتی و امکانات از آنچه ممکن است تصور کنید همواره یک گام جلوتر است.

آدرس : تهران - سعادت آباد - میدان بهرود - خیابان 33 - هتل اسپیناس پالاس

 تهران - میدان ولیعصر - بلوار کشاورز - شماره 126 - هتل اسپیناس خلیج فارس

 

2. هتل آزادی تهران

هتلی پنج ستاره با عیارهای بین‌المللی به سختی می‌توان از هتل نقطه منفی یافت و نقدی به آن وارد کرد. اغلب مسافران خارجی هتل بسیار از آن راضی هستند و معدودی از مسافران ایرانی نیز گاهاً نظم هتل را اعصاب خردکن می‌دانند. کارمندان هتل چنان منظم و با وقار هستند که گویی واقعاً به کشور دیگری تعلق دارند. هتل آزادی تهران امکانات کامل یک هتل پنج ستاره از اتاق، سوییت، آپارتمان و رستوران، کافی شاپ، تفریح، ورزش و... را برای مهمانان خود فراهم می‌آورد.

هتل آزادی 5 ستاره تهران

قیمت رزرو هتل آزادی 5 ستاره تهران

آدرس هتل : تهران - تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام

 

3. هتل استقلال تهران

مقام آخر را به هتل استقلال تهران داده‌ایم. نه به آن دلیل که کیفیتی پایین‌تر از سایرین داشته است. بلکه به آن دلیل که این هتل چنان مشهور است که به تبلیغ اضافه ما هیچ نیازی ندارد. قطعاً هتل استقلال تهران یکی از شیک‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های ایران است که از هر نظر بهترین هتل ایران محسوب می‌شود. هتل استقلال از نظر موقعیت مکانی، سرویس دهی، نظم، تسلط کارکنان به زبان‌های خارجی، راهنمای تورهای مسافرتی و... سرآمدی بر دیگر هتل‌ها است.

 

هتل استقلال 5 ستاره تهران

آدرس هتل استقلال تهران : تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر

 

4. هتل رمیس تهران

شاید شهرت خود را وامدار نزدیکی هتل به فرودگاه امام خمینی است. هتل  رمیس (ایبیس سابق) یکی از هتل‌هایی است که مسافران خارجی که در ایران اقوام و بستگان نزدیکی ندارد و برای مسائل کاری و مانند آن به ایران مسافرت می‌کنند، اغلب آن را برای اقامت بر می‌گزینند. هتل رمیس یک هتل نسبتاً شیک است که رستوران و کافی شاپ آن بسیار مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد. پذیرش مسافر در هتل به صورت 24 ساعته است و ساعت خاصی برای پذیرش ندارد.

 

هتل رمیس تهران

 

آدرس هتل : 4 کیلومتری فرودگاه امام خمینی - بین تهران و قم.

تعداد ستاره‌های هتل : 4 ستاره

قیمت: تنوع قیمت در فصول مختلف سال، برای مشاهده جدیدترین قیمت به صفحه اختصاصی هتل در سایت رهی نو مراجعه فرمایید.

 

5. هتل هویزه تهران

هتلی 4 ستاره در 15 طبقه که در خیابان طالقانی تهران واقع است. دلیلی که این هتل را به عنوان یکی از برترین هتل‌های ایران انتخاب کرده‌ایم، امکانات خود هتل و جذاب بودن محیط اطراف هتل برای گردشگران بوده است. بسیاری از مسافران هتل از آنکه هتل در آن منطقه ساخته شده است رضایت داشته و از خریدهای خود از فروشگاه‌های اطراف هتل لذت برده بودند.

 

هتل هویزه تهران

 

 

هتل هویزه تهران نوعی روش محاسبه خاص خود را دارد که باعث می‌شود در بالای لیست ما قرار نگیرد و آن روش هم قیمت علی‌الحساب اتاق‌ها در ایام خاصی از سال است. مطمئناً اگر هتل این روش را اصلاح کند درصد رضایتمندی بسیار بالاتری از مسافرانش دریافت می‌کند.

آدرس هتل : تهران - خیابان طالقانی - تقاطع نجات اللهی (ویلا) شماره ۱۱۵

 

6. هتل اوین تهران

قطعاً هم‌نامی این هتل با زندان اوین و استفاده از نام هتل برای زندان در صدا و سیما وجهه این هتل را خراب کرده و لزوم تعویض نام این هتل به شدت محسوس است. هتل اوین به جز مشکل لزوم تعویض نام مشکل دیگری ندارد و مسافران آن می‌توانند از فضای آرام و دلنشین هتل لذت ببرند. هتل اوین تهران ، هتلی است که مسافرانی که با هتل‌های ایرانی مأنوس باشند از اقامت در آن بسیار احساس راحتی و آسایش خواهند داشت.

 

 

آدرس هتل اوین تهران : تهران - بزرگراه چمران - تقاطع اوین

 

7. هتل رکسان تهران

 هتل رکسان یک هتل لاکچری پنج ستاره فوق‌العاده مناسب برای بازرگانانی است که به ایران سفر می‌کنند. این هتل محل اقامت مسافران و تاجران بزرگی از سرتاسر دنیا بوده است. نزدیکی هتل به فرودگاه امام خمینی باعث شده که این هتل شاهد استقبال بی نظیری از سوی مسافران باشد. هتل رکسان تهران  (نووتل سابق) بدون تردید از هر لحاظ یکی از بهترین هتل‌های ایران است.

 

هتل رکسان تهران

 

آدرس هتل : کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران - قم - ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

 

8. هتل چمران شیراز

ساختمان هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز

قیمت رزرو هتل چمران 5 ستاره شیراز 

آدرس هتل : شیراز – بلوار چمران - هتل چمران

 

9. هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد

همان‌طور که می‌دانید هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد یک هتل پنج ستاره فوق‌العاده لوکس در حد اندازه‌های هتل‌های بین‌المللی است که قیمت‌های باورنکردنی برای اتاق‌ها و سوییت‌های خود ارائه می‌دهد. هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد نمایی مسحور کننده دارد و قطعاً این نمای عظیم و زیبا در نظر مخاطبان این هتل ماندگار می‌ماند. هتل قصر طلایی مشهد توانسته است در این چندسالی که از افتتاح هتل می‌گذرد نظر مثبت مهمانان خارجی را به خود جلب نماید.

 

هتل قصر طلایی 5 ستاره مشهد

هتل قصر طلایی 5 ستاره مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی 5 ستاره مشهد 

آدرس هتل : مشهد - خیابان امام رضا - بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

 

10. هتل کادوس رشت

به دست آوردن عنوان بهترین هتل ایران کار آسانی نیست ولی هتل کادوس رشت توانست یکی از هتل‌هایی باشد که این عنوان را از آن خود می‌کند. تعریف‌ها و تمجیدهای مسافران هتل از کیفیت هتل را نمی‌توان نادیده گرفت. اعتراضات و گلایه‌ها اغلب به قیمت‌های بالای هتل بود که با توجه به اعلام قبلی قیمت‌ها و منوهای قیمت‌گذاری شده عملاً قابل چشم پوشی است. در یک جمله می‌توان گفت که هتل کادوس رشت هتلی است که ارزش پولی که بابت خدمات آن می‌دهید را دارد.

 

هتل کادوس رشت

قیمت رزرو هتل کادوس 5 ستاره رشت

 

آدرس هتل کادوس رشت : استان گیلان - رشت - بلوار آزادی - منظریه - هتل بزرگ گیلان کادوس

تعداد ستاره‌های هتل کادوس رشت : پنج ستاره

قیمت: آپارتمان‌های فوق لوکس هتل با امکانات کامل یک منزل مسکونی بابت اقامت هر شب قیمتی نزدیک به یک میلیون تومان هزینه دارند. که البته این قیمت نسبت به کیفیت و امکانات واقعاً مقرون به صرفه است. قیمت اتاق‌های هتل با توجه به لاکچری بودن هتل بسیار مناسب است. قیمت رزرو اتاق هتل نزدیک به 400 هزار تومان است که برای یک هتل پنج ستاره فوق لوکس قیمت بالایی محسوب نمی‌گردد.

 

11. هتل لاله پارک تبریز

هتل ۵ ستاره لاله پارک تبریز دارای ۲۲۰ اتاق می‌باشد که از این تعداد دو اتاق منحصر به فرد برای استفاده راحت معلولین عزیز طراحی شده است. از ویژگی‌های دیگر این هتل می‌توان نزدیک بودن به واحدهای تجاری و تفریحی اشاره کرد. رزرو هتل لاله پارک تبریز در رهی نو

 

هتل کایا لاله پارک تبریز

 

آدرس هتل : تبریز - اتوبان پاسداران - میدان شهید فهمیده - جنب مرکز خرید لاله پارک

 

12. هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل 5 ستاره پارس ائل گلی  تبریز دارای نمایی تمام شیشه‌ای  است که به آن جلوه بخشیده.  یکی از ویژگی های جذاب این هتل، رستوران گردانش به همراه غذاهای ویژه با هزینه مناسب  است. 

هتل پارس ائل گلی تبریز

قیمت رزرو هتل پارس    ائل گلی تبریز 

آدرس هتل : آذربایجان شرقی - تبریز - جنب پارک ائل گلی

 

برای مشاهده قیمت‌ها و رزرو این هتل‌ها با تخفیف در سایت رهی نو  اینجا کلیک کنید. رزرو آنلاین هتل داخلی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
رامین ۱۳۹۸/۱۱/۶

عالی

  مدیر سایت۱۴۰۱/۸/۲

رامین عزیز بسیار ممنونیم که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

محمد ۱۳۹۸/۱/۲۰

ممنون از مطلب عالی و مفیدتون. کاش تصاویر بیشتری از این هتل ها قرار میدادید.

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...