رَهی نو

فاصله تهران تا کرمان

تعداد بازدید: ۲۵۸۲۱۳ ۹ شهریور ۱۳۹۸

یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران، شهر زیبا و تاریخی کرمان است. اگر قصد دارید در این روزهای پرهیاهو سفری به دل کویر و آرامش برگرفته از آن داشته باشید و صد البته از جاذبه‌های شهر کرمان نیز دیدن کنید، با ما همراه باشید. چراکه در این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو  تلاش کرده‌ایم قدم به قدم این مسیر و فاصله تهران تا کرمان را برایتان شرح دهیم.

فاصله زمانی و مسافتی تهران تا کرمان

فاصله زمانی و مکانی تهران تا کرمان با توجه به مسیری که شما انتخاب می کنید متفاوت است. همانطور که در نقشه نیز مشاهده می‌کنید شما برای رفتن به کرمان دو مسیر پیش روی خود دارید مسیر اول که کوتاه‌تر هم هست حدوداً ۹۸۶ کیلومتر است که از شهرهای قم، کاشان، یزد و رفسنجان می‌گذرد. اگر با خودروی شخصی این مسیر را طی کنید تقریباً ۱۰ ساعت و نیم در راه خواهید بود. مسیر دوم اما طولانی‌تر بوده و در حدود ۱۲۲۰ کیلومتر است و این مسیر از شهرهای قم، اصفهان، شهرضا، آباده، مهریز و رفسنجان عبور می‌کند. فاصله زمانی در این حالت تقریباً ۱۳ ساعت و 15 دقیقه است.

فاصله زمانی و مسافتی تهران تا کرمان

 روش های سفر از تهران تا کرمان

مسافرت با خودروی شخصی ممکن است خستگی با خود به همراه داشته باشد. حدود ۱۳ ساعت رانندگی مداوم ممکن است باعث کلافه شدن شما شود. توصیه ما این است که قبل از شروع سفر و پیمودن مسیر تهران تا کرمان حتماً‌ رزرو هتل را انجام دهید. یکی از هتل های کرمان با قیمت مناسب را به عنوان اقامتگاه مناسب خود انتخاب کنید و از سفر به این شهر زیبا و تاریخی نهایت لذت را ببرید.

روش  سفر از تهران تا کرمان

فاصله تهران تا کرمان با خودروی شخصی

 اگر قصد سفر به کرمان با خودروی شخصی کرده‌اید پیش از هر چیز از ایمنی خودروی خود مطمئن شوید. با انتقال خودرو به مراکز معاینه فنی می‌توانید تا حدودی از این بابت اطمینان حاصل کنید و با خاطری آسوده به دل جاده بزنید. جاده تهران به کرمان یکی از جاده‌های مهم و قدیمی کشورمان است. با شروع سفر و آغاز پیمودن فاصله تهران تا کرمان ابتدا پس از تقریباً یک ساعت و نیم رانندگی از شهر قم عبور خواهید کرد. در آنجا می‌توانید به زیارت حرم حضرت معصومه (س)‌ ومسجد جمکراندر نزدیکی این شهر بروید و پس از آن گشت‌وگذاری نیز در بازار قم داشته باشید. در آنجا می‌توانید سوهان و گز اعلا خریداری نمایید.

اگر مسیر اول را انتخاب کرده باشید، پس از قم از شهر کاشان گذر می‌کنید. شهر زیبا و قدیمی کاشان دارای آب و هوای گرم و بیابانی است و آثار تاریخی دیدنی و ارزشمندی را در خود جای داده است. در صورت توقف در کاشان حتماً از باغ فین، حمام فین، مسجد جامع کاشان و خانه بروجردی‌ها دیدن کنید. اگر اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد در کاشان بودید حتماً به تماشای مراسم گلاب‌گیری این شهر بروید. هرساله مهمانان زیادی برای دیدن مراسم گلاب‌گیری راهی کاشان می‌شوند.
پس از کاشان از یزد عبور خواهید کرد. توصیه ما به شما این است که حتماً در این شهر توقفی داشته باشید. در مسافت تهران تا کرمان، گشت و گذار در یزد مانند یک ماجراجویی تاریخی است. در این شهر می‌توانید انواع شیرینی‌جات مانند باقلوای تازه، پشمک اعلا، قطاب با کیفیت و حلواارده اردکان خریداری کنید. در نهایت هم در نزدیکی‌های کرمان از شهر رفسنجان گذر خواهید کرد. حتماً از بازارها و مرکز خریدهای رفسنجان دیدن کنید. در اینجا می‌توانید سوغاتی‌های خوشمزه‌ای نظیر کلمپه، قاووت، کماج سهن، سمنو، کره پسته و حلوای پسته خریداری کنید.

اگر از ابتدا، مسیر دوم را برای سفر به کرمان انتخاب کرده‌اید باید بگوییم که راه طولانی‌تر خواهید داشت و البته ارزشش را هم دارد. در ابتدا پس از عبور از قم به شهر اصفهان می‌رسید. گشت و گذار در اصفهان را حتماً در برنامه خود قرار دهید چراکه این سفر را برای شما هیجان‌انگیزتر می‌کند. اکثریت شما خوانندگان با جاذبه‌های گردشگری اصفهان آشنا هستید و شاید اصلاً نیاز به معرفی نباشد. در رستوران‌های این شهر می‌توانید بریانی و خورشت ماست میل کنید. گز و پولکی هم از معروف‌ترین خوراکی‌های اصفهان است.

پس از اصفهان گذرتان به شهرضا می‌افتد که شاید نسبت به اصفهان کمتر شناخته شده باشد. در صورت توقف در این شهر می‌توانید به دیدن بازار تاریخی و کاروانسرای ملک بروید. دشت لاله‌های واژگون دهاقان که در نزدیکی این شهر قرار گرفته جاذبه دیگری است که توصیه می‌شود از آنجا نیز بازدید بفرمایید. پس از شهرضا از آباده هم عبور خواهید کرد. آباده شهری سرسبز با مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز است که جز شهرهای شمال استان فارس محسوب می‌شود. آب و هوای این شهر سرد و معتدل است و قدمت تاریخی طولانی‌ای دارد.

در اینجا می‌توانید از قلعه‌ها و عمارت‌های تاریخی مهم آباده نیز دیدن کنید. پس از گذر از آباده احتمالاً در مهریز توقف خواهید کرد. این شهر نیز مکان‌های گردشگری زیادی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به رباط زین‌الدین که نمونه‌ای از معماری دوران صفویه است‌ و همچنین قلعه تاریخی سریزد متعلق به دوره ساسانیان است، اشاره کرد. ارگ سریزد و باغ پهلوان‌پور هم مکان‌های دیدنی دیگری هستند. برج بادگیر شکیب نیز که بلندترین بادگیر دنیاست؛ در این شهر واقع گردیده است. پس از مهریز از شهر رفسنجان عبور می‌کنید و پس از آن به کرمان می‌رسید.

فاصله تهران تا کرمان با خودروی شخصی

مسافت تهران تا کرمان با اتوبوس

 پایانه اتوبوس‌های تهران به سمت کرمان در پایانه بیهقی،‌ پایانه جنوب و غرب است (از هر سه مورد ذکر شده اتوبوس‌ها حرکت می‌کنند.) سفر با اتوبوس ممکن است کمی خسته‌کننده و کسالت‌آور باشد اما هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و به نسبت قطار زودتر به مقصد می‌رسند. با اتوبوس در حدود ۱۲ ساعت و ۱۵ دقیقه در راه خواهید بود. بلیط‌های اتوبوس معمولاً‌ با تخفیفات خوبی در زمان‌های پایانی همراه هستند.

فاصله تهران تا کرمان با هواپیما

اگر از آن دست افرادی هستید که خستگی سفر را دوست ندارید؛ بهتر است با کمی هزینه بیشتر، سفر هوایی را انتخاب کنید. البته از جاذبه‌های گردشگری در حد فاصل تهران تا کرمان و ماجراجویی‌ها بی‌بهره خواهید شد.. پروازهای هوایی شهر کرمان از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت الله رفسنجانی کرمان صورت می‌گیرد. این فرودگاه در داخل شهر کرمان واقع شده و دسترسی مناسبی از طریق تاکسی و اتوبوس به مناطق دیگر دارد.  فاصله زمانی تهران تا کرمان با هواپیما تقریباً یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

فاصله تهران تا کرمان با قطار

 راه دیگری که می‌تواند برای رفتن از تهران به کرمان انتخاب کنید، مسافرت با قطار است که البته باید خود را برای یک سفر شاعرانه ۱۴ ساعته آماده کنید. برای تهیه بلیط می‌توانید به صورت اینترنتی از مراکز خرید بلیط قطار اقدام کنید. این قطارها در ایستگاه‌های تهران، محمدیه، بادرود، زواره، اردکان، میبد، یزد، بهرام گور، بافق، سی ریز، زرند و کرمان توقف خواهند داشت. در فاصله تهران تا کرمان با قطار برخی قطارها در کاشان نیز توقف خواهند داشت.

جاذبه‌های مسیر تهران کرمان

طولانی بودن مسافت بین تهران و کرمان، سفر هیجان‌انگیز و پرماجرایی را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این بین همانطور که توضیح داده شد از مناطق مرکزی کشور عبور می‌کنید. اگر به اندازه کافی زمان دارید می‌توانید برای طی کردن مسافت تهران تا کرمان را به اندازه یک هفته یا بیشتر برنامه‌ریزی کنید و به اندازه کافی از شهرها و روستاهای بین مسیر دیدن کنید. در این راه هم از شهرهای زیارتی‌ مثل قم عبور می‌کنید، هم از شهرهای سیاحتی‌ مثل یزد و اصفهان. هم از کویر و بیابان عبور می‌کنید، هم از شهرهای خوش آب و هوا و معتدلی مثل آباده و مهریز که جاذبه‌های طبیعی زیادی دارند.

جاذبه‌های-مسیر-تهران-کرمان

در اطراف کاشان نیز می‌توانید سری هم به روستای ابیانه بزنید. در مسیرفاصله تهران تا کرمان می‌توانید از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های منحصر به فرد شهرهای بین‌راهی خریداری کنید و در کل سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را به وجود آورید.

فاصله تهران تا شهرهای مختلف کرمان

فاصله-تهران-تا-شهرهای-مختلف-کرمان

اگر قصد سفر به شهرهای دیدنی دیگر استان کرمان را دارید؛ در ادامه مطلب اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

فاصله تهران تا بم کرمان

شهر تاریخی و زیبای بم در ۱۹۱ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان واقع گردیده است. اگر قصد دارید از تهران به بم عزیمت کنید، فاصله تهران تا بم کرمان تقریباً ۱۱۶۹ کیلومتر است. یعنی معادل فاصله زمانی ۱۳ الی ۱۴ ساعت در راه خواهید بود. شهر بم دارای فرودگاه هم هست و با تهران پرواز هوایی مستقیم دارد. فاصله تهران تا بم کرمان هوایی را با هواپیما چیزی در حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه در راه هستید.

فاصله تهران تا رفسنجان کرمان

رفسنجان-کرمان

شهر رفسنجان در ۱۱۵ کیلومتری غرب کرمان قرار گرفته است. فاصله این شهر تا تهران ۸۷۸ کیلومتر است که به لحاظ زمانی ۹ ساعت طول می‌کشد. اگر از تهران بخواهید عزیمت کنید باید ابتدا وارد جاده قم شوید، ‌از کاشان، نائین و میبد نیز عبور کنید تا به یزد برسید. از یزد تا رفسنجان حدود ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه‌ راه است. همچنین می توانید فاصله تهران تا کرمان با اتوبوس طی کنید و از پایانه‌ جنوب بلیط اتوبوس خریداری کنید.

اگر قصد سفر با قطار را دارید می‌توانید بلیط تهران تا کرمان با قطار را بگیرید و به این شهر بروید. قطار در مرکز شهر ایستگاه ندارد و باید در ایستگاه احمدآباد، در ۴۰ کیلومتری شهر پیاده شوید. این شهر نیز به سمت تهران پرواز دارد که با هواپیما کمی کمتر از‌ ۱ ساعت و نیم در راه خواهید بود.

فاصله تهران تا زرند کرمان

زرند-کرمان

شهر زرند از لحاظ جغرافیایی، در ۷۵ کیلومتری شمال غربی شهر کرمان قرار گرفته است و آب و هوایی نیمه کویری دارد. فاصله تهران تا زرند کرمان ۹۱۲ کیلومتر است که طی کردن این مسیر کمی بیشتر از ۹ و نیم ساعت زمان می‌برد. اگر قصد ندارید با خودروی شخصی سفر کنید می‌توانید بلیط قطار تهران- کرمان را خریداری کنید. این قطار در ایستگاه زرند توقف خواهد داشت. به طور دقیق با قطار ۱۲ ساعت و ۳۳ دقیقه از ایستگاه تهران تا زرند فاصله زمانی دارید.

فاصله تهران تا سیرجان کرمان

سیرجان-کرمان

سیرجان، یکی از شهرهای تاریخی استان کرمان است که در ۱۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهر کرمان قرار گرفته و چون در تقاطع محورهای یزد بندرعباس و کرمان شیراز واقع گردیده، از قدیم‌الایام مورد توجه بوده است. فاصله تهران  تا سیرجان کرمان ۹۷۲ کیلومتر است که طی کردن آن، چیزی در حدود ۱۰ ساعت و ۱۵ دقیقه رانندگی مداوم نیاز دارد. سیرجان نیز دارای فرودگاه است و مسافت تهران به سیرجان هوایی و بالعکس با پرواز داخلی برای شما راحت تر خواهد بود. با هواپیما در حدود ۱ ساعت و نیم در راه خواهید بود.

فاصله تهران تا شهداد کرمان

شهداد-کرمان

کویر تماشایی و منحصر به فرد شهداد یک مکان توریستی و ممتاز در ایران است. پیشنهاد می کنیم قبل از سفر خود رزرو آنلاین هتل با قیمت مناسب را انجام دهید تا به محض رسیدن به شهداد بتوانید با خیالی آسوده در این شهر پر ماجرا و زیبا استراحت خود را آغاز کنید. اگر قصد دارید یک‌سره تا کلوت‌های شهداد رانندگی کنید، تقریباً ۱۲ ساعت با ماشین در راه خواهید بود. می‌توانید با هواپیما یا قطار به کرمان بروید و از آنجا راهی مقصد شوید. برای رفتن به شهر شهداد و سپس کلوت‌های شهداد بهترین مسیر موجود این است که ابتدا، در مسیر جاده قدیم کرمان بم و سپس در جاده سیرچ قرار بگیرید و پس از آن به جاده شهداد بروید. فاصله تهران تا شهداد کرمان در حدود ۹۰ کیلومتر است.

فاصله تهران تا ماهان کرمان

ماهان-کرمان

شهرستان ماهان جنوب کرمان واقع شده و با تهران فاصله‌ای در حدود ۱۰۱۶ کیلومتر دارد. این شهر به دلیل باغ شاهزاده ماهان بسیار معروف است. فاصله تهران تا باغ شاهزاده کرمان حدود ۶ کیلومتر است. گردشگران زیادی در تعطیلات نوروز و تابستان از تهران به ماهان کرمان می آیند تا باغ شاهزاده ماهان را ببینند. این جاذبه گردشگری در مسیر جاده کرمان- بم، در کنار روستای اختیارآباد واقع شده است.

مسافت تهران تا پادگان ۰۵ کرمان

پادگان-۰۵-کرمان

مرکز آموزشی ۰۵ کرمان یا مرکز آموزشی ۰۵ شهید سرلشکر علیرضا اشرف گنجویی یکی از مراکز آموزش نیروی زمینی ارتش که در شهرستان کرمان است. پادگان 05 کرمان در محله سرآسیاب فرسنگی و در مجاورت خیابان شهید صیاد شیرازی قرار دارد. این مرکز آموزشی جزء قدیمی‌ترین یگان‌های ارتش محسوب می‌شود. فاصله تهران تا پادگان 05 کرمان در حدود 10 ساعت و 35 دقیقه است.

بهترین هتل های کرمان

بهترین-هتل-های-کرمان

کرمان، پهناورترین استان ایران با جاذبه‌های متعدد تاریخی خود همچون مجموعه گنجعلی خان، گنبد جبلیه، مسجد جامع و... جزو 5 شهر برتر تاریخی ایران است. از سوی دیگر جاذبه‌های ناب طبیعی این شهر و لذت کویرگردی را نباید از دست داد. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر زیبا هستید، با ما همراه شوید تا لیست بهترین هتل‌ها بر اساس دیدگاه و تجربه مسافرین قبلی را بشناسید و درنهایت بتوانید با انتخاب بهترین هتل کرمان سفری با آرامش خاطر و بدون دغدغه را برای خود رقم بزنید. از الان بگویم، راحتی از نظر هر یک از مسافران ممکن است، معنای دیگری داشته باشد. اگر هیچ آشنایی با هتل های کرمان ندارید، لازم است ابتدا با بهترین هتل‌های کرمان آشنا شوید تا با دیدی باز هتل ایده‌آل‌تان را رزرو کنید. 

هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان، یکی از لاکچری‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های 5 ستاره ایران شناخته می‌شود که در سال 1380 در یکی از بهترین منطقه کرمان افتتاح شده است. این هتل که در دسته مجهزترین و لوکس‌ترین هتل‌ها به شمار می‌رود، امکانات و خدمات بسیار خوبی را به مشتریان ارائه می‎دهد. همچنین، می‌تواند اقامتی جذاب و آرامش‌بخش به همراه داشته باشد. 

از امکانات هتل پارس، می‌توان به وجود چند رستوران با فضاهای شیک و دلنشین، سالن ورزشی، کافی شاپ، مجموعه آبی، باغ، فضای سبز، سالن همایش و موسیقی زنده اشاره کرد. این هتل 197 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و واحد آپارتمانی لاکچری دارد که در 6 طبقه قرار گرفته و باتوجه به نیاز و بودجه می‌توانید واحد مدنظرتان اقامت کنید. 

این هتل که عضو گروه هتل‌های پارس است، همانند دیگر هتل‌های این برند محبوبیت و شهرت بالایی در بین گردشگران و توریست‎‌ها دارد. در هتل پارس کرمان، از اتاق‌های لاکچری گرفته تا میزهای شاهانه رستوران‌ با زیبایی خیره‌کننده و چیدمانی منحصربه‌فرد تزیین شده است.

هتل-پارس-کرمان

باتوجه به خدمات باکیفیت و امکانات مدرنی که هتل پارس در اختیار میهمانان قرار می‌دهد، تمام نیازهای افراد را برطرف کرده و تجربه‌ای شیرین در خاطره‌شان برجای می‌گذارد. این مجموعه شامل امکاناتی نظیر: رستوران‌‎ها، کافی‌شاپ، باغ چشم‌نواز، مجموعه آبی لاکچری و مجهز، سالن‌های همایش و پذیرایی، صرافی و بانک، فروشگاه، سالن ورزشی، سالن ماساژ، خدمات ویژه معلولین، روم سرویس و... می‌شود.

همچنین، از دیگر خدمات این هتل می‌توان به آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات تشریفات ویژه، خدمات تهیه بلیط، کافی‌نت و دیگر موارد از این قبیل برای رفاه آسایش مسافران اشاره کرد.

هتل جهانگردی کرمان

یکی دیگر از هتل‌های باکیفیت و خوب کرمان، هتل ۴ ستاره جهانگردی است که دارای ۲ طبقه و ۶۱ واحد اقامتی است. این هتل با داشتن اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره اقامت خوشی را برایتان فراهم می‌سازد. موقعیت مکانی هتل بسیار مناسب بوده و فاصله کمی با اماکن دیدنی و جاذبه‎‌های گردشگری شهر کرمان مانند: بازار سنتی، مسجد جامع، حمام و کاروانسرای گنجعلی خان دارد.

در رستوران‌های هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی لذیذ و باکیفیت طبخ می‌‎شوند به‌علاوه؛ اگر مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس به صورت 24‌ ساعته استفاده کنید. همچنین، کافی‌شاپ، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت و… از جمله امکانات آن به شمار می‌آیند.لازم به ذکر است، اینترنت پرسرعت در فضای هتل در دسترس بوده و به‌راحتی می‌توانید در هر بخش از هتل به اینترنت متصل شوید. یک سالن پذیرایی چندمنظوره نیز جهت برگزاری انواع همایش، مجالس و جشن‌ها اختصاص داده‌ شده‌است که با هماهنگی با پذیرش می‌توانید در تاریخ و ساعت مدنظرتان از آن استفاده کنید. 

هتل-جهانگردی-کرمان

ناگفته نماند، اگر اهل ورزش هستید امکانات تفریحی و ورزشی خوبی در هتل وجود دارد به آن‎ها سربزنید و ورزرش کنید. یک زمین تنیس و سالن بیلیارد هم برای گذراندن اقات فراغت میهمانان درنظر گرفته شده‌ است. برای خرید سوغاتی نیز، وجود فروشگاه و غرفه‌های صنایع‌دستی کار را برای مسافران راحت کرده ‌است.

هتل شهباز کرمان

یکی از جاهای تاریخی کرمان برای اقامت، هتل سنتی شهباز بوده  که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل، خانه‌ای تاریخی مربوط به دوران قاجاراست که قدمت آن به 100 سال پیش برمی‌گردد. این مجموعه در یک طبقه ساخته شده است و فقط 5 واحد اقامتی دارد که تمام اتاق‌های آن به صورت سنتی طراحی و تجهیز شده‌اند. یخچال، تلویزیون ال ای دی ، مینی بار، سیستم سرمایش اسپلیت ، گرمایش رادیاتور شوفاژ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی جزو امکانات این اتاق‌ها هستند. همچنین، معماری فوق العاده و حیاط اندرونی آن که فضایی به صورت اختصاصی جهت استفاده و آرامش مهمانان هتل ایجاد کرده است جزو ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود.

هتل-شهباز-کرمان

هتل شهباز کرمان دسترسی خوبی به اماکن دیدنی از جمله: بازار بزرگ، حمام گنجعلی خان، کاروانسرای وکیل و باغ هرندی دارد. از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل گواشیر کرمان

در اینجا نگاهی خواهیم کرد به یکی از هتل‌های 3 ستاره کرمان به نام گواشیر که از هتل‌های قدیمی این شهر به شمار می‌آید. این هتل در ۴ طبقه و ۸۰ واحد اقامتی بنا شده است و در سال ۱۳۸۳ برای به‌روزکردن خدمات و چیدمان هتل مورد بازسازی قرار گرفت.

اگر به‎ دنبال هتلی اقتصادی در کرمان هستید، هتل گواشیر در قبال قیمت مناسب، خدمات خوبی برای رفاه حال مسافران فراهم کرده است که می‎‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. از خدمات و امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، نمازخانه، خدمات رفاهی مجهز در واحدهای اقامتی، خدمات خانه‌داری، سرویس فرنگی و ایرانی، خدمات باربری، تاکسی سرویس، فضای سبز، آسانسور، کافی‌نت، سالن بیلیارد، لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، تلفن در لابی، سیستم اعلام حریق، تلوزیون و اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق‌ها، پله اضطراری و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد.

هتل-گواشیر-کرمان

واحدهای اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت شش تخته می‌شوند که برای سفرهای فردی و خانوداگی بسیار مناسب است. گفتنی است، شما می‌توانید با حدود 15 الی 20 دقیقه رانندگی، به جاذبه‌های گردشگری مهم شهر همچون: بازار و مسجد گنجعلی خان، قلعه دختر، کاروانسرای حاج آقا علی و نمایشگاه بین المللی کرمان دسترسی برسید.

سخن آخر

برای سفر از تهران به کرمان، می‌توانید از مسیرها و وسایل نقلیه‌ای که در مقاله مورد بررسی قرار گرفته است، استفاده کنید. اما هر کدام از این مسیرها مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین انتخاب مسیر به عواملی مانند زمان، بودجه، و ترجیحات شما بستگی دارد.

سوالات متداول در مورد فاصله تهران تا کرمان

آدرس هتل پارس کرمان کجا است؟

کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

فاصله زمانی و مسافت تهران تا کرمان چقدر است؟

مسافت تهران تا کرمان به دو مسیر مختلف بستگی دارد. مسیر کوتاه‌تر با خودروی شخصی حدود ۱۰ ساعت و نیم زمان می‌برد. مسیر طولانی‌تر که از شهرهای قم، اصفهان، شهرضا، آباده، مهریز و رفسنجان گذر می‌کند حدود ۱۳ ساعت و 15 دقیقه به طول می‌انجامد.

آیا در مسیر از تهران تا کرمان ایستگاه‌های سوخت کافی وجود دارند؟

بله، شهرها و شهرستان‌هایی که در این مسیر واقع شده‌اند، ایستگاه‌های سوخت را ارائه می‌دهند، بنابراین نیاز به نگرانی در مورد سوخت در طول سفر ندارید.


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
کلاهدوز ۱۴۰۲/۹/۹

کرمان خودش به اندازه کافی جاهای دیدنی داره بهتره با هواپیما بریم اگر فرصت زیادی نباشه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۱

کلاهدوز عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو شاد و پیروز باشید

مریم ۱۴۰۱/۷/۴

چقدر عالی ودقیق توضیح دادید ممنون ومتشکرم

  مدیر سایت۱۴۰۱/۸/۱

مریم عزیز ما از شما ممنونیم که سایت رهی نو را به عنوان مرجعی برای سوال خودتون انتخاب کردید.

سهراب ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

چقدر دقیق معرکه بود. احسنت بهتون.

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۱/۱۳

دوست عزیز رهی نو سلام، از اینکه تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم خیلی خرسندیم.

آینا راداکبری ۱۳۹۹/۱۱/۶

سلام اطلاعات عالی و کاربردی بود. تشکر

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۱/۷

دوست عزیز رهی نو سلام، از اینکه تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم خیلی خرسندیم.

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...