رَهی نو

هتل کادوس رشت

استان گیلان، رشت، بلوار آزادی (منظریه)

رزرو هتل کادوس رشت در نزدیکی مرکز شهر ،تصاویر و لیست قیمت هتل کادوس و بررسی امکانات هتل 5 ستاره بزرگ کادوس رشت در رهی نو، از جمله ویژگی‌های این هتل فاصله اندک از جاذبه‌های تاریخی و دسترسی آسان به فرودگاه و اماکن تاریخی می‌باشد.قوانین و اطلاعات هتل کادوس را اینجا بخوانید.

تعداد طبقات 5
تعداد اتاقها 96
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

اجاره ماشين

پارکینگ

روم سرویس

Business Center

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

سالن کنفرانس

رستوران سنتی

امتیاز باشگاه مشتریان: 55
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 53
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل کادوس رشت

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل 5 ستاره کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس رشت در سال 1362 در نزدیکی مرکز شهر افتتاح و در سال 1391 بازسازی شده است. این هتل 5 طبقه و 96 باب واحد اقامتی دارد. فاصله اندک از جاذبه‌های تاریخی و دسترسی آسان به فرودگاه و اماکن تاریخی از ویژگی‌های هتل کادوس رشت است.
هتل پنج ستاره کادوس در نزدیکی باغ محتشم واقع شده است. این هتل یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل های رشت محسوب می‌شود. اولین چیزی که هنگام ورود به محوطه هتل جلب توجه می‌کند، حوضی سفید رنگ با دو شیر طلایی است.

امکانات هتل کادوس

لابی هتل با طراحی زیبا و مبلمانی راحت و همچنین صدای نواختن پیانو، امکان استراحت را فراهم می‌کند. کافی‌شاپ هتل با نورپردازی ملایم خود فضای مناسبی برای گپی دوستانه است.هتل امکاناتی مانند رستوران،  سالن همایش، سالن اجتماعات، اتاق میهمانی، تالار عروسی، پارک کودکان، زمین تنیس، استخر روباز، کافی نت، سالن بدنسازی و بیلیارد دارد که امکانات تفریحی آن به شمار می‌آیند.

انواع اتاق‌ های هتل کادوس رشت

اتاق‌های هتل کادوس، با طراحی زیبا و امکانات مجهز و چیدمانی لوکس، راحتی و آسایش را به ارمغان خواهد داشت. اتاق‌های هتل کادوس به‌صورت دو تخته، سه تخته، سوئیت کوچک، سوئیت بزرگ و سوئیت آپارتمان دو خوابه هستند.

انواع اتاق های هتل کادوس رشت

اتاق دو تخته

یکی از اتاق‌های هتل کادوس، اتاق‌های دو تخته است که با 15 مترمربع فضا، یک تخت دبل یا دو تخت سینگل دارد. این اتاق‌ها رو به شهر هستند و ظرفیت نفر اضافه را ندارند.

اتاق سه تخته

اتاق‌های سه تخته هتل کادوس یک تخت سینگل و یک تخت دبل دارند که همه رو به شهر هستند. این اتاق‌ها دارای 15 متر مربع مساحت هستند که در طبقات دوم تا چهارم قرار دارند.

سوئیت های هتل 5 ستاره کادوس رشت

هتل کادوس علاوه‌بر اتاق‌ها، سوئیت‌های کوچک، بزرگ و همینطور سوئیت آپارتمان دارد که امکانات آن بیشتر از اتاق‌های این هتل هستند.از امکانات این سوئیت‌ها می‌توان به مبلمان، سرویس خواب، کمد لباس، رخت‌آویز، مینی‌بار، تلویزیون، وان، چای‌ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، تهویه مناسب، آباژور، تلفن، سیستم اطفاء حریق  و  اینترنت رایگان اشاره کرد.

سوئیت های هتل 5 ستاره کادوس رشت

سوئیت کوچک

هتل مجلل کادوس رشت، سوئیت‌های کوچکی با متراژ 45 متر دارند که مناسب 2 بزرگسال و یک نفر اضافه است. این سوئیت با داشتن یک اتاق، نمایی رو به شهر دارد و در طبقات دوم تا چهارم قرار دارند.

سوئیت بزرگ

یکی دیگر از سوئیت‌های هتل 5 ستاره کادوس، سوئیت بزرگ است که با60 مترمربع، برای 4 نفر بزرگسال ظرفیت دارد.تخت‌خواب این سوئیت به‌صورت یک تخت دبل و دو تخت سینگل رو به شهر است. همچنین قابلیت دو نفر ظرفیت اضافه را نیز دارد و در طبقات دوم تا چهارم پراکنده هستند.

سوئیت آپارتمان

هتل کادوس با درنظر گرفتن سوئیت آپارتمانی با 35 مترمربع فضا و 2 اتاق سعی در ایجاد یک مکان راحت و مناسب برای میهمانان این هتل کرده است.تخت‌خواب‌های این سوئیت به‌شکل یک تخت دبل و دو تخت سینگل رو به شهر است.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل مجلل کادوس رشت

سفر به شهر رشت و اقامت در هتل شیک کادوس رشت در کنار دیدن جاهای دیدنی نزدیک به آن، قطعاً طعم سفر را برای شما دلچسب‌تر خواهد کرد. از جاهای دیدنی اطراف هتل کادوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باشم
  • پارک سبزه میدان
  • مرداب انزلی
  • بازار رشت
  • چشمه چشماگل
  • امامزاده هاشم
  • بقعه خواهر امام
  • پارک جنگلی امامزاده هاشم

جاهای دیدنی نزدیک به هتل مجلل کادوس رشت

رستوران ها و کافه های نزدیک به هتل بزرگ کادوس

در نزدیکی هتل کادوس رستوران‌های مناسبی وجود ندارد، اما شما می‌توانید از کافه و رستوران‌های هتل کادوس برای صرف غذا و انواع نوشیدنی استفاده کنید. 

در طبقه دوم هتل، سالن‌های مجهزی برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های رسمی وجود دارد. رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده است. این رستوران که شکم الملوک نام دارد، با داشتن 100 نفر ظرفیت،  زیباترین و مجلل‌ترین رستوران رشت است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین غذاهای محلی شمالی در آن سرو می‌شود.

این رستوران، شب‌ها موسیقی زنده دارد که صرف غذا را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در نظر داشته باشید که حتماً قبل از مراجعه به رستوران رزرو انجام دهید، حتی اگر از مسافران هتل باشید استقبال از این رستوران به‌حدی است که ممکن است مجبور شوید برای خالی شدن میز منتظر بمانید.

همچنین در طبقه همکف این هتل یک کافی‌شاپ با ظرفیت 100 نفر وجود دارد که سرویس‌دهی آن از ساعت 8 صبح الی 23 است.  طراحی رستوران‌ و کافی‌شاپ‌های هتل کادوس رشت کاملا با فضای داخلی هتل متفاوت است و تجربه لذت‌بخشی خواهد بود.

رستوران ها و کافه های نزدیک به هتل بزرگ کادوس

قوانین و مقررات هتل کادوس

  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع است.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه اقامت هتل کادوس رشت برای کودکان زیر 7 سال رایگان است.

ساعت تحویل اتاق های هتل کادوس رشت

ساعت تحویل دادن: 14
ساعت تحویل گرفتن: 12

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
    • ماهواره
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر رایگان
    • زمین تنیس
    • فضایی برای پیاده روی
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران سنتی
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن کنفرانس
  • خدمات ویژه
    • Business Center
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • اجاره ماشين
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 15 دقیقه با خودرو

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 52 دقیقه با خودرو

فاصله تا ترمینال مسافربری 10 دقیقه با خودرو

فاصله تا منطقه ساحلی حاجی بکنده 36 دقیقه با خودرو

فاصله تا موزه رشت 35 دقیقه پیاده و 6 دقیقه با خودرو

فاصله تا موزه میراث روستایی استان گیلان 17 دقیقه با خودرو

فاصله تا خانه موزه میرزا کوچک جنگلی 7 دقیقه با خودرو

فاصله تا پارک ملی بوجاق 51 دقیقه با خودرو

فاصله تا پارک جنگلی سراوان 13 دقیقه با خودرو

فاصله تا عمارت کلاه فرنگی 10 دقیقه پیاده و 4 دقیقه با خودرو

فاصله تا دریاچه سد سقالکسار 26 دقیقه با خودرو

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 7 دقیقه با خودرو

فاصله تا بقعه دانای علی 7 دقیقه با خودرو

فاصله تا مرداب عینک 7 دقیقه با خودرو

فاصله تا کلانتری 20 دقیقه با خودرو

فاصله تا بیمارستان پورسینا 6 دقیقه با خودرو

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

7.5
فرآیند پذیرش در هتل84.9%
برخورد پرسنل پذیرش85.4%
نظافت هتل77.4%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی66.7%
کیفیت غذا و نوشیدنی77.2%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)60%
قیمت اتاق نسبت به امکانات62.6%
پشتیبانی رهی نو87.6%

نظرات کاربران ( ۴۳ نظر)

Hassan اقامت داشته ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

سلام به نظرم هتل در حد ۳ یا ۴ ستاره ی معمولی ست و امکاناتی مانند حوله خشک کن نبود وان در اتاق ۳ نفره و نامناسب بودن محل قرارگیری سرویس ایرانی و استفاده سخت از آن بدلیل کمبود جا _ قیمت بسیار بالا و کیفیت پایین اتاقها علی الخصوص اتاق ۴۱۴ _ بنده به شخصه کسی را به اینجا معرفی نحواهم کرد...موفق باشید

غزاله ۱۴۰۲/۸/۱۹

بسیار هتل خوبی بود ،رفتار پرسنل عالی ،غذا فوق العاده با کیفیت و بهترین رستوران در محوطه هتل اما سرویس بهداشتی نیاز به رسیدگی داشت و سرویس خنک کننده ضعیف

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۰

غزاله عزیز بسیار عالی خوشحالیم که اقامت خوبی داشتید و رضایت نسبی تون فراهم شد موارد به اطلاع هتل رسانده و تلاشمون رو میکنیم تا نقاط ضعف هتل هم بزودی برطرف شود با تشکر از شما

علیرضا حسین خانی اقامت داشته ۱۴۰۱/۴/۱۵

بهترین هتل در رشت

عباس هادیان فر اقامت داشته ۱۴۰۱/۱/۱۱

این هتل واقعا عالی است

  مدیر سایت۱۴۰۱/۱/۱۴

رهی نویی عزیز،خیلی خوشحالیم که در فراهم کردن تجربه‌ای بیادماندنی در هتل کادوس رشت همراهتان بودیم.امیدواریم بتوانیم در سفرهای آینده نیز میزبان شما باشیم.

محمد بابائی اقامت داشته ۱۴۰۰/۱۲/۸

سرویس حمام و دستشویی نیاز به بازسازی دارد

قربانی ۱۴۰۰/۱۱/۱۵

هتل بسیار خوبی بود،پرسنل محترم،هتل بسیار تمیز سرویس بهداشتی های هم لابی هم اتاق ها تمیز و مرتب ملافه ها و‌پرده ها کاملا تمییز و بدون خاک،صبحانه کامل و متنوع محوطه هتل باصفا و خوب از نظر موقعیت مکانی هم در یکی از محله های خوب رشت قرار داره ،مجاورت با خیابون باعث میشه پنجره های دو جداره رو باز کنی بالطبع صدای خیابون میاد که در طول شب اصلا سخت و زیاد نیست.در کل خیلی راضی کننده بود،

آرس انصاری اقامت داشته ۱۴۰۰/۷/۲۷

هتل بسیار ضعیف و قدیمی حداکثر ستاره این هتل ۳ می باشد نه بیشتر قابل مقایسه با هتل های ۵ ستاره اصلا نیست

  مدیر سایت۱۴۰۰/۷/۲۸

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل کادوس رشت با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

ژاله بورازی ۱۴۰۰/۶/۲۸

با درود و آرزوی توفیق روزافزون من سه شب اقامت داشتم و خیلی بابت روی خوش پرسنل چه اداری و چه خدماتی قدردانی میکنم . اتاقها تمیز و مرتب بود و دایما رسیدگی میکردن . صبحانه اش هم خوب بود ولی جای پیشرفت برای هتل 5ستاره را داره . من در مجموع واقعا راضی بودم و قطعا در سفرهای بعدی هم به این هتل میام .

  مدیر سایت۱۴۰۰/۶/۳۰

رهی نویی عزیز خوشحالیم که در فراهم کردن تجربه‌ای بیادماندنی در هتل کادوس رشت همراهتان بودیم. امیدواریم در سفرهای آینده نیز، میزبان شما باشیم.

ذاکرزاده ۱۴۰۰/۵/۹

بدترین صبحانه وبرخورد بد کارکنان هتل واقعأ از متاسف از او کارمندان گردشگری وهتل داری که به این هتل ٥ستاره دادن که لیاقتش حتی یک ستاره هم نیست ازنظر من منفی صفر

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۶

ذاکرزاده عزیز از تجربه پیش آمده متاسفیم. پرسنل هتل زیبای کادوس رشت تمامی تلاش خود را در جهت ارائه بهترین خدمات انجام میدهند . امیدواریم در سفرهای بعدی شما مجدد همراهتان باشیم.

محمدعلی مطلبی اقامت داشته ۱۴۰۰/۴/۳

معمولی بود برای رستوران ۴۵ دقیقا نشسته بودیم تا اومدن سفارش غذا رو بگیرن واقعا زننده بود رستوران شلوغ بود تعداد پرسنل داخل سالن بسیار کم بدون در نظر گرفتن رستوران درمجموع معمولی بود

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۱۴

علیرضا گرگانی اقامت داشته ۱۴۰۰/۳/۱۹

فضای اتاقها کوچک وفاقد مبلمان کافی و شیر دستشویی و دستشویی بسیار کوچک بطوریکه شستن دستها با سختی انجام میشود. فضای لابی و حیاط هتل بسیار خوب میباشد.

  مدیر سایت۱۴۰۰/۳/۲۰

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی نو را انتخاب کردید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

علیرضا رحمانی ۱۴۰۰/۳/۳

سلام من اوایل اردیبهشت 1400 مهمان هتل بودم. بسیار از برخورد پرسنل (در همه بخش ها) لذت بردم. برخورد خوب توام با انجام به موقع امور، رستوران بسیار شیک و مجلل همراه با غذاهای محلی، کبابی و فست فود با بالاترین کیفیت، از ویژگی های این هتل بود. من زیاد مسافرت می روم و از هتل های شهرهای زیادی استفاده و دیدن کرده ام، ولی از این هتل بسیار راضی هستم و به مدیران آن بخاطر داشتن چنین نیروهایی و این هتل با این کیفیت، تبریک می گوییم. رحمانی هستم از تهران.

  مدیر سایت۱۴۰۰/۳/۴

رهی نویی عزیز، از حسن انتخاب و اعتماد شما سپاسگزاریم؛ بسیار خرسندیم از اقامت خود راضی بوده اید.

محمد حسن شعبانی فرد اقامت داشته ۱۴۰۰/۱/۶

اینترنت ضعیف بود کاشی سرویس رنگ رفته بود هتل های ستاره کم سرویس چایی و قهوه تو اتاق دایم هست اینجا باید زنگ میزدی رفتار کارکنان خوب بودغذا خوب بودمدیریت رستوران هالی بودواقعا نظم داشت سریع سرویس غذا میدادن در کل خوب بودن انشالله سال های بعدی بهتر بشن سیستم گرمایش صدا میداد نتونستیم استفاده کنیم دیروقت بود دیگه زنگ نزدیم

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۱۲

محمد حسن شعبانی فرد عزیز بسیار ممنونیم که نظرخود را با ما به اشتراک گذاشتید.

محسن مشرفی ۱۴۰۰/۱/۵

سلام همراه با خانواده به مدت ۳روز در یکی از سوییتهای ۲خوابه این هتل درایام نوروز ۱۴۰۰اقامت داشتیم و واقعا از هر نظر عالی فقط مشکل در مورد مبلمان بود که سریعا رسیدگی و بر طرف شد پرسنل قوی و آموزش دیده امکانات رفاهی عالی برخورد عالی فضای خوب و با آرامش در کل در حد هتل ۵ستاره با این قیمت عالی بود و بسیار سپاسگزارم از پذیرایی عزیزان و تشکر ویژه از مدیریت هتل به امید دیدار و اقامت مجدد در این هتل

  مدیر سایت۱۴۰۰/۱/۸

دوست عزیز رهی نویی ما! از دیدن نظر مثبت و رضایت شما بسیار خوشوقتیم و امیدواریم که در سفرهای آینده هم بتوانیم کنارتان باشیم

فرشید دالوند اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

بنظرم باید سرویس ایرانی توی هر طبقه باشه نه پشت کانتر پذیرش

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۱/۱۳

ست عزیز رهی نو سلام، هتل کادوس یکی از هتل های خوب رشت هست، مطمئنا نظرات ریز بینانه ی شما در ارتقاء سطح کیفی به مسئولین هتل کمک می کند ممنونیم که با بیان جزئیات به ما و هتل ها کمک می کنید

مرضیه داوری لنگرودی اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۰/۹

هتل بسیار عالی و خدمات و امکانات بسیار خوب بود. بهتر از چیزی بود که از نظرسنجی های سابق به نظر می آمد

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۰/۹

دوست عزیز رهی نو سلام، هتل کادوس رشت یکی از جذابترین هتل های منطقه محسوب میشه و ما خیلی خوشحالیم که شما از اقامت در این هتل رضایت کامل را داشتید، از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.

آمنه صادقپور اقامت داشته ۱۳۹۹/۹/۱۸

متاسفانه هیچ شباهتى به هتل پنج ستاره نداشت اتاق و سرویس در حد هتل سه ستاره بود اصلا توقع نداشتم تو شهر رشت هتل خوب نباشه واقعا پشیمان هستم که یک شب رو به اجبار موندم ایکاش عکس هاى سایت هتل رو واقعى بذارید من گول عکس ها رو خوردم و آنلاین اتاق گرفتم

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۶

آمنه صادقپور عزیز تفاوت اتاق تحویل گرفته با تصاویر سایت را دقیق بفرمایید با تشکر.

مانیا رئیسی اقامت داشته ۱۳۹۹/۸/۲۸

همه چیز بسیار بسیار تمیز و‌عالی بود از کارکنان هتل تا صبحانه و رستوران و کافی شاپ عالی فقط سیستم گرمایشی و آب حمام کمی سرد بود

  مدیر سایت۱۳۹۹/۹/۳

سلام دوست رهی نویی عزیز از اینکه نظراتتون رو با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگذاریم

  مدیر سایت۱۳۹۹/۹/۳

سلام خانم رئیسی عزیز از اعلام نظرتون در سایت رهی نو سپاسگذاریم

ازاد ۱۳۹۹/۸/۱۴

از نمایه ساختمان و وارد لابی که میشی فک میکنی وارد یه هتل ۶ستاره شدی ،،، ولی وارد اتاق ها که میشی مسافرخانه ای بیش نیست

  مدیر سایت۱۴۰۱/۶/۲۲

ازاد عزیز لطفا با ذکر جزئیات بیشتر ما را در فرآیند بهبود شرایط اقامتی یاری فرمایید.

M.A ۱۳۹۹/۸/۹

اوایل آبان ماه ۹۹یک شب در این هتل اقامت داشتیم. باید گفت این هتل در حد یه هتل ۳ ستاره بیشتر نیست. صبحانه معمولی داشت. یه اتاق دو نفره رو یه تخت اضافه کردن و سه نفره درنظر میگیرن. توی اتاق سه نفره که ما بودیم فقط یه صندلی برای نشستن بود. اصلا صندلی دیگه ای جا نمیشد. شیرآلات حمام و سرویس هم خیلی جرم داشتن. رفتار پرسنل خوب بود. فضای محوطه هتل خوب ولی بطور کلی در حد و اندازه ۵ ستاره و مبلغی که میگیرن نیست.

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۶

M.A عزیز امیدواریم با بهبود شرایط اقامتی بار دیگر میزبان شما باشیم.باتشکر

سید وحید میر رسالت پناهی اقامت داشته ۱۳۹۹/۶/۳۱

قیمت غذاها خوبه ولی در آماده کردن غذا دقت کافی وجود نداشت بخشی از سفارش ما کلأ فراموش شد و وقتی که به سفارش گیرنده اعلام کردیم که بقیه سفارش ما چی شد کمی فکر کرد و گفت متأسفانه از قلم افتاده ولی در مجموع راضی بودم

  مدیر سایت۱۳۹۹/۷/۱

رهی نویی عزیز سلام گاها خطای انسانی مشکلاتی رو برای مسافرین عزیز به وجود میاره و در این مورد امیدواریم این مسئله خاطره ی بدی از هتل کادوس رشت برای شما به جای نزاشته باشه

مهدی فرشباف بهنام ۱۳۹۹/۴/۱۷

سلام، من سه شب در این هتل اقامت داشتم تا جایی که برام پیش اومد و تونستم از تمامی امکانات هتل استفاده و بازدید کردم و نتیجه این که یک هتل در حد 5 ستاره واقعی که توانسته تمامی استانداردها و پارامترهای تعریف شده را به نحو احسنت رعایت کنه هم از لحاظ نظافت، قیمت اقامت، کافی شاپ و رستوران و برخورد پرسنل و امکانات و ... در عالی بوده و هم به دیگران پیشنهاد میکنم هم مشتاق اقامت دوباره در این هتل هستم.ممنون از کلیه پرسنل هتل بزرگ کادوس

  مدیر سایت۱۳۹۹/۴/۲۵

خدا رو شکر که راضی بودین و ممنونم که بطور کامل نظرتون رو ثبت کردین

فاطمه محمودی اقامت داشته ۱۳۹۹/۴/۱۴

کارکنان رستوران بسیار کند وغیرحرفه ای بودند و مارابسیار معطل کردند غذاهاهم خوب نبود پولمان حرام شد

  مدیر سایت۱۴۰۰/۹/۱۶

ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل کادوس رشت با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

نمایش بیشتر

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت دارای امکانات رفاهی فراوانی مانند پارک کودکان، زمین تنیس ، استخر روباز، کافی نت ، سالن بدن سازی و بیلیارد است.
طراحی داخلی زیبا – دسترسی آسان به فرودگاه و اماکن تاریخی – رفتار حرفه ای پرسنل – کیفیت مناسب غذا
این هتل در استان گیلان، رشت، بلوار آزادی (منظریه) واقع شده است و به مکان های دیدنی مانند باغ محتشم، باغ پرندگان آستارا، عمارت کلاه فرنگی و مرداب عینک نزدیک است.
رزرو هتل کادوس رشت را می‌توانید در رهی نو با بیشترین تخفیف و به راحتی بصورت آنلاین انجام دهید. ضمن اینکه رهی نو کنسلی و استرداد آنی با کارمزد صفر را به مشتریان ارائه می‌دهد.
استان گیلان، رشت، بلوار آزادی (منظریه)
هتل مجلل کادوس رشت 5 ستاره است.
اگر قصد سفر به گیلان را دارید و می‌خواهید تجربه اقامتی راحت و خاطره انگیز داشته باشید، هتل 5 ستاره کادوس رشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل برای تمامی افرادی که برای سفر کاری، تفریحی یا حتی زوج‌ها برای ماه عسل به رشت رفته‌اند بسیار ایده‌آل است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...