رَهی نو

بهترین رستوران بلوار کشاورز: معرفی کافی‌شاپ و رستوران‌های هتل اسپیناس بلوار

تعداد بازدید: ۳۰۲۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۱

بلوار کشاورز، یکی از زیباترین بلوارهای شهر تهران برای گشت‌وگذار و قدم‌زدن است. این خیابان در هر فصلی زیبایی‌های خود را دارد. اما بلوار کشاورز را فقط با پیاده‌روی سنگ‌فرش‌شدةِ زیبایش نمی‌شناسند، بلکه وجود انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در کنار بوستان بزرگ لاله، از دیگر دلایل معروف شدن این بلوار است. اگرچه رستوران‌های سنتی و مدرن این منطقه بسیار متنوع است؛ اما به‌جرئت می‌توان گفت که هیچ‌کدام به‌پای رستوران‌های هتل پنج‌ستاره اسپیناس بلوار نمی‌رسد. 
در این مقاله قصد داریم تا تمامی رستوران‌ها و کافه‌های این هتل مجلل و معروف را به طور کامل با شما بررسی کنیم.


معرفی بهترین رستوران هتل اسپیناس بلوار

 


معرفی یک رستوران شیک در بلوار کشاورز


اگر شما هم قصد قدم زدن یا رستوران گردی در بلوار کشاورز را دارید، باید بدانید که رستوران و کافی‌شاپ هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج‌فارس سابق)، یکی از بهترین گزینه‌ها در این منطقه است. رستوران‌های هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج‌فارس سابق) لوکس و دلباز بوده و با ارائه انواع غذاهای خوش آب‌ورنگ با تنوع بالا، همه روزه پذیرای مهمانان هستند. میزان محبوبیت رستوران‌های این هتل پنج ستاره به حدی بالاست که بسیاری از مسافرین ترجیح می‌دهند در این هتل، اتاق رزرو کنند تا بتوانند علاوه بر دسترسی راحت به تمام نقاط شهر، از غذاهای لذیذ کافه و رستوران‌های اسپیناس بلوار بهره‌مند شوند. 
اگر شما هم قصد سفر به تهران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو سری بزنید و با چند کلیک ساده، به‌راحتی و با امنیت بالا، اتاق موردنظر خود در هتل پنج‌ستاره اسپیناس بلوار را رزرو نمایید. به‌این‌ترتیب می‌توانید علاوه بر اقامت در یک هتل لوکس و پنج‌ستاره، از غذاهای متنوع و با کیفیت رستوران‌های این هتل نیز، بهره‌مند شوید.

 

رستوران شیک در بلوار کشاورز تهران


اسامی رستوران‌های هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج‌فارس سابق)


یکی از ناب‌ترین هتل‌های مرکز تهران، هتل اسپیناس بلوار تهران است که با ترکیب معماری سنتی و مدرن، همه توجه‌ها را به‌سوی خود جلب کرده است. این هتل سه رستوران و یک کافی‌شاپ به نام‌های رستوران بلوار 126، رستوران ایژین لانژ، رستوران سنتی مانداک و کافه آتریوم دارد. 
هر یک از این رستوران‌ها با منوی متنوع خود، برای افراد و سلیقه‌های متفاوتی مناسب است. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با همه این رستوران‌ها، به تفکیک آشنا کنیم.


رستوران بلوار 126 هتل اسپیناس خلیج‌فارس


این رستوران که در طبقه دوم هتل اسپیناس بلوار قرار دارد با دارابودن انواع غذاهای ایرانی و همچنین، یک بوفه صبحانه سلف‌سرویس معروف، یکی از بهترین انتخاب‌ها در این منطقه است. ظرفیت این رستوران حدود 145 نفر بوده و در تمامی وعده‌های غذایی، پذیرای مهمانان عزیز است.
یکی از مزایای این رستوران این است که نه‌تنها به افراد ساکن در هتل پنج‌ستاره اسپیناس بلوار، سرویس می‌دهد؛ بلکه سایر افراد نیز در هر زمان که بخواهند می‌توانند از غذاهای لذیذ و خوشمزه این رستوران لذت ببرند.

 

 تصویر رستوران بلوار 126 هتل اسپیناس خلیج‌فارس


منو رستوران هتل اسپیناس بلوار کشاورز


منوی این رستوران به سه بخش بوفه صبحانه، منوی ناهار و منوی شام تقسیم می‌شود. بوفه صبحانه این رستوران شامل منوی سردوگرم می‌گردد. منوی ناهار و شام رستوران بلوار 126 نیز، به سه بخش غذاهای ایرانی، فرهنگی و دریایی تقسیم می‌شود.
در بخش غذاهای ایرانی می‌توانید انواع کباب‌ها، خورش‌ها و برنج‌های سنتی ایرانی را سفارش دهید. منوی فرهنگی این رستوران با ارائه انواع پیتزا، پاستا، سوخاری و... انتخاب‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در نهایت منوی غذای دریایی رستوران بلوار 126، با سرو انواع ماهی و میگو، می‌تواند تجربه دلپذیری را برای دوستداران غذاهای دریایی خلق نماید.


بوفه صبحانه در رستوران بلوار 126 هتل اسپیناس


درصورتی‌که بخواهید یک صبحانه مفصل را همراه با دوستان یا خانواده خود میل کنید و یک روز عالی را شروع نمایید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست. اگر می‌خواهید رستوران هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج‌فارس سابق) را برای صرف صبحانه انتخاب کنید، باید بدانید که از ساعت 6:30 تا 10:30 باید در هتل حضور داشته باشید. رستوران بلوار 126 برای بوفه صبحانه خود از انواع نان ایرانی و فرنگی، قهوه‌های خوش‌طعم، نوشیدنی‌ها و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی استفاده می‌کند تا حس نشاط و شادی را به شما هدیه کند.



بوفه صبحانه در رستوران بلوار 126 هتل اسپیناس


قیمت صبحانه هتل اسپیناس بلوار کشاورز


بوفه صبحانه این هتل پنج‌ستاره در دو نوع سردوگرم سرو شده و قیمت غذاها بر اساس انتخاب شما و در گذر زمان تغییر می‌کند؛ لذا پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از قیمت دقیق و به‌روز صبحانه در این هتل، با شماره‌های هتل تماس بگیرید.


بوفه ناهار و شام در رستوران بلوار 126


برای وعده نهار و شام نیز می‌توانید روی انواع غذاهای بین‌المللی، دریایی و ایرانی رستوران هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج‌فارس سابق) حساب کنید. نهار در این رستوران از ساعت 12:30 الی 15:30 و شام از ساعت 19.30 الی 22:30  سرو می‌شود. پرسنل کارآزموده و مجرب رستوران آماده پذیرایی از شما هستند. طراحی فضای رستوران بلوار 126 به‌صورت حرفه‌ای و شیک انجام شده است. این رستوران در طبقه دوم هتل قرار دارد و به همین دلیل یک چشم‌انداز جذاب به بلوار کشاورز را به چشمان شما هدیه می‌کند. محل قرارگیری این رستوران به‌گونه‌ای است که به مراکز تفریحی، تجاری و اداری نزدیک است و همچنین نزدیک بودن به مترو، کار شما را برای آمدن به این رستوران آسان می‌کند و دیگر نیاز نیست نگران جای پارک ماشین خود باشید.


رستوران سنتی مانداک هتل اسپیناس بلوار 


رستوران سنتی مانداک نیز در هتل اسپیناس بلوار قرار دارد و انواع غذاهای سنتی و ایرانی را ارائه می‌دهد. دکوراسیون سنتی و زیبا همراه با تزئینات آیینه‌کاری، کاشی‌کاری و گچ‌بری، احتمالاً لذت غذاخوردن در مانداک را برایتان دوچندان خواهد کرد.
به یاد داشته باشید که برای صرف ناهار در رستوران مانداک، لازم است تا بین ساعت 12:30 - 15:30 و برای صرف شام بین ساعت 15:30 - 22:30، در این رستوران حاضر شوید.



رستوران سنتی مانداک هتل اسپیناس بلوار


رستوران ایژین لانژ هتل اسپیناس بلوار


یکی دیگر از رستوران‌های این هتل پنج‌ستاره، ایژین لانژ نام دارد. این رستوران با منوی بسیار متنوع خود و سرو غذاهای ایرانی و آسیایی، در مدت کوتاهی طرف‌داران بسیار زیادی یافته است. اگر به دنبال غذاهای هندی، ژاپنی، کره‌ای، چینی، اندونزی و تایلندی هستید، این رستوران بهترین گزینه برای شماست.
همچنین ایژین لانژ در طبقه سیزدهم هتل اسپیناس بلوار قرار داشته و منظره زیبایی از آسمان شهر و بلوار کشاورز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. ساعت کاری این رستوران از 17.00 عصر تا 24.00 شب است. 



رستوران ایژین لانژ هتل اسپیناس بلوار


کافه هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج‌فارس سابق)


کافه آتریوم هتل اسپیناس بلوار با طعم بی‌نظیر لته‌های خود و تنوع بالای نوشیدنی‌های طبیعی و سالم، می‌تواند برای هر زمانی مناسب باشد. تفاوتی ندارد که یک جلسه کاری داشته باشید یا یک قرار عاشقانه، کافه آتریوم در هتل اسپیناس بلوار تهران همیشه می‌تواند یک گزینه ایدئال باشد.
کیک‌های تازه، انواع شیرینی‌های ایرانی و فرهنگی، مافین‌ها و سایر میان‌وعده‌های سبک و لذیذ، تنها بخشی از منوی کافه آتریوم را تشکیل می‌دهد. اما دلیل شهرت این کافه به غذاهای خوشمزه آن محدود نمی‌شود؛ بلکه یکی از مزایای اصلی کافی‌شاپ آتریوم، شبانه‌روزی بودن آن است. 
بسیاری از افراد دوست دارند دورهمی‌های شبانه خود را در یک کافه بگذرانند و یا برخی دیگر از گروه‌ها، بحث و گفت‌وگو پیرامون یک فیلم، شب‌شعر، دوره‌های کتاب‌خوانی گروهی و... را در کافه‌های شبانه‌روزی برگزار می‌کنند. دراین‌بین کافه آتریوم با دسترسی مناسب خود به خطوط حمل‌ونقل عمومی همچون مترو، دارا بودن پارکینگ اختصاصی و همچنین نزدیکی به خیابان‌های اصلی شهر تهران، یک گزینه بسیار مناسب جهت برگزاری شب‌نشینی شناخته می‌شود. 



کافه هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج‌فارس سابق)

 

کلام پایانی


در این مقاله سعی کردیم رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج‌فارس سابق) را با شما بررسی کنیم. هتل اسپیناس بلوار دارای سه رستوران به نام‌های رستوران بلوار 126، رستوران سنتی مانداک و رستوران ایژین لانژ و یک کافه به نام آتریوم است. رستوران بلوار 126 با منوی متنوع خود در سه وعده صبحانه، ناهار و شام، پذیرای مهمانان عزیز است. 
شما می‌توانید برای یک روز تعطیل با دوستان خود قرار بگذارید و از بوفه صبحانه مفصل رستوران هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج‌فارس سابق) لذت ببرید. همچنین این رستوران برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در منوی خود موجود دارد.
همچنین رستوران سنتی مانداک با معماری سنتی ایرانی و رستوران ایژین لانژ با منوی غذاهای آسیایی خود، دو مورد از رستوران‌های معروف تهران هستند که در هتل اسپیناس بلوار قرار دارند. در نهایت کافه آتریوم در هتل اسپیناس بلوار، به‌عنوان یکی از معدود کافه‌های شبانه‌روزی شهر تهران، همه روزه پذیرای افراد و گروه‌های مختلف با سلیقه‌های متفاوت است.
امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر به رستوران‌ها و کافه هتل اسپیناس بلوار سری زدید، تجربه خود را با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. 

 

پرسش‌های متداول

 

آدرس رستوران مانداک هتل اسپیناس بلوار کجاست؟


تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و خیابان نادری، پلاک ۱۲۶

 

قیمت یک وعده غذا در رستوران ایژین لانژ هتل اسپیناس بلوار چقدر است؟


هزینه غذا در این رستوران بر اساس موارد انتخابی از سوی شما متفاوت خواهد بود اما به طور کلی، قیمت منوی این رستوران در مقایسه با کیفیت بالا و قیمت غذا در سایر رستوران‌های مشابه، مناسب و مقرون به صرفه است.

 

چگونه می‌توان از تخفیف‌های رزرو اتاق در هتل اسپیناس بلوار مطلع شد؟


شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو یا تماس با شماره‌های 72993000-021 و 74828-021 از تخفیف‌های این هتل 5 ستاره مطلع شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
تمشکزاده ۱۴۰۲/۷/۲۹

بلوار کشاورز که از زیباترین بلوارهای این شهر و پراز خاطره دانشجوایان دانشگاه تهران به یاد دوستان عزیز هم دانشگاهیم این کامنت رو میزارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱

تمشکزاده گرامی خوشحالیم که خاطرات خوشی داشتید براتون بهترین ها رو آرزومندیم شاد و سلامت باشید

توران ۱۴۰۲/۲/۲۰

هیچ رستورانی به نظرم جذابتر از مدل سنتی نیست منکه ترجیحا هرجا سنتی باشه میرم حس آرامش بیشتری داره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۰

توران عزیز بسیار عالی که نظر خودتون رو به اشتراک گذاشتید با توجه به روحیه ها و شخصیت های متفاوت سلایق هم متفاوت هست و البته رستورانهای سنتی جایگاه خودشون رو همیشه دارند

نوشین ۱۴۰۲/۲/۱۷

خاطره خوش کافه آتریوم میتونه لحظات شیرین زندگی را یادآوری کنه مرسی از سایت رهی نو

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز رهی نو خوشحالیم که خاطره خوشی از کافه آتریوم داشتید و احساستون رو ابراز نمودید سپاسگزاریم

مهیار ۱۴۰۲/۲/۱۷

این جور که شما تعریف کردید هوس کردم برم کافه آتریوم مرسی از توضیحاتتون

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز رهی نو بسیار هم عالی چه بهتر که ا ز فضای مجازی دور شویم و قسمتی از زمان خود را صرف ساختن لحظات شیرین برای زندگی کنیم

نریمان رسولی ۱۴۰۲/۲/۱۷

هتل اسپیناس واقعا زیباست و معماری عالی دارد و برای رزرو از طریق رهی نو تخفیف هم دریافت کردم مرسی از شما

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز رهی نو از اظهار نظرتون بسیار سپاسگزاریم امیدواریم که باز هم مهمان این هتل و از طریق سایت رهی نو اقدام نمایید به امید دیدارتون

محمد ۱۴۰۲/۲/۱۷

کافه آتریوم شیک و مدرن برای قرار آشنایی یا عاشقانه مخصوصا جلسه اول مناسب است

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۱۷

همره عزیز رهی نو بله همانطور که به خوبی اشاره نمودید این کافه میتواند لحظاتی همراه باشادی و آرامش برای مهمانان خود فراهم نماید ممنون از اظهار نظرتون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...