رَهی نو

اسامی رستوران‌های هتل مارینا پارک کیش

تعداد بازدید: ۲۰۴۸ ۹ مرداد ۱۴۰۱

در طول سفر، خواسته یا ناخواسته وعده‌های غذایی و خوراکی‌هایی که مصرف می‌کنید تغییر می‌کند. این سبب می‌شود که نتوانید مانند زمانی که در خانه هستید به تغذیه خود توجه داشته باشید. ممکن است از این موضوع سرسری گذر کرده و با خود بگویید که هیچ اتفاقی در این مدت کوتاه متوجه شما نخواهد شد. در صورتی‌که این کار می‌تواند سبب شود که دچار مسمومیت غذایی شوید و در ادامه دردسرهایی را در طول سفرتان تجربه کنید. این مورد باعث می‌شود تا کیش برای شما تا مدت‌ها حال بد و بیماری را تداعی کنید.

 

برای جلوگیری از این آسیب‌ها شما در کیش می‌توانید در هتل مارینا، وعده‌های خود را داشته باشید و خیالتان از بابت تغذیه‌تان راحت باشد. این هتل یکی از بهترین رستوران‌های کیش را دارد و همین باعث می‌شود تا خیالتان از بابت غذایی که مصرف می‌کنید راحت باشد.

 

در ادامه در مورد رستوران های هتل مارینا پارک کیش صحبت می‌کنیم. این هتل در کنار برج دوقلوی بلوار مرجان قرار دارد و در حدود ۱۰ سال پذیرای مسافران از جاهای مختلف است. برای آشنا شدن با کافه و رستوران‌های این هتل ادامه را بخوانید تا بتوانید زمانی که در کیش هستید روزهای خوبی را بدون اختلال در روند تغذیه‌تان داشته باشید.

 

اسامی رستوران‌های هتل مارینا پارک کیش

در این هتل مارینا کیش، دو دسته‌بندی کلی برای افرادی که از رستوران استفاده می‌کنند در نظر گرفته شده است. اولین رستوران این مجموعه در فضای داخلی ساختمان آن است و دیگری نیز در هوای آزاد قرار دارد تا از محیط اطراف جزیره کیش لذت ببرید.

 

رستوران لوتوس هتل مارینا پارک کیش

این رستوران هتل مارینا پارک کیش برای هر سلیقه‌ای، در منوی خود غذایی دارد که این افراد دوست داشته باشند. زمانی که شما منوی غذا را در این رستوران باز کنید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی و تنوع مختلف سالاد و دسر و پیش‌غذا را می‌توانید در میان غذاهای این رستوران ببینید و آن خوراکی را انتخاب کنید که هماهنگ با سلیقه شما باشد. حتی ممکن است بخواهید در این سفر غذای جدیدی برای خوردن انتخاب کنید که آن هم تصمیم هیجان‌انگیزی به حساب می‌آید.

 

رستوران هتل مارینا پارک کیش


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین رستوران‌های لاکچری کیش + آدرس و عکس


وقتی وارد این رستوران در طبقه دوم هتل می‌شوید متوجه چیدمان مدرن آن خواهید شد. این رستوران لوکس بوده و از معروف‌ترین رستوران‌ها در جزیره کیش به حساب می‌آید. به همین خاطر افراد زیادی ترجیح می‌دهند که در این محیط به خوردن غذا بپردازند و جزء انتخاب‌های اول افراد در این جزیره است.

 

رستوران باغ گل کاغذی هتل مارینا پارک کیش

همانطور که از نام این رستوران هتل مارینا پارک کیش می‌توان حدس زد، این رستوران در بخشی از هتل که باغ است قرار دارد. بنابراین، فضایی که در آن غذا خواهید خورد محیطی باز بوده و اگر هوای تازه کیش دلخواه شما است، این بخش را حتماً دوست خواهید داشت.

 

بوفه صبحانه مارینا پارک کیش

حتی اگر در سفر باشید، صبحانه یکی از وعده‌های مهم غذایی است. در هتل مارینا پارک کیش برای خوردن صبحانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح امکان دریافت سرویس دارید. برای این وعده در منوی رستوران لوتوس انواع خوراکی‌های گرم و سرد مانند عدسی و طعم‌های مختلف آبمیوه را می‌توانید ببینید و در نهایت آن گزینه‌ای را که دوست دارید از میانشان انتخاب کنید. باید بدانید که بوفه صبحانه برای مسافران عزیزی که در این هتل ساکن هستند رایگان است.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل مارینا پارک کیش

مانند صبحانه، ناهار نیز برای آن دسته از عزیزانی که در این هتل مسافر هستند رایگان است. برای سرو ناهار می‌توانید از ۱:۳۰ تا ۳ به رستوران لوتوس مراجعه کنید. این بخش سلف سرویس بوده و شما می‌توانید از هر کدام از خوراکی‌هایی که روی میز هستند نوش جان بفرمایید.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی لاکچری و لوکس کیش + عکس و آدرس 


کافه و کافی شاپ‌های هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش برای تجربه بهتر شما از این سفر، چند کافی شاپ را آماده پذیرایی شما کرده است. کافی شاپ هتل مارینا پارک کیش در طبقه همکف و اول آن قرار دارد. این دو را می‌توانید با نام مارین به‌راحتی پیدا کنید. فضای این محیط مدرن و امروزی بوده و محل مناسبی برای جمع‌های کاری و دوستانه شما است. شما می‌توانید در کنار سفارشتان از هم‌صحبتی با دیگر افراد لذت ببرید.

 

در کنار کافی شاپ‌های مدرن این گروه، یک کافه هتل مارینا پارک کیش نیز در فضای باز آن قرار دارد و شما می‌توانید در دورهمی خود از هوای آزاد استفاده کنید و اوقات خوشی با جمع خود در این مکان زیبا بسازید.

 

افی شاپ هتل مارینا پارک کیش


بیشتر بخوانید: سوغاتی از کیش چی بخریم | لیست بهترین سوغاتی های کیش


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل مارینا پارک کیش چگونه است؟

بخش‌های مختلف هتل مارینا پارک کیش نشان می‌دهد که توجه به مسافران از اهداف اصلی آن است. به همین خاطر تمام کارکنان تلاش می‌کنند تا بهترین تجربه برای شما که در این هتل حضور دارید رقم بخورد. البته ممکن است زمان‌هایی باشد که تعداد افرادی که به این هتل می‌آیند زیاد شود اما پرسنل از تمام قوای خود استفاده می‌کنند تا همه با خاطره خوشی از این محیط خارج شوند.

 

شاید شما از آن افرادی باشید که به سروصدا حساس بوده و ترجیح می‌دهید در محیطی آرام حضور داشته باشید؛ برای این منظور، رستوران لوتوس مارینا گزینه مناسب شرایط شما است. در این بخش، در نهایت آرامش می‌توانید از بودنتان در این هتل لذت ببرید.

 

اگر در مقابل، عاشق صدا و رفت و آمد اطرافیان هستید، محیط بیرونی هتل مارینا برایتان جذاب خواهد بود؛ زیرا این بخش از افرادی که ظاهری و سبکی مختلف با سایر دارند پر شده است. این افراد از شهرها و کشور‌های مختلفی برای مسافرت به کیش آمده‌اند.

 

سخن آخر

در این مقاله در مورد هتل مارینا پارک صحبت کردیم. این هتل در جزیره زیبای کیش قرار دارد. شما می‌توانید برای این‌که در بعد از رفتن به آن‌جا دچار مشکلی نشوید قبل از حرکت، رزرو خود را انجام دهید. به همین منظور می‌توانید از طریق رهی نو اقدام به رزرو کنید تا به‌صورت آنلاین و بدون از دست دادن وقت بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.


رزرو هتل مارینا پارک کیش با بیشترین تخفیف از رهی نو


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
امیرعلی ۱۴۰۲/۸/۱۳

کافه های باز هتل مارینا زمانی که هوا گرم نیست و فصل خنک سال برید خیلی خوبه و از هوای لطیف کنار ساحل میشه استفاده کرد در حین اینکه خوراکی های خوشمزه میخوری

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۴

امیرعلی عزیز ممنون از ثبت نظرتون قطعا نظرات و کامنتهای شما به دوستان دیگر کمک میکند سفرهای خوبی در پیش داشته باشید خدمات رهی نو هم در خدمت شماست

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...