رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل اسپیناس پالاس

تعداد بازدید: ۵۷۴۸ ۱۴ تیر ۱۴۰۱

سرو غذاهای باکیفیت در کنار فضایی دلنشین، جزو برجسته‎‌ترین ویژگی‌های یک رستوران محسوب می‌شود. یکی از بخش‌های جذاب هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس، وجود رستوران‌‎‌ها و کافی‌شاپ‌ زیبا با طراحی بی‌نظیر است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. اسپیناس پالاس، دارای یک کافه و 3 رستوران با مشخصه‌های متفاوت است که انتخاب هرکدام از آن‌ها، به علایق و سلیقه افراد بستگی دارد. برگزاری هرنوع جشن‌‌ها، دورهمی خانوادگی، قرار دوستانه و... در این مجموعه، خاطره‌ای به‌یاد ماندنی برای شما و اطرافیانتان برجای خواهد گذاشت.

 

اسپیناس-پالاس-رستوران

 

 

توجه داشته باشید، برای صرف غذا و رزرو هرکدام از رستوران‌های اسپیناس پالاس، نیاز به اقامت در این هتل را ندارید اما؛ پیشنهاد می‌شود اگر به تهران سفر کرده‌اید یا حتی ساکن تهران هستید، حداقل یک بار لذت اقامت در این مجموعه لوکس و جذاب را به خود هدیه دهید. شما می‌توانید برای رزرو انواع اتاق و سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس، به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو مراجعه کرده یا با شماره‌های 74824-021 و 72993000-021 تماس حاصل فرمایید.


در ادامه این مقاله، با ما همراه باشید تا درباره ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از رستوران‌های مدرن و لوکس هتل اسپیناس پالاس صحبت کنیم.


رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس تهران 


طراحی و ساخت رستوران دیبا، از معماری سنتی ایرانی الهام گرفته به‌طوری‌که، نمای رستوران با گچ‌بری‌ها، پنجره‌‎های چوبی و شیشه‌های رنگی، موجب تداعی شدن فرهنگ باستانی ایران می‌شود. همچنین میز و صندلی‌ها به گونه‌ای چیده شده‌اند که لذت غذا خوردن در کنار دوستان و عزیزانتان را دوچندان کرده و کمک می‌کند تا مهمانان در یک فضای سنتی و اصیل، تمامی وعده‌های غذایی خود را نوش جان کنند.

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-دیبا

 


یکی از جذابیت‌هایی که در بدو ورود به چشم می‌خورد، استفاده از اشیاء قدیمی و عتیقه‌های آنتیک برای دکوراسیون داخلی این رستوران است. در واقع تلفیق نگاهی به گذشته با ایده‌های مدرن، فضای رستوران را به یک گالری هنری فوق‌العاده تبدیل کرده است.
همان‌طور که گفته شد، محیط رستوران نمایانگر فرهنگ و سنت‌های ایران قدیم بوده و نقاشی‌های رمانتیک و چشم‌نواز روی دیوارها، از دیگر خلاقیت‌های ویژه آن به شمار می‌آیند که بسیار تحسین برانگیز است. درنهایت اجرای موسیقی زنده را می‌توان از دیگر مزایای این رستوران دانست که مورد استقبال بسیاری از مهمانان، قرار می‌‌گیرد.
 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-دیبا4

 


قیمت رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس


یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که اکثر افراد توجه ویژه‌‌ای به آن دارند، قیمت غذاهای رستوران است. اگرچه دیبا جزو لوکس‌ترین رستوران‌ها محسوب می‌شود، اما مبلغ غذاها نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد منطقی به نظر می‌رسد.


منوی رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس


باتوجه به اینکه، رستوران دیبا در دسته رستوران‌های سنتی قرار دارد، می‌توانید در منوی پروپیمان آن شاهد انواع غذاهای ایرانی مانند: باقالی پلو با گوشت، کباب سلطانی، کباب برگ، کباب چنجه، کباب لقمه، جوجه کباب، کباب لونگی، کباب ترش، کباب شیشلیک، کباب بختیاری، کباب تابه‌ای، خورش فسنجان، ماهی قزل آلا و دیگر غذاهای خوش طعم باشید.

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-دیبا-منو1

 

تصور کنید، وارد طبقه همکف هتل شده‌اید و برای اولین بار می‌خواهید غذا سفارش دهید. توصیه می‌شود یک بشقاب میرزا قاسمی یا کشک و بادمجان به عنوان پیش‌غذا، سفارش دهید تا شروع لذیذی داشته باشید.

وعده‎‌هایی که در اینجا سرو می‌شوند، اکثرا با تمام ذائقه‎‌ها سازگاری دارند و برای افرادی که به‎‌دنبال منویی مجلسی و اعیانی هستند بسیار مناسب است. همچنین، نوشیدن یک فنجان چای یا دمنوش، شربت زعفران، شربت سکنجبین، عرقیجات و... را همراه با رنگ و بویی سنتی فراموش نکنید.



رزرو رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس


لازم است بدانید، رستوران دیبا همه روزه از ساعت 12:30 ظهر تا ساعت 22:30 شب به صورت یکسره مشغول ارائه خدمات بوده و مهم‌تر اینکه برای بهره‌مندی از منوی جذاب این رستوران، احتیاجی به رزرو اتاق در این هتل پنج ستاره ندارید. به این ترتیب ساکنین پایتخت نیز می‌توانند هر زمان که بخواهند، خود را به یک وعده غذای لذیذ و باکیفیت در رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس دعوت نمایند. همچنین اگر برای برگزاری مهمانی‌های خصوصی و جشن‌‎ها قصد رزرو میز در این رستوران را دارید، به‌راحتی می‎‌توانید توسط پذیرش هتل، تاریخ مدنظرتان را رزرو کرده و از کنار هم بودن لذت ببرید.

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-دیبا1

 

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس تهران


بی‌شک، یکی از بهترین رستوران‌‎‎ها در قسمت شمال تهران، لاتون است که در هتل مجلل اسپیناس پالاس قرار دارد. محیطی آرام و راحت در کنار فضایی مدرن و لوکس، از خصوصیات بارز آن محسوب می‌شود. همچنین، موقعیت مکانی مجموعه، به گونه‎‌‌ای است که نمایی خیره کننده از سطح شهر را در نگاه میهمانان این مجموعه قرار می‌دهد.
زمانی که در طبقه سوم هتل قدم برمی‌دارید، ورودی تزیین شده با تخته سنگی چندرنگ و زیبا نظر شما را به خود جلب می‌کند. وارد فضای رستوران که می‌شوید، محیط به‌قدری گرم و صمیمی است که دلتان می‌خواهد هرچه زودتر میزتان را انتخاب کنید.

گفتنی است، اتاق ویژه (VIP) با محیطی استثنایی برای کسانی که می‌خواهند جمعی خصوصی داشته باشند، در نظر گرفته شده است.

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-لاتون-3

 


این رستوران در دسته‌بندی لاکچری قرار می‌گیرد که هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می‌‎شود.
طبخ غذا توسط آشپزهای چیره دست و حضور پرسنل‌ حرفه‌ای، تجربه‌ای به‌یادمانی و شیرینی را برای شما به ارمغان می‌آورد. به یاد داشته باشید، اگر به دنبال طعمی متفاوت و جدید هستید، لاتون بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

 

قیمت رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس


غذاهای رستوران لاتون در رده لوکس قرار دارند اما؛ به این معنا نیست که باید هزینه عجیب و غریبی پرداخت کنید. قیمت منوی خاص و فرنگی این رستوران سطح متوسط روبه‌بالایی دارد که برای حداقل یکبار امتحان کردن، از ارزش بالایی برخوردار است.

 

منوی رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس


لاتون، غذاهای گوناگون مدیترانه‌ای با طعمی بی‌نظیر دارد و برای ارائه سرویس‌دهی به میهمانان گرامی آماده پذیرایی است. همین‌طور، غذاهای ایتالیای شامل پاستا، اسپاگتی‌، استیک‌، غذاهای دریایی و لیستی از سالاد، دسر و نوشیدنی را می‌توانید از منوی رستوران لاتون تهران سفارش دهید. 

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-لاتون-1

 


گفتنی است، منوی ناهار و شام در این رستوران به صورت انتخابی بوده و وعده صبحانه سلف سرویس است. البته؛ سالاد بار رستوران نیز به صورت سلف‌سرویس وجود دارد. همچنین منوی نوشیدنی‌ها به دو گروه سرد و گرم شامل قهوه‌ها، ماکتل‌ها، چای، دمنوش و غیره به بهترین کیفیت سرو می‌شوند.


رزرو رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس


ساعت کاری رستوران لاتون همانند دیگر رستوران‌های‎‌ هتل‌، برای صرف صبحانه از ساعت 7:30 الی 10:00، نهار از 12:00 الی 16:00 و شام از ساعت 19:00 الی 23:00 آماده ارائه خدمات است. اگر برای برگزاری مناسبت‌های مختلف، لاتون هتل اسپیناس پالاس را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی، تاریخ و زمان مدنظر خود را رزرو کنید. 

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-لاتون-2

 

 

بوفه صبحانه رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس


یکی از ‌گزینه‌های عالی، داشتن بوفه صبحانه است و شما می‌توانید صبحانه را به صورت سلف‌سرویس در لاتون میل کنید. این خبر خوش، برای افرادی که صبحانه را عاشقانه دوست دارند بسیار جذاب است.
رستوران لاتون، تنوع زیادی از صبحانه‌های سرد و گرم، باکیفیت و خوشمزه دارد و بهترین سرویس را ارائه می‌دهد و با پذیرایی هیجان‌انگیز، صبحی خاطره‌انگیز را برای میهمانانش رقم می‌زند. شما می‌توانید برای دورهمی دوستانه یا خانوادگی، ساعت‌ها در کنار یکدیگر گرم صحبت و لذت بردن از صبحانه خود باشید. این بوفه دارای تنوع منویی جذاب به شرح زیر است:

 

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-لاتون-4

 

 


•    انواع  آبمیوه‌ها شامل پرتقال، آلبالو و ...
•    انواع پنیر
•    انواع مربا همراه با عسل درجه یک
•    انواع کالباس و ژامبون
•    انواع زیتون
•    انواع کمپوت
•    انواع ماست ساده و میوه‌ای
•    انواع نان‌ها، مافین، دونات و...
•    انواع کیک‌ و پنکک
•    غذاهای گرم مانند نیمرو، سوسیس تخم مرغ، عدسی، خوراک لوبیا، انواع املت، تخم مرغ آب‌پز و ...
•    بوفه چای و نسکافه شامل انواع چای، قهوه فوری، شیر گرم و ...
•    انواع آجیل مانند گردو، بادام و ...
•    انواع میوه و سبزیجات فصل 

 

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-لاتون-5

 

 

رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس تهران


یکی از رستوران‌های خاص‌ و لاکچری تهران، اسکای لانژ است که طبقه 21 هتل اسپیناس پالاس به این‌جا تعلق دارد. این مجموعه جزو مرتفع‌ترین رستوران‌ شهر شناخته می‌شود که با داشتن فضایی بزرگ، زیبا و طراحی خاص، میزبان شما بوده و امکان پذیرایی از میهمانان را در مناسبت‌های مختلف فراهم می‌کند. 

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-اسکای-لانژ1

 


همچنین، یک فضای دیگر در بالکن تعبیه شده است که امکان نشستن و لذت بردن از نمای جذاب اطراف تهران را دارد. رستوران از دو طبقه داخلی تشکیل شده که باتوجه به سلیقه‌تان، نشستن در هریک از بخش‌ها امکان‌پذیر است.
شما می‌توانید خانواده، دوستان و حتی همکاران خود را به صرف غذایی لذیذ دعوت کنید و یک روز به یادماندنی را در کنار یگدیگر سپری کنید.

رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس باوجود طعم‌های فوق‌العاده، تجربه‌ای جذاب برایتان رقم خواهد زد. باحضور در این مجموعه، علاه‌بر اینکه یک وعده غذایی عالی و لذیذ نوش جان می‌کنید، خیالتان از بابت هرگونه سرویس‌دهی آسوده خواهد بود و خاطره‌ای شیرین در ذهنتان باقی می‌ماند.

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-اسکای-لانژ2

 

 

 

قیمت رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس


همان‌طور که اشاره شد، اسکای‌ لانژ یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود و طبیعتا قیمت غذاها نیز گران است. انتخاب این رستوران بستگی به بودجه و سلیقه افراد دارد، بعضی‌ها ترجیح می‌دهند برای تماشای خیره‌کننده تهران از طبقه آخر مجلل‌ترین هتل‌ تهران و همچنین تجربه خوردن غذا در فضایی لوکس و متفاوت، این هزینه را پرداخت کنند.

 

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-اسکای-لانژ5

 

 

منوی رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس


غذاهای فرنگی که در رستوران اسکای لانژ سرو می‌شوند، از طعم و اصالت خاص همان منطقه برخوردار هستند. چراکه؛ سرآشپز‌های بین‌المللی، ماهر و مسلط به طبخ غذاهای شرقی مانند: سوشی، پیتزاها، غذاهای ایتالیایی و... برای تهیه برخی از غذاها در این مجموعه حضور دارند. 

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-اسکای-لانژ7

 

 


منوی رستوران شامل گزینه‌های گوناگونی مانند: پیش‌غذاهای خاص و انواع سالادها، سوشی و خاویار، غذاهای آسیایی و تنوعی از گوشت‌‌ها، کباب‌های ابداعی، غذای ایرانی، غذاهای ویژه اسکای لانژ و بشقاب‌های مختلف است. همچنین، وجود منوی کافه با نوشیدنی‌های سرد و گرم از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌آید.

 

بوفه سلف رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس


برانچ چیست؟ آیا تا به حال برای صرف برانچ، ذهنتان درگیر انتخاب رستوران شده است؟ برانچ، به وعده غذایی بعد از صبحانه و قبل از ناهار گفته می‌شود. سرو آن، کمی قبل از ظهر تا هنگام عصر است. 

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-اسکای-لانژ8

 

 


جالب است بدانید، برانچ یا همان به‌اصطلاح میان وعده صبح این رستوران، جمعه‌ها به صورت سلف سرویس پذیرایی می‌شود. لازم به ذکر است، این ساعات یکی از شلوغ‌ترین مواقع اسکای لانژ بوده و تنوعی از انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، اقلام صبحانه‌ و... بر روی میز سلف وجود دارند.


رزرو رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس


نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، رزرو میز برای صرف غذا مخصوصا در ایام تعطیلی و آخر هفته است که معمولا اگر بدون رزرو قبلی مراجعه کنید، میز خالی برای نشستن وجود ندارد. زیرا اسکای لانژ، در دسته‌ی پر رفت و آمدترین رستوران‌ها برای صرف غذا شناخته می‌شود.
ساعت کاری این رستوران از 7 صبح تا 00:30 شب و بوفه مجلل برانچ جمعه‌ها از ساعت 11 تا 14 آماده ارائه خدمات است؛ لذا برای میل کردن غذا در وعده‌های مختلف، می‌توانید از میز قبل رزرو کرده و به رستوران مراجعه کنید.

 

 

اسپیناس-پالاس-رستوران-اسکای-لانژ3

 

 


کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس تهران


کافه سان ست، در تمامی روزهای سال حتی روزهای تعطیل، از ساعت 07:00 الی 02:00 بامداد بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد.
یکی از جذاب‌ترین تجربه‎‌هایی که می‌توانید در این کافه داشته باشید، سرو کردن غذا در فضای باز است. اگر برای یک دیدار دوستانه یا حتی جلسه‌ایی کوتاه به آن‌جا سر زده‌اید، میان وعده‌های سبک، مافین و انواع شیرینی‌های خوشمزه این کافه را از دست ندهید.

 

 

کافه-سان-ست-اسپیناس-پالاس1

 

 


کافه سان ست با داشتن فضاهای مختلف، اعم از فضای باز، فضای داخلی و لانژ اختصاصی سیگار با تمامی سلایق سازگاری دارد. لازم به ذکر است، امکان سفارش قهوه‌های این کافه به صورت بیرون‌بر نیز وجود دارد.
لازم است بدانید، اگر می‌خواهید خانواده و دوستانتان را در مراسمی خاص سوپرایز کنید، توصیه می‌کنیم این کافه را رزرو کرده و لحظات شیرین باهم بودنتان را ثبت کنید. همچنین، اگر قبلا به این کافه رفته‌اید، می‌توانید از تجربیاتتان برای خوانندگان ما بنویسید.


منو و قیمت کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس


عطر و طعم لته‌هایی که در این کافه امتحان می‌کنید، هیچ‌وقت فراموش نخواهید کرد. کافه، لیستی از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد که می‌توانید سفارش دهید و لذت ببرید. منوی کافه، بخش‌های جذابی دارد که هرکدام از آن‌ها می‎‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که در اینجا به برخی اشاره خواهیم کرد. معروف‌ترین قسمت منو، پیشنهاد باریستا بوده که از مدل‎‌های مختلف قهوه تشکیل شده است. در کنار این گروه، دمنوش‌های الهام بخش نیز وجود دارند که بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند و قیمت‌های متعارفی دارند.

 

 

کافه-سان-ست-اسپیناس-پالاس2

 

 


همچنین، ماکتل‎‌های حرفه‌ای، نوشیدنی‌های سالم و شیک‌های سان ست از محبوبت‌ترین طعم‎‌های خنک آن محسوب می‌شوند که به همراه هریک از گرمی و خنکی‌ها، می‌توانید دسر یا وافل مورد علاقه‌تان سفارش دهید.
بهتر است بدانید، سان ست در همین نوشیدنی‌ها و دسرها خلاصه نمی‌شود و بخش جذاب دیگری دارد. شاید با خودتان فکر کنید فقط وارد یک کافه با محیط صمیمی می‌شوید. اما؛ اشتباه نکنید، لیستی از انواع پیتزا، پاستا، سوشی‌، ساندویچ و برگر، استیک و دورچین وجود دارد که برای وعده ناهار و شام قابل سفارش هستند.


اگر به کافه سر زدید، حتما پیش غذای خود را از مجموعه ابداعات سان ست انتخاب و تست کنید.

 

 

 

کافه-سان-ست-اسپیناس-پالاس3

 


تخفیف رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران


ممکن است رستوران‌های هتل به تنهایی تخفیفی در نظر نداشته باشند یا اینکه به ندرت در برخی ایام و به صلاح دید مدیریت، درصدی کاهش قیمت اعمال کنند. اما؛ برخی سایت‌ها وجود دارند که این‌‎ کار را انجام می‌‎دهند.
شما می‌‎توانید با جستجو در گوگل، با توجه به نیاز خود و امکانات متنوعی که هر کافه و رستوران دارد، بهترین انتخاب را داشته باشید. سایت‎‌هایی که تخفیف‌‎های ویژه مجموعه‎ها را اعلام می‌کنند، معمولا تنوع گسترده در رده‌های مختلف دارند.


کلام پایانی


هدف از صحبت درباره رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران، بالابردن سطح اطلاعات و انتقال دید کلی به کاربر است. از طرفی این رستوران‌ها شهرت بالایی در سطح تهران و حتی کل کشور دارند. پس افرادی که به حضور در مکان‌های خاص، شیک و لاکچری علاقه‌مند هستند، با مطالعه این مقاله می‌توانند انتخابی ایده‌آل داشته باشند. فراموش نکنید، نظراتتان را به ما درمیان بگذراید.

 

سوالات متداول

 

آدرس هتل اسپیناس پالاس کجا است؟


تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳، شماره ۲۱


مرتفع‌ترین رستوران اسپیناس پالاس چه نام دارد؟


رستوران اسکای لانژ در طبقه 21 هتل ساخته شده است که در بلندترین نقطه هتل قرار گرفته و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد.


آیا رستوران اسکای لانژ، سرویس قلیان دارد؟


بله. در این رستوران سرویس قلیان از ساعت 7 عصر به بعد به مشتریان ارائه می‌گردد. نکته مثبت این رستوران، اختصاص دادن فضایی جداگانه برای سرویس قلیان است.


منو رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس شامل چه غذاهایی است؟


انواع غذاهای ایرانی، مدیترانه‌‎ای، ایتالیایی و دریایی در این رستوران سرو می‌شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
راستین ۱۴۰۲/۸/۱۵

رستوران لاتون همیشه شلوغه با اینکه خیلی گرونه البته بیشتر مهمانان شاید ایرانی هم نیستند

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۶

راستین عزیز بله این رستوران شلوغ هست و اینکه اگر مهمان خارجی به ایران بیاد قطعا به هتل اسپیناس برده میشه که بهترین هتل در تهران هست

شیوا ۱۴۰۲/۷/۱۶

فوق العاده کیفیت غذا معمولی

شیوا ۱۴۰۲/۷/۱۶

از رستوران اسکای لانژ استفاده کردیم ، کیفیت غذا معمولی رو به پایین بود همچین wooowنبود ، نسبت به خیلی جاهای دیگه ، هتل زیباست .

مهناز ۱۴۰۲/۶/۲۸

سلام سپاس از اطلاعات تان منو و قیمت در توضیحات نیست

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۴

مهناز عزیز با توجه به اینکه قیمت ها به روز باید باشه امکان اعلام قیمت نیست اما با تماس تلفنی میتونید از رستوران سوال بفرمایید

میرزائی ۱۴۰۲/۵/۱

اکثر کسایی که میرن اینجا راضی ان ولی بعضی هام نه ولی در دکوراسیون و مدرن بودن ساختمان در رقابت با هتل های اروپایی هست اما داخل اتاقها خیلی کارنشده

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۴

میرزائی عزیز سلیقه ها متفاوت است و گزارش های دریافتی از اتاقهای این هتل نیز متفاوت است ولی مسلما استانداردهای بین المللی رعایت شده است

منصور ۱۴۰۲/۲/۲۷

این هتل نه تنها از لوکس ترین هتل های کشور بلکه میتوان دردنیا جزو لوکس ترین ها حساب بشه جذاب و دلنشین بود نوشته هاتون

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۷

منصور عزیز خیلی خوشحالیم که از خواندن مطالب لذت بردید سپاسگزاریم از ثبت نظرتون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...