رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل هما شیراز

تعداد بازدید: ۴۳۶۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۰

اگر قصد سفر به شیراز را دارید و دسترسی به جاذبه‌‎های گردشگری و موقعیت جغرافیایی هتل برایتان حائز اهمیت است، یکی از بهترین هتل‎‌هایی که برای اقامت در شیراز می‌توانید انتخاب کنید، هتل هما شیراز است. در این هتل همه چیز برای آسایش و رفاه مسافران مهیا شده است. از بحث خوشمزه رستوران گرفته تا اقامت مفرحی که در اتاق‌های هتل در کنار امکانات دیگر برایتان فراهم شده، همه چیز را برای ساختن خاطره‌ای به‌یادماندنی آماده کرده است. با ما همراه باشید تا با هم پشت میز رستوران‌های خوشمزه و خوشبو، که عطر پلو و سالاد شیرازی از آن به مشام می‌رسد بنشینیم و از غذاهای خوشمزه شیرازی لذت ببریم.

 

هنل-هما-شیراز-محوطه


اسامی رستوران‌های هتل هما شیراز


غذاهای رستوران‌ هتل هما به‌قدری متنوع است که توانسته انواع سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. به‌طوری‌که، یک گردشگر خارجی با رژیم غذایی خاص تا یک مسافر ایرانی با علاقه‌ای که به غذاهای محلی دارد، همگی راضی از رستوران بیرون می‌آیند. برای تشریفات و برگزاری مراسم نیز فارغ از اینکه ساکن هتل هستید یا نه، رستوران‌ و کافی شاپ هتل هما در خدمت شما است. گفتنی است، شما می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو یا شماره تماس‌های 72993000-021 و 74828-021 برای رزرو اتاق در هتل هما شیراز اقدام کنید.

 

هنل-هما-شیراز-محوطه


رستوران پرنیان 

در حال حاضر، تنها رستوران فعال هتل هما شیراز که آماده ارائه خدمات به میهمانان است، رستوران پرنیان نام دارد. این رستوران در فضای سرسبز و چشم‌‎انداز باغ قرار دارد و حدود 150 نفر را در محوطه خود جای می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته این رستوران، اجرای موسیقی زنده برای کسانی است که جهت صرف یک وعده‌ی غذای خوشمزه رستوران پرنیان را انتخاب کرده‎‌اند.

 

پرنیان-هما-شیراز-1

 

منوی رستوران، ترکیبی از غذاهای اصیل ایرانی و فرنگی است که شامل: جوجه کباب، باقالی پلو با گوشت، کباب سلطانی و کباب برگ می‌شود. رستوران از ساعت 6 الی 10 صبح وعده صبحانه سرو می‎‌کند و در ساعات 12 تا 15 ظهر آماده پذیرایی از مشتریان برای وعده ناهار است. همچنین، از ساعت 19 الی 23 شب، برای سرو شام منتظر شما عزیزان خواهد بود.

رستوران پرنیان دقیقا همان جایی است که می‌تواند قرار دوستانه یا عاشقانه دو نفره شام شما را به بهترین نحو میزبانی کند. همان‌طور که می‌دانید، هتل هما شیراز هتلی با اصالت و قدیمی در پایتخت تاریخ و فرهنگ ایران است و صرف یک وعده غذا در آن می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش برایتان باشد. به‌غیر از غذاهای اصلی، انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و پیش غذاها نیز در این رستوران سرو می‌شوند. 

 

 

پرنیان-هما-شیراز-2

 

فرقی نمی‌کند از کدام شهر یا کشور با آن‌جا رفته‌‎اید، درب‌های رستوران این هتل مجلل که در طبقه همکف قرار دارد، به روی تمامی میهمانان باز خواهد بود. به یاد داشته باشید، صبحانه هتل هما شیراز را می‌توان یکی از بهترین صبحانه‌‎های شیراز به حساب آورد چراکه؛ بوفه بسیار کامل و خوشمزه‌ای دارد. اگر واحد اقامتی در هتل دارید، می‌توانید از خدمات روم سرویس نیز استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کرده و نگران جای پارک برای ماشین‌تان نباشید.

 

بوفه صبحانه هتل هما شیراز


برای صرف صبحانه جانانه در شهر شاعران و ادیبان، می‌توانید رستوران پرنیان را انتخاب کنید تا یک صبح پرانرژی را آغاز کنید. صبحانه هتل هما شیراز تنوع فوق‌العاده‌ای دارد که دست‌تان را برای انتخاب باز می‌گذارد و حسابی شما را از خجالت شکم‌تان درمی‌آورد. 

 

 

صبحانه-هتل-هما-شیراز

 

برای میل کردن صبحانه می‌توانید انواع آبمیوه‌، املت، عدسی و لوبیا، میوه فصل، سوسیس و ژامبون و بسیاری از خوراکی‌های دیگر را انتخاب کنید. نان ایرانی و فرانسوی نیز مهیاست تا با نان تازه برکت روزتان آغاز شود. منوی صبحانه در این هتل بی‌نظیر شامل موارد زیر است:
•    نان مخصوص هتل هما، نان سنگک
•    حلیم، آش، عدسی، لوبیا گرم
•    سوسیس، سیب‌زمینی سرخ کرده، اسپاگتی، سبزیجات پخته، تخم‌مرغ نیمرو و آب پز
•    سه نوع آبمیوه، شیر سرد و گرم، قهوه
•    کرن فلکس
•    آجیل، قیسی و ....
•    حلوا ارده، حلوا کشی، خامه، کره، ۶ نوع مربا، ۲ نوع عسل، انواع پنیر
و بسیاری از منوهای اشتها آوری که حتی اگر طرفدار خوردن یک صبحانه عالی نباشید، اشتهایتان را باز می‌کند.

 

صبحانه-هتل-هما-شیراز1


 
بوفه ناهار و شام هتل هما شیراز


هتل هما شیراز، سه رستوران به نام‌های گلستان، تابستانی و بوستان دارد که در حال حاضرغیرفعال بوده و بوفه ناهار و شام ندارند اما؛ اگر قرار باشد از بین رستوران‌های هتل یکی را انتخاب کنید، رستوران پرنیان را پیشنهاد می‌کنیم؛ جایی که می‌تواند میزبان وعده‌های خاطره‌انگیز شما باشد. این هتل بااصالت قدیمی، یک وعده غذای به‌یادماندنی مهمان‌تان خواهد کرد که حتی اگر در هتل اقامت نداشته باشید، می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

رستوران پرنیان هتل هما در طبقه همکف هتل قرار دارد و با انواع غذاهای اصیل ایرانی و فرنگی از شما پذیرایی می‌کند. انواع کباب، غذاهای بین‌المللی، انواع خورشت و بسیاری از غذاهای خوشمزه دیگر را در این رستوران می‌توانید انتخاب کنید.
همین‎‌طور، انواع دسرهای خوشمزه و رنگی اشتهای شما را قبل و بعد از غذا باز می‌کند. این رستوران میزبان شما در سه وعده ناهار و شام و صبحانه خواهد بود. 

 

 

 

شام-هتل-هما-شیراز
 

کافی‌ شاپ‌ هتل هما شیراز


انتخاب یک کافه مناسب بعد از یک روز گشت‌وگذار و بازدید از دیدنی‌های شیراز، یکی از دلنشین‌ترین لحظه‌هایی است که می‌توانید در کنار عزیزان‌تان در سفر بگذرانید. به خصوص اگر بنا باشد در کافه هتل هما شیراز بنشینید و نفسی تازه کنید و نوشیدنی خوشمزه‌ای بنوشید. انتخاب این کافی‌شاپ، یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌هایی است که در سفر به این شهر می‌توانید داشته باشید.

 

 

کافه-هتل-هما-شیراز

 

کافی‌شاپ هتل هما شیراز، در طبقه همکف هتل قرار دارد و در بین کافه‎‌های شهر یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. گروه هتل‌‎های هما به فضای سبز زیبا و حیاط دل‌انگیزشان شهرت دارند و این مجموعه نیز از این قضیه مستثنا نیست.
با انتخاب کافی‌شاپ این هتل، می‌توانید از قدم زدن در این محوطه دل‌انگیز لذت ببرید. منوی کافه انواع نوشیدنی گرم و سرد شامل: چای، قهوه، آبمیوه و انواع کیک، شیرینی، دسر و غیره را در برمی‌گیرد.

فضای لوکس و مبلمان راحت کافی‌شاپ، زمینه‌ی استراحتی مبسوط و گپ و گفتی راحت را برای ساعاتی فراهم می‌کند. ساعت کاری همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22:30 خواهد بود و اگر در هتل اقامت دارید، می‌توانید از خدمات روم سرویس 24 ساعته هتل بهره ببرید و با سفارش تلفنی، خوراکی مورد علاقه‌تان را در اتاقتان تحویل بگیرید. پرسنل میهمان نواز این کافی‌شاپ تلاش می‌کنند تا خاطره‌ای به‌یادماندنی در ذهن میهمانان برجای بگذراند.

 

 

 

صبحانه-هتل-هما-شبراز-1


 
پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل هما شیراز چگونه است؟


دسترسی به رستوران و کافه هتل هما شیراز به گونه‌ای است که، به راحتی می‌توانید پس از بازدید از مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر، به کافه و رستوران بروید. حتی در صورتی که ساکن هتل هما شیراز نباشید، می‌توانید با هماهنگی‌های قبلی، رستوران یا کافی شاپ را برای مهمانی خود رزرو کرده و از میزبانی بی‌نظیر پرسنل برای برگزاری مراسم خود بهره‌مند شوید.

پرسنل مجرب هتل هما با خدمات و تشریفاتی که برای مسافران به همراه می‌آورند، بهترین میزبانی را از مراسم و جشن‌های شما خواهند داشت. همچنین برای قرارهای کاری و دوستانه، کافی‌شاپ هتل هما شیراز، پاتوق مناسبی برای دورهم نشینی و قرارهای کاری‌تان است.

 

هتل-هما-شیراز-لابی

 

کلام آخر

علاوه‌بر مزایای بیان شده در مورد رستوران‌ و کافی شاپ هتل هما شیراز، این مجموعه قابلیت‎‌های دیگری نیز دارد. برای مثال: هتل علاوه‌بر نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری همچون: موزه پارس، باغ ارم، خانه فروغ و... تا فرودگاه بین‌المللی شیراز حدود 20 دقیقه و تا ترمینال تنها 6 دقیقه فاصله دارد. یعنی شما می‌توانید قبل یا بعد از صرف غذای خود، به سمت جاهای دیدنی نزدیک هتل بروید و در خیابان زیبای شیراز قدم بزنید.
آیا تا به حال تجربه هم‌نشینی با عزیزان‌تان را در کافه یا رستوران هتل هما شیراز داشته‌اید؟ از تجربه خودتان برای ما بنویسید.
 
سوالات متداول


آدرس هتل هما شیراز کجا است؟


شیراز، میدان گاز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

 

آیا هتل هما شیراز پارکینگ دارد؟

 

بله، پارکینگ هتل هما شیراز با ظرفیت 130 خودرو به صورت رایگان پذیرای مسافران و مشتریان گرامی است.


آیا برای استفاده از رستوران هتل هما شیراز باید آن را از قبل رزرو کرد؟


شما می‌‎توانید برای صرف هریک از وعده‎‌های غذایی به هتل هما رفته و در ساعات کاری از آن استفاده کنید. در صورتی که تعداد نفرات زیاد باشد یا بخواهید مراسم خاصی برگزار کنید، نیاز به رزرو و هماهنگی با پذیرش هتل دارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
دیبا ۱۴۰۲/۸/۲۲

کافه هتل هما بسیار جذاب و دوست داشتنی هست و بسیار خاطره انگیز برای من

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۳

دیبای عزیز خیلی هم عالی ممنون ازثبت نظرتون در سایت رهی نو

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...