رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل پارسیان کرمانشاه

تعداد بازدید: ۵۹۱۸ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

این مقاله به معرفی رستوران و کافی‌شاپ هتل پارسیان کرمانشاه اختصاص دارد. سرو غذای خوب در محیطی جذاب با عزیزان یکی از تفریحات ما ایرانی‌هاست. برخی از رستوران‌های خوب شهرهای مختلف در هتل‌ها قرار دارند. از آنجایی که بیشتر به امکانات اقامتی هتل‌ها توجه می‌شود، رستوران‌ها ناشناخته باقی می‌مانند. به همین دلیل ما در رهی نو، امکانات تفریحی بهترین هتل‌های شهرهای مختلف را بررسی می‌کنیم تا راهنمایی جامع برای ایرانگردی داشته باشید.

پارسیان یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره در کرمانشاه است. این هتل در بلوار شهید کشوری واقع شده و امکانات رفاهی مختلفی مانند کافه، رستوران، استخر سرپوشیده، بوفه صبحانه، آژانس مسافرتی و... دارد.

 

اسامی رستوران‌های هتل پارسیان کرمانشاه

رستوران هتل پارسیان کرمانشاه چشم ‌انداز نام دارد و همان‌طور که از نام آن مشخص است، رستورانی با بهترین چشم‌انداز در کرمانشاه محسوب می‌شود. دکوراسیون این رستوران به شیوه لوکس و مدرن طراحی شده و یکی از دیوارهای آن با پنجره بزرگی که تا سقف امتداد دارند، پوشیده شده است. در کنار این دیوار شیشه‌ای برای مهمانانی که دوست دارند هنگام غذا خوردن، نمای شهر کرمانشاه را هم تماشا کنند، میز و صندلی چیده شده است. نمای کرمانشاه به‌ خصوص در شب، از این زاویه بسیار دیدنی است.

 

رستوران هتل پارسیان کرمانشاه


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین رستوران های کرمانشاه + عکس و آدرس


رستوران هتل پارسیان کرمانشاه هم غذاهای سنتی ایرانی و هم غذاهای فرنگی سرو می‌کند و انواع غذاهای سنتی مانند کباب، خورش‌ها و خوراک‌ها و... را به همراه انواع استیک ارائه می‌دهد. در منوی این رستوران برخی از غذاهای محلی کرمانشاه مانند خورش خلال نیز دیده می‌شود. این رستوران میز اردور سلف ‌سرویس ندارد و می‌توانید پیش‌غذا و دسر را نیز سفارش دهید. سرویس‌دهی در رستوران چشم انداز توسط گارسون‌ها و مدیران حرفه‌ای سالن انجام می‌شود. آن‌ها با اصول مهمانداری کاملاً آشنا هستند و به حرفه‌ای‌ترین روش ممکن از مهمانان رستوران هتل پارسیان کرمانشاه پذیرایی خواهند کرد.

از امکانات رستوران که گذر کنیم، به طعم خوب غذاهای رستوران چشم انداز می‌رسیم. این غذاها با بهترین مواد اولیه طبخ می‌شوند. مدیریت پارسیان همیشه تلاش می‌کند بهترین سرآشپزان کرمانشاهی را در رستوران هتل خود استخدام کند و تاکنون نیز موفق بوده است. بنابراین می‌توان گفت رستوران چشم انداز هتل پارسیان، تمام ویژگی‌های یک رستوران لوکس و باکیفیت را دارد و می‌تواند بهترین انتخاب برای سرو یک وعده غذایی دلچسب برای کرمانشاهی‌ها و مسافران این شهر باشد.

پارسه دومین رستوران هتل پارسیان کرمانشاه است که کمتر به آن توجه می‌شود و اگر در کرمانشاه زندگی نکنید و با رستوران‌های این شهر آشنا نباشید، احتمالاً نام آن را نشنیده‌اید. پارسه در فضای باز هتل پارسیان قرار دارد و خدمات ارائه می‌دهد و برای شب‌نشینی‌های تابستانی ساخته شده است. مه پاش‌های هتل باعث خنک شدن محیط رستوران و ایجاد حس خوب نفس کشیدن با عطر خاک نم‌زده می‌شوند. در فضای این رستوران، استخر روباز هتل و فواره‌های آن قرار دارد که هم زیبایی بصری این مکان را افزایش می‌دهد و هم صدایی آرامش‌بخش به فضا اضافه می‌کند. در رستوران پارسه هتل پارسیان کرمانشاه لذت خوردن یک غذای عالی در محیطی طبیعی را تجربه خواهید کرد.

 

رستوران روباز پارسه هتل پارسیان کرمانشاه

 

کباب‌های ذغالی غذای منحصربه‌فرد رستوران روباز پارسه هستند که طرفداران بسیاری دارند. بسیاری از افراد به ‌خاطر همین کباب‌ها همیشه به رستوران پارسه می‌آیند. در گوشه‌ای از رستوران منقل‌های کباب‌پز و سرآشپزان پارسه را می‌بینید که مشغول آماده کردن سفارش مشتریان هستند. در منوی این رستوران انواع کباب سرو می‌شود.

 

بوفه صبحانه هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان از بوفه صبحانه خود به‌ عنوان دوستی یاد می‌کند که به سلامتی شما کمک خواهد کرد و همچنین اوقات خوبی را برایتان رقم می‌زند! بوفه صبحانه هتل پارسیان هر روز از ۷ تا ۱۰ صبح آماده سرویس‌دهی به مهمانان مقیم هتل یا مهمانان خارج از هتل است. در این بوفه، انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی سرو می‌شود و تنوع آن به اندازه‌ای است که حتی اگر در بی‌اشتهاترین حالت ممکن هم باشید، بعد از دیدن آن‌ها، میل به غذا خوردن پیدا می‌کنید. بوفه صبحانه در همه روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل، خدمات ارائه می‌دهد. سرو صبحانه در بوفه هتل پارسیان کرمانشاه پیشنهادی عالی برای شروع یک آخر هفته دلچسب در کنار خانواده است.

در بوفه صبحانه هرآنچه که دوست داشته باشید به ‌عنوان صبحانه بخورید، وجود دارد. در ادامه برخی از آنچه روی میز می‌بینید را نام برده‌ایم.

  • انواع املت
  • انواع تخم‌مرغ
  • انواع نان
  • لبنیات صبحانه مانند انواع پنیر، کره، خامه و...
  • فرآورده‌های کنجد مانند ارده، حلوا ارده و حلواشکری
  • سبزیجات و سیفی‌جات
  • میوه‌های فصل
  • انواع مربا
  • شکلات صبحانه
  • ساندویچ ژامبون و سوسیس
  • کیک و شیرینی
  • آش، عدسی و خوراک لوبیا
  • انواع نوشیدنی سرد و گرم

البته منوی بوفه صبحانه هتل پارسیان کرمانشاه متنوع‌تر از چیزی است که در این لیست بیان کردیم. بهتر است خودتان ببینید تا علاوه بر شنیدن نام این خوراکی‌ها و دیدن عکس‌هایشان، از خوردن آن‌ها نیز لذت ببرید!

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل پارسیان کرمانشاه

منوی ناهار و شام هتل پارسیان به صورت بوفه سرو نمی‌شود. اما این هتل پذیرای مراسم‌، مجالس و جلسات مختلف است و خدمات ناهار و شام نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل پارسیان برای مراسم‌های مختلف، بسته غذایی خاصی در نظر گرفته است تا شما بتوانید با بهترین هزینه و بالاترین کیفیت، مجلس مورد نظر خود را برگزار کنید. با چک کردن منوی تشریفات رستوران می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره پذیرایی ناهار و شام در این هتل به دست آورید.

یکی از برنامه‌های ویژه هتل پارسیان در ماه رمضان و در وعده افطاری ارائه می‌شود. این رستوران بسته‌های افطاری ارائه می‌دهد. بسته‌های افطاری هتل پارسیان به صورت سنتی و در ظروف مسی سرو می‌شود و شامل آش‌های سنتی ایرانی، خرما، چای، پنیر، خیار و گوجه و... است.

 

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل پارسیان کرمانشاه

بعد از گشت‌وگذار در جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه، سرو یک میان وعده خوشمزه بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. کافه هتل پارسیان کرمانشاه با نام آدم برفی هم جزو بهترین مکان‌ها برای سرو این میان وعده دلچسب است. کافه آدم برفی بیش از ده سال به‌عنوان عضوی از خانواده هتل پارسیان کرمانشاه کار کرده است و سرویس‌دهی خود را در دو فضای سرپوشیده و بالکن ارائه می‌دهد. این انتخاب شماست که دوست دارید در فضای باز و با لذت بردن از آب‌وهوای دلپذیر کرمانشاه بنشینید یا فضای آرام‌بخش و دوست‌داشتنی داخل کافه را ترجیح می‌دهید.

 

کافی شاپ هتل پارسیان کرمانشاه

 

کافی شاپ هتل پارسیان کرمانشاه فضای بازی دارد و جزو کافه‌هایی که تم تیره و نور کم دارند، نیست. به همین دلیل برای زمان گذراندن با اعضای خانواده نیز انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. در منوی این کافه انواع قهوه، چای و دمنوش، کیک، بستنی و شیک و... سرو می‌شود. خوش برخوردی پرسنل کافه از دیگر مواردی است که توجه مهمانان را جلب می‌کند. سرویس‌دهی توسط کارکنان آشنا با مدیریت سالن و ارتباط با مهمانان انجام می‌شود. آدم برفی دو شعبه دارد که یکی از آن‌ها در هتل پارسیان قرار گرفته است.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پارسیان کرمانشاه چگونه است؟

هتل پارسیان کرمانشاه نیز مانند قوم کرد این شهر است و به مهمان‌نوازی شهرت دارد! اهمیتی ندارد مسافر این هتل هستید یا در جای دیگری اقامت دارید یا حتی ساکن کرمانشاهید، به ‌محض ورود به رستوران‌ها یا کافه هتل پارسیان کرمانشاه خدمات پذیرایی با بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

رستوران چشم انداز هتل پارسیان هم در وعده ناهار و هم در وعده شام فعالیت می‌کند. اما رستوران روباز این هتل تنها در وعده شام سرویس‌دهی دارد. بوفه صبحانه نیز همان‌طور که پیش از این گفتیم از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح کار می‌کند. پس برای مراجعه به هرکدام از رستوران‌های این هتل حتماً برنامه زمانی خود را با ساعات فعالیت آن‌ها هماهنگ کنید.

کافی‌شاپ هتل پارسیان کرمانشاه از صبح تا شب سرویس‌دهی دارد و هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید از خدمات کافه استفاده کنید. همچنین اگر در وعده‌های اصلی به کافه بروید، می‌توانید از بین غذاهای فست‌فود موجود در منوی آدم برفی، غذای دلخواه خود را انتخاب کنید.

برای برگزاری مراسم‌های مختلف و رزرو سالن‌ها یا رستوران هتل باید از مدتی قبل با مدیریت هماهنگ کنید. بهتر است برای انتخاب بسته پذیرایی مورد نیاز و دریافت توضیحات درباره روند برگزاری مراسم به صورت حضوری به هتل مراجعه کنید و از پرسنل راهنمایی بگیرید.

در این مقاله اطلاعاتی درباره رستوران‌ها و کافه هتل پارسیان کرمانشاه ارائه دادیم. ساکنین کرمانشاه خیلی خوب می‌دانند که این مراکز جزو بهترین انتخاب‌ها برای سرو یک میان وعده یا وعده غذایی اصلی هستند؛ زیرا هم دکوراسیون جذابی دارند و هم غذاهای باکیفیت سرو می‌کنند. اگر مسافر کرمانشاه هستید، حتماً چند ساعت را به تفریح در هتل پارسیان اختصاص دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سوسن ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

سلام من پارسال برای روز مادر به هتل پارسیان امدم. صبح یه روز سرد و بسیار دلپذیر دخترم من و مادر همسر و خاله خانم همرسشو به صرف صبحانه دعوت کرده بود. البته به برکت وجود ما خانم ها😂 5 تا آقا هم دعوت بودن به نظرم یه ده نفری بودیم. بهترین سورپرایز و خوشمزه تربن صبحانه ی دور همی بود. بسیار روز بیاد ماندنی برای ما تو این هتل خلق شد. ولی امسال دخترم انگلیسه و روز مادر پیشم نیست.برای همه ی بچه های دور از وطن دعا کنید.... ممنون از پذیرایی گرمتون

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱۰/۱۲

سوسن عزیز خیلی ممنون که خاطره زیباتون رو با ما به اشتراک گذاشتید برای شما و همه عزیزان دور از وطن آرزوی سلامتی و موفقیت داریم امیدواریم که به زودی دیداری با دخترتان داشته باشید

نازیلا ۱۴۰۲/۸/۲۷

رستوران چشم انداز هتل پارسیان کرمانشاه واقعا زیباست با آسمان آبی و صافی که این شهر داره من کرمانشاهی ام و مدیر عامل شرکت مهمان هاشو به این رستوران میبره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۹

نازیلای عزیز چه عالی از اینکه تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...