رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های کرمانشاه

تعداد بازدید: ۱۰۴۴۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

یکی از جذاب‌ترین بخش هر سفر شکم و شکم‌گردی در سفر است. به‌ خصوص اگر بنا باشد به شهری مانند کرمانشاه سفر کنید چه چیز می‌تواند لذت شکم‌گردی از جنس دنده‌ کباب و غذاهای گوشتی را داشته باشد؟ در این مطلب از رهی نو قصد داریم به یکی از جذاب‌ترین و زیباترین شهرهای ایران سفر کنیم که خوراک غالبشان کباب است. پس همراه رهی نو باشید تا چند سیخ کباب ناب کرمانشاهی در بهترین رستوران‌های کرمانشاه را میل کنید.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کرمانشاه | جاذبه ها و تفریحات کرمانشاه با عکس و آدرس


بهترین رستوران‌های لاکچری کرمانشاه را بشناسیم

از خورش خلال تا دنده کباب و حتی آش عباسعلی در کرمانشاه خوردن دارد. به‌ خصوص اگر رستوران‌های خوب کرمانشاه را بشناسید و قصد داشته باشید وعده غذایی‌تان همراه با عزیزانتان در رستوران‌های لاکچری کرمانشاه میل کنید.

رستوران دنده‌کباب حیدری

یکی از رستوران‌های معروف کرمانشاه که حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است، رستوران دنده‌کباب حیدری است. اگر می‌خواهید بهترین دنده‌کباب را در کرمانشاه تجربه کنید، رستوران دنده‌کباب حیدری بهترین جایی است که می‌تواند برای همیشه طعم خوشمزه دنده‌کباب را زیر زبانتان باقی بگذارد. رستوران حیدری، نه‌ تنها در کرمانشاه بلکه در کل ایران معروف است. در کرمانشاه، رستوران دنده‌کباب زیادی وجود دارد اما حیدری چیز دیگری است. اینجا با یک دکه کوچک در کنار طاق بستان شروع به کار کرد و حالا بعد از چند سال، تبدیل به یک رستوران نقلی شده است. یک پرس دنده‌کباب می‌تواند دو نفر را به‌ طور کامل سیر کند. این دنده‌کباب در رستوران حیدری چنان مزه و طعمی دارد که به جرأت می‌توان گفت تا به حال مانند آن را تجربه نکردید. به معنای واقعی کلمه، کباب در دهانتان آب می‌شود. اینجا آن‌قدر در بین کرمانشاهی‌ها و گردشگران طرفداران زیادی دارد که به‌ سختی جایی برای نشستن پیدا خواهید کرد.

آدرس رستوران: 9 کیلومتری کرمانشاه، مجاور طاق بستان

تلفن: 08334277277

 

رستوران‌های لاکچری کرمانشاه


بیشتر بخوانید: لیست کامل بهترین غذاهای محلی کرمانشاه 


رستوران چلچله

سراغ یکی از خوشمزه‌ترین و بهترین رستوران‌های کرمانشاه یعنی رستوران چلچله می‌رویم. جایی که توانسته با انواع غذاهای ایرانی و کرمانشاهی، طرفداران زیادی پیدا کند. کباب دنده‌های کرمانشاهی را در چلچله می‌توانید در عطر و طعم بی‌نظیری تجربه کنید. خورش خلال را از دست ندهید. انواع غذاهای دریایی، کباب سلطانی و بختیاری، شاه‌میگو پفکی و بسیاری از غذاهای دیگر رستوران چلچله طعم و خاطره به‌ یادماندنی را زیر زبانتان خواهد گذاشت.

آدرس: کرمانشاه، خیابان برق، روبروی بلوار گلسرخ

تلفن: ۰۸۳۳۸۲۲۰۲۱۲

رستوران شایلی

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کرمانشاه، رستوران شایلی است که نامی آشنا برای طرفداران سبک‌های مدرن و ذائقه‌های مختلف به شمار می‌رود. این رستوران دارای فضای شیک بوده و آماده پذیرایی از انواع مهمانان است. در صورتی که می‌خواهید برای دوستانتان جشن یا مراسمی برگزار کنید، کافی‌شاپ‌های طبقه بالای رستوران این امکان را به شما می‌دهند تا خاطره‌ای به‌ یادماندنی در شایلی بسازید. انواع غذاهای دریایی برای هر نوع مزاج و سلیقه، غذاهای فست‌فودی و از همه مهمتر غذاهای کرمانشاهی با بهترین کیفیت توانسته حتی رضایت مشتریان سخت پسند را جلب کند.

آدرس رستوران شایلی: میدان رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان

شماره تلفن رستوران شایلی: ۰۸۳۳۷۲۶۳۰۴۰

 

بهترین رستوران‌های کرمانشاه

 

رستوران ارگ

اگر می‌خواهید منظره کرمانشاه را از ارتفاع حین غذا خوردن تماشا کنید، رستوران ارگ کرمانشاه موقعیت مناسبی دارد. در اینجا می‌توانید حسابی از خودتان پذیرایی کنید. سالادبار رستوران از شما با رنگ‌ها و طعم‌های مختلف سالاد پذیرایی می‌کند. منوی این رستوران ترکیبی از غذاهای ایرانی و فرنگی است. هر دو نوع غذا کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد اما اگر به سمت این رستوران رفتید، حتماً خورش خلال بادام را در اینجا تجربه کنید. البته برخی هم معتقدند بهترین غذای این رستوران شیشلیک با استخوان است. خلاصه هرچه که سفارش دهید، از لحاظ کیفیت، طعم و حجم غذا شما را راضی می‌کند.

آدرس رستوران ارگ: کرمانشاه میدان کاشانی(مصدق) طبقه یازدهم مجتمع تجاری و اداری ارگ

شماره تلفن رستوران ارگ: ۰۸۳۳۷۲۹۹۴۱۰

 

رستوران‌های خوب کرمانشاه

 

رستوران هتل جمشید

اگر در هتل جمشید و در نزدیکی طاق‌ بستان اقامت دارید، علاوه بر اینکه در نزدیکی یکی از دیدنی‌ترین مناظر تاریخی کرمانشاه خواهید بود، می‌توانید از هوای فوق‌العاده در این منطقه با چشم‌اندازی کوهستانی نیز بهره ببرید. یکی از بهترین رستوران‌های کرمانشاه در این هتل قرار دارد که رستوران هتل جمشید است. صبحانه، ناهار، شام برای مهمانان داخلی و خارجی به بهترین نحو تدارک دیده شده است. همچنین، در اینجا نیز می‌توانید دنده‌کباب خوشمزه کرمانشاهی را سفارش دهید. انواع پلو، کباب، غذاهای ایرانی در این رستوران شما را نمک‌گیر خواهد کرد.

آدرس رستوران هتل جمشید: کرمانشاه، میدان طاق بستان

شماره تلفن رستوران هتل جمشید: ۰۸۳۳۴۲۹۹۶۶۶

 

رستوران‌های معروف کرمانشاه

 

رستوران ملکوتی

از رستوران‌های قدیمی کرمانشاه که سراغ بگیرید، رستوران ملکوتی یکی از آن‌ها است. حوالی میدان مصدق این رستوران را می‌بینید. انواع خورش خلال و غذاهای ایرانی را در اینجا می‌توانید تجربه کنید. البته محلی‌ها این رستوران را با نام خورش خلالش می‌شناسند. پس در این رستوران در میان انواع غذاهایی که سفارش می‌دهید، حتماً خورش خوشمزه خلال بادام را نیز تجربه کنید.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق

تلفن: ۰۸۳۳۷۲۲۴۳۳۸

رستوران بامگاه عمارت

اگر می‌خواهید جایی را پیدا کنید که علاوه بر تماشای جاهای دیدنی و تاریخی بتوانید غذای مناسب هم بخورید، این رستوران را از دست ندهید. بامگاه عمارت علاوه بر یک رستوران با کیفیت در کرمانشاه، یک اقامت بوم‌گردی تاریخی هم محسوب می‌شود که خاطره شیرینی را برایتان رقم خواهد زد. عمارت در دوران قاجار ساخته شده است. محیط رستوران کاملاً تاریخی است و علاوه بر اینکه غذا میل می‌کنید، گویی سفری هم در دل قاجار خواهید داشت. این سفر تاریخی با تجربه غذاهای ایرانی، به‌ خصوص انواع کباب و البته دنده‌کباب خوشمزه، تکمیل می‌شود. بعد از آن هم می‌توانید در کنار سماور زغالی، خودتان را به یک چای دبش دعوت کنید و این خاطره‌سازی را تکمیل کنید.

آدرس رستوران بامگاه عمارت: کرمانشاه جلوخان، رو به‌ روی مسجد جامع، کوچه شهید انتظاری، پلاک 52

شماره تلفن رستوران بامگاه عمارت: ۰۸۳۳۷۲۱۳۷۹۴

 

بهترین رستوران‌های لاکچری کرمانشاه

 

رستوران ئه شکه وت

اگر زبان کرمانشاهی ندانید، احتمالاً تلفظ این رستوران برایتان راحت نباشد. اما برای دانستن معنی آن خودتان را به جاده روانسر برسانید تا با دیدن یکی از بزرگ‌ترین غارهای خاورمیانه و رستورانی سنتی در دل آن، پی به معنای آن نیز ببرید. ئه شکه وت به زبان کرمانشاهی به معنای غار است. بنابراین، در این رستوران هم دلی از عزا در خواهید آورد و هم به تماشای 300 متری غار قوری قلعه خواهید رفت. ویژگی منحصر به‌ فرد این رستوران، در کنار غذاهای خوشمزه‌ای که از شما با آن پذیرایی می‌شود، کلانه و نان ساجی است که از نان‌های سنتی کرمانشاه و سنندج بوده و طعم خوشمزه‌ای دارد. بنابراین، هم غذا می‌خورید و هم نان سنتی کرمانشاه را تجربه می‌کنید و هم بازدیدی تاریخی خواهید داشت.

آدرس رستوران سنتی ئه شکه وت: استان کرمانشاه، ۲۵ کیلومتری شهر روانسر، مجاور روستای قوری قلعه، در دامنه کوه شاهو

شماره تلفن رستوران سنتی ئه شکه وت: ۰۹۱۸۹۳۰۶۴۴۷

 

رستوران ئه شکه وت

 

رستوران طربستان

اگر دلتان می‌خواهد کمی با آهنگ شادی‌بخش کردی روحتان صفا بگیرد و دلتان شاد شود، رستوران طربستان جایی است که می‌تواند این امکان را فراهم کند. در کنار فضای سنتی و حال و هوای قدیمی رستوران، برایتان آهنگ کردی پخش می‌شود. دیزی سنتی به همراه نان سنگک در اینجا یکی از پرطرفدارترین غذاها است. روی تخت بنشینید و یک دیزی سنگی سفارش دهید. البته انواع غذاهای نانی و سالادی نیز در این رستوران است که می‌تواند یک وعده شام خوشمزه و به‌ یادماندنی برایتان بسازد.

آدرس رستوران طربستان: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری روبروی استانداری، هتل بین‌المللی پارسیان واقع در نیم طبقه (مزونین)

شماره تلفن رستوران طربستان: ۰۸۳۳۴۲۱۹۱۷۴

 

رستوران طربستان کرمانشاه

 

باغ رستوران کامبادن

یکی از بهترین رستوران‌های کرمانشاه باغ رستوران کامبادن است. جایی که می‌توانید هر وعده غذایی که می‌خواهید در دل باغ و محوطه تاریخی طاق‌ بستان میل کنید. محوطه‌ای زیبا و کوهستانی با آلاچیق‌هایی که دور هم نشینی را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند. دیزی گوشت گوسفندی را با دوغ تازه و سبزی در این رستوران از دست ندهید. اگر روزهای پنجشنبه یا جمعه هم به اینجا بیایید می‌توانید مرغ و ماهی شکم‌پر میل کنید. 

آدرس باغ رستوران کامبادن: پارک غربی، بریدگی دوم، سمت راست

شماره تلفن باغ رستوران کامبادن: ۰۹۱۰۶۱۸۳۹۰۰

 

باغ رستوران کامبادن

 

تجربه خوشمزگی در رستوران هتل‌های لوکس کرمانشاه

بعد از این همه رستوران‌گردی و نشستن پای سفره‌های رنگین کرمانشاهی‌ها، سؤال اینجاست که خوشمزه‌های کرمانشاه را در کجا تجربه کنید. در نظر داشته باشید به هر شهری که سفر می‌کنید، معمولاً بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را در رستوران هتل‌های کرمانشاه می‌توانید تجربه کنید؛ چرا که میزبان تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است که به‌ رسم مهمان‌نوازی بهترین و با کیفیت‌ترین طعم غذا را به آن‌ها ارائه می‌دهند. برای تجربه غذاهای خوشمزه کرمانشاه نیز می‌توانید سری به هتل‌های چهار ستاره و پنج‌ ستاره بزنید و در رستوانشان دلی از عزا درآورید. رستوران‌هایی همچون:

شما چه پیشنهادی برای تجربه طعم دنده‌کباب و خورش خلال یا دیگر غذاهای کرمانشاهی دارید؟ اگر رستورانی را در کرمانشاه می‌شناسید که به‌ عنوان بهترین رستوران‌های کرمانشاه نام آن را در اینجا نیاورده‌ایم، برایمان بنویسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نامدار ۱۴۰۲/۲/۲۳

جالب بود نمیدونستم کرمانشاه انقدر از نظر رستوران و هتل غنی هست و عالی کارکرده اینطور که شما تعریف کردید باید یک هفته اونجا بمونیم تا غذاهاش رو تست کنیم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۴

نامدار عزیز بله شهر کرمانشاه شهر تماشایی و غنی است و البته برای گشت و گذار فرصت مناسب میخواهد

اقاجانی ۱۴۰۲/۲/۲۱

حیدری های قلابی تو طاق بستان زیاد هستن دوستان اون که از همه شلوغ تره اصلی هستش!! بقیه واقعا مزه و گوشت دنده کبابشون افتضاحه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۲/۲۳

جناب اقاجانی ممنون از ثبت نظرتون فکرمیکنم اگر دوستان به آدرس، دقیق توجه نمایند مشکلی پیش نیاد

سایه ۱۴۰۰/۱۰/۱۶

حیدری رفتم اصلا دنده کباب خوبی نداره از گوشی نامرغوب و چربی زیاد استفاده میکنه. عمارت بامگاه کیفیت غذای خوبی داره و قیمتهاش هم مناسبه.

  مدیر سایت۱۴۰۰/۱۰/۲۰

همراه عزیز رهی نو، ممنون از اینکه نظرتون را با ما به اشتراک گذاشتین

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...