رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل آسمان اصفهان

تعداد بازدید: ۱۰۶۷۳ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

اصفهان شهری مسافرپذیر است و به همین دلیل در آن هتل‌های مجلل بسیاری وجود دارد. هتل‌گردی و استفاده از رستوران هتل‌ها نه ‌تنها برای مسافران که برای مردم این شهر هم جذاب است. زمانی که درباره بهترین هتل‌های اصفهان از اهالی این شهر سؤال می‌کنید، هتل آسمان جزو اولین جاهایی است که نام آن را خواهید شنید. البته نام رستوران هتل آسمان اصفهان نیز معمولاً در لیست بهترین رستوران‌های این شهر دیده می‌شود.

لابی-هتل-آسمان

تاکنون بیشتر درباره امکانات اقامتی هتل‌های مجلل شنیده‌ایم، اما کم‌تر پیش‌آمده است که به‌ عنوان یک مرکز تفریحی به آن‌ها نگاه کنیم و درباره رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها صحبت کنیم. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به کافه و رستوران هتل آسمان بپردازیم. چه در این هتل اقامت دارید، چه اقامتگاه دیگری را انتخاب کرده‌اید، توصیه می‌کنیم حداقل یک وعده غذایی یا میان وعده را در این هتل نوش جان کنید.
 

اسامی رستوران‌ های هتل آسمان اصفهان


هتل آسمان تنها یک رستوران و یک فست‌فود دارد. اما همین یک رستوران هم به اندازه‌ای جذاب است که وجه همه مسافران را جلب می‌کند. این هتل در نزدیکی زاینده‌رود و پارک‌های اطراف آن قرار دارد و همین موضوع باعث شده چشم‌انداز رستوران فوق‌العاده‌تر از چیزی باشد که تصور می‌کنید.

 

رستوران گردان

اولین جاذبه‌ای که رستوران هتل آسمان اصفهان برای مسافران دارد، این است که در بالاترین طبقه برج قرار گرفته است؛ بنابراین چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر اصفهان را به نمایش می‌گذارد. بعد از چشم‌انداز، نکته دیگری که توجه شما را جلب می‌کند، گردان بودن رستوران است. رستوران هتل آسمان، تنها رستوران گردان اصفهان محسوب می‌شود. زمانی که مشغول سرو غذا هستید، صفحه گردان رستوران با سرعت آرام و بدون اینکه تعادل را برهم بزند، می‌چرخد. 

 

رستوران-گردان-هتل-آسمان

اهمیتی ندارد که کدام نقطه را برای نشستن انتخاب می‌کنید؛ در هر صورت چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از شهر اصفهان و زاینده‌رود زیبای آن خواهید داشت. دکوراسیون رستوران هتل آسمان هم توسط بهترین متخصصان طراحی شده است و از همان ابتدای حضور خود کاملاً احساس می‌کنید در فضایی لوکس قرار دارید.

رستوران-گردان-هتل-آسمان1

از دکوراسیون، چشم‌انداز و صفحه گردان هتل که بگذریم به منوی غذایی آن می‌رسیم. سرآشپز حرفه‌ای هتل آسمان برنامه‌های بی‌نظیری برای مهمانان رستوران دارد و همیشه پیشنهاد ویژه‌ای در منو قرار می‌دهد.  در این رستوران انواع مختلف غذاهای ایرانی، فرنگی، خوراک‌ها، غذاهای دریایی، دسر و نوشیدنی سرو می‌شود. 
تنوع غذایی هتل آسمان به اندازه‌ای است که افراد با هر سلیقه‌ای از سرو غذا در این رستوران لذت می‌برند همچنین، اگر برای چند روز در این هتل اقامت دارید، می‌توانید در هر وعده غذای منحصربه‌فردی میل کنید. در هتل آسمان هیچ‌چیز برای شما تکراری نخواهد شد.

 

 

فست ‌فود 

غذاهای فست‌فودی هتل آسمان در طبقه دوم و در کافه رستوران خورشید سرو می‌شوند.. کنتاکی، انواع پیتزا و ساندویچ‌های سرد و گرم جزو منوی غذایی این رستوران هستند. جذابیت‌های دکوراسیون این فست‌فود به اندازه رستوران گردان نیست. دکوراسیون فست‌فود آسمان به سبک مدرن طراحی شده است و فضایی آرامش‌بخش برای سرو غذا دارد.

 

/فست-فود-هتل-آسمان1

 
از آنجایی که فست‌فود هتل آسمان یکی از زیرمجموعه‌های این هتل محسوب می‌شود، همیشه کیفیت بالایی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. استفاده از مواد غذایی باکیفیت، انتخاب آشپزان حرفه‌ای برای تمام قسمت‌های رستوران‌ها و توجه به دیزاین و زیبایی غذا از جمله ویژگی‌های بارز رستوران‌های هتل آسمان اصفهان است. در کنار تمام این‌ها، خدمات سالن توسط گارسون‌های مجرب ارائه می‌شود تا مهمانان با رضایت حداکثری غذای دلخواهشان را در فست‌فود مجموعه یا رستوران گردان سرو کنند.
 

فست-فود-هتل-آسمان


بوفه صبحانه هتل آسمان اصفهان


در هتل آسمان بوفه مهمان وجود ندارد و خدمات صبحانه تنها به مهمانان مقیم این هتل ارائه خواهد شد. این هتل علاوه بر خدمات اقامتی، بیشتر برای برگزاری همایش‌ها، مراسم‌ها و ضیافت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین خاطر خدمات آن به‌ صورت بوفه ارائه نمی‌شود. اما اصفهان رستوران‌های بسیاری دارد که بهترین بوفه‌های صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کنند.

 

صبحانه-هتل-آسمان

بوفه ناهار و شام هتل آسمان اصفهان

همان‌طور که گفته شد، هتل آسمان اصفهان خدمات بوفه ارائه نمی‌دهد و منوی ناهار و شام هر دو رستوران هتل آسمان به‌ صورت انتخابی است. در رستوران گردان هتل آسمان میز اردو به‌ صورت سلف ‌سرویس خدمات می‌دهد. 
به طور کلی بوفه ناهار و شام در رستوران‌های اصفهان تنها در مناسبت‌های خاص و روزهای تعطیل سرو می‌شود. اگر می‌‎خواهید این دو وعده را به ‌صورت سلف‌ سرویس سرو کنید، حتماً از قبل برنامه هتل یا رستوران موردنظر خود را چک کنید تا مطمئن شوید سرو بوفه در برنامه وجود دارد. 

 

رستوران-گردان-هتل-آسمان3

کافه و کافی‌ شاپ ‌های هتل آسمان اصفهان


کافه خورشید و کافه مون که در هتل آسمان قرار دارند، گزینه مناسبی برای صرف یه میان وعده جذاب هستند. اگر به کافه‌های بزرگ علاقه دارید که محیطی آرام و نه‌ چندان تاریک دارند، کافه‌های این هتل انتخاب مناسبی است.

 

کافه خورشید

این کافه هم برای قرارهای دونفره و هم برای دورهمی‌های دوستانه انتخاب مناسبی است. البته اگر تعداد افرادی که به کافه دعوت می‌کنید، زیاد است، می‌توانید از قبل میز رزرو کنید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.
در کافی‌شاپ هتل آسمان انواع مختلف قهوه، چای و دمنوش، کیک، بستنی و شیک سرو می‌شود. کافه خورشید فست‌فود سرو نمی‌کند؛ بنابراین اگر قصد دارید وعده‌های غذایی اصلی خود را در این هتل میل کنید، باید به رستوران گردان یا فست‌فود آسمان بروید.
 

کافه-خورشید-هتل-آسمان

کافه VIP مون

در کافه‌ی جدید هتل آسمان نیز، با منویی جدید و متنوع در فضایی زیباتر میزبان قرارها، دورهمی ها و جلسات شما از شما پذیرایی می‌شود.

کافه-مون-هتل-آسمان

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل آسمان اصفهان چگونه است؟


رستوران و کافی‌شاپ هتل آسمان ساعات کاری مخصوص به خود را دارند. رستوران گردان هتل آسمان تنها در وعده ناهار و شام فعال است. اگر سرسبزی پارک‌های اصفهان را بیشتر دوست دارید، توصیه می‌کنیم ناهار را در رستوران سرو کنید. اما اگر روشنایی چراغ‌ها و شب‌های اصفهان را ترجیح می‌دهید، بهتر است برای شب‌نشینی به رستوران گردان بروید.


فست‌فود هتل آسمان به شکل کافه رستوران فعالیت می‌کند و در میان وعده‌ها نیز پذیرای مهمانان است. کافه هتل آسمان نیز برای میان وعده سرویس‌دهی انجام می‌دهد و بهترین انتخاب برای هم‌نشینی با دوستان است.
هتل آسمان چند سالن را به میزبانی از مراسم‌ها و مجالس و همایش‌ها اختصاص داده است. به همین دلیل معمولاً در کافه و رستوران از تعداد زیاد مهمان پذیرایی نمی‌شود. در صورتی که قصد دارید برنامه‌ای در این هتل برگزار کنید، با مدیریت هماهنگ شوید. آن‌ها بهترین گزینه‌ها را برای میزبانی حرفه‌ای از دورهمی موردنظر شما پیشنهاد خواهند داد.
 
جمع‌بندی

هتل آسمان، مرکز تفریحی لوکس و در عین حال مختصر و مفید در اصفهان است. به ‌جای اینکه در این هتل چند رستوران ساخته شود که هرکدام در شاخه خاصی فعالیت ‌کنند، یک رستوران وجود دارد و انواع غذاها در آن سرو می‌شود. در هتل آسمان رستوران سنتی از رستوران فرنگی تفکیک نشده است و کافه آن جدا از سفره‌خانه سنتی نیست. همین موضوع باعث شده است که تمام افراد با هر سلیقه‌ای در کنار هم دور یک میز بنشینند و از اوقاتی که باهم دارند، لذت ببرند.
به یاد داشته باشید، برای اقامت در این هتل می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو اتاق مدنظرتان را رزرو کرده یا با شماره تلفن‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول


آدرس هتل آسمان اصفهان کجا است؟


اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی


هتل آسمان اصفهان چند ستاره است؟


این هتل جذاب و شیک، هتلی 4 ستاره و دارای امکانات و خدمات رفاهی عالی است.


هتل آسمان اصفهان چه نوع رستوران‌هایی دارد؟


هتل آسمان تنها یک رستوران و یک فست‌فود دارد. اما همین یک رستوران هم به اندازه‌ای جذاب است که توجه همه مسافران را جلب می‌کند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
طوبی ۱۴۰۲/۸/۲۷

عجب رستوران با شکوهی واقعا که برازنده اسمش هست آسمان اصفهان

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۹

طوبی عزیز ممنون از ثبت نظرتون همیشه شاد و پیروز باشید

میرزایی ۱۴۰۰/۷/۱۷

رستوران خوبیه و غذاهای با کیفیت داره ولی هنگام تصفیه حساب از شما 9% ارزش افزوده و 15% حق سرویس می گیرن که در مجموع میشه 24% که شما بایستی به قیمت اضافه و پرداخت کنین

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...