رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل پارسیان کوثر اصفهان

تعداد بازدید: ۱۸۵۲۷ ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

هتل پارسیان کوثر اصفهان یکی از هتل‌های ۵ ستاره این شهر است که علاوه‎بر اقامتگاه، امکانات تفریحی مختلفی نیز دارد. رستوران و کافه هتل پارسیان کوثر پذیرای مهمانانی است که در هتل اقامت دارند یا از خارج از هتل برای سرو غذا یا میان وعده به آن‌جا می‌روند. این هتل باغی بزرگ دارد و امکان نشستن در محوطه، جذابیت آن را دوچندان می‌کند. بخشی از دکوراسیون ساختمان به معماری اصیل ایرانی مزین شده و بخش دیگری از آن معماری مدرن دارد. به همین دلیل همه افراد از تفریح در این هتل لذت کافی می‌برند.

هتل-پارسیان-کوثر

در این راهنما قصد داریم درباره رستوران و کافی‌شاپ هتل پارسیان کوثر اصفهان توضیح دهیم که هم برای مسافران شهر کاربردی است و هم برای اصفهانی‌هایی که تاکنون به این هتل نرفته‌اند یا همه رستوران‌های آن را نمی‌شناسند.
 

اسامی رستوران‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان

در هتل پارسیان کوثر اصفهان ۵ رستوران وجود دارد که هرکدام دکوراسیون و منوی منحصر به خود را دارند. تنوع رستوران‌های این هتل نیاز مهمانان با هر سلیقه‌ای را برآورده می‌کنند و آن‌ها می‌توانند در هر وعده از اقامت خود در هتل، غذای متنوعی میل کنند.

رستوران فصلی آبشار

اولین رستوران هتل پارسیان کوثر اصفهان که در فضای باز مجموعه قرار گرفته، رستوران فصلی آبشار است. میزها و صندلی‌های این رستوران در کنار استخر روباز هتل چیده شده‌اند و مهمانان هنگام سرو غذا از تماشای باغ کوثر و صدای آبشار فواره‌های استخر لذت می‌برند. در این رستوران انواع کباب و باربیکیو با نان تازه سرو می‌شود. رستوران فصلی آبشار تنها برای شب‌نشینی‌های تابستان ایجاد شده است و در شش ماه ابتدایی سال از ساعت ۲۰ الی ۲۳ پذیرای مهمانان است.

رستوران-فصلی-آبشار-هتل-کوثر

رستوران پارمین سبز

دومین رستوران هتل پارسیان کوثر به سبک ایتالیایی فعالیت می‌کند و پارمین سبز نام دارد. بخشی از باغ بزرگ هتل به این رستوران اختصاص داده شده است و شما می‌توانید در دکوراسیونی مدرن و لوکس که در میان گل‌آرایی‌ها و درخت‌آرایی‌های باغ قرار دارد، شام خود را میل کنید. 

در رستوران پارمین سبز انواع غذاهای ایتالیایی و فست‌فود مانند استیک، پیتزا، پاستا و... با طعم بسیار لذیذ و بهترین کیفیت سرو می‌شود. خدمات رستوران پارمین نیز مانند رستوران آبشار به شب‌های تابستانی محدود است و از ساعت ۲۰ الی ۲۳ از مهمانان پذیرایی می‌کند.
 

رستوران-پارمین-سبز-هتل-کوثر

رستوران زرین

سومین رستوران هتل در طبقه همکف قرار دارد و زرین نامیده می‌شود. دکوراسیون این رستوران به سبک مدرن و لوکس طراحی شده است. این رستوران هم ویژگی‌های یک مرکز سنتی را دارد و هم یک مرکز تفریحی مدرن! به همین دلیل می‌تواند رضایت هر مهمانی را جلب کند. در منوی رستوران زرین، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود و در دو وعده ناهار و شام فعالیت می‌کند. رستوران زرین بهترین انتخاب برای برگزاری مجالس، دورهمی‌های بزرگ و حتی جلسات کاری نیمه ‌رسمی است.

رستوران-زرین-هتل-کوثر

رستوران سنتی سرو 

رستوران سنتی سرو هتل کوثر به سبک کاملاً سنتی بوده و همه چیز در آن، از دکوراسیون گرفته تا موسیقی که در فضا طنین‌انداز است، رنگ و بوی اصالت ایرانی دارد. این رستوران در ابتدا سفره‌خانه‌ای بود که در محوطه باز هتل قرار داشت و مثل رستوران پارمین و آبشار به ‌صورت فصلی فعالیت می‌کرد. در سال ۹۴ بخشی از آن مسقف و با معماری سنتی بازسازی شد و به ‌عنوان یکی از رستوران‌های اصلی هتل کوثر مورد استفاده قرار گرفت.

 

در حال حاضر این رستوران در وعده ناهار، شام و عصرانه سرویس می‌دهد؛ ساعات فعالیت این رستوران از ۱۲ الی ۱۵ و ۱۶ الی ۲۳ است. بریانی اصفهان یکی از پرطرفدارترین غذاهای رستوران سنتی هتل پارسیان کوثر است. در کنار بریانی، انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی نیز در منوی این رستوران وجود دارد.

رستوران-سنتی-سرو-هتل-کوثر

رستوران پارسه سیمین

آخرین رستوران هتل پارسیان کوثر اصفهان، پارسه سیمین است که به صورت ۲۴ ساعته خدمت‌رسانی می‌کند. این رستوران مجلل در طبقه همکف (لابی) هتل قرار گرفته و یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران‌های هتل شناخته می‌شود. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می‌شود و هم برای مهمانان داخل هتل می‌توانند از خدمات و غذاها استفاده کنند و هم مهمانانی که در هتل اقامت ندارند.

رستوران-پارسه-سیمین-هتل-کوثر

بوفه صبحانه هتل پارسیان کوثر اصفهان

صبحانه در رستوران پارسه سیمین هتل سرو می‌شود. بوفه این هتل، یکی از بهترین صبحانه‌های سلف‌ سرویس اصفهان است و در بین اصفهانی‌ها شهرت دارد. با بوفه صبحانه این هتل، در فضایی با دکوراسیون لوکس و چشم‌انداز رو به باغ هتل می‌نشینید و می‌توانید صبحانه محبوب خود را میل کنید.

در منوی صبحانه هتل پارسیان کوثر انواع صبحانه‌های ایرانی، خارجی و خوراکی‌های سرد و گرم به همراه انواع مختلف نوشیدنی سرو می‌شود. 
برخی از آنچه در میز سلف‌ سرویس بوفه می‌بینید را در ادامه لیست کرده‌ایم.
•    انواع لبنیات صبحانه مانند کره، پنیر، خامه
•    عسل و انواع مربا
•    ارده، شیره، حلوا شکری، حلوا ارده
•    انواع املت
•    تخم‌مرغ و سیب‌زمینی پخته
•    اسکرمبلد ساده و سبزیجات
•    انواع کورن فلکس
•    انواع دینیش و مافین
•    میوه‌های فصل
•    زیتون، خیار، گوجه، خیارشور، خرما
•    انواع ژامبون و سوسیس
•    آش‌های سنتی ایران
•    خوراک عدسی، لوبیا و فرنی
•    نودل
•    پنکیک
•    انواع نان

تنوع صبحانه در هتل به حدی زیاد است که حتی اگر جزو افرادی هستید که برای صبح‌ها اشتها ندارید، با دیدن میز رستوران، احساس گرسنگی خواهید کرد. رستوران پارسه سیمین از ساعت ۶ الی ۱۰ صبح به بوفه صبحانه اختصاص دارد. جالب است بدانید که این رستوران از ساعت ۲ شب تا ۶ صبح نیز صبحانه آلاکارت سرو می‌کند؛ یعنی می‌توانید صبحانه موردعلاقه خود را سفارش دهید و در اتاق خود یا هتل میل کنید.

بوفه-صبحانه--هتل-کوثر

بوفه ناهار و شام هتل پارسیان کوثر اصفهان

بوفه ناهار و شام در رستوران هتل پارسیان کوثر اصفهان همیشگی نیست و جزو برنامه‌های ویژه این رستوران به شمار می‌رود. این هتل معمولاً در روزهای جمعه و ایام تعطیل خدمات ناهار و شام را به ‌صورت بوفه ارائه می‌دهد. 
به طور کلی اگر قصد دارید از این بوفه‌ها استفاده کنید، حتماً پیش از مراجعه به هتل، با آن تماس بگیرید و از سرو بوفه مطمئن شوید.
لازم به ذکر است، به‌غیر از استفاده از رستوران‌‎ها، برای اقامت در این هتل می‌توانید از طریق سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو اتاق مدنظرتان را رزرو کرده یا با شماره تلفن‌های 72993000-021 و 74828-021 تماس حاصل فرمایید.

 

بوفه-ناهار-و-شام--هتل-کوثر

بوفه ناهار و شام هتل پارسیان کوثر اصفهان در چهار بخش بوفه سرد، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی دسته‌بندی می‌شود. در بوفه سرد انواع خوراکی‌هایی که می‌توانید به همراه غذا میل کنید، وجود دارد؛ ترشی، زیتون، ماست ساده، ماست و خیار، ماست موسیر و انواع سالاد جزو منوی این بوفه هستند.

در بوفه اصلی علاوه‌بر برنج ایرانی، انواع خورش، جوجه کباب لاری و زعفرانی، کباب‌کوبیده گوشت و مرغ، ماهی و غذاهای سنتی ایرانی (دلمه، کشک بادمجان و...)، لازانیا، پیتزا و مرغ سرخ شده سرو می‌شود. بعد از وعده اصلی می‌توانید به سراغ بوفه دسر بروید و از انواع ژله، کرم کارامل و دسرهای شکلاتی و کیک لذت ببرید همچنین چای، نوشابه، دوغ و آب‌معدنی نیز در بخش نوشیدنی‌های بوفه هتل کوثر اصفهان سرو می‌شود.

 
کافه و کافی شاپ هتل پارسیان کوثر اصفهان

کافه هتل کوثر پارسیان اصفهان که به ‌عنوان لابی لانژ این هتل نیز شناخته می‌شود، فیل مریت نام دارد و یکی از سه کافه زنجیره‌ای فیل در اصفهان است. فیل مریت تنها کافی‌شاپ هتل پارسیان اصفهان محسوب می‌شود و در دو بخش روباز و سرپوشیده سرویس‌دهی دارد.

کافی شاپ فیل مریت

صندلی‌های حصیری در بخش روباز کافه یعنی محوطه باغ قرار دارند و برای افرادی که به چشم‌انداز طبیعی و جذاب باغ هتل کوثر علاقه دارند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود. بخش مسقف کافه نیز در فضایی دنج و آرامش‌بخش با دکوراسیون مدرن قرار دارد و مورد پسند افرادی است که فضاهای آرام با موسیقی ملایم را می‌پسندند. 

ناگفته نماند، در فصل‌های سرد سال، خدمات کافه تنها در بخش سالن ارائه می‌شود؛ زیرا کسی در هوای سرد و زمانی که باغ سبز نیست، علاقه‌ای به نشستن در محیط بیرون ندارد.

کافه-فیل-مریت-هتل-پارسیان-کوثر

هرآنچه که از یک کافه انتظار دارید، در منوی کافه فیل مریت سرو می‌شود. انواع قهوه، دمنوش و چای، انواع بستنی و شیک، انواع کیک و پنکیک و... بخشی از منوی کافی شاپ هتل پارسیان کوثر اصفهان هستند. این کافه در ساعات میانی روز فست‌فود هم سرو می‌کند و از ساعت ۱۰ الی ۲۳ به مهمانان خدمات ارائه می‌دهد.

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان چگونه است؟

یکی از بهترین ویژگی‌های هتل کوثر اصفهان این است که خدماتش به افراد مقیم هتل محدود نمی‌شود و همه می‌توانند از رستوران‌ها و کافه آن استفاده کنند؛ بنابراین تنها کاری که برای مراجعه به مراکز تفریحی هتل باید انجام دهید، این است که به ساعات کاری آن‌ها توجه داشته باشید. 
در صورتی که قصد دارید برای برگزاری همایش، مجالس یا ضیافت خاصی رستوران هتل پارسیان کوثر را رزرو کنید، باید از چند روز قبل با مدیریت هماهنگ شوید.
 
جمع‌بندی

در رستوران‌ها و کافه هتل پارسیان کوثر هر چیزی که انتظار دارید، از غذاهای سنتی گرفته تا میان وعده‌های فرنگی وجود دارد. هرکدام از آن‌ها ویژگی منحصربه‌فردی دارند و به همین دلیل انتخاب بهترین از میان این ۶ مجموعه، کار ساده‌ای نیست. بهترین کار این است که خودتان همه چیز را تجربه کنید و خاطره‌ای خوش از هتل پارسیان کوثر اصفهان داشته باشید.


سوالات متداول

 
آدرس هتل پارسیان کوثر اصفهان کجا است؟


اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی و سه پل

 

کدام رستوران در هتل پارسیان کوثر اصفهان به صورت ۲۴ ساعته خدمت‌رسانی می‌کند؟ 


رستوران پارسه سیمین در هتل پارسیان کوثر اصفهان به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی است.


آیا استفاده از بوفه صبحانه هتل پارسیان کوثر، مختص افراد مقیم هتل است؟


خیر. شما می‌توانید به عنوان میهمانان به همراه عزیزانتان از بوفه صبحانه هتل استفاده کنید. فقط کافی است، از قبل رزرو را انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...