رَهی نو

فاصله تهران تا تبریز

تعداد بازدید: ۴۳۳۷۶۲ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

‌تهرانی‌ها به ویژه در فصل‌های گرم سال برای مسافرت به دنبال جایی می‌گردند که آن‌ها را از شرّ گرمای طاقت‌ فرسا و فشارهای عصبی زندگی در پایتخت نجات بدهد. یکی از شهرهای پُر جاذبه‌ که به دلیل هوای خنک، طراوت و زیبایی مناظر متنوع شهری، روستایی، دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی، در این روزها به شدت پُرطرفدار است، تبریز است. برای سفر به تبریز قدم به قدم با این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو   همراه ما باشید. 

فاصله تهران تا تبریز

فاصله زمانی و مسافتی تهران تا تبریز

فاصله تهران تا تبریز به وسیله نقلیه‌ی انتخابی شما بستگی دارد، مسیر رفتن به تبریز با وسایل نقلیه مختلف، می‌تواند بلند یا کوتاه باشد. فاصلۀ بین تهران تا تبریز 630 کیلومتر است. در مسیر سفر شهرهای دیدنی و مکان‌های مهمی وجود دارد که اگر هدفتان فقط سفر است و چندان عجله‌ای برای زود رسیدن ندارید خوب است چند تایی از این مکان‌ها را ببینید و لذت رسیدن به مقصد را مرحله به مرحله تجربه کنید . 

تهران تا تبریز

سفر به تبریز با خودروی شخصی

اگر تصمیم گرفته‌اید با خودروی شخصی مسافرت کنید در درجۀ اول به نکات ایمنی خودرو توجه کنید. بهتر است با نشان دادن اتومبیل‌تان به یک مکانیک کارآزموده، خیالتان را از بابت نقص‌های احتمالی راحت کنید و بعد با آرامش خاطر، دل به جاده بزنید.

برای حرکت به سمت تبریز در آغاز باید وارد بزرگ‌راه شیخ فضل‌الله بشوید و پس از آن مسیر را به سمت اتوبان تهران- کرج در پیش بگیرید، سپس مسیر را تا شهر قزوین ادامه بدهید. فاصله زمانی تهران تا تبریز کمتر از 6 ساعت است اما پیشنهاد می‌کنیم مسیر را کمی طولانی‌تر کنید تا زیبایی‌های شهرهای بین‌ راه را از دست ندهید. 

اگر امکانات کافی دارید از جادّۀ قدیمی هم می‌توانید بروید. از تهران تا شهر قزوین 162 کیلومتر است که حدود دو ساعت می‌شود. این شهر یکی از شهرهای دیدنی و تاریخی است که پیشنهاد می‌کنم کمی در این شهر توقف کنید و از دیدن کلیسای معروف قزوین یعنی کلیسای کانتور که به نام «برج ناقوس» شهرت دارد، لذت ببرید. همچنین موزه قزوین، کاخ چهل‌ستون قزوینو سرای سعدالسلطنه از مکان‌های دیدنی دیگری هستند که پیشنهاد می‌کنیم اگر وقت و حوصله کافی دارید، دیدنشان را از دست ندهید.

سفر به تبریز با خودروی شخصی

اگر گرسنه بودید هم خوب است سری به مجتمع آفتاب درخشان صحرا بزنید و غذای مخصوصش را که چلوگوشت گردن است، امتحان کنید. بعد از صرف غذا هم می‌توانید مسیر حرکتتان را در اتوبان قزوین-زنجان دنبال کنید. قزوین تا زنجان حدود 178 کیلومتر است (مسافت زمانی و فاصله تهران تا زنجان). در مسیر زنجان، نباید دیدن گنبد سلطانیه را که از نظر معماری شگفت‌انگیز است و در شهر سلطانیه واقع شده است، از دست بدهید. گشت‌وگذار در بازار تاریخی زنجان را هم که طولانی‌ترین بازار ایران است، فراموش نکنید. ابتدای این بازار خیابان سعدی زنجان و انتهایش به خیابان اصغریه می‌رسد.

در ادامه مسیر از آزادراه زنجان-تبریز به شهر تبریز می‌رسید. شهری که اقامت‌گاه‌های زیادی از جمله هتل‌های 5 ستاره ائل گلی یا هتل لاله پارک تبریز را در خود جای داده است و پیشنهاد می‌کنیم اگر بودجه کافی دارید حتما اقامت بی‌نظیر در این هتل‌ها را تجربه کنید. بعد از انتخاب یک اقامت‌گاه مناسب، نوبت بازدید از دیدنی‌های بی‌شمار شهر تبریز می‌رسد.  انواع بوستان‌ها (مثل پارک ائل‌گلی و لاله‌پارک و...) و بناهای تاریخی (مانند مسجد کبود، ارگ علیشاه، کاخ موزه شهرداری و ... )، تفریح‌گاه‌ها، موزه‌ها و... نمونه‌هایی از مکان‌های دیدنی‌ هستند که پپیشنهاد می‌شود در سفر به تبریز در لیست بازدیدهایتان قرار بگیرند.

سفر به تبریز با قطار

تبریز با قطار

سفر با قطار یک سفر کاملاً شاعرانه است. در طول سفر می‌توانید از پنجره قطار مناظر بیرون را تماشا کنید و آهسته و پیوسته به مقصد برسید. از تهران تا تبریز با قطار حدود 11 تا 12 ساعت طول می‌کشد. راه‌آهن تبریز در غرب شهر تهران قرار گرفته است و چندان فاصله‌ای با مرکز شهر ندارد، همچنین بلیط قطار را به صورت اینترنتی هم می‌توانید تهیه کنید که کارتان را راحت‌تر می‌کند. 

سفر به تبریز با اتوبوس

سفر به تبریز با اتوبوس

اتوبوس‌های ترمینال غرب و بیهقی (آرژانتین) هشت ساعته شما را به مقصد تبریز می‌رسانند. سفر با اتوبوس کمی خسته‌کننده است ولی هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و خودرویتان دچار استهلاک نمی‌شود. اتوبوس‌ها برای صرف ناهار و خواندن نماز در جای مناسبی توقف می‌کنند و می‌توانید استراحتی کوتاه میان راه داشته باشید.

 سفر هوایی به تبریز 

سفر هوایی کمترین خستگی را دارد ولی در این سفر دیگر امکان بازدید از مکان‌های دیدنی بین راه را ندارید و هزینۀ بیشتری را هم باید تقبل کنید. مدّت سفر هوایی به تبریز بنا به نوع هواپیما و شرایط آن ممکن است اندکی متفاوت باشد اما حدوداً یک ساعت و چند دقیقه زمان می‌برد. قیمت بلیط هواپیما هم از 100 هزار تومان شروع می‌شود و در روزهای مختلف و مناسبت‌ها متغیر است.

برای راحتی سفر خود می توانید از خدمات CIP فرودگاه امام خمینی تهران استفاده کنید. در این صورت یک سفر لاکچری را آغاز خواهید کرد. پروازهای هوایی تهران به تبریز و بلعکس به تعداد زیاد انجام می‌گیرد. این مسیر یکی از پرتردد‌ترین خطوط هوایی کشور است که پروازهای آن در هر روز هفته صورت می‌گیرد.  مدت زمان این پرواز در سریع‌ترین حالت ممکن ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه و فاصله هوایی این دو شهر ۵۲۸ کیلومتر است. 

سفر هوایی به تبریز

سفر هوایی تهران به تبریز به عنوان یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌های رفت و آمد به این شهر است و با خیال راحت می‌توانید مسیر هوایی را برای تردد به تبریز انتخاب کنید. قیمت بلیط هواپیما بسته به زمان حرکت و میزان تخفیف شرکت فروشنده بلیط متغیر است. دقت داشته باشید که نرخ بلیط‌ها به سرعت تغییر می‌کنند. شرکت‌های هواپیمایی معراج، آتا، آسمان، ایرلاین کاسپین، ایران ایر تور، قشم و ایران ایر ارائه‌دهنده پروازهای تهران به مقصد تبریز هستند. اگر ساکن تهران هستید برای سفر هوایی به تبریز ابتدا باید به فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید و پس از آن هواپیمای شما در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز فرود می‌آید.

فرودگاه شهید مدنی تبریز در غرب این کلان‌شهر و در بلوار شهید بابایی واقع شده است. این فرودگاه از نوع درجه ۱ است و یکی از مجهزترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رود. با توجه به خدمات گسترده شرکت‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی شهر تبریز، فرودگاه این شهر دسترسی بسیار مناسب و راحتی به نقاط مختلف تبریز دارد. بنابراین برای یک سفر خوب و راحت می توانید فاصله تهران تا تبریز را با هواپیما طی کنید و از خستگی های راه دور باشید.

شهر های بین مسیر تهران تا تبریز

برای این سفر میتوانید از دو مسیر   راهی شوید. در مسیر اول اگر قرار است از مسیر اتوبان کرج به تبریز بروید شهرهای بین راهی شما شامل کرج، قزوین و زنجان است و در  مسیر دوم:   اتوبان تهران _ رشت را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید شهرهای رشت، رامسر، چالوس، رودسر، لاهیجان و تنکابن در انتظار شماست.

بهترین مسیر تهران تا تبریز

فاصله بین تهران تا تبریز حدودا ۶۸۷ کیلومتر است.طی کردن  این فاصله با با اتوبوس هشت ساعت و با خودرو حدودا شش ساعت و ۴۰ دقیقه زمان می‌برد. در آغاز سفر خود، ابتدا باید از تهران وارد بزرگراه شیخ فضل‌الله بشوید و این مسیر را تا رسیدن به اتوبان تهران-کرج ادامه بدهید. با عبور از این اتوبان، به شهر قزوین خواهید ‌رسید. این‌بار با عبور از اتوبان قزوین-زنجان، سرانجام وارد بزرگراه زنجان-تبریز می‌شوید و در نهایت به شهر زیبای تبریز خواهید رسید.

بهترین هتل های تبریز

بهترین هتل های تبریز

همان‌طور که می‎دانید، تبریز جزو شهرهای تاریخی ایران است که اولین هتل مدرن در سال 1285 و در خیابانی به نام شهناز افتتاح شد. تبریز با آب و هوای خوشایند و جاذبه‎‌های متنوعی که دارد، مورد توجه اکثر گردشگران داخلی و خارجی قرار می‎گیرد.

اما، به یاد داشته باشید، برای لذت بردن از سفر به این شهر زیبا، باید هتل مناسبی را انتخاب کرده و اقامت در آن لذت ببرید. در اینجا، برخی از هتل‌های باکیفیت تبریز را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید راحت‎‌تر هتل موردنظرتان را رزرو کنید.

هتل لاله پارک (کایا سابق) تبریز

هتل لاله پارک با امکاناتی که دارد، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره شهر تبریز است که از نظر موقعیت مکانی، در مجاورت پارک جنگلی باغمیشه قرار گرفته و فاصله کمی با پارک ائل گلی، ارگ تبریز، باغ دز کمال و رب رشیدی دارد.

این هتل برای رفاه آسایش میهمانان بهترین واحد‌های اقامتی را تدارک دیده و در مجموع 220 اتاق و سوئیت لوکس و مجهز را درون خود جای داده‌ است. از جمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به دسترسی به اینترنت، تهویه‌ مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، تخت‌های راحت و استاندارد، مبلمان شیک، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی اشاره کرد.

شما می‌توانید برای صرف ناهار یا شام، لذیذترین غذاهای ایرانی و ترکی به‌همراه بهترین غذاهای فرنگی را در رستوران هتل نوش‌جان کنید. رستوران که در طبقه دوم هتل واقع شده، با بهره‌گیری از حرفه‌ای‌‌ترین سرآشپزها و استفاده از مواد غذایی باکیفیت، آماده پذیرایی از میهمانان است. همچنین می‌توانید از این رستوران برای برگزرای میهمانی‌های خانوداگی یا دوستانه استفاده کنید. کافی‌شاپ هتل نیز مکان مناسبی برای گپ و گفت‌های و قرارهای کاری است. 

هتل لاله پارک (کایا سابق) تبریز

از دیگر امکانات هتل می‌توان مجموعه تفریحی و ورزشی هتل را نام برد که از‌ بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌است. سالن بدنسازی مجهز، اتاق‌های پیلاتس و یوگا، حمام ترکی و سونا نیز جزو امکانات مجموعه به شمار می‌آیند. لازم به ذکر است، برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی اتاق ماساژ بهترین مکان است. همچنین، این هتل چندین سالن پذیرایی چندمنظوره جهت برگزاری جشن‌های عقد و عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها دارد.

هتل لاله کندوان تبریز

یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‎‌های تبریز، هتل لاله کندوان نام دارد که سومین هتل صخره‎ای دنیا است. پیشنهاد می‌شود برای یک‌بار هم که شده به این هتل 5 ستاره بی‌نظیر سر بزنید. این هتل که در دهکده تاریخی و بسیار جذاب کندوان بنا شده، در میان دره‌ای زیبا در فاصله 60 کیلومتری از جاده تبریز به آذرشهر قرار دارد و از موقعیت مکانی منحصر‌به‌فردی برخوردارست.

اتاق‌های این مجموعه در دل صخره‌های طبیعی تراشیده شده‌اند که برخی از آن‌‎ها، مجهز به جکوزی و امکاناتی رفاهی مدرن هستند. همچنین، سیستم تهویه ‌مطبوع، اینترنت، تلویزیون، تختخواب‎‌های راحت و استاندارد، فضای نشیمن، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی از ویژگی‌ اتاق‌ها محسوب می‎شوند. 

واحدهای اقامتی، به صورت دو‌تخته دبل و توئین، سوئیت‌های چهارتخته معمولی، سوئیت‌های چهارتخته رویال و سوئیت‌ پنج‌تخته امپریال طراحی شده که با توجه به تعداد نفرات، سلیقه و بودجه خود می‌توانید هریک از اتاق‌ها را انتخاب کنید. از آن‎جایی که تمام بخش‌‎های هتل به سکل سنگی است، رستوران هتل هم مانند دیگر فضاها از جنس صخره و سنگ بوده و در آن می‌توانید طعم خوش انواع غذاهای محلی را امتحان کنید. کافی‌شاپ نیز در فضایی آرام و دلنشین با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان است.

هتل لاله کندوان تبریز1

یکی از مشخصه برجسته این هتل، داشتن تنها سالن کنفرانس صخره‌ای دنیا است که به تجهیزات و امکانات کامل مجهز شده و مکان خاص و مناسبی برای برگزاری انواع جلسات و نشست‌ها است.  وجود فضای باز و آلاچیق‌ها محوطه هتل، از دیگر امکانات لاله کندوان است که می‌توانید ساعت‌ها در این فضای باز قدم بزنید و از استشمام هوای تازه لذت ببرید. همچنین، برای خرید سوغاتی و دیدن صنایع‌دستی محلی، می‌توانید به نمایشگاه و فروشگاه موجود در هتل بروید.

هتل شهریار تبریز

هتل بین‌المللی شهریار یکی از مجلل‌ترین و شیک‎‌ترین هتل‌های 5 ستاره شهر تبریز است. این هتل در منطقه معروف ائل‌گلی قرار دارد و اگر در آن‌‎جا اقامت داشته باشید، دسترسی راحتی به مراکز دیدنی تبریز خواهید داشت. هتل شهریار200 اتاق و سوئیت دارد و تمامی ‌واحدهای اقامتی مجهز به اینترنت، سیستم تهویه‌مطبوع و تختخواب‌های راحت و استاندارد است. هتل با داشتن اتاق‌های یک‌تخته، دو‌تخته، سه‌تخته و سوئیت‌های متنوع این امکان را به شما می‌دهد تا اتاق مدنظرتان را باتوجه به تعداد نفرات و بودجه‌‎تان انتخاب و رزرو کنید.

لازم است بدانید، سوئیت‌ها ظرفیت‌های دو و چهارنفره دارد و سوئیت‌های دلوکس با داشتن فضای نشیمن و آشپزخانه برای خانواده‌های دو تا چهارنفره گزینه ایده‎آلی است. همچنین، سوئیت‌های پرزیدنتال دو خواب مجزا، نشیمن و آشپزخانه داشته و برای خانواده‌های چهار نفره پیشنهاد می‌شود. 

هتل شهریار دارای مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها بوده که خوشمزه‌ترین غذاها را طبخ می‎‌کنند و برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران گرامی آماده پذیرایی است. رستوران کاکتوس، چشم‌انداز و رز اسامی رستوران‌‎های این هتل است که هر کدام با فضاهای شیک و چشم‎اندازهای بی‌نظیری که دارند منتظر حضور گرم شما هستند.

شما می‎توانید برای صرف ناهار یا شام خانوادگی، جلسات کاری، دورهمی دوستانه و عاشقانه یکی از رستوران‎‌ها را انتخاب کرده و لذت ببرید. همچنین، کافی‌شاپ هتل با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای متنوع، فست‌فودهای خوشمزه و فضای مطلوبی که دارد برای جمع‌های دوستانه، جشن‌های تولد و... در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

هتل شهریار تبریز

امکانات و خدمات رفاهی هتل شهریار بسیار زیاد هستند اما برخی از آن‌ها شامل: دو مجموعه ورزشی مجزا شامل بزرگترین استخرهای شهر، تجهیزات بدنسازی، خدمات درمانی و ماساژ، سالن‌های چندمنظوره، مرکز و پارکینگ اختصاصی می‌شوند.

هتل گسترش تبریز

یکی از قدیمی‌‎ترین و بهترین هتل‌های 4 ستاره تبریز، هتل گسترش است. با اقامت در این هتل، به بسیاری از جاذبه‎‌‌های گردشگری، اماکن تاریخی، مراکز خرید و ادارات دولتی نزدیک خواهید بود. همچنین، برخی جاذبه‎‌ها مانند: موزه تبریز، مسجد کبود و مقبره‌الشعرا تنها 10 دقیقه با هتل فاصله دارند و مراکز خرید اسکان، نسیم و مجتمع تجاری بلور نیز نزدیک به هتل هستند. بنابراین؛ با رزرو هتل گسترش تبریز علاوه‎بر دسترسی‌های آسان، می‌توانید از امکانات متنوع هتل بهره‌مند شوید.
باتوجه به اینکه هتل گسترش تبریز 4 ستاره است اما؛ به‌منظور رفاه حال میهمانان خود بهترین واحدهای اقامتی را دارد. این مجموعه شامل 150 اتاق و سوئیت می‌شود که تمامی ‌آن‌ها از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند به‌ طوری‌ که، فضای نشیمن و تلویزیون هم برای راحتی بیشتر تعبیه شده ‌است. اتاق‌های یک‌تخته برای کسانی که تنهایی سفر رفته‎‌اند، اتاق‌های دوتخته برای زوج‌ها و گروهای دو نفره و اتاق‌های سه تخته، چهارتخته و پنج‌تخته هم برای مسافرت‎‌های خانوداگی و دسته‌‎جمعی مناسب هستند. همچنین، در صورتی که تمایل داشته باشید اقامتی لوکس‌تر با فضا و امکانات بیشتر داشته باشید، سوئیت‌های یک‌خوابه و دوخوابه هتل با ظرفیت‌های چهار و پنج نفر گزینه پسندیده‏‎ایی برای شما است.
این هتل با داشتن رستوران و کافی‌شاپ جذاب، انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی را سرو کرده و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. همچنین، افرادی که به غذاهای ایتالیایی علاقه دارند، می‌توانند انواع پیتزا، پاستا، ساندویچ و... مورد‌نظر خود را در رستوران فست‌فود هتل سفارش دهند و نوش جان کنند. همان‌طور که گفته شد، هتل گسترش یک کافی‌شاپ دنج هم دارد که در فضایی آرام و دلنشین با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان‌وعده‌های خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل گسترش تبریز

از جمله امکانات هتل گسترش تبریز، می‌توان به دسترسی اینترنت در بخش‎های مختلف، استخر، سونا، جکوزی، آب‌درمانی، اتاق ماساژ و سالن بدنسازی اشاره کرد. سالن‌های چندمنظوره ویژه‌ای نیز برای برگزاری انواع مراسم، جشن‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها اختصاص داده شده است که با هماهنگی قبلی با پذیرش، می‌‎توانید سالن مدنظر را رزرو کنید. این سالن‌ها شامل: سالن کنفرانس و همایش، آمفی‌تئاتر و تالار عروسی است که به بهترین نحو ممکن، میزبان مراسم‌های شما می‌شوند.

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل ‌گلی تبریز در منطقه سرسبز و خوش آب‌ و هوای این شهر واقع شده‌است. این هتل 5 ستاره به پارک معروف ائل‌ گلی بسیار نزدیک بوده و موقعیت ویژه‌ای برای آن به وجود آورده ‌است. شما با کمی پیاده‌روی به این پارک می‌رسید و می‌توانید در محیط سرسبز قدم بزنید و از امکانات تفریحاتی مانند: قایق‌سواری در دریاچه لذت ببرید.

اتاق‌های این هتل نیز همانند دیگر هتل‎‌ها دارای سیستم تهویه مناسب، تخت‌‎های راحت و استاندارد، اینترنت رایگان، فضای نشیمن، تلویزیون و... است. همچنین، اگر اشیای گران قیمت همراهتان دارید، باخیال راحت می‌توانید از صندوق امانات داخل اتاق استفاده کنید و وسایل شخصی‌تان درون آن قرار دهید.

رستوران‌های زمرد، یاقوت و الماس در وعده‌ی مختلف غذایی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی هستند که در آن‌ها می‌توانید طعم خوش لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را تجربه کنید.  یکی دیگر از رستوران‌های هتل، رستوران گردان بوده که در بام هتل واقع شده است و علاوه بر صرف غذاهای خوشمزه، می‌توانید از تماشای چشم‌انداز فوق‌العاده رو به شهر نیز لذت ببرید. این هتل یک کافی‌شاپ هم دارد که از فضایی شیک و دلنشین برخوردار است و با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و میان‌وعده‌های خوشمزه لحظاتی خوش در کنار دوستان و خانواده برایتان رقم می‌زند.

لازم به ذکر است، امکانات این هتل مطابق با یک هتل 5 ستاره است و شامل مواردی همچون: اینترنت در تمامی فضای هتل، پارکینگ، تاکسی‌سرویس، غرفه‌های تجاری و فروشگاه‌های متعدد می‌شود. همچنین امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی مانند: مجموعه آبی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، پارک بازی و خدمات نگهداری از کودکان دارد.  این هتل سالن‌های چندمنظوره برای برگزاری انواع مراسم، جشن‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها اختصاص داده و برای برپا کردن هرگونه مراسم انتخاب ایده‌آلی است.

کلام آخر

 انتخاب شهر تبریز به عنوان مقصد سفر، به‌ویژه در فصل‌های گرم سال انتخابی ایده‌آل است. تبریز با امکانات خوب شهری و اقامتی، چشم‌اندازهای طبیعی فوق‌العاده و بناهای تاریخی دیدنی، از مساجد و کلیساها گرفته تا موزه‌های معروفش مانند مسجد کبود تبریز  و ارگ علی شاه تبریز شما را به تجربه‌ یک سفر لذت‌بخش دعوت می‌کند.

در این سفر، نباید از جاذبه‌هایی که در مسیرتان قرار دارد، غافل شوید. قزوین، زنجان و شهرهای اطرافشان با کلی مکان جذاب و دیدنی سر راه شما قرار گرفته‌اند و منتظرند تا کلی خاطره شیرین برایتان رقم بزنند. همان‌طور که در متن هم گفته شد، اگر با ماشین شخصی به سفر می‌روید، اختیار زمان با خودتان است اما مسافرت با قطار لطف و شاعرانگی خاص خودش را دارد، هم‌چنین سفر با اتوبوس تا حد زیادی هزینه‌هایتان را کاهش می‌دهد و سفر هوایی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان خستگی به مقصد تبریز می‌رساند.

سوالات متداول در مورد فاصله تهران تا تبریز

آدرس هتل پارس ائل گلی کجا است؟

آذربایجان شرقی، تبریز، پارک ائل گلی

آدرس هتل لاله پارک تبریز کجا است؟

تبریز، بزرگراه پاسداران، میدان شهید فهمیده

فاصله تهران تا تبریز با ماشین چقدر است؟

فاصله زمانی تهران تا تبریز کمتر از 6 ساعت است اما پیشنهاد می‌کنیم مسیر را کمی طولانی‌تر کنید تا زیبایی‌های شهرهای بین‌ راه را از دست ندهید. 

از چه طریق می توانیم هتل مدنظر را رزرو کنیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره 021-72993000، اتاق یا سوئیت مورد نظر خود را رزرو نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
محمود ۱۴۰۲/۹/۹

وای چقدر دوست دارم با ماشین برم تبریز و یک دل سیر همه جاش رو بگردم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۱

محمود عزیز ممنون از ثبت نظرتون در سایت رهی نو امیدواریم هرچه زودتر این فرصت براتون مهیا شده و از خدمات رهی نو نیز بهره ببرید

سراج ۱۴۰۲/۵/۱۴

سلام خیلی خوب و مفید دم شما گرم. از زحمات شما کمال تشکر را دارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۹

سراج عزیز سلام به شما از لطف شما سپاسگزاریم براتون بهترین ها رو آرزومندیم شاد و سلامت باشید

احمد جان ۱۴۰۲/۵/۶

سلام عالی بود ولی برگااااام از سال 99 تا الان بلیط هواپیما از 100 تومن شده 1600

kamyar ۱۳۹۹/۹/۹

عااااالی

  مدیر سایت۱۳۹۹/۹/۱۰

سلام رهی نویی عزیز. ممنون از نظر شما

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...