رَهی نو

معرفی باغ بهادران اصفهان به همراه آدرس و تصاویر | رهی نو

تعداد بازدید: ۳۱۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

  در سفر به سرزمین تاریخی و تماشای گستره زیبایی‌های شهر از دل میدان نقش‌جهان، می‌توانید در باغ بهادران اصفهان آ‌ب‌و‌هوایی عوض کنید. اصفهان شهری نیمه‌خشک به‌حساب می‌آید ولی هر جای آن که ردپایی از زاینده‌رود باشد طبیعتی بی‌نظیر و سرسبز خواهد داشت.
درواقع شما در سفر به کهن شهر نه‌تنها می‌توانید از جاهای دیدنی اصفهان مانند عالی‌قاپو، سی‌وسه‌پل، مسجد شیخ لطف‌الله، منارجنبان، کاخ چهل‌ستون، کلیسای وانک، باغ پرندگان، تونل آکواریوم و خانه‌های تاریخی دیدن کنید بلکه می‌توانید در طبیعت بکر آن به تماشای خلقت باشکوه بنشینید.
شهر باغ بهادران به لطف وجود زاینده‌رود به شما این امکان را می‌دهد که در کنار آبی زلال، زیر سایه‌سار درختان و صدای خوش طبیعت ساعاتی را به دور از هر چه شلوغی و کار باشید. سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو با معرفی کامل باغ بهادران شما را با یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اصفهان آشنا می‌کند.

معرفی باغ بهادران اصفهان

زاینده‌رود از دل شهر تاریخی اصفهان عبور می‌کند و در مسیر جریان خود برکت و سرسبزی ایجاد می‌کند. باغ بهادران در مجاورت این رود خروشان قرار دارد که همین موضوع باغ‌های کشاورزی زیاد و آب‌و‌هوایی مطلوب را پدید آورده است.
باغ بهادران در کنار کویرهای خشک اصفهان چون شهرهای شمالی ایران می‌درخشد. این شهر زیبا مقصد بسیاری از شهروندان اصفهانی برای گذراندن تعطیلات به‌حساب می‌آید. این جاذبه باصفا از چشم گردشگران دور نمانده و سالانه میزبان بسیاری از آن‌ها است.

معرفی باغ-بهادران-اصفهان

باغ بهادران شهر اصفهان کجاست؟

شما می‌توانید شهر تماشایی باغ بهادران را در جنوب غربی اصفهان و 60 کیلومتری آن بیابید. این شهر سرسبز از توابع زرین‌شهر به شمار می‌آید. اگر شما از شهرکرد قصد دارید به باغ بهادران بروید با طی مسافتی حدود 40 کیلومتر به آن خواهید رسید.
باغ بهادران با اسامی چون باغ وردان، باغ بادران، باغ آذران و باغ باباداران شناخته می‌شود. شما برای رسیدن به این شهر دیدنی از شهر اصفهان مسیر مشخصی دارید که می‌توانید از خودروی شخصی، اتوبوس یا تاکسی بین‌شهری استفاده کنید.
کافی است به سمت بزرگراه ذوب‌آهن برانید و شهر فلاورجان را رد کنید. بعد از اینکه از فولادشهر را هم پشت سر گذاشتید در مسیر ورودی زرین‌شهر به راه خود ادامه دهید. روستای چمگردان را خواهید دید و پس از گذر از آن باغ بهادران را می‌یابید.

تاریخچه شهر باغ بهادران دیدنی اصفهان

باغ بهادران را می‌توان کوچک‌ترین شهر در شهرستان لنجان استان اصفهان دانست. همان‌طور که گفته شد این شهر در طول تاریخ نام‌های متعددی به خود گرفته است. محققان تاریخی معتقدند که باغ آذران اولین نام این شهر، باغ آتشکده را معنی می‌دهد. این شهر بعدها نامش به باغ بادران که محلی است که خدای بزرگ از آن نگهبانی می‌کند، تغییر یافت. سپس باغ وردان به معنای باغ گل سرخ نامی بود که این شهر به خود گرفت.
وجود آثاری مانند قلعه کافر و بقایای آتشکده نشان از قدمت این منطقه دارد و آن را به 1000 سال پیش در زمان کیانیان می‌برد. زمانی که مردم در کنار رود پرآب زاینده‌رود به کشاورزی مشغول بودند. بعد از کیانیان، در دوره ساسانیان در این شهر و جاهای دیگر کشور آتشکده‌هایی ساخته می‌شود.
دوران صفوی پس از ورود اسلام، اصفهان به‌عنوان پایتخت کشور قرار گرفت. شهرهای اطراف اصفهان و سراسر ایران با احداث باغ‌ها به رونق کشاورزی و آبادانی کمک کردند. قلعه‌ها و برج‌های دیده‌بانی در باغ بهادران از مان صفوی و قاجار به چشم می‌خورد.

جاهای دیدنی باغ بهادران زیبای اصفهان

باغ بهادران با باغ‌ها و مزارع سرسبز و رودخانه خروشان زاینده‌رود گویی تابلویی نقاشی از طبیعت را به نمایش گذاشته است. در این منطقه، هر آنچه از زیبایی‌های طبیعی انتظار دارید را خواهید یافت. این شهر مصفا در کنار زیبایی‌های طبیعی، تاریخی غنی و فرهنگی اصیل دارد.
شما با سفر به شهر باغ بهادران خرم، در کنار تماشای جاهای دیدنی اصفهان می‌توانید علاوه بر استراحت در طبیعت و تماشای پل‌های و قلعه‌های تاریخی از امکانات تفریحی آن بهره ببرید. در ادامه با معرفی مناطق دیدنی این شهر، شما را با جذابیت‌های منحصربه‌فرد آن آشنا می‌کنیم.

زاینده‌رود

زاینده‌رود، گویی رگ حیاتی فلات مرکزی ایران است که از کوه‌های زاگرس در استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه می‌گیرد و در دشت مرکزی ایران به سمت شرق جاری می‌شود و درنهایت به تالاب گاوخونی می‌ریزد. این رودخانه با طول ۳۶۰ کیلومتر، از بسیاری از شهرهای استان اصفهان عبور می‌کند.
هم‌جواری این رودخانه متلاطم با شهر باغ بهادران، درختان بلند، دشت‌های سرسبز، آب‌و‌هوایی مطبوع و مناظری خیره‌کننده را خلق کرده است. شما با استراحت در کنار زاینده‌رود، می‌توانید به تماشای طبیعت بکر بنشینید و به صدای موسیقی آب در عبور از سنگ‌ها گوش دهید. در کنار سکوت و آرامش می‌توانید یک سفر ماجراجویانه و هیجان‌انگیز داشته باشید زیرا امکان اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، رفتینگ و آفرود در این منطقه جذاب وجود دارد.

زاینده-رود

قلعه کافر

قلعه کافر که به نام قلعه گبری نیز شناخته می‌شود، در فاصله یک کیلومتری شهر باغ بهادران اصفهان واقع‌شده است. این قلعه که بر فراز تپه‌ای مرتفع قرارگرفته، ازجمله آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این منطقه به‌حساب می‌آید.
قدمت دقیق قلعه کافر مشخص نیست، اما با توجه به نوع معماری و مصالح به‌کاررفته در آن، می‌توان قدمت آن را به دوره ساسانیان نسبت داد. برخی از مورخین معتقدند که این قلعه در ابتدا به‌عنوان آتشکده مورداستفاده قرار می‌گرفته و بعدها به دژی نظامی تبدیل شده است.

قلعه چهار برج

قلعه چهار برج، بنایی تاریخی مربوط به دوره صفوی است که در منطقه جنوبی شهر باغ بهادران قرار دارد. این قلعه که به نام قلعه نظامی نیز شناخته می‌شود، در حال حاضر به‌عنوان موزه مورداستفاده قرار می‌گیرد.
قلعه چهار برج، پلان مربع شکل و چهار برج در چهار گوشه خود دارد. دیوارهای قلعه از خشت و گل ساخته‌شده و ارتفاع آن‌ها به حدود 10 متر می‌رسد. در ورودی قلعه در ضلع جنوبی قرار دارد و با طاق و قوس‌های آجری تزئین شده است.

روستای مورکان

روستای مورکان در دامنه کوه قرارگرفته و طبیعتی بکر و چشم‌نواز دارد. در این روستا، می‌توانید از دیدن باغ‌ها و مزارع سرسبز، رودخانه خروشان، کوه‌های مرتفع و چشمه‌های جوشان لذت ببرید. شما در 10 کیلومتری باغ بهادران می‌توانید این روستا را مشاهده کنید.
امامزاده ابراهیم یکی از جاذبه‌های مذهبی این روستا محسوب می‌گردد. از طرفی قلعه حیدر خان در روی تپه‌ای می‌تواند مقصد شما برای تماشای آثار تاریخی باشد. روستای مورکان با حفظ بافت قدیمی خودش دل هر بیننده‌ای را می‌برد. شما با گردش در این روستای آرام می‌توانید با مردم مهربان آن گپ و گفت داشته باشید و از هنر بانوان این اقلیم زیبا چون قالی‌بافی دیدن کنید.

مجموعه فرهنگی تفریحی

شما در سفر به شهر باغ بهادران مفرح، علاوه بر اینکه امکان این وجود دارد که خودتان کمپ و پیک‌نیک کنید، می‌توانید از مجموعه فرهنگی تفریحی آن بهره ببرید. این مجموعه در کنار رودخانه، فضایی بی‌بدیل دارد که شما ساعاتی را می‌توانید فارغ از همه چیز در آنجا سپری کنید.
مجموعه فرهنگی تفریحی سوئیت‌های عالی برای اقامت و استراحت دارد. همچنین در سالن‌های کنفرانس این مجموعه رویدادهای و مراسم‌های مختلف برگزار می‌شود. شما می‌توانید در رستوران‌های این مجموعه غذاهای خوشمزه و لذیذ میل کنید.

امامزاده شاهزاده ابراهیم

امامزاده ابراهیم، یکی از مکان‌های مذهبی و تاریخی مانند مسجد امام اصفهان مورداحترام مردم شهر باغ بهادران است. این امامزاده در مرکز روستا مورکان واقع‌شده و معماری زیبایی دارد.

امامزاده شاهزاده ابوالقاسم

امامزاده شاهزاده ابوالقاسم، بنایی تاریخی و مذهبی مربوط به دوره ایلخانیان است که در شهر باغ بهادران واقع در استان اصفهان قرار دارد. این امامزاده که در روستای سهروفیزان واقع‌شده است، ازجمله آثار تاریخی ثبت‌شده در فهرست آثار ملی ایران به‌حساب می‌آید. این آرامگاه 400 ساله فضایی ساده و معنوی دارد. در وسط فضای داخلی، ضریح امامزاده قرار دارد که با کاشی‌های معرق تزئین شده است.

زیارتگاه قرآن در روستای سعید آباد

سفر به شهر بهادران شما را هم با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی روبه‌رو می‌کند و هم مکان‌های بسیاری برای زیارت و آداب مذهبی دارد. زیارتگاه قرآن در روستای سعید آباد، در بخش باغ بهادران شهرستان لنجان استان اصفهان واقع‌شده است. طبق روایات، قدمت قرآن موجود در این زیارتگاه به قرن اول یا دوم هجری قمری و به خط مبارک حضرت علی (ع) می‌رسد. این قرآن توسط شخصی به نام سید ابراهیم مقدس در حدود 200 سال پیش به این مکان آورده شده و وقف گردیده است.

زیارتگاه-قرآن-در-روستای-سعید-آباد

روستای گردشگری و کبوتر خانه کرچگان

روستای کرچگان، روستایی زیبا و تاریخی در استان چهارمحال و بختیاری است که در فاصله 8 کیلومتری شهر چلگرد و در دامنه کوه‌های زاگرس واقع‌شده است. این روستا با داشتن طبیعتی بکر و چشم‌نواز، آب و هوایی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران است. کبوتر خانه کرچگان، بنایی تاریخی مربوط به 1000 سال پیش، در نزدیکی روستا قرار دارد. این کبوتر خانه با معماری زیبایی خود ازجمله جاذبه‌های گردشگری تاریخی این منطقه به‌حساب می‌آید.

قنات حسین آباد دره شاهی و قنات حاجی آباد

قنات حسین آباد در روستای حسین آباد دره شاهی، واقع در بخش زاینده‌رود شهرستان لنجان استان اصفهان قرار دارد. این قنات 5 رشته قنات به طول 12 کیلومتر دارد و عمق مادرچاه آن به 25 متر می‌رسد. قدمت این قنات به دوره صفوی می‌رسد و از آن برای آبیاری اراضی کشاورزی و باغ‌های روستا استفاده می‌شود.
قنات حاجی آباد در روستای حاجی آباد، در بخش بن رود شهرستان لنجان استان اصفهان قرار دارد. این قنات دارای 3 رشته قنات به طول 8 کیلومتر است و عمق مادرچاه آن به 20 متر می‌رسد. قدمت این قنات به دوره قاجار می‌رسد. این دو قنات نقش مهمی در آب‌رسانی منطقه دارند.

پارک ساحلی

پارک ساحلی باغ بهادران اصفهان ، یکی از زیباترین پارک‌های حاشیه زاینده‌رود در شهر اصفهان به‌حساب می‌آید. این پارک ساحلی،  با درختان سر به فلک کشیده، گل‌های رنگارنگ و فضای سبز وسیع، مکانی ایده‌آل برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت محسوب می‌گردد. امکانات رفاهی پارک چون آلاچیق، سرویس بهداشتی، زمین‌بازی کودکان، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری این فضا را برای دور همی‌های خانوادگی و دوستانه مناسب می‌کند.

منطقه گردشگری برنجگان و چشمه کبکی در روستای برنجکان

منطقه گردشگری برنجگان و چشمه کبکی در روستای برنجگان، شهرستان لنجان بخش باغ بهادران قرار دارد. این منطقه طبیعتی بکر و چشم‌نواز با کوه‌ها، جنگل‌ها و چشمه‌های متعدد را در خود جای‌داده است. قدمت این روستا به 300 سال گذشته می‌رسد.
این روستا با خاک حاصلخیز خود و آب فراوان، مکانی عالی برای کشت برنج در گذشته بوده است. برنج این منطقه کیفیت و محبوبیت بالایی داشته که ازاین‌رو اسم روستا را برنجگان می‌نامند. چشمه کبکی، چشمه‌ای زیبا و پرآبی که در دل کوه قرار دارد، که شما می‌توانید با آب بسیار خنک و گوارای آن خود را سیراب کنید. 

بقایای قلعه ترکی

بقایای قلعه ترکی در روستای چم رود قرار دارد. قلعه ترکی مانند منارجنبان اصفهان در دوره ایلخانیان ساخته‌شده است. این قلعه در زمان خود ازجمله قلعه‌های مهم منطقه بوده و از آن برای حفاظت از شهر و مردم استفاده می‌شده است. امروزه فقط بخش‌هایی از دیوارها و برج‌های قلعه باقی‌مانده است. این قلعه در حال حاضر به‌عنوان یک اثر تاریخی ثبت‌شده در فهرست آثار ملی ایران محسوب می‌شود.

آبشار شاهلولاک

آبشار شاهلولاک در نزدیکی شهر چرمهین قرار دارد. این آبشار خروشان با ارتفاعی در حدود 70 متر از چندین چشمه دائمی و موقتی تغذیه می‌شود. این آبشار نام‌هایی چون شاهلورا، شالوار و شالوران نیز دارد. حوضچه‌های طبیعی زیادی در زیر این آبشار با آبی زلال و شفاف خواهید دید.

آبشار-شاهلولاک-باغ-بهادران-اصفهان

پیرچنار روستای خشوییه و روستای قدیمی خشوییه

روستای خشوییه، روستایی با قدمت تاریخی در شهرستان لنجان و نزدیکی باغ بهادران اصفهان است. این روستا جاذبه‌های گردشگری متعددی ازجمله چنار کهن‌سال، بافت تاریخی و طبیعتی زیبا در دل خود دارد. درخت چنار کهن‌سال روستای خشوییه، درختی با قدمت تقریبی ۸۰۰ سال است. این درخت در مرکز روستا واقع‌شده و به‌عنوان یکی از نمادهای روستا شناخته می‌شود. همچنین این روستا دارای بافت تاریخی و سنتی است و کوچه‌پس‌کوچه‌های آن حال و هوای گذشته را دارد.

ارگ روستای حاجت آقا

ارگ حاجت آقا قدمتی دیرینه دارد و قدمت آن به دوران صفویان برمی‌گردد. این ارگ در طول تاریخ خود شاهد وقایع و رخدادهای بسیاری بوده است. ارگ حاجت آقا مساحتی در حدود 5000 مترمربع دارد و از بخش‌های مختلفی مانند برج و بارو، حصار، اسطبل، حمام و… تشکیل‌شده است. از مصالح به‌کاررفته در ساخت این ارگ، می‌توان به خشت و گل و آجر اشاره کرد. در محله‌ای که ارگ قرار دارد می‌توانید از بقایای حمام عمومی، مسجد و خانه‌های قدیمی دیدن کنید.

پل کله

پلی تاریخی در روستای پل کله شهر باغ بهادران در استان اصفهان است که قدمت آن به دوره صفویه می‌رسد. این پل بر روی رودخانه زاینده‌رود قرار دارد و دارای ۱۱ دهانه، ۹۸ متر طول و ۶ متر عرض است. این پل سنگی در لیست آثار ملی ثبت‌شده ایران قرار دارد.

مجموعه روستای چم‌ها

مجموعه روستای چم‌ها در نزدیکی شهر باغ بهادران در استان اصفهان واقع‌شده است. این مجموعه شامل روستاهای چم علیشاه، چم کهریز، چم نور، چم طاق و چم یوسف علی می‌شود. شما می‌توانید در این روستاهای بکر قدم بزنید و از زیبایی‌های خلقت لذت ببرید.

به علت گذر زاینده‌رود از این ‌روستاها، طبیعت سرسبز و باغات و مزارعی زیبا را خواهید دید. سنگ‌نگاره‌هایی که به‌تازگی در کوه‌های کم ارتفاع این منطقه کشف شده‌اند بر قدمت این منطقه زیبا دلالت دارند. شما می‌توانید در این روستاها از مردم خونگرم، صنایع‌دستی چون سفال، قالی و جاجیم تهیه کنید.

سوغات باغ بهادران تماشایی اصفهان

سفر در ایران و سایر نقاط دنیا همیشه با خرید سوغات و یادگاری همراه بوده است. شما می‌توانید در شهر زیبای باغ بهادران پولکی رسی مخصوص این شهر را تهیه کنید. این پولکی‌های رسی در طعم‌های مختلف چون نارگیلی، دارچینی، پرتقالی، زنجبیلی و غیره عرضه می‌شود که هر ذائقه‌ای را جذب می‌کند.
همچنین شما می‌توانید از باغات سرسبز این شهر محصولاتی چون برنج ریزدانه، بادام، گردو، فندق و سایر محصولات باغی و کشاورزی را تهیه کنید. گز، نبات، نقل، شکرپنیر و آلو خشک را می‌توان از سوغات خوشمزه این شهر دانست.
شما در این شهر زیبا و روستاهای بی‌نظیرش در کنار معاشرت با مردم بومی و محلی، می‌توانید هنر دستان زحمت‌کش آن‌ها را خریداری کنید. با خرید گلیم، قالیچه، محصولات چوبی، معرق‌کاری و سفال به‌عنوان صنایع‌دستی اصفهان، علاوه بر یادگاری‌های زیبا، به اقتصاد این شهر کمک می‌کنید.

بهترین فصل سفر به باغ بهادران اصفهان

می‌توان به‌جرئت گفت زمانی که پای انتخاب بهترین فصل برای سفر به سراسر کشور به میان می‌آید، بهار گزینه همیشگی به‌حساب می‌آید. برای تماشای چشم‌اندازهای زیبای باغ بهادران فصل بهار و تابستان را می‌توان زمان خوبی دانست. در این فصل‌ها، زاینده‌رود پرآب و درختان و دشت‌‌های سرسبز را خواهید دید.
البته در فصل پاییز درختانی به رنگ‌های زرد، قرمز و نارنجی خواهید دید که باغ بهادران رنگارنگ را جذاب‌تر می‌کند. در این فصل می‌توانید با پیاده‌روی در کنار زاینده‌رود و قدم زدن بر روی برگ‌های پاییزی تصویری به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

مکان‌های دیدنی نزدیک باغ بهادران

شما در کنار گردش در شهر باغ بهادران می‌توانید از جاهای دیدنی اصفهان که در نزدیکی این شهر قرار دارد دیدن کنید. در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

پارک ملی تنگه صیاد

پارک ملی تنگ صیاد یک پارک ملی در استان چهارمحال و بختیاری ایران است. این پارک در سال ۱۳۵۲ به‌عنوان منطقه حفاظت‌شده و در سال ۱۳۷۴ به‌عنوان پارک ملی ارتقا یافت. پارک ملی تنگ صیاد مساحتی حدود ۲۷ هزار هکتار دارد. این پارک زیستگاه حیواناتی چون قوچ، میش، کل، بز، پلنگ، خرس قهوه‌ای، گرگ، روباه، کبک، تیهو و غیره به‌حساب می‌آید.

پارک-ملی-تنگه-صیاد

آبشار سمیرم

آبشار سمیرم در استان اصفهان، در ۴ کیلومتری شرق سمیرم و در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع‌شده است. این آبشار در اعماق تنگه‌ای به همین نام با دیواره‌های سنگی قرار دارد. ارتفاع آبشار سمیرم ۳۵ متر است و در تمام فصول سال جریان دارد. آب این آبشار از چشمه عزیز خان و چشمه‌های مزارع جوزار تأمین می‌شود.

گردنه رخ

گردنه رخ در 80 کیلومتری جاده اصفهان شهرکرد واقع‌شده است. ین گردنه در ارتفاع ۲۳۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های ایران محسوب می‌گردد. شما با سفر به این گردنه جذاب می‌توانید از کاروانسرای عباسی دیدن کنید. کاروانسرای عباسی در مسیر جاده ابریشم قرار داشته و ازجمله کاروانسراهای مهم این مسیر بوده است. این کاروانسرا حیاط مرکزی، حجره‌ها، اسطبل و برج‌های دیده‌بانی دارد.

هتل‌های اصفهان نزدیک به باغ بهادران

شما برای اینکه بتوانید به‌راحتی از مکان های دیدنی اصفهان و شهرهای اطراف آن دیدن کنید به یک اقامت عالی و درخور نیاز دارید. سفر به باغ بهادران به علت نزدیکی به اصفهان می‌تواند یک برنامه یک‌روزه باشد. شما پس از گشت‌وگذار در این شهر تماشایی می‌توانید با رزرو یکی از هتل‌های اصفهان خیال خود را بابت استراحت و اقامت راحت کنید.
هتل پارسیان کوثر اصفهان در همسایگی با زاینده‌رود شما را به طریقی به شهر باغ بهادران وصل می‌کند. تفریح در کنار زاینده‌رود در باغ بهادران و اقامت در هتل کوثر در کنار این رود زیبا وجه مشترکی خلق می‌کند. هتل پارسیان کوثر به‌عنوان یکی از هتل‌های پنج ستاره اصفهان در سال 1347 با نام هتل شرایتون، زیر نظر مجموعه هتل‌های شرایتون شروع به فعالیت کرد. سال 1357 این هتل زیرمجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان قرار گرفت و بانام امروزی خود به فعالیت خود ادامه داد.
این هتل در مجاورت با پل تاریخی سی‌وسه‌پل و زاینده‌رود چشم‌اندازی بی‌بدیل برای مهمانان خود رقم می‌زند. در سال 1383 این هتل جهت ارتقای خدمات کیفی و کمی خود موردبازسازی قرار گرفت و ساختمان جدیدی به نام فیروزه را بر جای گذاشت.
هتل پارسیان کوثر اصفهان حدود 170 واحد اقامتی درمجموع دارد که همگی با طراحی مدرن و امکاناتی به‌روز مجهز شده‌اند. در دو ساختمان اصلی و فیروزه می‌توانید اتاق‌ها و سوئیت‌های استاندارد، نرمال، رویال و دوبلکس را انتخاب کنید.
امکانات رفاهی هتل جذاب پارسیان کوثر اصفهان شامل مجموعه ورزشی، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی‌نت، اتاق چمدان، لاندری، صرافی، خودپرداز، خدمات تور و غیره می‌شود. اتاق‌های هتل نیز امکاناتی چون یخچال، چای‌ساز، مینی بار، تلفن، تلویزیون، لوازم بهداشتی، پاور سوئیچ، صندوق امانات و سایر تجهیزات رفاهی را دارد.
شما می‌توانید در رستوران‌های پارسه سیمین و زرین هتل محبوب پارسیان کوثر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در یک فضای منحصربه‌فرد در باغ هتل میل کنید. رستوران‌های پارمین سبز و فصلی آبشار از محبوب‌ترین رستوران‌های هتل به‌حساب می‌آیند. همچنین شما می‌توانید در فضای سنتی رستوران سرو هتل انواع غذاهای اصیل ایرانی را نوش جان کنید.

هتل-پارسیان-کوثر-اصفهان

کلام پایانی

در پایان، می‌توان به این نتیجه رسید که باغ بهادران شهر اصفهان، با تاریخچه غنی و زیبایی‌های فراوان خود، نه‌تنها یکی از جاذبه‌های گردشگری برجسته در ایران است، بلکه نمادی از فرهنگ و هنر ایران باستان محسوب می‌شود.
در این باغ، می‌توانید از عمارت‌های تاریخی، باغ‌های سرسبز و همچنین محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی متنوع لذت ببرید. همچنین با تماشای پیوند طبیعت و هنر انسان می‌توانید یک تجربه فراموش‌نشدنی رقم بزنید و در کنار رود تاریخی زاینده‌رود خاطره‌های به‌یادماندنی برای خود و همراهانتان بسازید.

سؤالات متداول در مورد باغ بهاداران اصفهان 

باغ بهادران شهر اصفهان در کجا قرار دارد؟

شهر باغ بهادران به‌عنوان بخشی از شهرستان لنجان زرین‌شهر در 60 کیلومتری اصفهان و 40 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.

آیا در شهر باغ بهادران رستوران خوب وجود دارد؟

این شهر زیبا به دلیل طبیعت بکر خود گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند به همین دلیل شما رستوران‌های زیادی را در شهر و طبیعت باغ بهادران می‌یابید که طعم و کیفیت غذاهای آن‌ها عالی است.

آیا در شهر باغ بهادران امکان اقامت وجود دارد؟

شما می‌توانید در اقامتگاه‌هایی چون سوئیت، ویلا و بوم گردی‌های این شهر اقامتی جذاب و بی‌نظیر داشته باشید.

آیا هتل پارسیان کوثر شهر اصفهان به مکان‌های دیدنی این شهر نزدیک است؟

بله هتل پارسیان کوثر با نزدیکی در زاینده‌رود دسترسی شما را به سی و سی پل، پل خواجو، عالی‌قاپو، میدان نقش‌جهان، مسجد شیخ لطف‌الله و سایر جاهای دیدنی اصفهان آسان می‌کند.
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...