رَهی نو

معرفی بهترین اتاق فرار اصفهان به همراه آدرس | رهی نو

تعداد بازدید: ۱۸۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

اگر در میان دیدن آثار تاریخی و باستانی شهر اصفهان، دلتان می‌خواهد تا بودن در یک فضای جدید را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا سری به اتاق‌ فرار اصفهان بزنید. اتاق‌های فرار یکی از تفریحات هیجان‌انگیز و جدید شهر اصفهان است که توانسته طرفداران زیادی را جذب کند. این مقاله از سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو به معرفی این اتاق‌ها می‌پردازد تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات، آنچه که مدنظرتان است را انتخاب کنید.

لیست اتاق فرارهای اصفهان

از تفریحات جدید و جذاب شهر اصفهان می‌توان به اتاق فرارهای آن اشاره کرد. با بودن در این مکان‌ها می‌توانید حس ترس، هیجان و سرگرمی را به‌طور همزمان تجربه کنید. با ما همراه باشید تا این اتاق‌ها فرارها را به شما معرفی کنیم.

مجموعه زون اسکیپ

این مجموعه در سال 1398 با سه اتاق فرار با بازی‌های هیجان‌انگیز افتتاح شد و باتوجه به اینکه زمان زیادی از شروع کاری آن نگذشته، در لیست یکی از بهترین اتاق‌های فرار اصفهان قرار گرفته است.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، روبروی پمپ بنزین، پل فلزی، نبش کوچه ساحل.

اتاق فرار ماه شوم

بازی این اتاق فرار به این شکل است که باید به قصد تفریح وارد یک جنگل در انگلیس شوید. البته که در مورد این جنگل شایعاتی نیز وجود دارد؛ اینکه در زمان‌های دورتر خانواده‌ای 4 نفره وارد این جنگل می‌شوند، اما تنها چیزی که از آنها باقی می‌ماند، جسدهای سوخته آنهاست. حال شما باید دلیل این اتفاق را بیابید.

مدت زمان بازی 80 دقیقه، تعداد نفرات 4 تا 6 نفر، درجه سختی 3 از 4 و محدودیت سنی که برای بازی در آن درنظر گرفته شده، بالای 16 سال است.

اتاق فرار ماه شوم

اتاق فرار اره

اگر به ژانر معمایی و ترسناک علاقمندید، بازی اره، بهترین انتخاب برای شما است. معماهایی که در این بازی وجود دارد، فقط به‌دست شما حل خواهند شد. 

مدت زمان این بازی 60 دقیقه، تعداد نفرات بازی 4  تا 8 نفر و درجه سختی آن نیز متوسط است.

اتاق فرار اره

اتاق فرار طلوع مرگ

در این اتاق فرار موضوع به‌این‌صورت است که با پیدا شدن یک ویروس در سراسر جهان، دانشمندان زیادی تلاش کردند تا این ویروس را از بین ببرند، اما در این راه به موفقیتی نرسیدند که طی این اتفاق، افراد زیادی به انسان‌های آدم‌خوار تبدیل شدند. حال وظیفه شما این است که بتوانید دنیا را از این ویروس پاک کنید. 

زمان این بازی 80 دقیقه، ژانر بازی ترسناک، تعداد نفرات 4 تا 7 نفر و درجه سختی 2 از 4 است.

مجموعه اسکیپ روم دات آی آر

این مجموعه در سال 1394 افتتاح شد که در آن انواع بازی‌های فکری وجود دارد. این مجموعه با قرار گرفتن در لیست بزرگ‌ترین و اولین اسکیپ روم ایران، دارای سه شعبه در اصفهان است که به‌دلیل داشتن بازی‌های متنوع توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

آدرس: اصفهان، بلوار سجاد، چهارراه آپادانا، کوچه شماره 19

اتاق فرار طاعون

بیماری طاعون در این شهر زیاد شده و افراد باید برای قرنطینه به یک آزمایشگاه انتقال داده شوند. شما نیز توسط افرادی که نمی‌شناسید، به این آزمایشگاه می‌روید. زمانی‌که وارد این آزمایشگاه می‌شوید، متوجه این موضوع می‌شوید که برای درمان این بیماری، از افرادی که هیچ‌گونه بیماری ندارند، برای دارو استفاده می‌کنند. 

زمان بازی 60 دقیقه، ژانر بازی ترسناک، تعداد نفرات 4 تا 7 نفر و درجه سختی متوسط است.

اتاق فرار طاعون

اتاق فرار تابوت

از سری اتاق فرارهای اصفهان که ژانر رازآلود دارد، اتاق فرار تابوت است. قصه این بازی به این شکل است که در یک شهر دور افتاده، با تولد هر کودکی، نهال کاجی برای آن کاشته تا در زمان مرگ هم از همان درخت برای او تابوت بسازند. چند وقتی است که جوانان این شهر به‌طور مرموزی گم می‌شوند و این وظیفه شما است که این جوانان را پیدا کنید.

مدت زمان بازی 70 دقیقه، ژانر بازی رازآلود و دلهره‌آور، تعداد نفرات 4 تا 7 نفر، درجه سختی 9 از 10 و محدودیت سنی 16 سال به بال است.

اتاق فرار سلول

این اتاق فرار متفاوت‌تر از سایر اتاق‌ها است. در این بازی شما و دوستانتان خلافکار هستید و به‌همین دلیل توسط مامورین دستگیر شده و محکوم به حبس ابد هستید. شما را به زندان منتقل می‌کنند ام شما در تلاش برای فرار از زندان هستید.

زمان بازی 80 دقیقه، ژانر بازی اکشن و هیجانی، تعداد نفرات 4 تا 7 نفر، درجه سختی 8 از 10 و محدودیت سنی بالای 14 سال است.

اتاق فرار شام آخر

این اتاق فرار سراسر هیجان و استرس است. نوع بازی به‌این‌صورت است که شما با گروهی از دوستانتان وارد رستورانی می‌شوید که ناگهان با درهای قفل شده روبرو می‌شوید. صاحب این رستوران یک فرد روانی است که سعی در اذیت کردن شما دارد. تنها راه این است که از این رستوران فرار کنید.

زمان بازی 70 دقیقه، ژانر بازی دلهره‌آور، تعداد نفرات 4 تا 7 نفر، درجه سختی بالا و محدودیت سنی بالای 16 سال است.

اتاق فرار شام آخر

اتاق فرار سرقت

در شهری عملیات خلافکارانه انجام می‌شود که پلیس قادر به پیدا کردن این افراد نیست. پلیس با پیگیری‌های انجام شده به این نتیجه رسیده که یک باند این عملیات را انجام می‌دهد. با مشخص شدن این موضوع، اعضای باند از شما می‌خواهند که بتوانید مدارک را از کارآگاه بدزدید و قبل از ورود کارآگاه از آنجا فرار کنید.

زمان بازی 60 دقیقه، ژانر بازی معمایی و کارآگاهی، تعداد نفرات 4 تا 7 نفر، درجه سختی 7 از 10 و محدودیت سنی بالای 14 سال است.

مجموعه اسکیپ روم گیم لند

این مجموعه از اتاق‌های فرار در اصفهان با داشتن دو بازی هیجان‌انگیز و ترسناک توانسته طرفداران زیادی پیدا کند؛ به‌طوری‌که برخی از گردشگران ترجیح می‌دهند در ابتدا به این مجموعه رفته و بازدید از جاذبه های گردشگری اصفهان را به روزهای بعدی سفر خود موکول کنند.

آدرس: اصفهان، خیابان فرایبوک، کوی 15، پلاک 52

اتاق فرار سکوت سیاه

اگر قصد دارید تا در یک بازی هیجان‌آور و مهیج شرکت کنید، اتاق فرار سکوت سیاه مناسب شما است. قصه از این قرار است که شما و دوستانتان در یک معدن فعالیت دارید. یک روز بعد از ورود به این معدن، تغییراتی را احساس می‌کنید و حال باید با حل کردن این معما و برای کشته نشدن از معدن فرار کنید.

زمان بازی 60 دقیقه، ژانر بازی ترسناک، تعداد نفرات 4 تا 6 نفر، درجه سختی 8 از 10 و محدودیت سنی بالای 16 سال است.

اتاق فرار عکاس خانه

شما در این اتاق فرار، وارد یک بازی هیجان‌انگیز می‌شوید و البته که با چالش‌های زیادی روبرو خواهید شد. داستان به این شکل است که در زمان دیدن آلبوم خانوادگی‌تان، نگاتیوهایی را می‌بینید که برای پدربزرگتان مهم هستند و این موضوع شما را کنجکاو می‌‌کند.
شما برای چاپ این نگاتیوها وارد عکاسخانه‌ای که بر روی بسته نگاتیوها نوشته شده می‌روید. اما بعد از گذشت دو هفته به آن عکاسخانه می‌روید که با درهای بسته روبرو می‌شوید. با سوال کردن از دیگران می‌فهمید که سال‌های سال است که این عکاسخانه فعالیتی ندارد و حال این وظیفه شما است که این معما را حل کنید.

زمان بازی 60 دقیقه، ژانر بازی ترسناک و مهیج، تعداد نفرات 4 تا 6 نفر، درجه سختی بالا و محدودیت سنی 16 سال است.

مجموعه اسکیپ روم ویژن

این مجموعه در سال 1398 افتتاح شد و دارای دو شعبه در اصفهان و تهران است. سه اتاق فرار در این مجموعه وجود دارد که در ژانرهای هیجان‌انگیز و ترسناک هستند. این بازی‌ها با داشتن ژانرهای مختلف، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند.

اتاق فرار نفرین

از بازی‌های با ژانر ترسناک می‌توان به اتاق نفرین اشاره کرد. قصه این بازی به این شکل است که در شوروی اتفاقاتی افتاده که طی مراسمی سقف کلیسا فرو ریخته و کشیش ناپدید شده است. بعد از ورود به این کلیسا با اتفاقات هیجان‌انگیزی روبرو می‌شوید.

زمان بازی 70 دقیقه، ژانر بازی ترسناک و دلهره‌آور، تعداد نفرات 4 تا 7 نفر و درجه سختی 9 از 10 است.

اتاق فرار نفرین

اتاق فرار ایت

در این بازی شما به خانه یک موجودی به نام پنی وایز که هر 27 سال یکبار از خواب بیدار می‌شود و غذایش افراد ترسو است، وارد می‌شوید. فقط یک ساعت زمان دارید تا از آن خانه فرار کرده و جان خود را نجات دهید.

زمان بازی 60 دقیقه، ژانر بازی ترسناک و هیجان‌انگیز، درجه سختی 7 از 10 و تعداد نفرات 4 تا 6 نفر است.

اتاق فرار قلمرو اجنه

در این بازی شما وارد یک روستای دورافتاده می‌شوید که اجنه در آنجا زندگی می‌کنند. حال شما به همراه دوستانتان باید از آنجا فرار کنید.

زمان بازی 100 دقیقه، ژانر بازی تعاملی و وحشت، درجه سختی 8 از 10، تعداد نفرات 5 تا 8 نفر است.

اتاق فرار قلمرو اجنه

سخن پایانی

مکان‌های جذاب و هیجان‌انگیز یکی از مواردی است که سفر را بسیار خاطره‌انگیز می‌کند. اتاق‌ فرار اصفهان یکی از این مکان‌ها هستند که با حضور در آنها می‌توانید سفری به‌یادماندنی برای خود رقم بزنید. بازدید از مکان‌های دیدنی اصفهان در کنار تفریحات مهیج آن، نیازمند داشتن اقامتی چند روزه در اصفهان است. بنابراین بهتر است تا یکی از هتل‌های اصفهان مانند هتل آسمان اصفهان را از طریق سایت رهی نو رزرو کنید. 

سوالات متداول درمورد اتاق‌های فرار اصفهان

مجموعه‌های اتاق فرار اصفهان کدامند؟

مجموعه زون اسکیپ، مجموعه اسکیپ روم دات آی آر، مجموعه اسکیپ روم گیم لند و مجموعه اسکیپ روم ویژن.

اتاق فرار طلوع مرگ در کدام مجموع قرار دارد؟

در مجموعه زون اسکیپ

اتاق فرار نفرین در کدام مجموعه است؟

در مجموعه اسکیپ روم ویژن

آیا ورود به اتاق‌های فرار اصفهان محدودیت سنی دارد؟

بله، اغلب این اتاق‌های فرار برای افراد بالای 14 سال مناسب است.


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...