لطفا جهت دریافت پکیج ویژه سازمانی شماره تماس خود را وارد نمایید
رَهی نو

هتل پارسیان کرمانشاه

کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت

تخفیف تا

۵ %

نمایش روی نقشه

رزرو هتل پارسیان کرمانشاه به دلیل وجود امکانات کامل تفریحی و دارا بودن بهترین استانداردهای غذایی و خدماتی دنیا از پرطرفدارارترین هتل های 5 ستاره کرمانشاه است

تعداد طبقات 9
تعداد اتاقها 100
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

اجاره ماشين

پارکینگ

روم سرویس

دستگاه ATM

فروشگاه

Business Center

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

امتیاز باشگاه مشتریان: 20
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
20,530,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 23
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
22,780,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 23
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
22,780,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 30
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
2
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
30,150,000
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 36
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
3
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
36,190,000
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل پارسیان کرمانشاه

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل پارسیان کرمانشاه

رزرو هتل پارسیان کرمانشاه واقع در بلوار شهید کشوری با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

اگر قصد سفر به کرمانشاه را دارید و به دنبال محل اقامت مناسب می‌گردید، هتل پنج ستاره پارسیان کرمانشاه را از دست ندهید. به خصوص اگر بتوانید آن را در زمان تخفیف خریداری کنید برایتان به صرفه‌تر است. به فاصله‌ 5 دقیقه‌ای که با ماشین از فرودگاه به سمت بلوار شهید کشوری حرکت می‌کنید، تابلوی بزرگ هتل پارسیان در کرمانشاه به چشمتان می‌خورد. از سری 22 گانه هتل‌های شیک و مجلل پارسیان، به هتل پارسیان در کرمانشاه سر زده‌ایم.

امکانات هتل پارسیان کرمانشاه

لابی هتل با دیوار و کف سرامیک‌های سنگی پوشیده شده است. لابی با انواع مبل و صندلی تزیین شده است. در طرف دیگر لابی روبروی پنجره‌ی شیشه‌ای که به بیرون نما دارد، فرش‌ قرمز با مبل‌های کرم رنگ قرار داده شده است. در جایی حدودا وسط لابی، یک ستون شیشه‌ای بزرگ قرار داده شده که ارتباط بین طبقات هتل را حفظ کرده است. درنتیجه اتاق‌ها در یک راهرو دور و دراز قرار نگرفته است بلکه دور تا دور این فضای مکعبی اتاق‌ها طراحی شده که علاوه بر حفظ نور طبیعی آفتاب در روز، می‌توانید از طبقات بالا، به بخشی از لابی مشرف باشید. خلاصه فضای راه‌پله و اتاق‌ها، فضای دلبازی است. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که بدون اینترنت نمی‌توانند سر کنند، بهتان مژده می‌دهیم که از امکانات هتل پارسیان کرمانشاه این است که اتاق‌ها دارای اینترنت نامحدود هستند. هر چقدر بخواهید به طور رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر از عزیزان سالمند یا کم‌توان همراهتان هستند، نگران جور کردن ویلچر و حمل و نقل آن‌ها نباشید. از دیگر خدمات هتل این است که هتل دارای خدمات مخصوص برای کم توانان و سالمندان نیز بوده که می‌تواندی از ویلچر هتل استفاده کنید. برای کسانی که امکان بالا رفتن از پله‌های ورودی را ندارند، رمپ مخصوص طراحی شده که از آن می‌توانند استفاده کنند. اگر فرصت نکردید به مراکز خرید کرمانشاه بروید و خرید کنید یا سوغاتی بگیرید، اصلا نگران نباشید. داخل هتل یک بازارچه متنوعی قرار دارد که می‌توانید سوغاتی‌های‌تان را از آنجا تهیه کنید. فروشگاه لباس و صنایع دستی و در آخر قنادی که شیرینی‌های خوشمزه‌ی کرمانشاهی را برای فروش گذاشته است که حتما از آن استقبال خواهید کرد.

تالار هتل پارسیان کرمانشاه

خب بریم سراغ سالن‌های هتل که نه تنها شما که مسافر هتل هستید بلکه از بیرون نیز می‌توانند برای برپایی مراسم از آن‌ها استفاده کنند و پکی‌های مختلف هتل پارسیان شامل پکیج عروسی، تولد، ترحیم و... را تجربه کنند. هتل دارای 5 سالن است. اولین سالن، سالن قصر شیرین است که ظرفیت 1250 نفر را دارد. این سالن در غرب کشور یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین سالن‌های پذیرایی شناخته شده است. چرا؟ طراحی آن به صورتی است که کف کاملا با موکت طرح زیبا، موکت شده و دورتادور آن با صندلی و میزهای گرد تزیین شده است. روکش میز و صندلی به رنگ سفید بوده که بنا به مراسم، آن را با روبان طلایی یا مشکی تزئین می‌کنند. 

کافی شاپ و رستوران هتل پارسیان کرمانشاه

هتل بزرگ پارسیان کرمانشاه دارای سه رستوران چشم انداز، طربستان و آدم برفی است که کیفیت غذاهای آن بسته به سلیقه‌ی شما ممکن است متفاوت باشد اما در حالت کلی کیفیت مطلوبی دارد. در رستوران چشم انداز کرمانشاه زیر پایتان است. می‌توانید همزمان که در حال میل کردن غذا هستید از فضای دل‌انگیزی که در چشم‌انداز قرار دارد، و به خصوص در شب زیبایی آن دو برابر می‌شود، استفاده کنید.

طراحی رستوران هتل پارسیان در کرمانشاه به صورت میزهای چند نفره و جدا از هم قرار داده شده است. نان داغ و غذای سنتی ازجذابیت‌های این رستوران است. پیشنهاد می‌کنم شما میزهای کنار پنجره را انتخاب کنید و لحظات جذاب را تجربه کنید. ضلع شرقی رستوران هم که مخصوص مهمانان ویژه است، موسیقی زنده برایتان می‌نوازد تا لذت دقایقی که در رستوران می‌گذرانید چند برابر شود.  بعد از ظهر نیز خودتان را به یک نوشیدنی دلچسب در کنار عزیزان‌ در کافه هتل دعوت کنید تا خاطره‌ی این سفر برایتان شیرین‌تر شود. کافی شاپ در کنار گوشه‌ی لابی قرار گرفته است.

رزرو اتاق های هتل پارسیان کرمانشاه

ساختمان سفید رنگ مستطیلی شکل و شش طبقه هتل پنج ستاره پارسیان کرمانشاه دارای  100 باب اتاق و سوئیت‌های لاکچری با امکانات یک هتل پنج ستاره است. اتاق‌های هتل به ترتیب به این شکل هستند: اتاق یک تخته هتل پارسیان کرمانشاه، اتاق دو تخته برای یک نفره، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین که دارای دو تخت مجزا بوده، سوئیت رویال دونفره و سوئیت دو نفره. سرویس اضافه در اتاق‌های دو تخته و سوئیت ظرفیت اضافه به صورت کف خواب است که در سوئیت رویال قابلیت سه نفر اضافه را دارد. در این سوئیت‌های رویال، امکان جکوزی هم قرار داده شده که می‌توانید برای استراحت بعد از ظهر یا آخر شب‌تان از آن استفاده کنید.  اتاق‌های تک نفره امکان ظرفیت اضافه ندارد. اتاق‌ها در عین سادگی شیک و ترتمیز چیده شده و برای کسانی که نسبت به تمیزی محل اقامت‌شان حساس هستند بسیار گزینه مناسبی است.

امکانات اتاق های هتل به عنوان یک هتل 5 ستاره اعم از تلفن، تلویزیون، ماهواره، سشوار، کمد، وسایل بهداشتی و مسواک و حوله، رخت آویز، چیلر و.. در اتاق‌ها وجود دارد. اگر نگران وسایل یا مدارک و اشیا باارزش‌تان هستید، گاو صندوقی در کمد قرار داده شده که برای حفظ امانات خود می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین اگر بعد از تایم کاری یا تفریحی که بیرون گذراندید، داخل اتاق‌تان هوس چای کردید، علاوه بر اینکه می‌توانید سری به کافه بزنید، چای ساز هتل نیز برای شما قرار داده شده است. در اتاق هتل پنج ستاره پارسیان کرمانشاه برای راحتی مسافران، امکان میل کردن صبحانه در اتاق را فراهم کرده است در نتیجه نیازی نیست که صبح زود برا صرف صبحانه به رستوران بروید. همچنین اگر شانس‌تان بخورد و نانوای هتل سرکار باشد، هر روز می‌توانید صبحانه‌تان را با نان تازه میل کنید. مینی بار داخل هتل رایگان نبوده اما تنوع خوبی دارد. سرویس بهداشتی داخل اتاق فرنگی بوده که اگر عادت به استفاده از توالت فرنگی ندارید می‌توانید از توالت ایرانی داخل لابی یا در طبقات استفاده کنید.

داخل هتل هم امکان تفریحی فراهم شده تا حوصله‌تان به هیچ عنوان سر نرود. اگر اهل آب و استخر هستید حتما از استخر مجموعه استفاده کنید. اگرچه بلیط آن برای مسافران هتل نیم‌بها است اما استخر لاکچری هتل پنج ستاره پارسیان کرمانشاه به قیمت آن می‌ارزد. یک استخر تر تمیز و شیک که رنگ طوسی براقی که در ساخت دیوار ها و کف استخر به کار رفته به جذابیت استخر اضافه کرده است. شونا خشک و جکوزی و سونا بخار نیز دارد که حسابی خستگی را از تن‌تان دور می‌کند و سرزندگی به باقیمانده روزهایی که در سفر هستید، می‌بخشد. روزهای زوج مخصوص خانم‌ها و روزهای فرد و جمعه‌ها مخصوص آقایان است.

جمع بندی نظرات در مورد هتل پارسیان کرمانشاه

  1. شیک و تمیز است و می‌توان یکی از بهترین هتل‌های غرب کشور آن را نام برد. از درب هتل به هر کجای شهر در هر ساعتی که بخواهید خدمات آژانس و تاکسی وجود دارد. صبحانه متنوع است و کیفیت غذاهای رستوران خوب است که با توجه به قیمتی که هتل دارد، جای بهتر شدن نیز دارد.
  2. اگر بهای استخر رایگان باشد، بهتر است. سرعت اینترنت در اتاق‌ها ضعیف بوده که البته در لابی جبران می‌شود. هتل پارسیان کرمانشاه یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کرمانشاه محسوب می‌شود که اگر بتوانید در زمان تخفیف و با قیمت کمتر این هتل را رزرو کنید، عالی می‌شود. برخورد کارکنان عالی و با احترام است و سرویس دهی کامل بوده و حس خوبی به مسافران می‌بخشند.
  3. در اتاق‌ها خبر از سرو صدای اتاق‌های مجاور نیست در نتیجه برای کسانی که نسبت به صدا حساس هستند، بسیار مناسب است. اگر پارکینگ رایگان، به هتل نزدیک تر بود و نیازی به عبور از فضای باز برای رسیدن به پارکینگ نبود، بهتر بود. فاصله‌ی هتل از مراکز دیدنی و تاریخی برای کسانی که ماشین دارند، دور نخواهد بود.
  4. به طور کلی هتل 5 ستاره پارسیان کرمانشاه جزو آن مکان‌هایی است که اگر برای بار اول آن را انتخاب کردید، برای بار چندم نیز انتخاب‌تان همین جا خواهد بود. دسترسی هتل به مرکز شهر راحت بوده و اگر با ماشین هستید، در طی نیم ساعت به غار شکارچیان، شهر بیستون و سراب نیلوفر برسید.

قوانین هتل پارسیان کرمانشاه

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 14
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه رسمی حتما با ارائه شناسنامه امکان‌پذیر می‌باشد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
    • ماهواره
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • سالن بیلیارد
    • پینگ پنگ
    • سالن بدنسازی
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن صبحانه خوری
    • تالار عروسی
    • سالن کنفرانس
    • سالن آمفی تئاتر
    • سالن همایش
  • خدمات ویژه
    • دستگاه ATM
    • فروشگاه
    • Business Center
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • اجاره ماشين
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 1 ساعت و 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا طاق بستان 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد شافعی 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه پارینه‌ سنگی زاگرس 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا غار شکارچیان 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا غار قوری قلعه 1 ساعت با ماشین

فاصله تا منطقه حفاظت شده قلاجه 1 ساعت و 35 دقیقه با ماشین

فاصله تا سراب نیلوفر 28 دقیقه با ماشین

فاصله تا نقش برجسته مهرداد دوم 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا کرند غرب 1 ساعت و 26 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل کهنه 15 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرهاد تراش 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا منطقه باستانی قلعه چور 1 ساعت و 34 دقیقه با ماشین

فاصله تا طاق فرهاد 1 ساعت و 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا شکارگاه خسروپرویز 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه تاریخی مردم شناسی 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه سنگ 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار کرمانشاه 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا معبد آناهیتا 1 ساعت و 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار نان برنجی 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 12، 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان طالقانی 6 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

7.6
فرآیند پذیرش در هتل79.3%
برخورد پرسنل پذیرش82.7%
نظافت هتل82.2%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی82.5%
کیفیت غذا و نوشیدنی71.2%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)59%
قیمت اتاق نسبت به امکانات66.2%
پشتیبانی رهی نو88.3%

نظرات کاربران ( ۴۶ نظر)

هستی سلگی اقامت داشته ۱۴۰۳/۱/۲۴

همه چیز در حد عالی ،نظافت ،امکانات هتل ،برخورد پرسنل و تنوع و کیفیت صبحانه و غذا بیست بود و جزو بهترین هتل هاست واقعأ،دفعه ی بعد هم حتمأ هتل پارسیان رو انتخاب می کنم

رضا میرزایی اقامت داشته ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

در زمان چک آوت، اعلام عدم وجود حوله کوچک توسط پذیرش شد. علیرغم اعلام اینجانب در خصوص آدرس دهی در زیر روشویی، پرسنل مجددا اعلام عدم وجود کردند و علنا با سهل انگاری پرسنل هتل، در حضور دیگر مهمانان به نوعی غیر مستقیم تهمت دزدی به من می زدند! پس از رفتن مجدد به طبقه ۵، حوله را در زیر روشویی به ایشان نشان دادم و صرفا با یک معذرت از طرف پذیرش مواجه شدم. ای کاش منش هتل ۵ ستاره در کنار هزینه ۵ ستاره رعایت بشود!

موحدفرهادی اقامت داشته ۱۴۰۲/۱۰/۱

سلام من یک شب در این هتل اقامت داشتم بسیار رفتار زشت و زننده ای داشتن ملاحفه بالشت خانم من با لوازم ارایشی یه مقدار کثیف شد مبلغ یک میلیون شیصد هزار خسارت از من گرفتن

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱۰/۶

موحد عزیز با متأسفیم که تجربه خوشایندی نداشتید با شما تلفنی صحبت شد و پیگیری انجام میشود

علی غلامی اقامت داشته ۱۴۰۲/۴/۶

امکانات هتل همه غیر فعال بود مثل استخر و فست فود و باشگاه و سینما و حتی وان جکوزی داخل سوییت

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۷

آقای غلامی گرامی شما در حین اقامت میتوانید با پشتیبانان رهی نو تماس گرفته و آنها را در جریان بگذارید تا پیگیریهای لازم انجام شود در عین حال که قبلا اطلاعات لازم و امتیازهای موردنظرتون رو به ایشان اعلام کنید تا شما را به سمت اقامت بهتری هدایت نمایند. پیروز باشید

علی غلامی اقامت داشته ۱۴۰۲/۴/۲

تمام امکانات هتل غیر فعال بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۳

آقای غلامی عزیز موردی که شما اشاره نمودید به هتل اعلام میشود امیدورایم که مدیریت برای آسایش و راحتی مسافرین عزیز اقدامات لازم را انجام دهد. با تشکر از شما

آرزو پارابی ۱۴۰۲/۱/۹

یک شب اقامت داشتم سر و صدای توقف و باز و بسته شدن در آسانسور تا صبح نگذاشت خواب بر چشمانم بیاید.صبح مسئولین با فریبکارانه از پاسخگویی طفره رفتند.

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱/۱۷

آرزو پارابی ۱۴۰۲/۱/۹

با سلام من یک شب در این هتل اقامت داشتم که تلخ ترین و بدترین تجربه ی اقامتم در هتل بود.

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱/۱۷

آرزو پارابی عزیز لطفا علت را اعلام فرمایید.

حشمت اله اسلامی راد اقامت داشته ۱۴۰۱/۵/۳۱

مشکل دور بودن پارکینگ کیفیت متوسط غذا نسبت به قیمت نظافت حمام ضعیف

  مدیر سایت۱۴۰۱/۶/۲

حشمت اله اسلامی راد عزیز در صورت مشابه چنین مواردی حتما با تیم پشتیبانی رهی نو 021/74828 در تماس باشید تا در اسرع وقت مشکلات شما مرتفع گردد.

ژامک حاذق شنوا اقامت داشته ۱۴۰۱/۲/۱۵

در ایران هتل ۵ ستاره معمولا شهرهای مختلف متفاوت است به نظرم هتل در حد ۵ ستاره نبود اما افتضاحم نبود. اما من ۲ اتاق مختلف از ۲ سایت مختلف سفارش دادم با اینکه سایت دیگر بسیار معروف بود اما ۲ روزبعددر رابطه با رزوم به مشکل خوردم اول هزینه را پرداخت کردم بعد استعلام گرفته شده بود اما رهی نو در کمتر از ۱۰دقیقه استعلام انجام شد و پرداخت کردم اینقدر راحت و بی دردسر بود که شک کردم و تماس گرفتم با هتل تا رزرومو چک کنم که به نامم رزو شده بود. واقعا ممنونم از رهی نو بابت این روال عالی

  مدیر سایت۱۴۰۱/۲/۱۸

رهی نویی عزیز، خیلی خوشحالیم که در فراهم کردن تجربه‌ای بیادماندنی در هتل پارسیان کرمانشاه همراهتان بودیم.امیدواریم بتوانیم در سفرهای آینده نیز میزبان شما باشیم.

شبنم اسدزاده اقامت داشته ۱۴۰۱/۱/۷

متاسفانه چند روزی که در هتل اقامت داشتیم کف سرپیس بهداشتی شسته نشد فقط تایم نظافت ملحفه ها رو‌مرتب میکردن و وسایل بهداشتی شارژ میشد

  مدیر سایت۱۴۰۱/۱/۸

رهی نویی عزیز،ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل پارسیان کرمانشاه با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود و موارد دیگر بررسی خواهد شد.

ناشناس ۱۴۰۰/۱۲/۱۰

از نظر پروتکل بهداشتی زیر صفر هم من هم خانم هر دو کرونا گرفتیم ولی از سایر نکات دیگر عیبی ندارد.

  مدیر سایت۱۴۰۱/۶/۱۶

کاربر گرامی رهی نو هتل سهم بزرگی در رعایت پرتکل های بهداشتی دارد . از شما استدعا داریم که با رعایت کامل پرتکل ها ما را یاری بفرمایید . با تشکر

عادل ویسی اقامت داشته ۱۴۰۰/۱۲/۲

بسیار خوب بود ممنون از پشتیبانیتون ولی برای پذیرایی در اتاق وسایل بیشتری برای شارژ قرار داده بشه

  مدیر سایت۱۴۰۰/۱۲/۲

رهی نویی عزیز،خیلی خوشحالیم که در فراهم کردن تجربه‌ای بیادماندنی در هتل پارسیان کرمانشاه همراهتان بودیم.امیدواریم بتوانیم باز هم افتخار میزبانی شما رو داشته باشیم..

محسن نجفی اقامت داشته ۱۴۰۰/۱۱/۲۳

ی صبحانه خوردم ولی پول دوتا صبحانه رو ازم گرفتن که مبلغشم بالا بود

مسعود سعادت ۱۴۰۰/۱۱/۱۱

کلا هتل خوبیه هم از نظر نظافت وصبحانه وبرخورد خوب پرسنل وهم چشم انداز زیبائی داره.

شرکت ایران زاک (بنیادی) اقامت داشته ۱۴۰۰/۹/۲۲

باسلام همه چیز خوب سپاس فقط متاسفانه در بدو ورود هماهنگ نشده بود باهتل وبعداز تماس با شرکت کارها انجام شد و انتظار ۱ ساعتی پیش آمد ممنون

  مدیر سایت۱۴۰۰/۹/۲۵

ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل پارسیان کرمانشاه با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

جمشید زند ۱۴۰۰/۸/۱۴

سلام دوستان هتل بسیار ضعیف بود اتاقها کثیف و بوی بد میداد صبحانه بسیار ضعیف بود درکل فک کنم گردشگری اشنا داشتن ٥ ستاره گرفتن در اصل ٣ ستاره هست😅😅

  مدیر سایت۱۴۰۰/۸/۱۶

رهی نویی عزیز سلام. ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل پارسیان کرمانشاه با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

سحر قربانى اقامت داشته ۱۴۰۰/۶/۲۰

من قبلا هتل پارسیان همدان رفتم خیلی بهتر بود اما هتل پارسیان کرمانشاه از نظر تمیزی و اینکه حوله ها و ملحفه ها خیلی کهنه بودن در کل هتل خوبی هست نسبت به قبمتش

  مدیر سایت۱۴۰۰/۶/۲۱

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی‌نو را انتخاب کردید و نظرتون رو درباره هتل پارسیان کرمانشاه با ما به اشتراک گذاشتید. قطعا نظرات شما در فراهم کردن تجربه اقامت بهتر، موثر خواهد بود.

سهیل سرحدی اقامت داشته ۱۴۰۰/۳/۱۷

باتشکر از خدمات خوبتون

  مدیر سایت۱۴۰۰/۳/۱۷

رهی نویی عزیز ممنون از اینکه رهی نو را انتخاب کردید. امیدواریم در سفرهای آینده نیز میزبان شما باشیم.

علیرضا آقامیری اقامت داشته ۱۴۰۰/۱/۹

در کل خوب و اقامت خوبی بود

  مدیر سایت۱۴۰۰/۱/۱۰

رهی نویی عزیز، بسیار خرسندیم اقامت دلپذیری را سپری نموده اید.

محسن حسینی اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۲/۹

قیمت غذا ها خیلی بالا بود و مجبور شدیم از بیرون تهیه کنیم ،امکان استفاده از فلش رو نداشتیم ، تلویزیون اتاق خیلی قدیمی بود

  مدیر سایت۱۳۹۹/۱۲/۹

رهی نویی عزیزسلام، هتل پارسیان کرمانشاه از هتل های خوب منطقه است ومطمئنا نظرات ریز بینانه ی شما در ارتقاء سطح کیفی به مسئولین هتل کمک می کند ممنونیم که با بیان جزئیات به ما و هتل ها کمک می کنید

مهدی جوکار اقامت داشته ۱۳۹۹/۱۲/۱

کیفیت غذا بسیار بد و غیر بهداشتی داخل غذا فضله موش بود که به اداره بهداشت هم تماس گرفتم و گزارش دادم به پرسنل هم نشون دادم فقط گفتن ببخشید بررسی میکنیم فقط بلد هستن پول بگیرن.مدیریت هتل هم که فقط خوب بلد بود با چرب زبانی بگه چشم حق با شماست ببخشید پیگیری میکنیم به نظر من بیشتر با اون مدیریت وغذا به مسافر خانه میخورد تا هتل

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۱۳

مهدی جوکار عزیز از موارد پیش آمده متاسفیم.این موارد با هتل پیگیری خواهد شد.

خسرو کهریزی ۱۳۹۹/۸/۱۸

سلام متاسفانه هتل شما انتقاد پذیر نیست بهتره مدیر این هتل دنبال شغل دیگه ای بگرده بسیار ضعیف بودید از همه نظر

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۷

خسرو کهریزی ۱۳۹۹/۸/۱۸

سلام هتل پارسیان کرمانشاه جدای از پرسنل خوب و نمای خوب ساختمان کیفیت اتاقها و حمام در سطح بسیار پایینی بوده و همچنین رستوران در کیفیت غذاها خوب عمل نمینماید و در خاتمه بوی بد پالایشگاه توی اتاقهاست بنظر من ستاره این هتل 2 میباشد

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۷

خسرو کهریزی عزیز بسیار ممنونیم که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

علی باقری خوانساری ۱۳۹۹/۷/۱۲

هتلی بسیار تمیز بود و دارای محیطی آرام می باشد.کیفیت صبحانه ها و کافه فست فود هتل عالی بود.متشکرم

  مدیر سایت۱۳۹۹/۷/۱۴

رهی نویی عزیز سلام ، هتل پارسیان کرمانشاه یکی از هتل های خوب این منطقه محسوب میشه و خوشحالیم که شما هم مثل بقیه مهمان ها از این هتل زیبا راضی هستید

آرش خسروی اقامت داشته ۱۳۹۹/۷/۷

توالت فرنگی مشکل داشت

  مدیر سایت۱۳۹۹/۷/۷

رهی نویی عزیز سلام ، معمولا در موارد این چنینی با اعلام درخواست تغییر اتاق به دلیل مشکل موجود مسئولان هتل ملزم به رفع مشکل هستند این مسئله از طرف رهی نو پیگیری میشه

نمایش بیشتر

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...