رَهی نو

هتل هاله (لاله سابق) بانه

کردستان، شهر بانه، خیابان مطهری، میدان فرمانداری

هتل هاله بانه در سال 1395 افتتاح گردید. از ویژگی‌های هتل هاله دسترسی آسان به مراکز خرید را می‌توان برشمرد.

تعداد طبقات 13
تعداد اتاقها 91
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

فروشگاه

کافی شاپ

رستوران

استخر رایگان

سالن بیلیارد

سالن ورزشی

جکوزی

امتیاز باشگاه مشتریان: 94
تقویم قیمتی
ظرفیت
1 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 129
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 129
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 159
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 188
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 218
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
2
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل هاله (لاله سابق) بانه

در حال بارگیری نقشه...

حدود قیمت هتل هاله بانه

هتل هاله بانه اتاق‌های مختلفی دارد که برخی از آن‌ها امکانات و ظرفیت بیشتری دارند به همین دلیل هم قیمت آن‌ها بالاتر است. اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و تویین، سوییت رویال سه‌خوابه و اتاق چهار نفره است. رهی نو برای اقامت در این اتاق‌ها مناسب‌ترین قیمت را در نظر می‌گیرد. به این ترتیب برای اقامت در ارزان‌ترین اتاق این هتل که اتاق یک تخته است به‌جای 1.709.000 هزار تومان تنها باید 1.427.000 هزار تومان بپردازید و برای رزرو سوییت رویال سه نفره که گران‌ترین اتاق محسوب می‌شود به‌جای 2.350.000 هزار تومان باید 1.940.000 هزار تومان پرداخت کنید.

 

امکانات هتل هاله بانه

هتل هاله بانه امکانات زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای گشت‌وگذار در شهر از گشت نیم‌روزی استفاده و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. درصورتی‌که با ماشین شخصی به بانه سفر کرده‌اید، از پارکینگ مجموعه که در طبقه منفی یک قرار دارد، بهره ببرید. در غیر این صورت هم ترانسفر رفت‌وبرگشت و تاکسی سرویس در خدمت شما هستند.

 

اگر می‌خواهید کمی احساس آرامش کنید می‌توانید به استخر، سونا، جکوزی و ماساژ بروید و کمی از هیاهو دور شوید. اگر هم دلتان هوس ورزش کرده است، نگران نباشید. در هتل هاله بانه سالن ورزشی و فضای سبز وجود دارد که برای تخلیه انرژی مناسب است.

 

امکانات دیگر این هتل که برای رفاه حال مسافران فراهم شده‌اند شامل آژانس مسافرتی، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش، لاندری، روزنامه، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و غیره است.

 

انواع اتاق هتل هاله بانه

هتل هاله بانه دارای انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوییت سه تخته است که امکانات متفاوتی دارند. شما می‌توانید به‌محض ورود به اتاق خود، وسایل باارزشتان را درون صندوق امانات قرار دهید تا مجبور نشوید آن‌ها را به دنبال خود ببرید. همچنین اگر از شلوغی خوشتان نمی‌آید، چمدان و وسایل خود را درون کمد لباس، دراور و رخت‌آویز بگذارید.

 

قیمت هتل هاله بانه

 

درصورتی‌که به فیلم دیدن علاقه دارید از تلویزیون اتاق استفاده کنید و فیلم ببینید یا با اینترنت، یک فیلم زیبا دانلود و تماشا کنید. اگر با پذیرش یا اتاق‌های دیگر کاری دارید، می‌توانید از تلفن داخلی موجود در اتاق بهره ببرید. از امکانات دیگر اتاق‌ها یخچال، مبلمان، آباژور، میز تحریر، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و غیره هستند.

 

مسیرهای دسترسی به هتل هاله بانه

برای اینکه به هتل هاله بانه برسید باید در شهر بانه، به خیابان مطهری بروید و آن را ادامه دهید تا به میدان فرمانداری برسید. هتل هاله دقیقا همین‌جاست.

 

جاهای دیدنی نزدیک به هتل هاله بانه

اگر اهل تفریح و خوشگذرانی هستید، به کوهستان آربابا بروید این کوه نماد شهر بانه است و ارتفاعی به‌اندازه 2200 متر دارد. طبیعت این مکان بکر و بی‌نظیر است و می‌توانید در این مکان از کافه، رستوران، غرفه صنایع‌دستی و شهربازی استفاده کنید یا به عکاسی، کمپینگ و پیاده‌روی بپردازید. فاصله این مکان تا هتل هاله بانه ۱ کیلومتر و ۳۶۵ متر است.

 

درصورتی‌که به خرید علاقه دارید، به مرکز خرید سان سیتی بروید. برای این منظور تنها کافی است 3 دقیقه رانندگی کنید. بازار بانه نیز در میدان جهاد و فاصله ۱ کیلومتر و ۹۳۸ متری از هتل هاله قرار دارد و برای خرید با قیمت مناسب، انتخاب خوبی به شمار می‌آید.

 

پارک کوهستانی دوکانان و پیرمراد یکی دیگر از تفریحات شهر بانه است که به‌خصوص در روزهای تعطیل بسیار شلوغ می‌شود. این پارک چشم‌انداز زیبایی از شهر دارد و می‌توانید روی سکوهای آن چادر بزنید. شهربازی و ایستگاه سلامت به همراه وسایل ورزشی از امکانات این پارک است. همچنین نمایشگاه صنایع‌دستی نیز در همین پارک برپا می‌شود. جاذبه زیارتی این مکان، زیارتگاه پیرمراد است. همچنین می‌توانید شبی را در این دامنه زیبا سپری کنید. این پارک در فاصله ۲ کیلومتر و ۶ متری از هتل واقع شده است.

 

حال که به شهر بانه سفر کرده‌اید، سری به دریاچه سد بانه بزنید؛ چراکه تماشای آن خالی‌ازلطف نیست. برای رفتن به این دریاچه باید 8 دقیقه رانندگی کنید. آرامگاه سلیمان بگ نیز ۲ کیلومتر و ۷۹۹ متر با هتل هاله بانه فاصله دارد.

 

رستوران‌ ها و کافه های هتل هاله بانه

رستوران اصلی هتل هاله بانه با ظرفیت 200 نفر در طبقه دهم قرار دارد و با سرو انواع غذاهای باکیفیت و خوشمزه آماده پذیرایی از شما عزیزان است. اگر دلتان هوس یک عصرانه لذیذ کرده است، سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. کافه هتل هاله در طبقه همکف قرار دارد و منویی شامل انواع کیک، نوشیدنی سردوگرم، بستنی و غیره دارد.

 

شرایط کنسلی هتل هاله بانه

اگر پس از رزرو هتل هاله بانه، به هر دلیل بخواهید رزرو خود را لغو کنید، بدون پرداخت کارمزد به رهی نو می‌توانید این کار را انجام دهید. البته بهتر است قوانین هتل هاله را هم مطالعه کنید.

 

رزرو آنلاین هتل هاله بانه

اگر می‌خواهید به شهر بانه سفر کنید و قصد دارید رزرو آنلاین هتل هاله بانه را انجام دهید، رهی نو در کنار شماست. تنها کافی است به سامانه رهی نو مراجعه کنید و اطلاعات و قیمت هتل هاله بانه را بررسی کنید و در نهایت با چند کلیک رزرو اینترنتی هتل هاله بانه را انجام دهید.

 

چرا هتل هاله بانه را از رهی نو رزرو کنیم؟

یکی از نقاط مثبت رهی نو پشتیبانی همه‌جانبه آن از ابتدای فرایند رزرو تا انتهای اقامت است که به مهمانان عزیز کمک می‌کند سفر خوبی را تجربه کنند. شما می‌توانید با رزرو هتل هاله بانه از رهی نو از پکیج‌های مختلف آن بهره‌مند شوید و علاوه بر تخفیفات عمومی، تخفیفات پکیج را نیز دریافت کنید و سفر اقتصادی و به صرفه‌ای را داشته باشید.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • ماهواره
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • استخر رایگان
    • سالن بیلیارد
    • سالن ورزشی
    • جکوزی
    • سونا
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • فروشگاه
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا دریاچه سد بانه 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرکز خرید سان سیتی 9 دقیقه پیاده

فاصله تا آرامگاه سلیمان بگ 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا میدان جهاد 25 دقیقه پیاده

فاصله تا غار سنگی حسین کوهکن 6 ساعت با ماشین

فاصله تا بیمارستان صالح الدین ایوبی، 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 12، 10 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

5.0
فرآیند پذیرش در هتل71.4%
برخورد پرسنل پذیرش67.1%
نظافت هتل41.4%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی62.9%
کیفیت غذا و نوشیدنی34.3%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)18.6%
قیمت اتاق نسبت به امکانات28.6%
پشتیبانی رهی نو77.1%

نظرات کاربران ( ۱۱ نظر)

مهدی بهارپسندی اقامت داشته ۱۴۰۲/۱۰/۲۲

مدیریت رستوران هاله عالی بود پیشنهاد میشه حتما در صورت سفر به بانه از غذاهای فرنگی رستوران حتما سفارش بدید مخصوصا استیک برخورد پرسنل پذیرش عالی ایرادی که میشه گرفت منوی صبحانه کم بود .

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱۱/۱

مهدی عزیز ممنون از توضیحاتتون و ثبت آن در سایت رهی نو قطعا توضیحات شما و نظراتتون کمک بسیاری به دیگر عزیزان میکند شاد و پیروز باشید

حسین احترامی اقامت داشته ۱۴۰۲/۵/۲۳

دور نما ومنظره بسیار زیبایی دارد وامکانات خوبی دارد

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۲۵

حسین عزیز خوشحالیم که تجربه خوبی داشتید و از توجه شما سپاسگزاریم

راحله بالا زاده اقامت داشته ۱۴۰۲/۳/۱۶

صبحانه زیر صفر چایی نداشتن باید هزار بار میگفتی تا سماور رو در کنن سرویس دهی ضعیف ضعیف لحاف رو تختی هم انچنان تعریفی نداشت

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۱۶

راحله عزیز خیلی متإسفیم از تجربه ناخوشایندی که داشتید. طبق صحبت تلفنی هم که داشتیم گفتیم نظرات و کامنت ها و مشاوره با پشتیبانی هتل میتونه در تصمیم گیری مسافرین عزیز کمک کننده باشد امیدواریم سفرهای بهتری را با اقامت لذتبخش به زودی تجربه کنید موفق و پیروز باشید

امیر ایرانی اقامت داشته ۱۴۰۲/۱/۱۱

در کل هتلی در حد درجه دو واقعا این ستاره ها رو بر حسب چی میدن نمیدونم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۱/۲۰

امیر ایرانی عزیز لطفا دلایل خود را اعلام فرمایید.

یاور تاجفر اقامت داشته ۱۴۰۱/۶/۲۷

پذیرش بسیار ضعیف ساعت ۱۹ ما اتاق تحویل کرفتیم نه یخچال داشت نه تلوزیون و نه حتی لامپ پرده هاش پاره بود افتضاح اصلا خیلی کم بود برای این هتل

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۹

یاور تاجفر عزیز قبل از قطعی نمودن رزرو خود امکانات مد نظر را با رهی نو چک بفرمایید تا انتخاب بهتری برایتان رقم بخورد باتشکر.

مهدی اسدی ۱۳۹۸/۳/۸

بسیار عالی و تمیز بود، هزینه اقامتشم با این گرونی فعلی اندازه ی خرید کوچولو هزینه داشت و واقعا میارزید. ممنون

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...