رَهی نو

هتل های بانه

اطلاعات مفید برای اقامت در هتل های بانه

قبل از سفر ما ایرانی‌ها عاشق خرید کردن هستیم و البته که هیچ چیز بیشتر از یک بازارچه پر و پیمان خوشحالمان نمی‌کند؛ حالا تصور کنید با بازاری به وسعت یک شهر مواجه هستید؛ دیگر از خدا چه می‌خواهید؟ اما صبر کنید؛ داستان به همین جا ختم نمی‌شود؛ این بازار جذاب را می‌توانید در دل یکی از بکرترین نقاط ایران از نظر جاذبه‌های طبیعی پیدا کنید؛ اگر دست به نقشه شده‌اید تا بدانید از کدام منطقه ایران صحبت می‌کنیم؛ خب زیاد معطلتان نمی‌کنیم؛ با ما به بانه زیبا بیایید و گشتی در هتل‌های بانه بزنید.


بهترین زمان مسافرت به بانه

بانه از شهرهای استان کردستان است؛ پس باید منتظر آب و هوای سرد و کوهستانی این استان باشید؛ از طرفی تابستان‌های بانه هم مثل هر جای دیگری گرم است؛ پس بهتر  است زمستان و تابستان را از لیست زمان‌های مناسب سفر خط بزنیم و مسافرت و رزرو هتل های بانه را به بهار و پاییز موکول کنیم.
بیشتر افرادی که به بانه سفر می‌کنند معمولا برای خرید وسایل عازم این شهر می‌شوند؛ در مراکز خرید و بازارهای شهر بانه تقریبا هرچیزی که فکرش را بکنید؛ پیدا می‌شود از لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی تا پوشاک مختلف، با قیمت‌های مناسب ؛ اگر شما هم دوست دارید یک خرید مفصل در این شهر انجام بدهید بهتر است با خودروی شخصی به این شهر سفر کنید. یکی دیگر از مزیت‌های سفر با خودروی شخصی امکان بازدید از  جاذبه‌های طبیعی بانه مثل پارک‌های جنگلی پیرمراد و دوکانان و امکان بازدید  از روستاهای بکر این منطقه مثل روستای پالنگان، روستای سبدلو، روستای هفتاش و ... است. اگر قرار است با خودروی شخصی عازم بانه بشوید؛ بد نیست نگاهی هتل های بانه در نقشه بیندازید و با یکی از مسیرهای پیشنهادی زیر سفر خود را آغاز کنید.


مسیرهای دسترسی به بانه:
محور سنندج-بانه
محور تهران-بانه
محور اصفهان-بانه
محور تبریز و یا ارومیه – بانه


در شهر بانه اقامتگاه‌های زیادی با قیمت‌های مختلف و امکانات رفاهی متناسب می‌توانید پیدا کنید؛ برای این‌که انتخاب راحت‌تری داشته باشید؛ در ادامه این بخش لیست بهترین هتل های بانه را معرفی خواهیم کرد.

لیست بهترین هتل های بانه

اقامت در هتل های لوکس، می‌تواند یک سفر ساده را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کند.  بهتر است نگاهی به هتل‌های لوکس شهر بانه بیندازیم.
1. هتل هاله: رزرو هتل هاله بانه یا هتل لاله سابق، که تنها هتل 5 ستاره بانه است می تواند یک تجربه عالی برای شما باشد؛ این هتل با امکاناتی مثل رستوران، استخر، اینترنت  رایگان، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و... از مهمانانش پذیرایی می‌کند؛ حداقل قیمت برای اقامت در این هتل حدود  258000تومان است.

 

هتل هاله بانه یا هتل لاله سابق از بهترین هتل های بانه


2. هتل داوینکو: هتل داوینکو یکی از هتل‌های نوساز خوب بانه است که در سال 1397  کارش را شروع کرده است؛ این هتل به خاطر موقعیت مکانی خوبی‌ای که دارد چشم‌اندازی عالی از طبیعت بکر بانه را به مسافرانش هدیه می‌دهد و با امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ (با ظرفیت 60 خودرو)، خدمات خانه‌داری، صبحانه و ...سعی دارد دل مهمانانش را به دست بیاورد.

هتل های بانه با قیمت مناسب

اگر برای انتخاب محل اقامت، یک چشمتان به امکانات هتل است و در کنارش نیم نگاهی هم به جیبتان دارید؛ می‌توانید به سراغ هتل‌های قیمت مناسب شهر بانه بروید. 
1. هتل زانا: از جمله هتل‌های شیک بانه که در سال 1395 کارش را شروع کرد؛ این هتل با امکاناتی مثل  صبحانه، اینترنت، رستوران و .... از مهمانش پذیرایی می‌کند؛ برای اقامت در این هتل باید حداقل هزینه‌ای حدود 105000 تومان پرداخت کنید.
2. هتل آریان: یکی از هتل‌های سه ستاره شهر بانه، هتل آریان، که در هفت طبقه و با 64 سوییت از مهمانان پذیرایی می‌کند، حداقل قیمت برای اقامت در این هتل حدود 176000 تومان در نظر گرفته شده است؛ که با توجه به امکاناتی مثل رستوران، اینترنت، پارکینگ( با ظرفیت 40  خودرو)، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، تلویزیون و ....قیمت مناسبی است.

 

هتل آریان بانه از هتل های بانه با قیمت مناسب

هتل های ارزان بانه

اگر زمان زیادی را در هتل نمی‌گذرانید؛ می‌توانید برای کم کردن مخارج سفرتان، در هتل‌های ارزان بانه اقامت کنید؛ در این بخش به بررسی هتل‌های ارزان قیمت بانه می‌پردازیم:
1. هتل شار: این هتل دوستاره بانه در خیابان حبشی واقع شده است و دارای 30 باب اتاق است؛ برای اقامت در  اتاق یک تخته این هتل باید هزینه‌ای حدود 116400 تومان بپردازید.
2. هتل سامان: یکی از هتل‌های ارزان قیمت و البته مناسب بانه که در سال 1380 افتتاح و در سال 1394 به منظور سرویس‌دهی بهتر بازسازی شده است؛ این هتل امکاناتی مثل تلویزیون در لابی، پارکینگ غیر رایگان با ظرفیت بیست خودرو، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش و ... دارد که برای یک اقامت ارزان و بی دردسر مناسب به نظر می‌رسد.
3. هتل ستاره طلایی بانه: این هتل دو ستاره بانه یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت بانه است؛ که برای یک سفر اقتصادی می‌توانید رویش حساب کنید؛ از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت بیست خودرو، سیستم گرمایش و سرماش، صبحانه  و ...اشاره کرد؛  برای یک شب اقامت در این هتل باید حداقل هزینه‌ای حدود 100000 تومان بپردازید.

 

هتل ستاره طلایی از هتل های خوب بانه


لیست هتل های بانه با قیمت ارزان: برای اقامت ارزان‌تر در بانه می‌توانید به سراغ مسافرخانه‌های این شهر بروید؛ مسافرخانه سعدی و مسافرخانه جباری و ... از جمله مسافرخانه‌های بانه هستند که با امکانات رفاهی اولیه اقامتی قابل قبول را برای شما فراهم می کنند. همچنین مجتمع اقامتی متین بانه ویژه نیروهای مسلح و خانه معلم بانه ویژه فرهنگیان از دیگر اقامتگاه‌های بانه هستند که می توانند اقامت خوبی را برای شما رقم بزنند.
سفر به بانه یا روژه (افتابگردان) یکی از آن سفرهایی است که هیچ وقت فراموشش نمی‌کنید؛ سفری به یادماندنی و عبور از دل جاده‌های سرسبز و کوهستانی غرب کشور و اقامت در یکی از بهترین هتل های بانه خاطره ای می شود که برای همیشه در ذهنتان ماندگار می ماند.

جاذبه های گردشگری بانه


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...