رَهی نو

هتل بزرگ زنجان

زنجان، میدان بسیج، هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ در ورودی شهر زنجان و خارج از محدوده ترافیک واقع شده است. هزینه رزرو اتاق هتل بزرگ زنجان که دارای سالن همایش و تالار چند منظوره جهت میزبانی از کنفرانس‌ها و مهمانی‌ها می‌باشد با قیمت ویژه با قیمت در رزرو حضوری متفاوت می باشد.تصاویر اتاق ها هتل با رزرو آنلاین را در رهی نو ببینید

تعداد طبقات 5
تعداد اتاقها 48
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

روم سرویس

دستگاه ATM

فروشگاه

Business Center

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

سالن جلسات

امتیاز باشگاه مشتریان: 15
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 15
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 18
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 13
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل بزرگ زنجان

در حال بارگیری نقشه...

یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های شهر زنجان، هتل چهار ستاره بزرگ زنجان است. این مجموعه در سال ۱۳۸۵ با ۵ طبقه بنا و ۴۸ باب اتاق بهره‌برداری شده است. موقعیت هتل به‌گونه‌ای است که مسافران آن، چشم‌اندازی زیبا از جنگل و فضای سبز اطراف هتل را در اختیار دارند و برای افرادی که قصد دارند کمی از هیاهوی شهر دور شوند، گزینه خوبی است. هتل بزرگ زنجان دارای کادری مجرب و آموزش‌دیده است که برای میزبانی از شما آماده هستند.

 

فاصله هتل بزرگ زنجان تا اماکن دیدنی زنجان  

ممکن است شما پس از اقامت در هتل بزرگ زنجان، بخواهید به مکان‌های دیدنی اطراف سری بزنید. اگر می‌خواهید به کاروانسرای سنگی بروید، باید یک مسیر 6 دقیقه‌ای را با ماشین طی کنید. در صورتی که قصد خرید دارید، کافی است 9 دقیقه رانندگی کنید تا به بازار تاریخی برسید؛ این بازار تاریخی زنجان هم فال است و هم تماشا.  اگر اهل دیدن مکان‌های تاریخی هستید، مدرسه و مسجد جامع گزینه بسیار خوبی برای شماست. برای رسیدن به این مکان جذاب و دیدنی کافی است ۱۰ دقیقه رانندگی کنید. گنبد سلطانی نیز یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهر زنجان است که برای رسیدن به آن، باید یک مسیر ۳۳ دقیقه‌ای را با ماشین طی کنید.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ زنجان دارای 48 اتاق، سوئیت و آپارتمان است که به شکل‌های دونفره، سه‌نفره و سوییت در اختیار شما هستند. این اتاق‌ها امکانات رفاهی کاملی دارند.  اگر شما دوست دارید اخبار روز را بشنوید، کافی است تلویزیون را روشن کنید یا با تلفن همراهتان به اینترنت رایگان هتل متصل شوید تا از خبرهای روز دنیا آگاهی پیدا کنید. درصورتی که از غذا خوردن در یک محیط آرام با منظره زیبا لذت می‌برید، در هتل بزرگ زنجان شما می‌توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید. اگر قبل از خروج از هتل و رفتن به مکان‌های دیدنی شهر، نیاز دارید دوش بگیرید تا سرحال شوید، لوازم بهداشتی مورد نیاز شما به همراه دمپایی در اتاق وجود دارد. همچنین امکان استفاده از روم سرویس نیز به‌صورت 24 ساعته برای شما فعال است.

 

امکانات هتل بزرگ زنجان 

این هتل دارای امکانات بسیاری است که آسایش و راحتی شما را فراهم می‌آورد. در ادامه به شرح امکانات هتل بزرگ زنجان می‌پردازیم:

 

رستوران‌های هتل

هتل بزرگ زنجان برای پذیرایی از شما، از یک کافی‌شاپ و دو رستوران برخوردار است. رستوران «فیروزه» در لابی هتل قرار دارد و شما می‌توانید هر سه وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) را در آنجا صرف کنید. همچنین شما این امکان را دارید که مراسم یا جشن‌های خود را در این رستوران برگزار کنید. ظرفیت این رستوران 80 نفر است. رستوران «فام» در طبقه پنجم هتل قرار دارد و از چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای برخوردار است. شما می‌توانید هم‌زمان با لذت بردن از یک منظره زیبا، انواع غذاهای لذیذ ایرانی را میل کنید. این رستوران نیز انتخاب خوبی برای برگزاری مراسم و گردهمایی‌هاست.

 

کافی شاپ هتل

کافی‌شاپ «سرسرای سهره ورد» این امکان را به شما می‌دهد تا از طعم انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا لذت ببرید. شما می‌توانید برای دورهمی با دوستان خود، این کافی‌شاپ را انتخاب کنید. قابل ذکر است امکان پذیرایی از 35 نفر مهمان در این کافی‌شاپ برای شما فراهم شده است.

 

تالارهای هتل

دو تالار پذیرایی چند‌منظوره با نام‌های «ملیله» و «ترمه» با تجهیزات کامل صوتی و تصویری در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید انواع همایش‌ها، مجالس و  مراسم‌های خود را در این هتل برپا کنید. سالن کنفرانس موجود در طبقه اول هتل، یو شکل است و 40 نفر ظرفیت دارد.

 

امکانات دیگر هتل

اگر قصد خرید صنایع‌دستی شهر زنجان را دارید، لازم نیست در شهر بگردید و خودتان را به زحمت بیندازید. تنها کافی است به غرفه و فروشگاه صنایع‌دستی هتل بروید. شما در همه جای این هتل می‌توانید از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. اگر با ماشین شخصی به زنجان آمده‌اید، نگران نباشید. امکان استفاده از پارکینگ در این هتل برای شما فراهم است. هتل بزرگ زنجان از امکانات دیگری مانند پذیرش ۲۴ ‌ساعته، انبار چمدان، فکس و فتوکپی، خشک‌شویی و امکانات مخصوص افراد کم‌توان نیز برخوردار است.

هتل 4 ستاره بزرگ زنجان

 

حدود قیمت اتاق های هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ زنجان یک هتل مجلل است و امکانات زیادی دارد. قیمت این هتل بسته به اتاق‌ها و فصل‌های مختلف متفاوت است؛ اما به‌طورکلی رنج قیمت این هتل در سال 1401 از 1293000 تومان تا 1800000 تومان است. شما می‌توانید با رزرو این هتل در رهی نو، از تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند شوید.

 

رزرو آنلاین هتل بزرگ زنجان در رهی نو

اگر قصد دارید به زنجان سفر کنید، بهتر است هتل خود را پیش از رسیدن رزرو کنید. شما با چند کلیک می‌توانید به سامانه رهی نو وارد شوید و پس از دیدن مشخصات، نظرات کاربران و عکس‌های هتل، اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب شما امکان رزرو اتاق با دید باز را دارید. زمانی هم که به مقصدتان برسید، محل اقامت شما آماده است.

 

چرا هتل بزرگ زنجان را از رهی نو رزرو کنیم؟

شما می‌توانید با رزرو هتل از سامانه رهی نو، از پشتیبانی همه‌جانبه و حرفه‌ای و تخفیفات بی‌نظیر بهره‌مند شوید و از سفر خود خاطره خوبی بسازید. در رهی نو برای کارکنان ارگان‌ها و سازمان‌ها تخفیف جداگانه‌ای وجود دارد که در صورت برخورداری از این شرایط، می‌توانید هم از تخفیف عمومی و هم تخفیف ارگانی خود استفاده کنید. با رزرو هتل در  رهی نو نگران هیچ‌چیز نباشید. پشتیبانان و کادر متخصص رهی نو از ابتدای مسیر تا پایان اقامت همراه شما هستند تا دغدغه‌ای نداشته باشید و از سفر و اقامت خود نهایت لذت را ببرید.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل بزرگ زنجان چیست؟

درصورتی‌که پس از رزرو هتل در سامانه رهی نو، به هر دلیل مجبور به لغو رزرو شدید، نگران نباشید. رهی نو از این بابت هیچ کارمزدی از شما دریافت نمی‌کند. البته بهتر است در این مورد قوانین کنسلی هتل بزرگ زنجان را مطالعه کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل بزرگ زنجان

بیشترین نظر مثبتی که در خصوص هتل بزرگ زنجان وجود دارد، رعایت بهداشت و تمیز بودن آن است که این امری بسیار پراهمیت است. مسافران رضایت خود را نسبت به موقعیت مکانی هتل اعلام کرده‌اند. اکثر مسافران از رفتار پرسنل پذیرش و سایر کارکنان هتل بسیار راضی هستند و رفتار آن‌ها را صمیمانه و محترمانه دانسته‌اند. البته برخی از افراد ذکر کرده‌اند که قیمت این هتل نسبت به امکانات آن بالاست، برخی نیز قیمت خدمات هتل بزرگ زنجان را مناسب دانسته‌اند.

 

قوانین هتل بزرگ زنجان

  • ساعت تحویل دادن: 1
  • ساعت تحویل گرفتن: 1
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است
  • هزینه اقامت در هتل بزرگ زنجان برای کودکان زیر 7 سال رایگان محاسبه می‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • فضایی برای پیاده روی
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران بوفه
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن جلسات
    • سالن کنفرانس
    • سالن اجتماعات
    • ویدئو کنفرانس
    • سالن همایش
  • خدمات ویژه
    • دستگاه ATM
    • فروشگاه
    • Business Center
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاروانسرای سنگی 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار تاریخی 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا مدرسه و مسجد جامع 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا گنبد سلطانیه 33 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان آیت الله موسوی، 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 15، 8 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

7.0
فرآیند پذیرش در هتل65%
برخورد پرسنل پذیرش85%
نظافت هتل87.5%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی80%
کیفیت غذا و نوشیدنی60%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)50%
قیمت اتاق نسبت به امکانات52.5%
پشتیبانی رهی نو82.5%

نظرات کاربران ( ۱ نظر)

کوروش ۱۴۰۲/۷/۲

بهترین هتل از نظر موقعیت و لابی بزرگ دستگاه ATMدر لابی و محوطه دلباز

نمایش بیشتر

سوالات متداول شما درمورد رزرو هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ زنجان دارای امکانات فراوانی مانند، رستوران، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، کنفرانس و اجتماعات می باشد. و از خدمات روم سرویس، فروشگاه و امکانات برای معلولین نیز برخورددار است.
هتل بزرگ زنجان در زنجان میدان بسیج واقع شده است و در نزدیکی مکان های دیدنی این شهر مانند، بازار تاریخی زنجان، کاروانسرای سنگی و گنبد سلطانی نیز می باشد.
رزرو هتل بزرگ زنجان را می‌توانید در رهی نو با بیشترین تخفیف و به راحتی بصورت آنلاین انجام دهید. ضمن اینکه رهی نو کنسلی و استرداد آنی با کارمزد صفر را به مشتریان ارائه می‌دهد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...