رَهی نو

هتل پارامیدا شاهرود

شاهرود، خیابان تهران، میدان هفت تیر، بلوار دانشگاه، مقابل ترمینال، جنب اداره راه

تخفیف تا

۷ %

نمایش روی نقشه

رزرو هتل پارامیدا شاهرود به دلیل وجود امکانات کامل تفریحی و دارا بودن بهترین استانداردهای غذایی و خدماتی دنیا از پرطرفدارارترین هتل های 4 ستاره شاهرود است.

تعداد طبقات 2
تعداد اتاقها 44
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12
10 از 10 ، خیلی عالی

امکانات ویژه هتل

تاکسی سرویس

پارکینگ

روم سرویس

تبديل ارز

Business Center

امكانات برای معلولين

صندوق امانات

تالار عروسی

امتیاز باشگاه مشتریان: 28
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
27,777,778
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 36
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
36,666,667
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 25
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
7 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
45,555,555
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 64
تقویم قیمتی
ظرفیت
5 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
63,333,333
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 72
تقویم قیمتی
ظرفیت
6 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
72,222,222
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 80
تقویم قیمتی
ظرفیت
7 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
81,111,111
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 88
تقویم قیمتی
ظرفیت
8 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
5 درصد
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
88,888,889
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل پارامیدا شاهرود

در حال بارگیری نقشه...

رزرو هتل پارامیدا شاهرود واقع در میدان هفت تیر با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

شاهرود یکی از شهرهای خوش آب و هوای سمنان است که سفر به آن، ذهن‌تان را آرام و روحیه‌تان را تازه می‌کند. اگر دانشجوی دانشگاه این شهر باشید یا اگر با مقاصد گردشگری و کاری به این شهر سفر می‌کنید، یکی از بهترین و مناسب‌ترین هتل‌هایی که می‌توانید در آن اسکان کنید، هتل بزرگ و مجهز پارامیدا شاهرود است.

در بلوار دانشگاه، محوطه سرسبز دیوار کشیده شده‌ای می‌بینید که به در اصلی که برسید، تابلوی بزرگ هتل پارامیدا شاهرود روی آن خودنمایی می‌کند. عاملی که در بدو ورودتان توجه شما را به خود جلب می‌کند، محیط سرسبز و فضای گل کاری شده محوطه است. نمای آپارتمان‌ها به سمت همین باغچه‌های سرسبز و گل کاری شده است. در یک سمت محوطه در مقابل فضای سرسبز و گلکاری شده، ساختمان‌های با نوک شیپوری برعکس می‌بینید که روی اولین ساختمان، تابلوی پذیرش نوشته شده، بخشی از آپارتمان‌ها در این قسمت است. از اینجا وارد لابی هتل می‌شوید که با مبل‌های چرمی مشکی و قرمز تزئین شده و ظرفیت 50 نفر را دارد.

امکانات هتل پارامیدا در شاهرود

مجموعه هتل پارامیدا به عنوان بزرگترین و مجلل ترین هتل مسافرتی در شاهرود و در استان سمنان می باشد،که تمامی امکانات یک هتل پنج ستاره را داراست. هتل پارامیدا با فضایی به وسعت 5 هکتار دارای 44 باب سوئیت (یک خوابه و دو خوابه) مبله با کلیه امکانات رفاهی و همچنین دارای 4 سالن مجلل با ظرفیت مجموعا 2000 نفر، رستوران، فست فود، رستوران سنتی و آلاچیق، تالارهای چندمنظوره، سالن کنفرانس با به روز و مدرن‌ترین امکانات کنفرانسی ، پارکینگ اختصاصی ، فضای سبز گسترده، آبنما، فضای بازی کودکان، تنیس ،خشکشوئی ، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان، نمازخانه، برق اضطراری، تهویه مطبوع، کارتهای اعتباری،تاکسی سرویس ، صندوق امانات و ...می‌باشد .

شاید مهم‌ترین ویژگی که هتل پارامیدا شاهرود را معروف کرده است، فضای سبز و محوطه باغبانی شده اطراف هتل باشد که می‌توانید در یک عصر دل‌انگیز همراه با عزیزان‌تان در کنار آب‌نما و باغ قدم بزنید و شاهد بازی فرزندتان در زمین بازی باشید. اگر از علاقه‌مندان به دوچرخه سواری یا پیاده‌روی هستید، مسیر دوچرخه سواری و پیاده‌روی هم در فضای محوطه سرسبز پارامیدا مخصوص شما طراحی شده است.  هوا خوب باشد می‌توانید در فضای باز در آلاچیق‌های هتل نشسته و در حالی که چای خوش طعم چایخانه را تجربه می‌کنید، از اقامت‌تان در این هتل لذت ببرید.

آپارتمان ها و اتاق های هتل پارامیدا شاهرود

هتل چهار ستاره پارامیدا با مساحت 5 هکتار، در سال 1385 ساخته شد و در حال حاضر دارای 7 بلوک دو طبقه‌ای است که 7 سوئیت در هر کدام از آن‌ها جای گرفته است. هتل جمعا 44 باب آپارتمان دارد. آپارتمان‌های یک خوابه برای دو، سه و چهار نفر، آپارتمان دو خوابه برای پنج و شش نفر است. اگر تعدادتان زیاد بوده و دسته جمعی با دوستان‌ یا فامیل سفر کردید، اپارتمان‌های دو خواب هفت یا هشت نفره را می‌توانید انتخاب کنید. اگر با خانواده‌تان هستید بلوک‌های میانی برای شما مناسب است. از طرفی چون بلوک‌ها دو طبقه هستند، در حال حاضر هتل آسانسور ندارد. اما در صورت دلخواه می‌توانید با هماهنگی، سوئیت‌های طبقه همکف را رزرو کنید که از نظر رفت و آمد مشکلی نداشته باشید. رنج قیمت آن از شبی حدود 360 هزار تومان تا یک میلیون و صد هزار تومان ادامه دارد.

از جمله امکانات هتل پارامیدا شاهرود که در آپارتمان های این هتل لوکس وجود دارد می توان به مجهز به تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، اسپیلت، شوفاژ، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، میز ناهارخوری، آشپزخانه با چای ساز و مینی بار، حمام، وسایل بهداشتی مانند حوله، صابون، شامپو، خمیردندان، مسواک و همچنین سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. فضای آپارتمان‌ها بزرگ و تمیز بوده و تهویه مطبوع فضای هتل و اینترنت رایگان و نامحدود از دیگر ویژگی‌های پارامیدا است. خدمات لاندری هتل هم لباس‌هایتان را شسته و اتوکشیده تحویل‌تان می‌دهد.

تالار هتل پارامیدا شاهرود: در قسمت میانی یک ساختمان طویل قرار دارد که مشخص است بخشی از آن رستوران هتل و بخشی دیگر، آپارتمان‌های هتل است. این قسمت با چمن مصنوعی و تور و ستون‌های سفید رنگ به گونه‌ای زیبا طراحی شده است که مشخص است ورودی تالار هتل است. دو تالار هرکدام با ظرفیت 500 نفر، بسیار شیک و مجلل با سیستم صوتی و تصویری و نورپردازی حرفه‌ای طراحی شده و محل مناسبی برای میزبانی از مهمانان شما در مراسمات و جشن‌های مختلف بوده و با میز و صندلی‌های مبله سفید رنگ تزئین شده است. تالار پارامیدا دارای پارکینگ با ظرفیت 400 خودرو است که از این بابت برای جای پارک مهمانان‌تان نگرانی نخواهید داشت.

سالن همایش هتل: دو سالن همایش هرکدام با ظرفیت 400 نفر در سمت دیگر ساختمان تالار است که با دو چیدمان متفاوت یکی برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و دیگری برای برگزاری همایشات و گردهمایی‌ها طراحی شده است. خدمات صوتی، تصویری، ویدیو پروژکتور، نورپردازی و چیدمان حرفه‌ای این سالن‌ها، برای برگزاری مقاصد کاری‌ گزینه مناسبی است.

کافی شاپ و رستوران هتل پارامیدا شاهرود: در ابتدای ساختمان رستوران هتل چهارستاره پارامیدا، فرش قرمز، به محیطی با نورپردازی ملایم و آرامش بخش هدایت‌تان می‌کند که بوی مطبوع و اشتها برانگیز در مسیر راهرو، شما را از غذاهای خوشمزه و محلی و بین المللی هتل باخبر می‌کند. با توجه به کیفیت بالای غذاها، قیمت قابل توجهی دارد، اما در عوض می‌توانید حسابی دلی از عزا درآورید. سپس در بعدازظهر دل انگیز در کافی‌شاپ هتل نشسته و با یک نوشیدنی گوارا، خاطره سفرتان را به یادماندنی‌تر کنید.

نظرات در مورد هتل پارامیدا شاهرود

فضا و محوطه هتل دل‌انگیز است که برخورداری از فضای بازی برای بچه‌ها، مادران را راحت کرده است. آپارتمان‌ها بزرگ و راحت است. یک جا بودن تالار و هتل ممکن است در زمان برگزاری مراسم، آرامش و دنج بودن محوطه هتل را تحت تاثیر قرار دهد. کیفیت فوق العاده غذا باعث می‌شود طعم آن زیر دندان‌تان بماند البته قیمتش هم به نسبت بالا است. برخورد و احترام پرسنل مجرب هتل پارامیدا نیز حس خوبی به شما می‌بخشد تا برای سفر بعدی‌تان هم این هتل را انتخاب کنید.

در گوشه‌ای دیگر از محوطه یک ساختمان در حال ساخت به چشم می‌خورد که گویا قرار است تالار  با شکوهی و شاهانه‌ای شود که سالن ورزشی و استخر نیز در این ساختمان قرار می‌گیرد. پارکینگ هتل هم در همان محوطه هتل، به صورت روباز است. در صورت درخواست خدمات ترانسفر هتل نیز آماده برگزاری یک تور گردشگری با اتوموبیل‌های آفرود است.

قوانین هتل پارامیدا شاهرود

ساعت تحویل دادن: 12

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 6 سال رایگان و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • مسیر دوچرخه سواری
    • فضایی برای پیاده روی
  • رستوران و کافی شاپ
    • چایخانه سنتی
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • تالار عروسی
    • سالن کنفرانس
    • سالن همایش
  • خدمات ویژه
    • تبديل ارز
    • Business Center
    • امكانات برای معلولين
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 30‌ دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 3 دقیقه با ماشین و 12 دقیقه پیاده

فاصله تا جنگل ابر 1 ساعت و 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا قلعه بالا بیارجمند 1 ساعت و 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا دره مجن 42 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه یغمایی‌ها 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار نکارمن 34 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد بایزید بسطام 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا مجموعه بازار شاهرود 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 11، 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان امام حسین 14 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

10
فرآیند پذیرش در هتل100%
برخورد پرسنل پذیرش100%
نظافت هتل100%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی100%
کیفیت غذا و نوشیدنی100%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)100%
قیمت اتاق نسبت به امکانات100%
پشتیبانی رهی نو100%

نظرات کاربران ( ۶ نظر)

محمد حسین اسکویی ۱۴۰۲/۹/۹

هتل خیلی خوبی است نظافت وسرویس خوبی دارد کیفیت غذا هم عالی است

  مدیر سایت۱۴۰۲/۹/۱۳

محمدحسین عزیز ممنون از ثبت نظرتون و خوشحالیم که اقامت رضایتبخشی داشتید

آرش فضلی ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

هتل پارامیدا شاهرود از نظر نظافت و تمیزی اتاق ها وضعیت خوبی داشت. ما تابستان اینجا اقامت داشتیم و سیستم سرمایشی خوبی هم داشت. تنها موردی که نیاز بود آسانسور در طبقات بود.

  مدیر سایت۱۳۹۸/۱۲/۱۳

سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشتید. نظرتون حتما به هتل ارجاع داده میشه.

محمد جنیدی ۱۳۹۸/۱۱/۶

ما سه شب تو این هتل اقامت داشتیم. چون قیمت رزرو هتل پارامیدا شاهرود نسبت به اجاره ویلاها مناسب تر بود و سوئیت ها امکانات مناسبی داشتند ما هتل گرفتیم. بیشتر وعده های غذایی رو بیرون بودیم اما صبحانه ها در هتل صرف شد و تقریبا کیفیت خوبی داشت اما منوی صبحانه محدود بود. فضای سبز محوطه ی هتل زیبا بود و تونستیم عکس های قشنگی بگیریم.

  مدیر سایت۱۳۹۸/۱۱/۶

سلام. ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید و خوشحالیم که راضی بودید :)

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...