رَهی نو

هتل شبستان رشت

استان گیلان، رشت، میدان گلسار (شهید انصاری)، ابتدای خیابان بنت‌الهدی

هتل شبستان رشت در سال 1391 افتتاح گردید. فاصله اندک از فرودگاه بین‌المللی و مرکز شهر از ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود.

تعداد طبقات 6
تعداد اتاقها 20
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12

امکانات ویژه هتل

پارکینگ

روم سرویس

تبديل ارز

Business Center

صندوق امانات

کافی شاپ

رستوران

جکوزی

امتیاز باشگاه مشتریان: 10
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 10
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 11
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 11
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 11
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 11
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
1
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل شبستان رشت

در حال بارگیری نقشه...

معرفی هتل شبستان رشت

هتل شبستان رشت یکی از هتل‌های چهار ستاره استان گیلان محسوب می‌شود. این هتل 6 طبقه با چشم‌اندازی زیبا از شهر رشت هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی است. این هتل زیبا که در سال 1391 در فضایی به مساحت 1500 هکتار تأسیس شد، دارای امکانات بسیار مناسبی به جهت رفاه گردشگران است. هتل شبستان 6 طبقه دارای سه مدل اتاق مختلف است و اتاق‌ها بر اساس متراژ، امکانات، چشم‌انداز و غیره به سه دسته A، B و C تقسیم می‌شوند.

 

بر اساس تحقیقات انجام‌شده عموماً اتاق‌های A ازنظر امکانات رفاهی نسبت به سایر اتاق‌ها از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند. هتل شبستان رشت با 20 سوئیت از جمله هتل‌های مشهور گیلان برشمرده می‌شود که می‌تواند بستر استراحت و لحظات خوش را برای شما و عزیزانتان فراهم کند.
 

 

فاصله هتل شبستان رشت تا جاهای دیدنی گیلان

آنچه هتل شبستان رشت را خواستنی‌تر از سایر هتل‌های رشت می‌کند، نزدیکی آن به جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا است. چرا که هتل شبستان در محدوده میدان گلسار قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که این هتل فاصله چندانی با دریا، موزه رشت، پارک شهر، عمارت کلاه‌فرنگی، بازار رشت و سایر پاساژهای معروف رشت ندارد. همچنین که فاصله این هتل با شهرهایی نظیر انزلی، فومن، لاهیجان و تالش حداکثر یک ساعت است.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل شبستان رشت

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، اتاق‌های هتل شبستان رشت وابسته به فاکتورهای مختلفی به سه دسته A،B و C تقسیم می‌شوند. این اتاق‌ها بر اساس مزایا و امکانات خاص دسته‌بندی ‌شده‌اند. در ادامه این بخش در مورد انواع اتاق‌های این هتل زیبا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار داده‌ایم.

 

رزرو هتل شبستان رشت

 

اتاق‌های دوتخته A کلاس

اتاق‌های A کلاس واقع در طبقه چهارم هتل شبستان رشت دارای امکاناتی بی‌نظیر اعم از وان جکوزی، وسایل ورزشی و غیره هستند. ضمن اینکه این اتاق‌ها نسبت به انواع دیگر اتاق‌ها دارای چشم‌اندازی زیبا از دریا یا نمای شهر است. هم‌چنین در این اتاق‌ها امکان دسترسی به اینترنت بیسیم نیز وجود دارد. از امکانات دیگر این اتاق می‌توان به یخچال، لوازم‌آرایشی رایگان، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

 

اتاق‌های دوتخته B کلاس

ازجمله امکاناتی که در اتاق‌های B کلاس وجود دارند، می‌توان به وان جکوزی در کنار وسایلی نظیر تلویزیون، یخچال، سشوار و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است که بگوییم اتاق‌های B کلاس هتل شبستان رشت فاقد امکاناتی نظیر اینترنت بیسیم و آسانسور هستند.

 

اتاق‌های دوتخته C کلاس

این دسته از اتاق‌ها با متراژ کمتر نسبت به سایر اتاق‌ها و باقیمت مقرون‌به‌صرفه تر دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، پانل جکوزی و غیره هستند. ضمن اینکه این دسته از اتاق‌ها که معمولاً در طبقه دوم قرار دارند، چشم‌انداز کوچکی از نمای شهر را برای گردشگران به تصویر می‌کشند.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل شبستان رشت

با توجه به گفته‌های فوق قیمت اتاق‌های هتل شبستان رشت می‌تواند وابسته به نوع انتخاب افراد متفاوت باشد. برای مثال گردشگرانی که اتاق‌های A کلاس را رزرو می‌کنند، به علت دارا بودن امکانات بیشتر اتاق‌ها باید هزینه بیشتر را بپردازند. به‌طورکلی هزینه اتاق‌ها به‌طور میانگین به وابسته به تعداد تخت از 1 میلیون 200 هزار تومان آغاز می‌شود. در انتها لازم به ذکر است که بگوییم در هتل شبستان رشت هزینه اتاق برای کودکان زیر دو سال رایگان است.

 

رزرو آنلاین هتل شبستان رشت در رهی نو

شرایط رزرو هتل شبستان رشت در سایت رهی نو بسیار آسان است. برای شروع روی پروفایل هتل مربوطه کلیک کرده و تاریخ ورود و خروج مهمان را بررسی کنید. با انتخاب نوع اتاق و تعداد نفرات روی گزینه رزرو کلیک کرده و به مرحله بعد بروید. صفحه پیش رو محل بیان اطلاعات شخص و ثبت مسافران است. با بررسی قوانین و پرداخت مبلغ موردنظر درخواست شما به دست کارشناسان رهی نو بررسی‌شده و در صورت قطعی شدن رزرو به شما از طریق ایمیل یا پیامک اطلاع داده خواهد شد.

 

امکانات هتل شبستان رشت

هتل شبستان رشت نیز مانند دیگر هتل‌های 4 ستاره لوکس ایران دارای امکانات فوق‌العاده‌ای نظیر کافی‌شاپ، پارکینگ، نمازخانه، سرویس تاکسی، میز پذیرش 24 ساعته، آسانسور، اینترنت، وسایل ورزشی و رستوران ایرانی و فرنگی است. رستوران زیبای این هتل واقع در طبقه ششم از جمله رستوران‌های برتر شهر رشت محسوب می‌شود، چرا که در این رستوران می‌توان شاهد چشم‌اندازی زیبا از نمای زیبای شهر در کنار دکوراسیونی جذاب و منوی غذایی متنوع بود. ضمن اینکه در کافه و رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی رشت سرو می‌شود.

 

از دیگر امکانات هتل شبستان رشت می‌توان به امکانات ایمنی نظیر زنگ خطر آتش و راه‌پله اضطراری اشاره کرد. در کلیه اتاق‌ها نیز می‌توان شاهد امکاناتی نظیر ملحفه تمیز، بالشت، حوله، تلویزیون، یخچال و غیره بود.

 

چرا هتل شبستان رشت را از رهی نو رزرو کنیم؟

اعتبار، تضمین رزرو و مشاهده بهترین قیمت هتل‌ها ازجمله مزایایی محسوب می‌شود که سایت رهی نو در اختیار گردشگران و افراد علاقه‌مند به مسافرت قرار می‌دهد. در کنار تمامی مزایای گفته‌شده اما عدم پرداخت هیچ هزینه اضافی، پشتیبانی 24 ساعته و امکان اعمال تغییرات قبل از رزرو هتل ازجمله ویژگی‌هایی است که تنها در رهی نو وجود دارد.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل شبستان رشت چیست؟

هر هتل وابسته به سیاست کاری و شرایط خود دارای قوانین خاصی است و گردشگران نباید از آن غافل شوند. با توجه به این موضوع گردشگران باید بدانند که از 24 تا 72 ساعت وابسته به زمان کنسلی باید بین 10 تا 30 درصد از مبلغ رزرو را تحت عنوان جریمه کنسلی به هتل بپردازند. ضمن اینکه امکان کنسلی رزرو در روزهای پیک مسافرت وجود ندارد. با توجه به این موضوع پس توصیه می‌شود، گردشگران قبل از سفر حتماً تمامی جوانب را در نظر بگیرند و سپس اقدام به رزرو هتل کنند.

 

نظرات مسافران در مورد هتل شبستان رشت

اغلب گردشگرانی که در هتل شبستان رشت چند صباحی را زندگی کردند، این عقیده را دارند که هتل شبستان امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. منوی غذایی متنوع و وجود کافی‌شاپ در طبقه همکف با دکوراسیون متفاوت از دیگر مزایای این هتل از نظر گردشگران محسوب می‌شود. هم‌چنین تمامی اتاق‌ها در سه کلاس از جنبه پاکیزگی مورد تائید اغلب گردشگران بوده است. آنچه اغلب میهمانان این هتل را شگفت‌زده می‌کند، رفتار خوب و دوستانه کارکنان این هتل است.

 

در کنار تمام مزایای فوق اما عده‌ای از گردشگران مقیم این هتل از منوی ضعیف صبحانه، تهویه نامطبوع و قیمت بالای اتاق‌های این هتل انتقاد داشتند. امید است موارد بیان‌شده به‌زودی تبدیل به یکی از محاسن هتل شبستان رشت شود.

رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • امکانات ورزشی و تفریحی
    • جکوزی
  • رستوران و کافی شاپ
    • کافی شاپ
    • رستوران
  • خدمات ویژه
    • تبديل ارز
    • Business Center
    • صندوق امانات
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 17 دقیقه با ماشین

فاصله تا منطقه ساحلی حاجی بکنده 34 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه رشت 6 دقیقه با ماشین و 31 دقیقه پیاده

فاصله تا موزه میراث روستایی استان گیلان 24 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه موزه میرزا کوچک جنگلی 4 دقیقه با ماشین و 24 دقیقه پیاده

فاصله تا پارک ملی بوجاق 48 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک جنگلی سراوان 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا عمارت کلاه فرنگی 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا سبزه میدان 5 دقیقه با ماشین و 28 دقیقه پیاده

فاصله تا دریاچه سد سقالکسار 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی استان گیلان 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا بقعه دانای علی 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا مرداب عینک 12 دقیقه با ماشین

کلانتری 13 شالکو 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان 8 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

5.2
فرآیند پذیرش در هتل50%
برخورد پرسنل پذیرش50%
نظافت هتل55%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی60%
کیفیت غذا و نوشیدنی45%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)25%
قیمت اتاق نسبت به امکانات30%
پشتیبانی رهی نو100%

نظرات کاربران ( ۵ نظر)

دیبا صالحیه اقامت داشته ۱۴۰۳/۱/۲۵

هتل تمیزی بود ولی وسایل سرویس بهداشتی فرسوده بود ولی وسایل اتاق خوب بود. چای ساز نداشت و پنجره دو جداره نبود که صدای خیابان میامد. لابی خیلی کوچک و گرفته است. پرسنل کمی دارد ولی خوش برخوردند. اتاق بزرگ و تمیز هست. صبحانه تنوع و کیفیت مناسبی دارد. اینترنت مناسب بود ولی نداشتن ترنسفر به راه اهن یا فرودگاه و همچنین نداشتن تاکسی کمی کار را سخت میکند.

رامبد اشراقی ۱۴۰۰/۴/۲۷

اصلا راضی نبودیم و برخورد کارکنان بی ادبانه است

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۱۲

رامبد اشراقی عزیز از اتفاق پیش آمده متاسفیم . امیدواریم در سفر بعدی شما همراهتان باشیم.

مهرنوش حدادپور اقامت داشته ۱۴۰۰/۴/۱۷

پذیرش هتل با بی ادبی و بی احترامی برخورد می کردند. وقتی وارد شدم با تلفن صحبت می کردند و من ۱۰ دقیقه منتظر شدم تا یک نفر پاسخ گو باشند. حتی سلام هم وقتی وارد می شدی نمیکردن و فقط نگاه میکردن تا خواستتون رو بگین. هتل بسیار معمولی و کوچیک بود. به قیمتش که با کادوس حدودا برابر بود اصلا کیفیت نداشت و من در رشت با این وضعیت و قیمت هتل هاش کادووس رو باز انتخاب خواهم کرد.

  مدیر سایت۱۴۰۱/۹/۱۴

نمایش بیشتر

برچسب ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...