رَهی نو

هتل های گرگان

اطلاعات مفید سفر و اقامت در هتل های گرگان

تمام ساکنان کشور ایران، یک گزینه مشترک برای سفر رفتن در هر مناسبتی دارند: شمال! خطه سرسبز شمال در تمامی فصول سال پذیرای مسافرانی از داخل و خارج کشور است. آب و هوای بارانی و مرطوب گرگان، دریا، ساحل، بازارهای موسمی، مراکز تفریحی، هتل های گرگان و… تنها نمونه ای از فعالیت هایی است که برای یک تعطیلات به یاد ماندنی کافیست!

 

اقامت در هتل‌ها و اقامتگاه‌های گرگان

برای اقامت در گرگان گزینه های مختلفی پیش روی شماست؛ اما اگر قصد اقامتی راحت و بی دغدغه را دارید، بهتر است هتل را انتخاب کنید. هتل های گرگان از دو تا ۵ ستاره دارند و سرویس های باکیفیتی ارائه می‌کنند. می‌توانید با توجه به بودجه ای که برای سفر خود تعیین کرده اید، هتل مطلوب خود را انتخاب کنید.

راهنمای سفر به گرگان

هتل ها عموما بر اساس استانداردهای جهانی مشترک بین تمامی هتل های جهان، درجه بندی می‌شوند. هتل های گرگان نیز طبقه بندی مختلفی دارند: هتل های لوکس پنج ستاره که لاکچری محسوب می شوند، به‌روز و مدرن هستند و امکاناتی از قبیل جکوزی، سونا، سالن ورزشی و… دارند. این هتل ها اغلب هزینه بالاتری برای اقامت می‌گیرند ودر عوض، سرویس های بیشتری برای ارائه دارند. سوییت های متنوع با کاربردهای خاص، از دیگر مزایای رزرو هتل پنج ستاره است. اما هتل های چهار ستاره و سه ستاره برخی امکانات هتل های پنج ستاره را با هزینه کمتری ارائه می کنند. توجه داشته باشید که هر هتل استانداردهایی برای تامین رفاه حال مسافران دارد. هتل های دو ستاره و اقامتگاه ها نیز از نظر خدمات، سطح کیفی خوبی دارند. با هتل های گرگان برای بودجه های مختلف آشنا می شویم.

 

بهترین هتل‌های گرگان

هتل بوتاک، دارای امکانات تفریحی دیگری مثل استخر، زمین تنیس، رستوران و کافی‌شاپ نیز هست.
هتل 4 ستاره پارتیا گرگان، همچنان درحال توسعه بوده و امیدوار است که با ارتقای امکاناتش، به هتلی 5 ستاره تبدیل شود، اما امکان ارائه خدمات نیز دارد.

هتل های 5 ستاره گرگان

  • هتل بوتانیک پالاس : 

    هتل بوتانیک در کیلومتر ده جاده ساری - گرگان، روبروی روستای نودیجه قرار دارد. نمای بیرونی این هتل شبیه به قصر است و چشم اندازی نفس‌گیر به طبیعت شمال دارد. تماشای طلوع آفتاب و غروب خورشید، یکی از زیباترین مناظری است که در سفر به شمال تجربه می کنید.

    رستوران این هتل غذاهای فرنگی و ایرانی اصیل را سرو می‌کند. چشیدن غذاهای شمالی و محلی مزه دیگری دارد، آن هم هنگامی که سرآشپز مخصوص هتل، غذا را تهیه کرده باشد. مجموعه آبی هتل بوتانیک پالاس گرگان، حافظ سلامت شما در طول اقامتتان است. می‌توانید ساعت ها در مجموعه ورزشی و آبی بمانید و انواع ماساژها را دریافت کنید. هتل های ۵ ستاره اغلب سالن های بزرگی برای اجرای مراسم های خاص، برگزاری جلسات و… دارند. سالن همایش و ضیافت هتل بوتانیک گرگان، برای کلاس های آموزشی، همایشه ها و سمینارهای بین المللی مناسب است.

    اتاق های هتل بوتانیک گرگان بسیار مجلل هستند و این هتل را به یکی از بهترین هتل های گرگان و ایران تبدیل کرده است. اتاق یک نفره، دونفره، سوییت دولوکس و… دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون LCD، اینترنت رایگان، میز کار، مینی بار، میز کار، مبلمان و… است. هر ساعتی از شبانه روز که نیاز داشته باشید، می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. اتاق های سه نفره هتل بوتانیک گرگان برای سفرهای دسته جمعی نیز بسیار مناسب است.

 

هتل های 4 ستاره گرگان

  • هتل پارتیا 

    هتل پارتیا در استان گلستان، در بلوار نهارخوران واقع شده است. این هتل مجموعه ای تجاری، اقامتی، ورزشی، تفریحی و توریستی است. تنوع امکانات هتل پارتیا آن را به ستاره ای درخشان در میان هتل های 4 ستاره گرگان تبدیل کرده است. این هتل بسیار مجهز و مدرن است و مانند اغلب هتل های گرگان در مجاورت فضای سبز و در نزدیکی جنگل النگدره قرار دارد. چشم انداز اتاق های هتل پارتیا تهران، رو به رشته کوه های البرز است.

    ویژگی منحصر به فرد هتل پارتیا گرگان، طبقات مختلف این هتل است که هر کدام به یک سبک خاص دکوراسیون شده است و تمدن های مختلف را به نمایش می گذارد.

    طبقه اول این هتل به سبک ایرانی- اسلامی، طبقه دوم به سبک چینی، طبقه سوم سبک آفریقایی، طبقه چهارم سبک هندی و طبقه پنجم به سبک کلاسیک اروپاست. این هتل اتاق ورزش، زمین تنیس، باشگاه بیلیارد، کافی شاپ، رستوران و سونا و جکوزی دارد. یک سفر به یاد ماندنی را با اقامت در هتل پارتیا گرگان تجربه کنید.این هتل در حال حاضر در حال ساخت است و هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.

  • هتل شهاب ناهارخوران گرگان: 

    هتل شهاب گرگان در بلوار نهارخوران، ۳۰۰ متر مانده به کلانتری بنا شده است. این هتل در چهار طبقه، بهترین خدمات اقامتی را به مسافران ارائه می‌دهد. هتل شهاب در نزدیکی جنگل های محافطت شده قرار گرفته است و برای علاقه مندان به طبیعت، گزینه مناسبی محسوب می شود.

    ساختمان هتل شهاب مدرن است و تجهیزات آن به‌روز است. این هتل در هر فصل منوی غذایی ویژه ای را برای مسافران سرو می کند و غذاهای محلی و اصیل گرگان را با کیفیتی بی‌نظیر تهیه می‌کند. سالن تشریفات هتل های گرگان مانند هتل شهاب، پذیرای مهمانان برای مراسم های خاص مانند عروسی، نامزدی و دیگر مناسبت هاست

  • هتل آذین

 

قیمت هتل در گرگان

برای اطلاع از هزینه هتل در گرگان، کافی است به سامانه رهی نو مراجعه کنید و تنها با چند سرچ ساده از آخرین قیمت هتل در گرگان مطلع شوید. رهی نو همواره تلاش می‌کند تا مناسب‌ترین قیمت‌ را برای رزرو هتل درنظر بگیرد.

 

هتل‌های گران قیمت لوکس گرگان

گران‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین هتل های گرگان، هتل بوتانیک پالاس و هتل پارتیا هستند که البته باتوجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، این مسئله چندان هم دور از تصور نیست؛ بنابراین اگر می‌خواهید سفری لاکچری و رؤیایی به گرگان داشته باشید، بهتر است یکی از این دو هتل گرگان را برای اقامت انتخاب کنید.
 

هتل‌های گرگان با قیمت مناسب 

هتل جهانگردی ناهارخوران در 7 کیلومتری جنگل النگدره و نیز 2.5 کیلومتری روستای زیارت قرار دارد.
هتل‌آپارتمان بهشت هیرکان، با اینکه امکانات زیادی ازجمله پارکینگ ندارد، اما رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی از جمله امکاناتی است که اقامت در آن را راحت‌تر می‌کند.

  • هتل سه ستاره جهانگردی نهارخوران گرگان

این هتل در جاده نهارخوران، روبروی شهرداری در پارک جنگلی نهارخوران بنا شده است. اتاق ها و سوییت های هتل جهانگردی بسیار راحت و مطبوع هستند و امکانات رفاهی مطلوبی دارند. هتل جهانگردی نهارخوران در مجاورت جنگل و آبشار است و چشم انداز زیبایی دارد.

رستوران این هتل غذاهای بسیار خوشمزه ای سرو می کند و کافی شاپ این هتل برای قرارهای عاشقانه، فضای مطلوبی دارد.

 

هتل های با قیمت مناسب در گرگان

 

  • هتل آپارتمان سه ستاره بهشت هیرکان

این هتل در بلوار قدس (چاله باغ) گرگان بنا شده است و در محیطی زیبا و متفاوت از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل تعداد اتاق های محدود با خدمات ویژه‌ای دارد که برای مسافران علاقه‌مند به محیط هایی شبیه به منزل، مناسب است.رستوران این هتل برای وعده‌های اصلی ناهار و شام و صبحانه، اماده پذیرایی است.

 

هتل‌های ارزان قیمت گرگان

معمولاً هتل‌های 2 ستاره جزو ارزان ترین هتل های گرگان و البته کل ایران محسوب می‌شوند؛ البته اگر بوم‌گردی‌ها و برخی هتل‌آپارتمان‌های قیمت‌مناسب را حساب نکنیم. از هتل های ارزان گرگان که 2 ستاره هستند، باید هتل زیارت، هتل شانلی، هتل‌آپارتمان گل نرگس و هتل‌آپارتمان پردیس گرگان را نام برد که هتل زیارت از آنجا که در روستای معروف زیارت قرار دارد، برای افراد اهل طبیعت و عاشق روستا محل بسیار مناسبی است.

 

  • هتل دو ستاره زیارت گرگان

این هتل به سبک مدرن و در روستای زیارت قرار دارد. فضای گرم و صمیمی این هتل، اقامت را برای شما دلچسب می‌کند. هتل زیارت گرگان تمامی امکانات برای یک اقامت به یاد ماندنی را به شما ارائه می‌کند. برای افرادی که عادت به سفرهای خانوادگی دارند، از میان هتل های گرگان، می‌توانند هتل زیارت را انتخاب کنند. سوییت های ۳ تخته برای آن‌ها گزینه مناسبی است. همچنین اتاق های دو تخته، سینگل و… آماده پذیرایی از شما هستند. این هتل در بافت روستای زیارت قرار گرفته است و به امام زاده، آب گرم معدنی، آبشار و… نزدیک است.

  • هتل دو ستاره طهماسبی گرگان

این هتل دو ستاره در مرکز شهر گرگان، در خیابان جمهوری، جنب خیابان طهماسبی بنا شده است. در میان هتل های گرگان، این هتل از مزیت نزدیکی به مرکز شهر برخوردار است که دسترسی به مراکز خرید را آسان می کند. این هتل امکاناتی مانند رستوران و پذیرایی با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی و محلی را دارد. تعداد اتاق های این هتل، ۲۰ عدد است.

  • اقامتگاه انجیلو گرگان

این اقامتگاه در جاده گنبد به گرگان، رو به روی پارک جنگلی دلند بنا شده است. قیمت اجاره اتاق در این هتل مناسب است و اتاق و سوییت ها ظرفیت متنوعی برای پذیرایی از مهمانان دارد. اقامتگاه انجیلو  امکاناتی از قبیل پارک اتومبیل در مجاورت درب اتاق شما دارد و از نظر امنیت، بسیار مطمئن است. رزرو اقامتگاه انجیلو انتخابی اقتصادی است و برای سفرهای خانوادگی با ماشین بهترین گزینه است.

  • مجتمع اقامتی افرا

برای کسانی که هتل های گرگان را برای اقامت از نظر اقتصادی به صرفه نمی‌بینند، اقامتگاه هایی وجود دارد که امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. مجتمع های اقامتی مقصدی مناسب برای مسافرت در تمام فصول سال هستند. ساختمان این مجتمع اقامتی مدرن است و امکانات معمولی در حد منزل خودتان را در اختیارتان قرار می‌دهد. مجمتع افامتی افرا، برای سفرهای گروهی و دسته جمعی توصیه می شود.

 

اقامت در هتل‌های گرگان با کمترین هزینه

در گرگان، روستاها و شهرهای اطرافش، اقامتگاه‌های بوم‌گردی زیادی وجود دارد که تجربه یک سفر سنتی، درست مثل بومیان آن روستا را برای شما فراهم می‌کند؛ معمولاً اقامت در چنین بوم‌گردی‌هایی ارزان‌تر نیز هست؛ البته هتل‌آپارتمان‌ها یا خانه‌های مبله‌ تمیز هم، در گرگان با قیمت مناسب پیدا می‌شوند.

 

هزینه هتل در گرگان

 

انتخاب بهترین هتل‌های گرگان بر اساس موقعیت مکانی

گرگان، مانند دیگر شهرهای شمالی به طبیعتش معروف است؛ بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، هتل‌هایی را انتخاب کنند که در دل طبیعت قرار دارد؛ اما سکونت در روستا یا در مکان‌های جنگلی و طبیعت، مسائل خاص خودش را نیز دارد که با ذائقه هرکسی سازگار نیست. بنابراین اگر از آن دسته افرادی نیستید که با ناسازگاری‌های طبیعت کنار می‌آیند، هتل‌های درون‌شهری را می‌توان بهترین هتل های گرگان برای شما درنظر گرفت.

 

نکات مهم در خصوص رزرو هتل‌های گرگان

از آن‌جا که گرگان جزو شهرهای شمالی است، در اکثر روزها، به‌خصوص در روزهای اوج سفر مثل تعطیلات رسمی، جمعیت زیادی از مسافران وارد آن می‌شوند، بنابراین برای رزرو هتل در گرگان بهتر است از چندین روز زودتر، تصمیم گرفته و اقدام کنید

.

رزرو هتل‌های گرگان از طریق سامانه رهی نو

برای رزرو هتل های گرگان از طریق سامانه رهی نو، کافیست به این سایت مراجعه کنید، نام هتل مورد نظر را جستجو کنید تا تمامی اطلاعات هتل برایتان نمایش داده شود. اگر هتل خاصی مدنظرتان نیست، به بخش هتل های گرگان بروید و ازمیان هتل‌های موجود، یکی را انتخاب کنید؛ سپس مراحل رزرو را که شامل وارد کردن اطلاعات مربوطه است، انجام دهید و منتظر تأیید کارشناس بمانید تا به صفحه‌ پرداخت منتقل شوید و وجه موردنظر را واریز کنید.

 

مزایای رزرو هتل های گرگان در رهی نو چیست؟

با استفاده از سایت رهی نو، دیگر نیازی نیست که در اینترنت سرگردان شوید و به‌دنبال لیست هتل های گرگان یا هتل‌آپارتمان‌های این شهر بگردید؛ و در آخر حتی مطمئن نباشید که به اطلاعات ارائه‌شده می‌توانید اعتماد کنید یا نه. در این سامانه، تمامی امکانات هتل‌ها همراه با عکس و بازخورد مسافران قبلی در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید با خیال راحت ازطریق درگاه پرداختی امن، هتلتان را رزرو کنید.

درضمن با هر رزرو اینترنتی، از مزایای باشگاه مشتریان سایت رهی نو نیز بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید برای خریدهای بعدی تخفیف بگیرید.

 

قوانین کنسلی رزرو هتل های گرگان به چه صورت است؟

قوانین کنسلی رزرو در هرکدام از هتل های گرگان متفاوت است، بنابراین سایت رهی نو باتوجه به قوانین هتل مربوطه از مبلغ واریزی مسافر به‌عنوان جریمه کنسلی کسر می‌کند. درضمن امکان کنسلی در روزهای اوج سفر مثل تعطیلات رسمی وجود ندارد.

 

سخن آخر

دیدن گرگان در هر فصلی زیباست؛ اما بهتر است که محل اقامت‌تان در این شهر را متناسب با آب‌وهوای فصل سفر خود انتخاب کنید تا دچار دردسر نشوید؛ مثلاً ترجیحاً در زمستان از اقامت در هتل‌ها و اقامتگاه‌های جنگلی بپرهیزید. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مهم و مفیدی درباره هتل های گرگان به شما عزیزان ارائه شود تا هر زمان، قصد اقامت در این شهر زیبا را داشتید، بتوانید برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این هتل ها کافیست روی بخش همه هتل های گرگان کلیک کنید، جاذبه های گردشگری گرگان را اینجا مشاهده کنید. 

جاذبه های گردشگری گرگان


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...