رَهی نو

هتل شهاب گرگان

بلوار نهار خوران، 300 متر مانده به کلانتری، هتل شهاب گرگان

هتل شهاب ناهار خوران گرگان در سال 1392 به عنوان تالار به بهره‌برداری رسید و در سال 1393 بخش اقامتی این هتل نیز افتتاح شد. این هتل در نزدیکی منطقه جنگلی ناهار خوران واقع شده است و گردشگران می‌توانند با پیاده‌روی در این فضای رویایی اوقات خود را سپری کنند.

تعداد طبقات 4
تعداد اتاقها 43
ساعت ورود 14
ساعت خروج 12
6.6 از 10 ، خیلی خوب

امکانات ویژه هتل

اجاره ماشين

تاکسی سرویس

پارکینگ

روم سرویس

Business Center

سالن همایش

رستوران

شارژ وسایل الکترونیکی در لابی

امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
3 نفر
ظرفیت نفر اضافه
0
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
2 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
2
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
امتیاز باشگاه مشتریان: 3
تقویم قیمتی
ظرفیت
4 نفر
ظرفیت نفر اضافه
(شامل هزینه اضافه)
4
صبحانه
دارد
تخفیف کل
جمع پرداختی 1 شب (ریال)
تعداد اتاق:
جمع کل پرداختی (ریال) : 0

موقعیت هتل شهاب گرگان

در حال بارگیری نقشه...

فاصله هتل شهاب گرگان تا جاهای دیدنی گرگان

یکی از مناطق تفریحی گرگان، پارک جنگلی ناهارخوران است. آب‌وهوای مطبوع این جنگل، افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند. کوه‌نوردی، جنگل نوردی و پیاده‌روی از تفریحات این مکان است. امکانات مختلفی همچون رستوران و کافه، شهربازی، آبشار مصنوعی و غیره در این مکان وجود دارد. فاصله این جنگل تا هتل شهاب گرگان ۲ کیلومتر و ۸۶۳ متر است.

 

مسجد جامع گرگان یکی از جاهای تاریخی این شهر به‌حساب می‌آید و از دوران سلجوقی باقی‌مانده است. با پیمودن ۹ کیلومتر و ۵۳۵ متر به این مسجد زیبا بروید و از دیدن مناره‌ آجری، منبر منبت‌کاری عهد تیموری، کتیبه‌های سنگی و دو لنگه در چوبی معرق‌کاری لذت ببرید.

 

کاخ آقا محمد خان محل حکومت او بوده است و جزو بناهای تاریخی شهر گرگان محسوب می‌شود. این کاخ شامل ساختمان دارالعماره، دارالحکومه و عمارت کلاه‌فرنگی عباس خانی است که در سال 1156 ساخته شده است. برای دیدن این کاخ باید ۹ کیلومتر و ۷۵۳ متر را طی کنید.

 

اگر می‌خواهید کمی در طبیعت باشید، روستای زیارت انتخاب خوبی برای شماست. این روستا در دامنه جنگل و کوه قرار دارد و ییلاق گرگانی‌ها به‌حساب می‌آید چراکه دارای چشم‌اندازهای زیبا و بی‌نظیر، مردم مهربان و مهمان‌نواز، طبیعت چشم‌نواز، چشمه آبگرم، خانه‌های روستایی و امامزاده روستای زیارت گرگان است و فرصت کمپینگ در طبیعت را به افراد می‌دهد. فاصله این روستا تا هتل شهاب گرگان ۹ کیلومتر و ۸۹۳ متر است.

 

پارک جنگلی النگدره نیز برای علاقه‌مندان به جنگل نوردی گزینه خوبی است. این پارک امکاناتی همچون فروشگاه مواد غذایی، ساختمان نگهبانی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، آلاچیق، نیمکت، صندلی، خودروهای برقی، زمین ورزش بزرگسالان، زمین بازی کودکان، ایستگاه دوچرخه‌سواری، مسیر چوبی و جاده سلامتی دارد. البته این پارک تا هتل شما ۱۱ کیلومتر و ۱۰۱ متر فاصله دارد.

 

اگر می‌خواهید به تماشای انواع پرندگان مانند قو، انواع مرغابی، پلیکان، عقاب دریایی دم سفید و فلامینگو بروید، پناهگاه حیات وحش میانکاله مناسب شماست. این پرندگان در فصل پاییز از سیبری و شمال روسیه به این مکان می‌آیند. برای رفتن به آنجا باید  ۱۰۰ کیلومتر و ۴۰۴ متر را طی کنید.

 

تپه هزار پیچ نیز یکی دیگر از طبیعت‌های زیبای گرگان است که در فاصله ۱۷ کیلومتر و ۱۹۲ متری از هتل قرار دارد. می‌توانید به چتربازی و پاراگلایدر در این مکان بپردازید و نمای زیبایی از جنگل‌ها را ببینید. پارک جنگلی قرق نیز ۳۱ کیلومتر و ۳۶ متر از هتل شهاب فاصله دارد و دارای امکاناتی همچون سکوهای چادرزنی، دکه‌های فروش خوراکی، امکانات رفاهى مانند سرویس بهداشتی، پارک بازی و پارک وحش است.

 

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل شهاب گرگان

هتل شهاب گرگان دارای انواع اتاق‌های یک تخته و دو تخته و سوئیت دو نفره و چهار نفره است که امکانات مختلفی دارد. به‌محض ورود به اتاق وسایل خود را در صندوق امانات بگذارید و یک دوش بگیرید تا سرحال شوید. تمام وسایل بهداشتی و حوله برای شما فراهم شده است. در برخی از اتاق‌ها نیز وان یا جکوزی وجود دارد.

 

هتل شهاب گرگان

 

می‌توانید صبحانه را در اتاقتان میل کنید و سپس چای یا قهوه خود را در بالکن نوش جان کنید و از منظره کوه، جنگل، خیابان و محوطه هتل لذت برید. البته همه اتاق‌ها بالکن ندارند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، هر دو در اتاق‌ها وجود دارد. در صورت نیاز به ارتباط با پذیرش از تلفن داخل اتاق استفاده کنید.
برای رفاه حال مسافران، اتاق‌ها دارای امکانات دیگری همچون دراور، یخچال، رخت‌آویز، مبلمان، میز تحریر، آباژور، تلویزیون، اینترنت رایگان، اسپلیت، شوفاژ، گرمایش از کف، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع و غیره هستند.

 

امکانات هتل شهاب گرگان

اگر با ماشین شخصی خود به شهر گرگان سفر کرده‌اید، از پارکینگ هتل برای قراردادن وسیله نقلیه خود استفاده کنید. اگر خودرو ندارید و می‌خواهید گشتی در شهر بزنید، تاکسی سرویس هتل آماده ارائه خدمت به شماست. ترانسفر رفت‌وبرگشت نیز با پرداخت هزینه، برای شما فراهم شده است.

 

برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران سنتی هتل بروید و انواع غذاهای لذیذ را میل کنید. اگر می‌خواهید یک میان وعده و یا دسر میل کنید، کافی‌شاپ هتل آماده پذیرایی از شماست. یک چای‌خانه نیز در هتل وجود دارد که برای برخی افراد یک نکته خیلی مهم است.

 

شاید نیاز به مکانی برای برپایی جلسات داشته باشید، سالن اجتماعات با ظرفیت 200 نفر و سالن کنفرانس با ظرفیت 250 نفر  برای شما قابل‌استفاده هستند که امکاناتی چون ویدئو پروژکتور، نورپردازی و خدمات صوتی تصویری را به همراه دارند.

 

هتل شهاب گرگان با امکانات مختلفی همچون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خدمات بیدارباش، لاندری، تلویزیون، خدمات برای معلولین، خدمات باربری، اتاق چمدان، فضای سبز، نمازخانه، فکس، پرینتر و غیره تجربه اقامت شیرینی را به شما می‌دهد.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل شهاب گرگان

اتاق‌های هتل شهاب گرگان قیمت متغیری دارد که به عوامل بسیاری از جمله امکانات اتاق و شلوغی هتل مرتبط است. ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق یک تخته و گران‌ترین واحد نیز سوئیت رویال 4 نفره است. شما می‌توانید با رزرو هتل شهاب از رهی نو، تخفیف بگیرید.

 

رزرو آنلاین هتل شهاب گرگان در رهی نو

برای رزرو هتل شهاب گرگان، پس از مراجعه به سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو، هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. در این سامانه می‌توانید مشخصات کامل هتل شهاب را بررسی کنید و بعد از خواندن نظرات مسافران قبلی، اتاق مدنظرتان را رزرو کنید. کارشناسان رهی نو با رفع مشکلات احتمالی، تجربه خوبی را از سفر در اختیار شما می‌گذارند.

 

چرا هتل شهاب گرگان را از رهی نو رزرو کنیم؟

سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو، در زمینه رزرو بهترین هتل‌ها به شما کمک می‌کند و خاطره خوبی از سفر را در ذهنتان ماندگار می‌کند. تیم پشتیبانی رهی نو در تمام مراحل اقامت در هتل شهاب گرگان، در کنارتان هستند. رهی نو همواره سعی دارد کمترین قیمت برای رزرو هتل را به شما عزیزان ارائه دهد.
همچنین رهی نو پکیج‌های مختلف را برای اعضای سازمان یا ارگان‌ها در نظر می‌گیرد و علاوه بر تخفیفات ثابت و عمومی، تخفیفات بیشتری را برای آن‌ها لحاظ می‌کند. بدین ترتیب تجربه یک اقامت باکیفیت و به‌صرفه را خواهید داشت.

 

شرایط کنسلی رزرو هتل شهاب گرگان چیست؟

اگر بخواهید پس از اینکه هتل شهاب گرگان را رزرو کردید، آن را کنسل کنید، نباید کارمزدی را به‌عنوان جریمه به رهی نو پرداخت کنید. البته برای جلوگیری از بروز مشکل بهتر است این مورد را از خود هتل هم سوال کنید یا قوانین کنسلی هتل شهاب را خودتان مطالعه کنید.

 

نظرات مسافران در مورد هتل شهاب گرگان

هتل شهاب گرگان موقعیت مکانی خوبی دارد، نزدیک بودن به یک فضای سرسبز و زیبا حال و هوای شما را عوض خواهد کرد. این هتل امتیاز خوبی را از این بابت کسب نموده است. داشتن پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای نیز از دیگر نقاط قوت هتل شهاب به‌حساب می‌آید.

 

قوانین هتل شهاب گرگان

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان، بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم‌بها و بالای 8 سال نفر اضافه محاسبه می‌‌گردد.
رزرو این هتل
نمایش بیشتر
  • خدمات رسانه‌ای و اینترنت
    • شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
    • ماهواره
    • تلویزیون در لابی
    • اینترنت
  • رستوران و کافی شاپ
    • رستوران
  • سالن ها
    • سالن همایش
  • خدمات ویژه
    • Business Center
  • خدمات
    • روم سرویس
  • خدمات پارکینگ و ماشین
    • اجاره ماشين
    • تاکسی سرویس
    • پارکینگ

فاصله تا فرودگاه 29 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 20 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ آقا محمدخان 35 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ اختصاصی 32 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک جنگلی قرق 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا جنگل ناهارخوران 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک جنگلی النگدره 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا میدان بسیج گرگان 19 دقیقه با ماشین

فاصله تا پل آق‌قلا 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا امام‌زاده نور 40 دقیقه با ماشین

فاصله تا جنگل کبودوال 62 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار رنگو 30 دقیقه با ماشین

فاصله تا باغ روس ها 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا جنگل توسکستان 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا آبشار باران کوه 2 ساعت و 36 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلانتری 13، 23 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان دزیانی 20 دقیقه با ماشین

نمایش بیشتر

ثبت نظر

امتیاز شما به این هتل
خیلی عالی
Captcha

امتیاز کاربران رهی نو به این هتل

6.6
فرآیند پذیرش در هتل96.7%
برخورد پرسنل پذیرش90%
نظافت هتل50%
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی66.7%
کیفیت غذا و نوشیدنی40%
خدمات عمومی (شامل اینترنت،تاکسی و...)43.3%
قیمت اتاق نسبت به امکانات50%
پشتیبانی رهی نو93.3%
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...