رَهی نو

پارک دلفین‌های کیش

تعداد بازدید: ۴۳۲۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۶

کمتر افراد اهل دلی وجود دارند که لذت سفر به کیش را با حضور در پارک آبی دلفین‌هایش نشناخته باشند. حتی اگر تا به حال به این جزیره زیبای خلیج فارس نیامده باشید، احتمالا تبلیغ پارک آبی دلفین‌ها را زیاد دیده باشید. همان دلفین‌هایی که با حرکت دست مربی‌هایشان میان آب و هوا می‌رقصند و با آن چهره مهربان و خندان‌شان، خنده بر لبان‌تان می‌آورند.

 

پارک دلفین کیش

 

اگر تا به حال لذت لمس دلفین‌های مهربان با آن چهره لطیف و هوش قوی که دارند، تجربه نکردید، در سفر بعدی‌تان به کیش پیشنهاد می‌کنم حتما سری به باغ پرندگان کیش بزنید و آن جا با یک تیر، همزمان چند نشان بزنید. در اصل، چشم‌تان هم به جمال این دلفین‌های خوش مشرب می‌افتد و هم از دیدن پرندگان زیبای کیش غرق لذت خواهید شد. ضمن اینکه اگر بخواهید بازدیدتان کمی هیجان انگیزتر شود، می‌توانید همراه با دلفین‌ها غواصی کنید.

اطلاعات جذاب کلی از این مکان

فرقی نمی‌کند که چند سال داریم. وقتی به دلفین‌ها نگاه می‌کنیم ناخودآگاه تحت تاثیر چهره مهربان و دوست‌داشتنی‌‌شان قرار می‌گیریم. اما رقص دلفین‌ها از جمله هیجان انگیزترین تفریحات و بازدیدهایی است که به خصوص کودکان‌ را به وجد می‌آورد. می‌توانید امتحان کنید!

پارک دلفین کیش با وجود قدمتی که دارد، همچنان یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری کیش و شلوغ‌ترین مکان‌های تفریحی محسوب می‌شود. در ضلع جنوبی کیش، شاهد یک مجموعه تفریحی گسترده با وسعت 100 هکتار هستید که در بدو ورودتان، باغ پرندگان کیش، توجه‌تان را جلب می‌کند. یک فضای سبز گسترده با مجسمه‌های دلفینی که نشان از قسمت دلفیناریوم کیش دارد. فضای سبزی که مامن پرندگان نادر جزیره شده است، هزاران گونه گیاهی از جمله درختان نخل، اکالیپتوس، گل ختمی، تکورا، بنجامین بزرگ است که زیبایی باغ را دو برابر کرده است. در این باغ، انواع پستانداران دریایی همچون شیر دریایی را خواهید دید که با حرکاتش، متعجب‌تان می‌کند.

 

اطلاعات کلی درباره پارک دلفین کیش

 

بازدید از باغ پرندگان قطعا باعث حیرت شما می‌شود. تجربه از نزدیک دیدن پرندگانی که سال‌ها فقط در تلویزیون و راز بقا می‌بینید این بار از نزدیک برایتان رقم می‌خورد. پرندگانی همچون پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، طاووس، انواع لک لک، توکان، توراکو، قو، پنگوئن و حتی کروکودیل که در چند قدمی شما بدون حصار در حال زندگی هستند. البته جای نگرانی نیست. دسترسی کروکودیل به شما عملا غیر ممکن است!

به بخش استخرهای پر از آب می‌رسیم که با وجود 21 نوع پستاندار دریایی، از جمله دلفین، شیر دریایی، گربه دریایی، گراز دریایی و پنگوئن که در استخرهای پرآب نگهداری می‌شوند، به افتخار ورود شما نمایش‌های مهیجی اجرا می‌کنند.

بازدید از مجموعه حدود 4 ساعت زمان گردشگری شما را می‌گیرد. در هر ایستگاه تفریحی، راهنماهای عزیز برای راهنمایی و معرفی هر ایستگاه آماده‌ ایستادند.

پارک دلفین‌‌های کیش کجاست

این پارک تفریحی در قسمت جنوبی جزیره و در انتهای ساحل سیمرغ قرار گرفته است. به راحتی می‌توانید با مینی‌بوس‌های جزیره به این مکان برسید.

راهنما: اگر برای انتخاب هتل مناسب در شهر زیبای کیش مردد هستید، ما برای شما لیستی از بهترین هتل‌های کیش را فراهم کرده‌ایم.

 

ساعت کار پارک دلفین‌های کیش

می‌توانید بعد از گذراندن یک صبح تا ظهر جذاب و خاطره‌انگیز در جزیره، بعد از ظهرتان را در پارک دلفین‌ها بگذرانید. این مجموعه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 غروب فعال است. در روزهای شلوغ سال همچون عید نوروز، سانس صبح هم از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر اضافه می‌شود.

 

قیمت بلیط پارک دلفین‌ کیش

سازنده این مجموعه، توسط سرمایه گذار بزرگ کیش، حسین ثابت، ساخته شده است که هتل‌های بزرگ و لاکچری کیش همچون هتل داریوش، هلیا، لاله و تماشا نیز متعلق به اوست. گردشگرانی که از این هتل‌ها در طول اقامت‌شان استفاده می‌کنند، می‌توانند شامل تخفیف 50 درصدی مجموعه پارک دلفین کیش شوند. در سال جدید بلیط پارک دلفین تا 180 هزار تومان نیز فروخته می‌شود که البته در سایت‌های گردشگری می‌توانید با مبلغ پایین‌تری آن را تهیه کنید. البته این مبلغ به طور کلی برای استفاده از مجموعه است. یعنی از پارک پرندگان، شرکت در برنامه کلاسیک شو، نمایش جذاب دلفین‌ها و تونل منحصر به فرد آکواریوم می‌توانید استفاده کنید. اگر کودک‌تان زیر 4 سال باشد، بین 60 تا 90 هزار تومان هزینه بلیط این مجموعه و پارک دلفین‌ها برای او خواهد بود.

 

ساعت کار پارک دلفین های کیش

 

نظرات در مورد پارک دلفین‌ های کیش

این پارک یکی از تفریحات خوب جزیره است که شاید بیشترین جذابیت پارک دلفین برای کودکان باشد. پارک بعد از گذشت چندین سال از ساخت، همچنان بافت قدیمی‌اش را حفظ کرده که نیاز به بازسازی دارد. تور پارک دلفین، یک تور 4 یا 5 ساعته است که شامل باغ پرندگان، باغ خزندگان، نمایش سیرک و شوی دلفین‌ها است. شاید اگر یک بازسازی اساسی در محوطه انجام شود، پرندگان و خزندگان، حوصله بیرون آمدن از لانه‌شان و خوشامدگویی به گردشگرانی را داشته باشند که به ذوق دیدن آن‌ها به پارک آمدند. با توجه به قیمت بلیط ورودی، اگر یک خانواده پرجمعیت قصد بازدید از این پارک را داشته باشد، عملا هزینه زیادی را باید بپردازد. ضمن اینکه هزینه عکاسی نیز که به صورت جدا از شما گرفته می‌شود، جای بررسی بیشتر دارد.

 

امکانات پارک دلفین کیش

یک مجموعه تفریحی گسترده که علاوه بر رقص دلفین، شاهد باغ پرندگان، تونل خزندگان، کلاسیک شو و آکواریم نیز خواهید بود. وقتی که پس از دقایق طولانی انتظار موفق می‌شوید از صف طویل ورودی پارک بگذرید و وارد شوید، اتوبوس‌های قطاری در جلوی درب پارک قرار دارند که شما را به قسمت‌های مختلف مجموعه خواهند برد. در بدو ورودتان در مجموعه زیبا و سرسبز پارک دلفین‌ها، عکس‌های مختلف گرفته می‌شود که در صورت دلخواه با انتخاب هر کدام و پرداخت مبلغ آن، می‌توانید خاطرات این بخش را ثبت کنید.

 

باغ پرندگان کیش

 

البته پیشنهاد می‌کنم برای دریافت عکس‌ها به سی دی اکتفا نکنید. چرا که ممکن است به شهرتان برگردید و با هزار ذوق و شوق سی دی را در کامپیوتر گذاشته و ببینید هیچ عکسی داخل آن نیست! بنابراین همان جا به صورت فایل یا غیر فایل، عکس‌هایتان را تحویل بگیرید. در نهایت، شو دلفین‌ها را با سه یا 4 دلفین در پیش رو دارید که با مربیان مجربی آموزش دیدند و نمایش‌شان، خاطره به یاد ماندنی در سفر به کیش برایتان می‌سازد. در نهایت دلفین شروع به نقاشی می‌کند و این اثر هنری دلفین به مزایده گذاشته می‌شود. اگر هوس یک آب تنی با دلفین‌های دوست‌داشتنی به سرتان زد، می‌توانید با دلفنی‌ها شنا کنید و عکس بگیرید که البته هزینه این بخش هم جدا است.


اقامت در هتل ترنج کیش و هتل داریوش کیش را از دست ندهید


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
سروناز ۱۴۰۲/۷/۴

چه عکس زیبایی از اون دو تا دلفین گذاشتید کاش امکان اینکه از نزدیک ببینیشون و لمسشون کنی خیلی دوست داشتنین

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۵

سروناز عزیز خیلی ممنون از اظهار نظرتون و امیدواریم که بتونید تجربه دلخواهتون در اولین فرصت داشته باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...