رَهی نو

معرفی بهترین رستوران های زنجان

تعداد بازدید: ۱۰۱۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

اگر اهل ایران‌گردی باشید، زنجان با آب‌وهوای مطبوع خصوصاً در فصل تابستان، یک مقصد گردشگری دلچسب برای شما خواهد بود. علاقمندان به سفر اعتقاد دارند که میل کردن غذاهای خوشمزه در محیط‌های خوب، می‌تواند لذت سفر را به جان شما بنشانند. در واقع پیدا کردن یک رستوران خوب در سفر، یکی از دغدغه‌های مشترک مسافران است. اگر قصد سفر به زنجان را دارید و می‌خواهید رستوران‌های خوب این شهر را به برنامه سفر خود اضافه کنید، در این محتوا به شما کمک می‌کنیم که وعده‌های غذایی خود را مهمان بهترین رستوران ‌های زنجان شوید.

 

بهترین رستوران‌های زنجان را بشناسیم

زنجان، رستوران‌های خوبی دارد تا تجربه میل کردن یک وعده غذای لذیذ و خوشمزه را برای شما فراهم کند. در ادامه، بهترین رستوران های زنجان را به شما معرفی می‌کنیم و نقاط قوت هر یک را بررسی خواهیم کرد.

 

دیزی سرای عابدینی

اگر به دنبال یک تنوع حسابی هستید و می‌خواهید خود را به یک وعده دیزی در شهر زنجان دعوت کنید، دیزی سرای عابدینی یکی از انتخاب‌های پیش روی شما است. آبگوشت اصیل ایرانی در محیط سنتی و گرم دیزی‌سرا سرو می‌شود و با بهترین مواد اولیه، خاطره خوش نوش جان کردن یک دیزی اصیل را برای شما بر جای می‌گذارد. قیمت مقرون به‌صرفه دیزی‌های این دیزی‌سرا و موقعیت مکانی آن واقع در بازار زنجان، جذابیت آن را افزایش داده است. پرسنل با خدمات عالی و رفتار محترمانه از شما استقبال می‌کنند و شما را برای خوردن یک دیزی بی‌نظیر همراهی خواهند کرد.

 

بهترین رستوران های زنجان

 

اگر صبح سری به این دیزی‌سرا بزنید، بساط چای و املت نیز فراهم است. بد نیست صبحانه را در فضای سنتی آن نوش جان کنید و سپس چرخی در بازار بزنید.

 

رستوران نفیس

رستوران نفیس، یکی از شیک‌ترین رستوران‌های زنجان است که با منوی متنوع و هوس‌انگیز، از شما میزبانی می‌کند. اگر از محیط زیبا و رفتار حرفه‌ای پرسنل فاکتور بگیریم، تنوع مخلفات و رعایت بهداشت در محیط این رستوران، نظر هر شخص سخت‌پسندی را جلب می‌کند. اگر می‌خواهید یک وعده غذای خود را در یک محیط لوکس و مدرن با سرویس‌دهی عالی میل کنید، بد نیست سری به رستوران نفیس بزنید.

 

رستوران پلو

اگر از مردم زنجان برای انتخاب بهترین رستوران زنجان مشورت بگیرید، رستوران پلو را به‌عنوان اولین پیشنهاد به شما ارائه می‌دهند. فضای داخلی این رستوران چندان لوکس و خاص نیست، اما گرما و صمیمیت آن، شرایط را برای میل کردن یک وعده غذای لذیذ در یک محیط خانوادگی، برای شما فراهم می‌کند. نه فقط غذاهای این رستوران، بلکه طعم مخلفات رستوران پلو برای همیشه زیر زبانتان باقی می‌ماند. پیشنهاد می‌کنیم حتما کباب‌های منوی رستوران پلو را با زیتون پرورده، ماست و خیار یا سالاد امتحان کنید.

 

رستوران صدف

اگر به‌جز کیفیت غذا، روی رفتار پرسنل و سرویس‌دهی رستوران انتخابی خود تاکید دارید، بهتر است خود را به رستوران صدف زنجان دعوت کنید. غذاهای اصیل ایرانی موجود در منوی این رستوران بی‌نظیر بوده و با دورچین عالی و مخلفات متنوعش، کیف شما را کوک خواهد کرد.

 

رستوران صدف زنجان

 

نزدیک بودن موقعیت مکانی این رستوران به پارک ملت زنجان، یکی دیگر از نقاط قوت رستوران صدف است. قبل یا بعد از خوردن غذا در این رستوران، می‌توانید چرخی در پارک ملت بزنید و در فضای سرسبز آن، کمی پیادروی کنید.

 

رستوران گلریز

اگر از قیمت نسبتا بالای غذاهای رستوران گلریز زنجان فاکتور بگیریم، این رستوران یکی از بهترین رستوران های زنجان است. تنوع حیرت‌انگیز پیش‌غذاها از یک طرف و فضای داخلی زیبای آن از طرف دیگر، هرگز از یادتان نخواهد رفت. شما می‌توانید در کنار منوی غذایی متنوع، پیش غذاهای خوشمزه‌ای همچون انواع سوپ، کشک بادمجان و کوفته تبریزی را سفارش دهید.

 

رستوران سنتی زرتشت

رستوران سنتی زرتشت، قبل از این که با کیفیت غذاهای خود نظر شما را جلب کند، با فضای سرسبز و سفره‌خانه‌ای، در کانون توجه شما قرار می‌گیرد. لذت نوش جان کردن غذاهای کبابی باکیفیت روی تخت‌های چوبی این رستوران، همان چیزی است که باز هم گذر شما را به این سفره‌خانه سنتی می‌اندازد. البته اگر علاقه‌ای به نشستن روی حجره‌های سنتی ندارید، در مرکز باغ تعدادی میز و صندلی قرار دارد تا همزمان با لذت بردن از فضای دل‌انگیز این باغ، غذای خود را نوش جان کنید.

 

رستوران چنگال طلایی

حس خوب گوش دادن به موسیقی زنده حین غذا خوردن، نقطه قوت رستوران چنگال طلایی است. فضای شیک، منوی متنوع از غذاهای ایرانی و فست‌فودی و همچنین سرویس‌دهی خوب، مزید بر علت شده تا به شما توصیه کنیم حتما یک وعده از غذای خود را در این رستوران از شهر زنجان بخورید. داشتن موسیقی زنده و منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی باعث شده است که قیمت غذاهای این رستوران مجلل کمی بالاتر از دیگر رستوران‌ها باشد، اما کیفیت غذا باعث می‌شود باز از انتخاب خود پشیمان نباشید.

 

آتا رستورانی

اگر یک رستوران دنج با پخش موسیقی زنده می‌خواهید، بی‌شک آتا رستورانی را در انتخاب‌های خود جای دهید. این رستوران منوی غذایی متنوعی دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از کباب‌های این رستوران را امتحان کنید. فضای داخلی رستوران شیک، مرتب و بهداشتی است ولی شاید در زمره رستوران‌های لوکس زنجان جای نگیرد.

 

رستوران سنتی مشاهیر

تمام غذاهای ایرانی و سنتی، در منوی رستوران مجلل مشاهیر دیده می‌شود. این رستوران یکی از کامل‌ترین منوها را دارد و در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام، پذیرای شما خواهد بود. اگر می‌خواهید غذاهای سنتی زنجان را امتحان کنید، حتما سری به رستوران سنتی مشاهیر بزنید. دکوراسیون سنتی با تم قدیمی در کنار کیفیت و تنوع غذاها، این رستوران را مرکز توجه افراد سخت‌پسند قرار می‌دهد.

 

رستوران سنتی مشاهیر

 

تجربه خوشمزگی در رستوران بهترین هتل های زنجان

اگر در پی یک تجربه ناب هستید که ادغام طعم خوش غذا در محیطی دلنشین باشد، شاید بهتر باشد به رستوران هتل 4 ستاره زنجان سری بزنید.

هتل بزرگ 4 ستاره زنجان، نزدیک به جاذبه‌های گردشگری زنجان است و یکی از بهترین میزبانان گردشگران ایرانی و خارجی شهر زنجان محسوب می‌شود. برای میل کردن غذا در این هتل، دو رستوران و دو سالن با منوی متنوع پیش روی شما قرار می‌گیرد. اگر به دنبال منوی ایرانی و منو غذای مخصوص گیاه‌خواران هستید، رستوران فیروزه را انتخاب کنید. لذت خوردن کباب‌های حرفه‌ای و متنوع را نیز در فضای باز رستوران فام تجربه کنید. رستوران ترمه و ملیله نیز یک رستوران خاص این هتل است که آمادگی میزبانی از جشن‌ها و مراسمات خاص شما را دارد.

 

نتیجه گیری

بازدید از جاذبه‌های گردشگری در کنار میل کردن وعده‌های غذایی در بهترین رستوران های زنجان، جذابیت پیدا می‌کند. در صورتی که چند روزی مهمان شهر زنجان هستید و دوست دارید غذاهای سنتی زنجان را امتحان کنید، رستوران سنتی مشاهیر انتخابی است که شما را پشیمان نمی‌کند. به لطف موسیقی زنده، لذت غذا خوردن در رستوران چنگال طلایی و آتا رستورانی، برای شما چندین برابر می‌شود. در نتیجه اگر به دنبال رستورانی با کیفیت غذای مناسب و موسیقی زنده هستید، سری به این رستوران‌ها بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
حسینی رهام ۱۴۰۲/۷/۱۳

به به دوران دانشجویی زنجان دیزی سرای عابدینی یکبار رفتیم با اینکه دیزی دوست نداشتم ولی به عشق بچه ها و دورهمی خوردم خیلی هم خوشمزه بود و خوش گذشت دیگه نخوردم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۷/۱۳

جناب حسینی عزیز از ثبت تجربه خوشایندتون در سایت رهی نو بسیار سپاسگزاریم امیدواریم همواره خوش و سلامت باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...