رَهی نو

رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل میراژ کیش

تعداد بازدید: ۳۲۷۲ ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

جزیره کیش را می‌توان یکی از مهم‌ترین جزایر ایران دانست که سالانه بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی برای دیدن این جزیره زیبا راهی می‌شوند؛ به همین دلیل هم امروزه کیش به یکی از مکان‌های منحصربه‌فرد و لاکچری برای گردشگران تبدیل شده است. اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید و می‌خواهید با رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های آن آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.

 

در این مقاله از رهی نو قصد داریم کافه و رستوران های موجود در هتل 5 ستاره میراژ کیش را به شما معرفی کنیم تا در زمان اقامت در این جزیره نگران غذای خود و خانواده نباشید و مستقیم به هتل میراژ بروید. اگر هم در همین هتل اقامت دارید که به‌راحتی می‌توانید از کافی شاپ هتل میراژ کیش و رستوران آن استفاده کنید.

 

اسامی رستوران‌های هتل میراژ کیش

یکی از رستوران‌های معروف جزیره کیش، رستوران هتل میراژ کیش است که با توجه ویژه به نیازهای خاص هر مشتری، استفاده از مواد اولیه تازه و بهره‌گیری از پرسنل حرفه‌ای، موفق به کسب این عنوان شده است و رضایت همه افراد حتی کسانی که مشکل‌پسند هستند را نیز جلب کرده است. این هتل دارای دو رستوران به نام‌های رستوران مرکزی و رستوران ماهونی است که با انتخاب آن‌ها می‌توانید عطری به‌یادماندنی در خاطرتان به جا بگذارید.

 

کافه هتل میراژ کیش


بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های لاکچری کیش + عکس و آدرس


بوفه صبحانه میراژ کیش

اگر برای سفر به جزیره کیش آمده‌اید یا در همین جزیره زندگی می‌کنید و به دنبال مکانی برای صرف یک صبحانه مفصل و باکیفیت هستید، به رستوران هتل میراژ کیش بروید. رستوران مرکزی این هتل با ارائه 90 قلم، انواع صبحانه از جمله انواع آبمیوه طبیعی، کیک، نان، تخم‌مرغ، مربا، خامه و غیره را برای شما آماده می‌کند. با انتخاب این رستوران برای خوردن صبحانه، یک روز عالی را شروع کنید و تا شب پرانرژی باشید.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل میراژ کیش

درصورتی‌که می‌خواهید رستوران هتل میراژ کیش را برای ناهار انتخاب کنید، باید به رستوران مرکزی این هتل بروید. شام نیز در رستوران ماهونی سرو می‌شود که شما می‌توانید انواع غذاهای گردن شاندیزی، ماهیچه و کباب‌ها را برای شام سفارش دهید. همچنین امکان سفارش انواع مختلف غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فود از جمله پاستا با گوشت، زرشک پلو با مرغ، کباب برگ، کباب‌کوبیده، جوجه کباب بدون استخوان و غیره نیز وجود دارد.

 

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل میراژ کیش

اگر برای دورهمی‌های دوستانه یا قرار عاشقانه به دنبال یک مکان مناسب هستید، کافه هتل میراژ کیش را انتخاب کنید. این کافه در بلوار دریا جزیره کیش و در لابی هتل میراژ قرار گرفته است. گاهی اوقات نیز ممکن است افراد بخواهند کمی با خود خلوت کنند. پس در فضای دنج و آرام این کافی‌شاپ بنشینید و از موسیقی زنده و دلنشین پیانو و منظره زیبا از سواحل مرجانی کیش، لذت ببرید. کافی شاپ هتل میراژ کیش محدودیت زمانی ندارد پس با خیال راحت و بدون نگرانی از گذر زمان به هم صحبتی با دوستان خود  بپردازید.

 

موقعیت مکانی، کیفیت بالای سرویس این کافی‌شاپ، محیط مدرن و زیبا و قیمت مناسب سبب شده تا این کافی‌شاپ به یکی از معروف‌ترین کافه‌ها در این جزیره تبدیل شود. می‌توانید انواع قهوه‌ها، کیک‌ها و دسرها، نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع میان وعده مانند ساندویچ، پنه آلفردو، همبرگر، پیتزا و پاستا با گوشت را از منوی این کافه سفارش دهید و طعم بی‌نظیر آن را در ذهن خود ماندگار کنید.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل میراژ کیش چگونه است؟

رستوران مرکزی یکی از رستوران‌های هتل میراژ است که در یک فضای ۶۰۰ مترمربعی و با ظرفیت ۳۰۰ نفر آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارد. وعده صبحانه و ناهار در این رستوران هتل میراژ کیش سرو می‌شود. رستوران ماهونی نیز برای شام در خدمت شماست که تنها رستورانی در جزیره کیش است که به سبک اروپایی طراحی و ساخته شده است. فضای این رستوران ۶۰۰ مترمربع است که قابلیت پذیرایی از 150 مهمان و منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فود را دارد. اجرای موسیقی زنده یکی دیگر از مزایای این رستوران است چراکه حس و حال خوبی را به مهمانان عزیز منتقل می‌کند.

 

کافه هتل میراژ کیش با یک فضای مدرن و شیک انواع غذاهای فست‌فود، قهوه، نوشیدنی، دسر و کیک را در منوی خود ارائه می‌دهد. شما امکان استفاده از فضای باز این کافه را دارید تا از منظره بی‌نظیر آن بهره ببرید و سفارش خود را میل کنید. اگر اهل قلیان هستید، باید بگوییم که در این کافه قلیان نیز سرو می‌شود.

 

رستوران هتل میراژ کیش


بیشتر بخوانید: لیست کامل غذاهای محلی و اصیل کیش 


درصورتی‌که قصد دارید برای صرف غذا و یا قرارهای خود رستوران و یا کافی شاپ هتل میراژ کیش را انتخاب کنید، باید به بلوار دریا بروید. شاید بخواهید پیش از رفتن میزی را برای خود رزرو کنید، پس می‌توانید با شماره  07644423950 با هتل تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

 

کلام آخر

اگر به شهر کیش سفر کرده‌اید و برای صرف غذاهای فرنگی و مجلسی به دنبال جایی می‌گردید که این غذاها را با کیفیتی مطلوب عرضه کند، پیشنهاد ما به شما رستوران هتل میراژ کیش است. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌‌های کیش به‌حساب می‌آید که با اجرای موسیقی زنده، یک مکان لوکس و دلنشین را ایجاد کرده است. این رستوران بسیار پرطرفدار است و غذاهایی پُر و پیمان و پر زرق و برق و باکیفیت را ارائه می‌کند.

 

محیط این رستوران بسیار مجلل است و دو سالن بسیار بزرگ دارد که موسیقی زنده در یکی از آن‌ها اجرا می‌شود. می‌توانید با رزرو یک میز در تراس این رستوران، یک شب رویایی و خاطره‌انگیز را برای خودتان بسازید. این رستوران در نزدیکی اسکله قرار دارد و نمایی بی‌نظیر از ساحل را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

کافی شاپ هتل میراژ کیش انواع قهوه‌های خاص، دسر و کیک، نوشیدنی‌های سردوگرم و فست‌فود را در محیطی آرام و پر از حس دل‌انگیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید کافه هتل میراژ کیش را برای قرار کاری و یا عاشقانه و دورهمی‌های دوستانه خود انتخاب کنید و از طعم بی‌نظیر قهوه و گلاسه‌های آن لذت ببرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مهیا درویش ۱۴۰۲/۸/۳

90قلم برای صبحانه خداییش زیاد معلومه صبحانه ش کامله

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۷

مهیای عزیز بله صبحانه این هتل کامل است و معمولا رضایت مسافران را جلب میکند

مهرسا ۱۴۰۲/۴/۲۶

کافه هتل میراژ کیش عالیه بنظرم کافه گلاسه و قهوه طعم خاصی داره که من جای دیگه نچشیدم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۴/۲۷

مهرساجان بسیار عالی خوشحالیم که این مقاله شما رو به یاد خاطره زیبا انداخت پیروز باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...