رَهی نو

رستوران و کافی شاپ‌های هتل پارس شیراز

تعداد بازدید: ۳۲۱۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

شهر شیراز به عنوان یکی از شهرهای توریستی ایران به شمار می‌رود. به خصوص در فصل بهار که به دلیل آب و هوای خوب آن، میزبان گردشگران بسیاری است. اگر شما هم این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با یکی از بهترین رستوران‌های شهر شیراز آشنا کنیم.

 

در یک مسافرت کوتاه به این شهر، انتخاب یک رستوران خوب برای صرف غذا و میان وعده اهمیت بالایی دارد؛ چرا که همین لحظات کوچک برای شما خاطره‌ساز می‌شوند. هتل پارس شیراز یکی از هتل‌های معروف این شهر بوده که در آن دو رستوران و کافی شاپ قرار دارد. رستوران‌ها و کافه هتل پارس شیراز میزبان عموم مردم هستند. در این مطلب شما را با امکانات و محیط رستوران‌ها و کافی شاپ هتل پارس، آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

 

اسامی رستوران‌های هتل پارس شیراز

سه رستوران در هتل پارس شیراز قرار دارد. در ادامه هر کدام از این رستوران‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

رستوران گل سرخ

صرف یک صبحانه لذیذ، شروع روز شما را شیرین‌تر خواهد کرد. شاید بتوان گفت این شعار رستوران گل سرخ هتل پارس شیراز است. رستوران گل سرخ در طبقه همکف هتل پارس شیراز قرار دارد. ظرفیت این رستوران 150 نفر است. شما می‌توانید برای صرف صبحانه و نهار، به سراغ این رستوران هتل پارس شیراز بروید. تنوع غذاهای بوفه صبحانه و نهار رستوران گل سرخ، مورد پسند هر نوع ذائقه‌ای است.

 

رستوران هتل پارس شیراز


بیشتر بخوانید: لیست بهترین رستوران های شیراز + عکس و آدرس


رستوران ملل

در هتل پارس شیراز رستوران‌ها با توجه به جذب هر نوع سلیقه‌ای طراحی شده است. طرفداران غذاهای فرنگی و بین‌المللی عمدتا رستوران ملل هتل پارس شیراز را برای صرف نهار و شام انتخاب می‌کنند. چیدمان زیبای این رستوران، نمایی کلاسیک به آن بخشیده است. این رستوران هتل پارس شیراز در طبقه اول با ظرفیت 100 نفر میزبان شما عزیزان است.

 

رستوران لوتوس

سومین رستوران هتل پارس شیراز، لوتوس نام دارد. این رستوران بر روی بام هتل یعنی در طبقه 13 قرار دارد. لذت صرف غذا در کنار منظره‌ای مشرف بر روی شهر شیراز، خاطرات شیرینی را در ذهن هر یک از میهمانان این رستوران ثبت می‌کند. چیدمان زیبا و جذاب سالن، ظاهری کلاسیک به رستوران لوتوس بخشیده است. رستوران لوتوس با ظرفیت 150 نفر، میزبان شما عزیزان است.

 

بوفه صبحانه هتل پارس شیراز

در میان سه رستورانی که در بالا نام بردیم، رستوران گل سرخ میزبان شما برای صرف صبحانه است. سرو صبحانه در این رستوران از ساعت 6:30 صبح الی 10 صبح انجام می‌شود. بوفه صبحانه این رستوران از تنوع بالایی برخوردار بوده و شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

 

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل پارس شیراز

اگر قصد دارید به یکی از رستوران‌های هتل پارس برای صرف ناهار مراجعه کنید، رستوران گل سرخ از ساعت 12 ظهر الی 15 ظهر میزبان شما خواهد بود. انواع غذاهای ایرانی برای سلیقه‌های متفاوت در منوی این رستوران هتل پارس وجود دارد. خوردن یک ناهار عالی، موجب تجدید انرژی شما، برای گردش در شهر شیراز خواهد شد. در نظر داشته باشید که از میان رستوران‌های نام برده شده، تنها رستوران گل سرخ، صبحانه و ناهار سرو می‌کند.
برای صرف شام، شما می‌توانید یکی از دو رستوران لوتوس و ملل را انتخاب کنید. این دو رستوران از ساعت 20 الی 23، میزبان شما هستند.

 

اگر به غذاهای فرنگی علاقه دارید، به شما رستوران ملل را پیشنهاد می‌کنیم. وجود آشپزان حرفه‌ای و به کار بردن مواد اولیه تازه، موجب طعم خوش انواع غذاهای این رستوران هتل پارس، شده است. از جمله غذاهای موجود در منوی رستوران ملل می‌توان به استیک و میگو گریل اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: غذاهای محلی شیراز؛ لیست کامل غذاهای اصیل شیرازی


کافی شاپ هتل پارس شیراز

 

رستوران لوتوس که در بام این هتل واقع شده، در منوی خود بیشتر انواع غذاهای ایرانی قرار داده است. خوردن غذای سنتی بر بام شهر بهار نارنج‌ها که زیبایی‌های طبیعی و تاریخی در دل خود جا داده است، خاطره‌ای ماندگار در ذهن شما رقم خواهد زد. پنجره رستوران لوتوس بر بلوار کریم‌خان مشرف بوده و با تماشای این بلوار زیبا در شب، مجذوب آن خواهید شد.

 

کافه و کافی شاپ‌های هتل پارس شیراز

تمام امکانات هتل پارس شیراز به همین جا ختم نمی‌شود. دو کافی شاپ هتل پارس شیراز میزبان افرادی هستند که به دنبال مکانی جذاب و زیبا برای صرف میان وعده هستند.

 

کافه رستوران ایتالیایی هتل پارس شیراز با نمایی زیبا، علاوه بر انواع میان وعده، با غذاهای ایتالیایی نیز از شما پذیرایی می‌کنند. وجود گل‌های زیبا و سرسبز در دکوراسیون این کافه هتل پارس شیراز، فضای آرام بخشی به آن بخشیده است. این کافه بهترین مکان برای دورهمی دوستانه و خانوادگی است. انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم و میلک شیک با بهترین طعم در این کافه سرو می‌شود. این کافه با ظرفیت 70 نفر در طبقع اول هتل قرار دارد. همچنین ساعت کاری این کافه هتل پارش شیراز، از 17 الی 23 است.

 

کافه تریا، یکی دیگر از کافی شاپ هتل پارس شیراز بوده که در طبقه همکف قرار دارد. اگر قصد دارید برای ملاقات رسمی با فردی مهم برنامه‌ای تنظیم کنید، به شما این کافی شاپ هتل پارس را پیشنهاد می‌کنیم. صندلی‌های زیبا به همراه آبشار مصنوعی در این کافه، نمایی کلاسیک به این کافه بخشیده است.

 

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پارس شیراز چگونه است؟

رستوران‌ها و کافی شاپ هتل پارس شیراز ساعات متفاوتی مشغول به کار هستند. بهتر است از قبل رستوران یا کافه خود را انتخاب کرده و با توجه به ساعت کاری آن برنامه‌ریزی کنید. اگر قصد رزرو میز در یکی از رستوران‌ها یا کافی شاپ هتل پارس شیراز را دارید می‌توانید با شماره 32332255-071 تماس بگیرید.

 

رستوران گل سرخ برای صرف صبحانه از ساعت 6:30 الی 10 و نهار از ساعت12:00 الی 15:00 میزبان شما عزیزان است.

 

ساعت سرو شام در رستوران ملل و لوتوس از 20 الی 23 است.

 

کافه رستوران ایتالیایی هتل پارس شیراز نیز از ساعت 17 الی 23 آماده ارائه خدمات است.

 

کافه تریای هتل پارس شیراز واقع در طبقه همکف نیز، 24 ساعته در خدمت شما مهمانان عزیز است.

 

نظرات و تجربیات خود را از رستوران‌ها و کافی شاپ هتل پارس شیراز با ما به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از آن بهره‌مند شوند.

اگر قصد سفر و اقامت در هتل های شیراز را دارید می توانید از ارزان ترین هتل ها تا هتل های 4 ستاره شیراز و هتل های 5 ستاره شیراز را با بیشترین تخفیف از رهی نو رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
پریسا ۱۴۰۲/۸/۸

هتل پارس شیراز هم مجلل هم با کیفیت ما شیراز رفتیم رستورانش دعوت شدیم خیلی خوب بود

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۹

پریسای عزیز بسیار عالی ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتید شاد و پیروز باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...