رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل پرشین پلازا تهران

تعداد بازدید: ۱۶۱۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۰

اگر اهل رستوران گردی و کافه گردی هستید یا دوست دارید گاهی اوقات یک غذای باکیفیت را در یک رستوران لوکس میل کنید، ما رستوران و کافه‌های هتل پرشین پلازا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل با امکانات متنوع و بی‌نظیر خود، می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند.
تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا صفر تا صد رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل پرشین پلازا را با شما بررسی کنیم. همچنین در انتهای مقاله نیز، قیمت رستوران پرشین پلازا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

 


چرا هتل پرشین پلازا معروف است؟


از سال 1398 تاکنون، هتلی تازه‌تأسیس در حوالی خیابان سهروردی می‌درخشد که گردشگران و مسافرانی را که به تهران سفر می‌کنند، شیفته خود کرده است. اگر قصد سفر کاری یا گردشگری به تهران را دارید، هتل پرشین پلازا یک انتخاب فوق‌العاده برای شما است. 



چرا-هتل-پرشین-پلازا-معروف-است1


این هتل پنج‌ستاره با تنوع بالای اتاق‌ها و سوئیت‌های خود، برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است. تفاوتی ندارد به‌تنهایی سفر کنید یا با خانواده یا حتی به دنبال یک سوئیت برای ماه‌عسل خود باشید، هتل پرشین پلازا همیشه بهترین گزینه است.


رستوران‌های هتل پرشین پلازا تهران


هتل پرشین پلازا تهران در فضایی شیک و لاکچری با بهترین و متنوع‌ترین منوی غذا، پذیرای مهمانان است. رستوران رویال گالکسی، معروف‌ترین رستوران این هتل پنج‌ستاره بوده و از سال 1400، آغاز به کار کرده است. این رستوران با پرسنل مجرب در پذیرایی و منوی متنوع ایرانی و فرنگی، می‌تواند تجربه صرف غذا در یک رستوران لاکچری را برای شما رقم بزند.


بوفه صبحانه هتل پرشین پلازا تهران 


چه اهل خوردن صبحانه باشید و چه ترجیح بدهید روزتان را با یک چای و شیرینی آغاز کنید، هتل پرشین پلازا با منوی متنوع و جذابی که دارد، کاری می‌کند تا هر روز صبح به اشتیاق خوردن صبحانه در این هتل، چشمتان را باز کنید. منوی متنوع با نان تازه، پنیر، کره، عسل، مربا، انواع عدسی و لوبیا، چای و آبمیوه و بسیاری از مواد غذایی دیگر، این انتخاب را به شما خواهد داد تا با یک وعده غذای باکیفیت ایرانی یا فرنگی، روز خود را آغاز کنید.



بوفه-صبحانه-هتل-پرشین-پلازا-تهران1


همچنین دو منوی سردوگرم این کافه انواع نوشیدنی‌ها، لبنیات، کیک و مافین، آش، عدسی، حلیم، خوراک‌ها و... هرآنچه برای خوردن یک صبحانه لذیذ نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار کیفیت بالای مواد غذایی و تنوع منو، یکی دیگر از دلایل محبوبیت هتل پرشین پلازا، دکوراسیون جذاب و چشمگیر بوفه صبحانه این هتل است.
بوفه صبحانه هتل پرشین پلازا درجهت حفظ سلامتی مهمانان و براساس مشاوره متخصصین تغذیه، از مواد اولیه ارگانیک در تهیه انواع غذاها استفاده می‌کنند. از دیگر امکانات ویژه و البته خوشمزه بوفه صبحانه هتل پرشین پلازا این است که هر روز صبح، انواع نان‌های سنتی ایرانی و فرنگی توسط آشپزهای این هتل پخته شده و به این ترتیب، مهمانان در کنار صبحانه خود می‌توانند بهترین و باکیفیت‌ترین نان تازه را میل کنند. پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به بوفه صبحانه هتل پرشین پلازا زده و تجربه خود را، با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. 


رستوران رویال گالکسی هتل پرشین پلازا تهران 


اگر می‌خواهید یک وعده غذای خوشمزه را در تهران تجربه کنید، انتخاب رستوران هتل پرشین پلازا، گزینه هوشمندانه‌ای است. رویال گالکسی یکی از بهترین رستوران‌های تهران بوده و با فضای دلچسبی که دارد، لذت یک غذای خوشمزه را برای تمامی مهمانان خلق خواهد کرد. انواع غذای ایرانی، دریایی و فرنگی را می‌توانید در این رستوران میل کنید. آشپزهای این رستوان به حدی حرفه‌ای هستند که احتمالا مزه غذای رویال گالکسی تا مدت‌ها زیر زبانتان باقی ‌خواهد ماند.



رستوران-رویال-گالکسی-هتل-پرشین-پلاز2-تهران


چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که رستوران از شهر به نمایش می‌‎گذارد، در روزهایی که آسمان تهران تمیز باشد، حس فوق‌العاده‌ای به شما خواهد داد. ضمن اینکه در اینجا می‌توانید از اینترنت رایگان نیز استفاده کنید. برای رسیدن به این رستوران، پس از ورودتان به لابی هتل پرشین پلازا، به سمت چپ حرکت کنید. کافی‌شاپ در فضای باز را خواهید دید. در کنار کافی‌شاپ چندین آسانسور قرار دارد که به‌راحتی شما را به طبقه رستوران خواهد رساند. 
احتمالا به محض ورودتان به رستوران، عطر غذاهای خوشمزه و شور و هیجان رستوران، اشتهایتان را باز می‌کند؛ به خصوص که تمام رستوران با رنگ‌های آرام‌بخش تزئین شده است. همین رنگ‌بندی یک فضای لوکس و جذاب را در هتل پدید آورده و به‌عنوان مهمان، حس خوبی را به شما خواهد داد. اگر شانس با شما یار باشد، موسیقی زنده‌ای که برایتان نواخته می‌شود، خاطره به‌یادماندنی از این هتل برجای خواهد گذاشت. 
قابلیت دیگر رستوران گالکسی این است که اگر ساکن هتل پرشین پلازا هستید، می‌توانید از خدمات روم سرویس استفاده کرده و غذا را در اتاقتان میل کنید. انواع غذاهای دریایی از جمله انواع ماهی و میگو و غذاهای ایرانی همچون ماهیچه و انواع کباب، با بهترین طعم و کیفیت در رستوران هتل پرشین پلازا سرو می‌شود.


قیمت غذاهای رستوران هتل پرشین پلازا


منوی رستوران هتل پرشین پلازا با تنوع بسیار بالای خود، شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌شود. کباب‌های خوشمزه، غذاهای سنتی ایرانی همچون انواع خورش‌ها در کنار فست‌فود و غذاهای فرنگی، برای هر سبک و سلیقه‌ای، مناسب است.



قیمت-غذاهای-رستو1ران-هتل-پرشین-پلازا


قیمت منوی رستوران هتل پرشین پلازا بر اساس موارد انتخابی شما، متفاوت خواهد بود. همچنین قیمت انواع غذاها در طول زمان تغییر پیدا خواهند کرد؛ لذا پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت‌های به‌روز و دقیق منوی رستوران پرشین پلازا، با شماره‌های این هتل تماس برقرار کنید.


کافه و کافی‌شاپ‌های هتل پرشین پلازا تهران 


به صمیمی‌ترین بخش هتل می‌رویم و خودمان را مهمان یک میان‌وعده دوست‌داشتنی می‌کنیم. کافی‌شاپ هتل پرشین پلازا تهران در لابی، به‌گونه‌ای جذاب و دلنشین طراحی شده و علاوه بر حس آرامش، فضای راحت و دلبازی را برای مهمانان ایجاد کرده است. محیط دنج و صمیمی و فضای سبز در کنار دکوراسیون حرفه‌ای کافی شاپ هتل پرشین پلازا، این کافه را به یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری تبدیل کرده است.



کافه‌ها-و-رستوران‌های-هتل-پرشین-پلازا-تهران1


این کافی‌شاپ برای برگزاری تولدهای کوچک و خودمانی، بسیار مناسب است. انواع کیک و دسرهای تازه، نوشیدنی‌های خوشمزه، قهوه‌های ناب و اصیل و... را در اینجا می‌توانید میل کنید. پرسنل مجرب و کادر خوش‌برخورد هتل نیز آماده پذیرایی از شما هستند. 
ظرفیت کافه هتل پرشین پلازا حدود 80 نفر است و اگر قصد برگزاری مراسم جمع‌وجور را داشته باشید، کافه پرشین پلازا گزینه مناسبی برای شماست. ضمن اینکه با اقامت در هتل شما می‌توانید از خدمات روم سرویس استفاده کرده و سفارشتان را در اتاق تحویل بگیرید.


پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل پرشین پلازا تهران چگونه است؟


درصورتی‌که می‌خواهید دورهمی‌ها و جشن‌های خود را در رستوران یا کافه این هتل پنج ستاره برگزار کنید، می‌توانید تمامی برنامه خود را به تیم حرفه‌ای پرشین پلازا واگذار کنید. هتل پرشین پلازا با ارائه خدمات کامل، میزبانی فوق‌العاده‌ای را برایتان رقم خواهند زد. همچنین با داشتن فضای پارکینگ، مشکل جای پارک را نیز در مدت استفاده از رستوران یا کافه نخواهید داشت. 



کافی‌شاپ‌های-هتل-پرشین-پلازا-تهران1


رستوران و کافی‌شاپ هتل پرشین پلازا، حس خوب یک مهمانی بی‌نظیر با پذیرایی بی‌عیب‌ونقص را در یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های تهران به شما خواهد داد. سفر کاری یا تفریحی به تهران نیز، زمانی دلچسب خواهد بود که در یک هتل مناسب، اقامت داشته باشید. هتل پرشین پلازا قطعاً می‌تواند با امکانات و ویژگی‌های خود، تجربه یک سفر لذت‌بخش و صرف غذاهای خوشمزه را برای تمامی مهمانان رقم بزند.
برای رزرو هتل پرشین پلازا، کافی است وارد سامانه رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو شده و اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. مشخصات هتل به همراه عکس‌ها، دید دقیق‌تری برای انتخاب به شما خواهند داد. ضمن اینکه ضمانت بالاترین تخفیف در رهی نو، خیالتان را از بابت قیمت هتل راحت می‌کند. حالا شما برایمان بنویسید. آیا تابه‌حال تجربه رفتن به رستوران رویال گالکسی یا کافی‌شاپ هتل پرشین پلازا را داشتید؟ خوشحال می‌شویم برایمان بنویسید از سفارش کدام غذا یا نوشیدنی لذت بردید و حتماً دوباره آن را امتحان خواهید کرد.


کلام پایانی


رستوران‌گردی و کافه‌گردی یکی از تفریحات رایج در ایران شناخته می‌شود. بسیاری از افراد حداقل یکبار در هفته غذای خود را بیرون از خانه میل می‌کنند. اما در بین لیست بلند بالایی از انواع رستوران‌ها و کافه‌ها، پیدا کردن یک گزینه مناسب کار سختی خواهد بود. در این مقاله سعی داشتیم تا کافه و رستوران هتل پرشین پلازا را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران به شما معرفی کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

 

پرسش‌های متداول

 

آیا در رستوران پرشین پلازا موسیقی زنده پخش می‌شود؟


بله، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، در این رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود.

 

آیا رستوران پرشین پلازا لژ خانوادگی دارد؟


بله، در این رستوران به تازگی قسمتی از سالن خود را به عنوان لژ خانوادگی، افتتاح شده است.

 

آدرس رستوران هتل پرشین پلازا کجاست؟


سهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۴۲

 

چگونه می‌توانم یک اتاق با تخفیف در هتل پرشین پلازا رزرو کنم؟

 

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو و یا تماس با شماره‌ 021-72993000، اتاق یا سوئیت مورد نظر خود در هتل پرشین پلازا را با بهترین قیمت و استفاده از تخفیف‌های متنوع، رزرو نمایید. 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
مرسده ۱۴۰۲/۸/۱۸

وای چه بوفه صبحانه شیک و جالبی داره طراحی ش خیلی قشنگه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۰

مرسده عزیز ممنون از توجه تون امیدواریم که در اولین فرصت بتونید تشریف برده و لذت ببرید شاد باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...