رَهی نو

بهترین رستوران های دریایی تهران

تعداد بازدید: ۳۴۳۷ ۲ آذر ۱۴۰۰

غذاهای دریایی جزو خوراکی‌هایی هستند که تقریباً همه افراد به آن‌ها علاقه دارند. البته تنوع آن‌ها به اندازه‌ای است که احتمالاً هر کسی لیستی از غذاهای دریایی محبوب خودش را دارد و برخی از آ‌ن‌ها را هم نمی‌پسندد. سرو غذا در بهترین رستوران‌های دریایی تهران تجربه‌ای نزدیک به سرو غذا در شهرهای بندری را دارد. منوی این رستوران‌ها به همان اندازه متنوع است و کیفیت غذاهای آن‌ها به اندازه‌ای است که تصور می‌کنید سرآشپزان محلی شمال، جنوب یا حتی خارج از کشور آن‌ها را پخته‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران‌های دریایی تهران آشنا شوید.

معرفی بهترین رستوران‌های دریایی تهران برای عاشقان ماهی

چه از دید گردشگری به دنیای زیر آب نگاه کنیم چه از دید آشپزی، چیزی جز شگفتی نمی‌بینیم. طعم انواع ماهی، میگو و خرچنگ به اندازه ظاهر آن‌ها متفاوت است. حتی بافت گوشت‌های هر کدام از آن‌ها ویژگی‌‌های منحصربه‌فردی دارد. به همین دلیل شما می‌توانید تا مدت‌ها به رستوران دریایی بروید و هیچ دو وعده‌ای را شبیه به یکدیگر میل نکنید! هر کدام از بهترین رستوران‌های دریایی تهران شیوه آشپزی منحصربه‌فردی دارند و به همین دلیل ممکن است طعم ماهی دودی یا هر غذای دیگری در یک رستوران با رستوران دیگر متفاوت باشد. در این مقاله 8 مورد از بهترین رستوران‌های غذاهای دریایی در تهران را معرفی کرده‌ایم.

 

بیشتر بخوانید: هتل اسپیناس پالاس تهران

رستوران کنزو

کنزو رستورانی است که در آن انواع غذاهای دریایی و آسیایی سرو می‌شود. جالب است بدانید که این رستوران برای اولین ‌بار سوشی را در تهران سرو کرد و این ریسک فوق‌العاده کنزو بود که نظر مردم را درباره سوشی تغییر داد. برخی از افراد کنزو را مخالف ذائقه ایرانی می‌دانند اما این رستوران برای افرادی که به دنبال تجربه طعم‌های جدید هستند، انتخاب مناسبی است. شما در این رستوران سوشی را با نهایت لذت می‌خورید و هیچ‌وقت به این فکر نخواهید کرد که این غذایی با ترکیبات خام است و ممکن است خوشمزه نباشد!

این رستوران در خیابان ونک، خیابان خدامی قرار دارد.

شماره تماس رستوران کنزو: ۸۸۸۸۸۲۲۲-۰۲۱

رستوران کنزو

رستوران رافائل

رستوران رافائل جزو بهترین رستوران‌های دریایی تهران است و در منوی آن غذاهای دریایی ایرانی و خارجی سرو می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی را با قیمت مناسب میل کنید. فضای رستوران محیطی نیمه‌ رسمی است و برای قرارهای کاری، آشنایی و دوستانه مناسب است. فضای رستوران دو طبقه است و در طبقه بالای آن موسیقی زنده پیانو نواخته می‌شود. اگر قصد دارید به همراه گروهی که در آن افراد ذائقه‌های غذایی متفاوتی دارند، به رستوران بروید، رافائل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ زیرا تنوع منوی آن زیاد است و تقریباً هر غذای محبوبی در آن وجود دارد.

رستوران رافائل در خیابان میرزای شیرازی قرار دارد و از مسیر بلوار کریم‌خان زند یا خیابان شهید مطهری می‌توانید به این رستوران برسید.

شماره تلفن رستوران رافائل: ۸۸۹۰۶۳۸۳-۰۲۱

رستوران رافائل

رستوران لاکان

رستوران‌های شمال ایران به‌ خاطر فضایی دنج و صمیمی و غذاهای خوش طعم در میان تهرانی‌ها بسیار محبوب هستند. محیط آن‌ها به اندازه‌ای دوست‌داشتنی است که خیلی وقت‌ها دلتنگ آن‌ها می‌شویم، اما زمانی برای سفر به شمال نداریم. رستوران لاکان، محلی برای رفع دلتنگی نسبت به رستوران‌های شمالی و غذاهای خوش طعم آن است. افرادی که غذاهای دریایی ایرانی را نسبت به غذاهای خارجی ترجیح می‌دهند، از سرو غذا در لاکان بیشتر لذت می برند. رستوران لاکان در میدان جمهوری و ابتدای خیابان جمهوری قرار دارد.

شماره تلفن رستوران لاکان: ۶۶۴۲۷۸۴۸-۰۲۱

رستوران لاکان

رستوران وایت فیش

وایت فیش یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌های دریایی تهران است. این رستوران محیطی گرم و صمیمی را برای شما تداعی می‌کند و دکوراسیونی دارد که در عین راحتی و سادگی بسیار شیک است. رستوران وایت فیش به صورت تخصصی در زمینه غذاهای ایرانی و گیلکی فعالیت دارد؛ پس اگر هوس غذاهای شمال را کرده‌اید، حتماً سری به این رستوران بزنید. این رستوران ترکیب کاملی است از غذای خوشمزه، مواد اولیه تازه، دکوراسیون دلنشین و کارکنان متشخص؛ این ترکیب ایجاد شده تا شما یک وعده غذای پرخاطره را در آن سرو کنید. این رستوران در زعفرانیه، سه راه آصف، به سمت کاخ سعدآباد، خیابان طاهری قرار دارد.

شماره تماس رستوران وایت فیش: ۲۲۷۰۴۸۲۹-۰۲۱

رستوران وایت فیش

رستوران کوبابا

کوبابا نه تنها جزو بهترین رستوران‌های دریایی تهران دسته‌بندی می‌شود، بلکه در سرو سایر غذاهای ایرانی و فرنگی هم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. زمانی که برای اولین‌بار غذای این رستوران را می‌چشید و محیط آن را می‌بینید، کاملاً متقاعد می‌شوید که این رستوران باید جزو ده رستوران برتر تهران قرار بگیرد.

یکی از جذاب‌ترین نکات درباره رستوران کوبابا بالکن آن است؛ شما می‌توانید در فضای آزاد غذای محبوب خود را سرو کنید و از نمای بیرون رستوران هم لذت ببرید. در این رستوران طعم‌هایی را تجربه می‌کنید که تا پیش از این از وجود آن‌ها خبر نداشتید و نمی‌دانستید چنین ترکیباتی تا این اندازه می‌تواند خوشمزه باشد. سرآشپزان کوبابا مهارت بسیاری در سورپرایز کردن مشتریان خود دارند!

  • رستوران کوبابا در جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول قرار دارد.
  • شعبه کافه رستوران کوبابا نیز در بام لند تهران در نزدیکی دریاچه خلیج فارس قرار دارد.

شماره تماس رستوران کوبابا: ۲۶۲۰۸۰۱۶-۰۲۱

رستوران کوبابا

رستوران سنسو

سنسو صرفاً یک رستوران دریایی نیست و به عنوان رستوران ایتالیایی شناخته می‌شود، اما ماهی‌ها و غذاهای دریایی این رستوران به اندازه‌ای خوش طعم است که باید جزو لیست بهترین رستوران‌های دریایی تهران هم وجود داشته باشد. محیط رستوران، کیفیت بالا و قیمت مناسب این رستوران از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده این رستوران همیشه شلوغ باشد. سنسو جزو آن دسته از رستوران‌هایی است که می‌تواند مقصد مناسبی برای یک تفریح گروهی باشد، زیرا برای انواع سلیقه‌ها در منوی خود غذا دارد. البته معمولاً کمتر پیش می‌آید کسی فقط یکبار به این رستوران مراجعه کند، اکثر مشتریان این رستوران را افرادی تشکیل می‌دهند که قبلاً هم طعم خوب غذاهای آن را تست کرده‌اند.

رستوران سنسو در بلوار فردوس شرقی، ابتدای خیابان رامین جنوبی قرار دارد. شعبه دیگری از این رستوران در منطقه نیاوران، سه راه یاسر، نبش کوچه راز واقع شده است.

  • شماره تماس رستوران سنسو شعبه نیاوران: ۲۶۱۳۴۰۰۶-۰۲۱
  • شماره تماس رستوران سنسو شعبه بلوار فردوس: ۴۴۰۲۰۱۰۳-۰۲۱

رستوران سنسو

فیش اند چیپس

فیش اند چیپس، یک برند در بهترین رستوران‌های دریایی تهران است و احتمالاً هرکسی به غذاهای دریایی فرنگی علاقه دارد، حداقل یک‌بار طعم غذاهای این رستوران را تجربه کرده است. یکی از مزیت‌های فیش اند چیپس زنجیره‌ای بودن آن است؛ در هر شهری که باشید فیش اند چیپس همراه شماست! این رستوران‌ها نیز به غذاهای دریایی محدود نیستند و فست‌فود هم سرو می‌کنند. البته غذاهای فیش اند چیپس منحصر به این رستوران هستند و در هیچ جای دیگری سرو نمی‌شوند.

رستوران‌های فیش اند چیپس دو شعبه در تهران دارند. شعبه اول با نام فیش اند چیپس عمو جک در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان غرب، خیابان بهارستان قرار دارد. شعبه دوم این رستوران جیمی نام دارد و در سعادت‌آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز خرید اپال، طبقه ۹ واقع شده است.

  • شماره تلفن فیش اند چیپس عمو جک: ۸۸۵۸۰۷۱۰-۰۲۱
  • شماره تلفن فیش اند چیپس جیمی: ۶۳۵۰۳۱۰-۰۲۱

فیش اند چیپس

 

رستوران آووکادو

آخرین عضو از لیست بهترین رستوران‌های دریایی تهران، آووکادو است. آووکادو هم جزو رستوران‌های ژاپنی تهران است و نظر شما را درباره سوشی تغییر می‌دهد. سوشی جزو آن دسته غذاهایی است که احتمالاً تا پیش از تست کردن، از آن متنفر هستید؛ اما به محض اینکه اولین لقمه را می‌خورید، به یک طرفدار تبدیل می‌شوید! البته شرط تبدیل شدن به طرفدار این است که سوشی را در رستورانی که به شیوه حرفه‌ای این غذا را سرو می‌کند، امتحان کنید. رستوران آووکادو و کنزو در تهران بهترین سوشی‌ها را سرو می‌کنند.

رستوران آووکادو در خیابان ملاصدرای ونک، خیابان شیراز شمالی، کوچه حکیم اعظم، مجتمع پارک پرنس، جنب بانک پاسارگاد قرار دارد.

شماره تلفن رستوران آووکادو: ۶-۸۸۲۱۲۱۰۵-۰۲۱

رستوران آووکادو

جمع‌بندی

انتخاب بهترین رستوران‌های دریایی تهران کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. هر کدام از این رستوران‌ها شیوه کار و دکوراسیون منحصربه‌فردی دارند، به همین دلیل توصیه می‌کنیم پیش از اینکه یکی از آن‌ها را به عنوان رستوران محبوب خود انتخاب کنید، حتماً حداقل یک وعده غذا در هر کدام از آن‌ها سرو کنید. تجربه‌های جدید می‌توانند جذاب و لذت‌بخش باشند و شاید نظرتان را درباره رستوران محبوبتان تغییر دهند!

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران  یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران را مانند هتل پارسیان استقلال  تهران  را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
pedram ۱۴۰۲/۸/۲۰

رستوران کنزو بنظرم برای کسی که تا حالا طعم سوشی و غذاهای دریایی دیگه رو نچشیده و میخواد امتحان کنه برای شروع خیلی خوبه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۱

پدرام عزیز خیلی ممنون از پیشنهادتون حتما که مورد استفاده عزیزان دیگر قرار میگیره از توجه تون سپاسگزاریم

مهرداد ۱۴۰۲/۵/۸

رستوران سنسو رستوران خوبی است من که رفتم راضی بودم و طعم غذاشو دوست داشتم هنوز کنزو نرفتم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۰

مهرداد جان خوشحالیم که تجربه خوبی داشتید خوشحال میشویم از خدمات سایت رهی نو نیز بهره ببرید

آزاده ۱۴۰۲/۳/۱۰

رستوران کنزو واقعا بینظیره و اولین بار سوشی رو اونجا خوردم و اصلا فکرنمیکردم انقدر خوشمزه باشه

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۱۰

آزاده جان چه عالی ممنون که تجربتون رو در اختیار دوستداران و علاقمندان به تجربه کردن غذاهای متنوع قراردادید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...