رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل لیپار چابهار

تعداد بازدید: ۳۴۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰

شهر زیبای چابهار را می‌توان عروس تمام شهرهایی دانست که تا به حال به آن‌ها سفر کرده‌اید. در سفرتان به این بندر خوش‌نقش و نگار، در یکی از هتل‌های بی‌نظیر چابهار یعنی هتل لیپار، شاهد خوشمزه‌ترین بخش ماجرا خواهید بود. همراه ما در رهی نو باشید تا با هم به رستوران هتل لیپار چابهار رفته و دلی از عزا درآوریم. یک سفر رویایی آن هم به منطقه آزاد چابهار، می‌تواند شما را از دغدغه‌های روزانه آزاد کند و ذهن‌تان را نظم دهد. به‌خصوص اگر لیپار را برای اقامت انتخاب کرده باشید. جایی که با چشم‌انداز رو به دریای بیکران عمان، بهترین موقعیت را برای لذت بردن از این منطقه فراهم کرده است.

محوطه-هتل-لیپار

شما می‌توانید در طبقه چهارم این هتل اقامت کنید و همزمان که در حال میل کردن وعده عصرانه‌تان هستید از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. سپس با تاریک شدن هوا و فرا رسیدن موعد شام، خودتان را برای خوردن یک غذای خوشمزه در رستوران هتل لیپار چابهار آماده کنید. هتل در کنار معماری لوکس و جذابی که دارد، دارای امکانات کاملی است تا شرایط رفاهی را برای شما فراهم کند. یک اقامت بی‌نظیر در سواحل چابهار، در کنار رستوران‌های باکیفیت و سرآشپزان حرفه‌ای هتل، همه چیز را برای چند روزی آزادانه زندگی کردن، فراهم می‌کند.

اسامی رستوران‌ های هتل لیپار چابهار 

هوس چه غذاهایی کرده‌اید؟ بعد از یک گشت و گذار حسابی در بندر زیبای چابهار اگر هوس غذاهای ایرانی و دریایی کردید، رستوران آیدا هتل لیپار چابهار در خدمت شما است. اگر هم ترجیح‌تان، میل کردن غذاهای فست‌فودی است، فست‌فود هتل شرایط را برایتان فراهم کرده است. شما می‌توانید برای صرف خوشمزه‌ترین وعده‌های غذا و عصرانه، به رستوران و کافی‌شاپ هتل لیپار بروید.

هتل با داشتن دو رستوران سنتی و فست‌فود، برای هر نوع سلیقه و مزاجی، غذایی تدارک دیده است. ضمن اینکه سرآشپزان حرفه‌ای هتل لیپار، باکیفیت‌ترین غذاها را در یک بشقاب رنگی در مقابل مهمانان قرار می‌دهند. در سفرتان به چابهار، احتمالاً مزه غذاهای رستوران هتل لیپار زیر زبان‌تان باقی بماند.

رستوران-هتل-لیپار1

رستوران آیدا

این رستوران با فضای مدرن و امکانات روز، یک مقصد ایده‎‌آل برای بازدیدکنندگان بوده، که دلیل اصلی آن طعم‌های خوشمزه و خوشبوی غذاها است. رستوران آیدا یکی از بهترین رستوران‌های چابهار به شمار می‌آید که با ارائه خوراک‌های متنوع از جمله کباب‌ها و خورشت‌ها، همگان را مسحور می‌کند. 

این رستوران در فضایی شیک و با نورپردازی دلنشین، میزبانی می‌کند. وقتی وارد سالن آیدا می‌شوید، پرسنل حرفه‌ای آن شما را به دلگرمی استقبال می‌کنند و شما با نشستن در میزهای راحت و زیبا، لحظاتی دلچسب را تجربه می‌کنید. تهویه مناسب رستوران باعث می‌شود که هوای داخلی آن دلپذیر باشد و به راحتی از غذا و لذت آن لذت ببرید. 

رستوران-آیدا-هتل-لیپار1

اگر تمایل دارید با تماشای دریا و ساحل، همزمان با لذت از غذا، لحظاتی آرام و دلنشین داشته باشید، تراس رستوران آیدا منظره‌ای زیبا را برای شما رقم می‌زند. این منظره از دریای آبی، آسمان دلپذیر و ساحل دلفریب، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد که در گنجینه خاطراتتان جا می‌ماند. پس، بهتر است یک بار به رستوران آیدا در هتل لیپار چابهار سر بزنید و از لذت غذاهای فوق‌العاده‌اش بهره‌برید. در نهایت، تجربه‌ای ناب از مسافرت به شهر چابهار و صرف وعده‌های خوشمزه در رستوران‌های شگفت‌انگیز هتل لیپار به گنجینه خاطرات شما اضافه خواهد شد.

رستوران-آیدا-هتل-لیپار

انواع بشقاب‌های سوخاری خوشمزه، به همراه مخلفات رنگی شما را وسوسه می‌کند تا طعم خوش این غذاها را به شیوه‌ای دیگر زیر زبان‌تان مزه کنید. انواع دسرهای فست‌فود نیز شما را برای پس غذا یا پیش غذا وسوسه می‌کند. در صورتی که قصد دیدن دریا را دارید می‌توانید همزمان با تماشای دریای نیلگون عمان، غذایتان را میل کرده و لذت ببرید.

فست فود کلاسیک

منوی رستوران فست فود هتل لیپار چابهار غذاهای خوش طعمی از جمله: انواع ساندویچ، پیتزا، برگر و استیک را ارائه می‌دهد. در این بخش، انواع سالاد، سوپ، سیب‌زمینی سرخ کرده و قارچ سوخاری‌های لذیذی نیز به منو اضافه شده‌اند که به شما پیشنهاد می‌شود حتماً آنها را تجربه کنید. 

فست-فود-هتل-لیپار

در بشقاب‌های سوخاری و استیک، مخلفات زیادی از جمله گوجه‌فرنگی، پیاز، خیار شور، سیب‌زمینی سرخ کرده، فلفل دلمه‌ای، جعفری، فلفل سبز، قارچ سرخ‌کرده و کلم قرمز آرایش می‌شوند که ظاهر بشقاب را نیز زیباتر می‌کند. برگرهای فست فود لیپار با طعم بی‌نظیر پنیر و گوشت تازه، به شما لذت‌بخشی خاصی می‌بخشند و اولین لقمه‌ایی که بر روی زبان می‌گذارند، این تجربه بی‌نظیر را به شما القا می‌کند.

پس از صرف وعده غذایی، دسرهای فست فود لیپار شامل: انواع بستنی و فالوده نیز در انتظار شما است. رستوران فست فود کلاسیک لیپار دارای دو محیط سربسته و باز است و از هر دو محیط می‌توان به سمت دریای زیبای عمان دید برد. در حین لذت‌بردن از غذا، می‌توانید به آرامش دریا نیلگون نیز نگاه کنید و این ترکیب بین طعم‌های لذیذ و منظره‌های زیبا، تجربه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند.

کافه و کافی‌ شاپ‌ های هتل لیپار چابهار 

برای لذت بردن از موقعیت هتل‌ لیپار، کافی است عصرانه‌تان را در کافه هتل لیپار چابهار میل کنید. این کافی‌شاپ یکی از بهترین پاتوق‌ها برای گردشگران و اهالی شهر است که لحظه‌های ناب و دلچسبی را برای خود در آنجا به وجود آوردند. 

کافی شاپ لیپار

محیط کافه لیپار، چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد که می‌تواند میزبان خاطره‌سازی‌های عاشقانه برای شما عزیزان باد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع قهوه، اسپرسو، انواع هات چاکلت و بسیاری از نوشیدنی‌های خوشمزه با قیمتی مناسب در کافی‌شاپ هتل لیپار چابهار وجود دارد. دکوراسیون زیبا و منطقه دلچسبی که دارد، شما را شیفته اینجا خواهد کرد.

کافی-شاپ-هتل-لیپار

بوفه صبحانه هتل لیپار چابهار

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که میل به خوردن صبحانه ندارید و هیچ ذوقی هم ندارید تا صبح پرانرژی را آغاز کنید، رستوران لیپار احتمالاً سبک زندگی‌تان را تغییر دهد. با اقامت در هتل لیپار چابهار، صبح به اشتیاق دیدن منوی جذاب صبحانه‌ای که برایتان آماده چیده شده است، اشتهایتان چندین برابر می‌شود تا روز پرانرژی را آغاز کنید. 

صبحانه-هتل-لیپار

انواع خوراکی و میوه، املت، انواع آبمیوه‌های تازه، نسکافه و چای، ژامبون و سوسیس، نان تازه و فرانسوی و… همه چیز را برای لذت بردن از وعده صبحانه در این هتل فراهم کرده است. از جمله منوی جذاب صبحانه در این هتل با چشم‌اندازی از دریای عمان شامل موارد زیر است:
•    آبمیوه
•    انواع املت خوشمزه
•    عدسی و لوبیا
•    نسکافه و چای
•    تخم مرغ و نیمرو
•    عسل و کره و مربا 

بوفه ناهار و شام هتل لیپار چابهار 

رستوان و فست‌فود هتل لیپار، بوفه ناهار و شام ندارد ولی منوی آن‌ها پر از غذاهای خوشمزه‌ای است که به راحتی نمی‌توان از آن‌ها گذاشت. برای صرف یک غذای خوشمزه، به رستوران آیدا هتل چابهار می‌رویم. هوس یک کباب خوشمزه با انواع خورشت‌های تازه و لعاب انداخته کردید؟ رستوران آیدا بهترین میزبان شما خواهد بود.

منوی-غذا-هتل-لیپار

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل لیپار چابهار چگونه است؟ 

برای استفاده از امکانات کافه و رستوران هتل لیپار چابهار لزومی ندارد که حتماً ساکن هتل باشید. اما حالا که کیفیت رستوران و کافه دلچسبش را دیدید، پیشنهاد می‌کنم برای اقامت در چابهار هتل لیپار را انتخاب کنید. پرسنل خوش برخورد و خونگرم هتل لیپار، فضای دلنشینی برای شما به وجود می‌آورند. 

در مقابل، هنگام استفاده از خدمات رستوران و کافه نیز خیال‌تان از بابت پشتیبانی همه‌جانبه هتل راحت است. برای جای پارک نیز جای نگرانی نیست. اگر هتل لیپار را رزرو کرده باشید می‌توانید از پارکینگ آن استفاده کنید. حالا که با این هتل آشنا شدید و دلتان می‌خواهد سفرتان به چابهار خاطره‌ساز شود، می‌توانید نسبت به رزرو اتاق‌های این هتل اقدام کنید. 

سخن آخر

هتل لیپار در چابهار تنها محل اقامتی نیست؛ بلکه یک سفر از طعم و فرهنگ است. بنابراین، چمدان‌های خود را ببندید، به این سفر بپیوندید و اجازه دهید هتل لیپار دروازه‌ای به دنیای جذابیت غذایی باشد. اگر هم در تصمیم خود تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سایت رزرو آنلاین رهی نو به طور کامل مشخصات هتل را بررسی کرده و متناسب با شرایط خود، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. امیدواریم سفر لذت بخشی را تجربه کنید و برایمان از تجربه‌تان از امتحان کردن غذاهای این هتل بنویسید.

سوالات متداول

آدرس هتل لیپار چابهار کجا است؟

چابهار، منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار

هتل لیپار چابهار چه امکانات و خدماتی به مهمانان ارائه می‌دهد؟

با اقامت در هتل لیپار چابهار می‌توانید از امکاناتی مانند: سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، فضای سبز، فروشگاه سوغات و صنایع‌دستی استفاده کنید. همچنین در رستوران و کافی‌شاپ هتل، غذا و نوشیدنی میل کنید.

چه فصلی مناسب سفر به چابهار و اقامت در هتل لیپار چابهار است؟

چابهار در زمستان آب و هوای خنک دارد و در تابستان هم هوایی خنک‌تر از دیگر شهرهای گرمسیری را می‌توانید انتظار داشته باشید. برای اقامت در هتل لیپار چابهار، پیشنها می‌شود فصل زمستان و بهار را انتخاب کنید که هم به نسبت ایام نوروز خلوت‌تر است و هم هوای خوبی دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
توران ۱۴۰۲/۸/۱۸

چه رنگ شیکی رستوران لیپار داره خود هتل شم عالیه دایی من رفته بود خیلی راضی بود قرار منم ببره

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۰

توران عزیز با سلیقه تون هم نظرم ممنون از اینکه نظرتون رو در سایت رهی نو ثبت نمودید در خدمت شما هستیم

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...