رَهی نو

معرفی بهترین رستوران‌های چابهار

تعداد بازدید: ۱۸۹۸ ۲۰ تیر ۱۴۰۱

خوشمزه‌ترین و جذاب‌ترین بخش هر سفر شکم گردی است. تجربه غذاها و خوراکی‌های جدید و جذاب هر شهر حتما خاطرات دلچسبی از سفر برایتان می‌سازند. چابهار یا چهار بهار از جمله بنادر دیدنی و قشنگ ایران است که به واسطه موقعیت جغرافیایی خاص خود آب و هوای عالی دارد.

 

چابهار در جنوب استان سیستان و در نزدیکی سواحل دریای عمان قرار گرفته است. مردم چابهار مانند دیگر ساکنین شهرهای بندری با ماهی و میگو غذاهای محلی متنوع و خوشمزه‌ای می‌پزند که بهتر است حتما امتحان کنید.

 

اما برای اینکه بتوانید از طعم دلچسب غذاهای محلی چابهار بهره‌مند شوید باید با رستوران‌های این شهر آشنا باشید. در این مقاله از سایت رهی‌ نو فهرستی از بهترین رستوران‌های چابهار را که کیفیت و قیمت مناسبی دارند تهیه کرده‌ایم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی چابهار | جاذبه ها و تفریحات چابهار با عکس و آدرس


بهترین رستوران‌های چابهار را بشناسیم

در سفر به چابهار با رستوران‌های خوب و لاکچری متعددی مواجه می‌شوید که شاید انتخاب را برایتان سخت کند. در ادامه با تعدادی از رستوران‌های معروف چابهار آشنا می‌شوید.

 

رستوران بلوچ چابهار

رستوران بلوچ از جمله رستوران‌ها خوب چابهار است. اگر از مردم محلی چابهار بپرسید بهترین رستوران چابهار کدام است قطعا اسم این رستوران را بسیار خواهید شنید. فضای داخلی این رستوران ساده و صمیمی است و پرسنل آن بسیار خونگرم و مهمان نوازند. منوی رستوران بلوچ پر است از غذاهای محلی و خوشمزه چابهاری که با ادویه‌های خاص هوش از سرتان می برند.

 

رستوران های معروف چابهار

 

قلیه ماهی، بریانی ماهی، کراهی ماهی و میگو، بتوماش، شودوده و... از جمله غذاهایی است که باید در رستوران بلوچ سفارش دهید.

آدرس : چابهار – خیابان امام – چهارراه پمپ بنزین

 

رستوران بام چابهار

اجرای موسیقی زنده، چشم انداز زیبای دریا در کنار طعم‌های خاص و متفاوت ماهی و میگو رستوران بام چابهار را محبوب کرده است. رستوران بام در منطقه مرتفعی بنا شده که چشم انداز کل شهر چابهار را در دسترس میهمانانش قرار می‌دهد.این رستوران با توجه به امکانات و کیفیت غذای مناسب از جمله رستوران‌های لوکس و گران قیمت چابهار محسوب می‌شود.

 

خوراک میگوی رستوران بام چابهار با شیوه پخت خاص خود طرفداران زیادی پیدا کرده است که باید آن را امتحان کنید.

آدرس : چابهار – بالاتر از مجتمع صدف روبروی مجتمع تجاری پردیس

 

رستوران دریایی براسان چابهار

در پلاژ ساحل زیبای تیس می‌توانید غذاهای دریایی خوشمزه چابهاری را در رستوران براسان میل کنید. براسان از بهترین رستوران‌های چابهار است که علاوه بر غذاهای دریایی کرایی مرغ و گوشت خوش طعم و عطری هم دارد. اگر قصد میل کردن غذای محلی و دریایی ندارید در رستوران براسان می توانید انواع خوش و کباب‌ها را نیزسفارش دهید.

 

آدرس: چابهار پلاژ ساحلی تیس 

 

رستوران ساحلی خلیج چابهار

هر وقت از امتحان کردن غذاهای دریایی چابهار خسته شدید و هوس سایر غذاهای ایرانی کردید به رستوران ساحلی خلیج سر بزنید. رستوران ساحلی خلیج چابهار که در نزدیکی ساحل زیبای بریس قرار دارد از نورپردازی خیره کننده و انواع گل و گیاهان در طراحی دکوراسیون خودش بهره گرفته است. رستوران ساحلی خلیج از جمله رستوران‌های لاکچری چابهار محسوب می‌شود و باید انتظار قیمت های بالا داشته باشید.

 

میگوی سوخاری و کراهی میگو از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران هستند.

آدرس : چابهار – میدان شیلات خیابان دریا.

 

رستوران مارال چابهار

رستوران مارال چابهار اولین رستوران زنجیره‌ای ارگانیک در چابهار است که دو شعبه در این شهر دارد. در هر دو شعبه رستوران مارال انواع غذاهای ارگانیک ایرانی برای شما تدارک دیده شده است.

 

رستوران های خوب چابهار

 

آدرس شعبه 1 : آدرس: چابهار، منطقه آزاد مجتمع طلا

آدرس شعبه 2: چابهار، خیابان توحید، تقاطع مکران

 

رستوران دهلی دربار چابهار

رستوران محلی دهلی دربار از رستوران‌های خوب چابهار است که مزه خوش غذاهای تند آن را از یاد نخواهید برد. طعم واقعی و جذاب مرغ تندوری، کرایی مرغ و گوشت و بریانی بلوچی معروف چابهار باعث شده گردشگران و مردم محلی زیادی دهلی دربار را برای غذا خوردن انتخاب کنند. محیط این رستوران مانند سایر رستوران‌های سنتی چابهار ساده و برخورد کارکنان آن گرم و صمیمی است. قیمت غذاهای دهلی دربار به نسبت حجم آن بسیار مناسب است.

 

آدرس: چابهار بلوار توحید

 

رستوران مکران چابهار

رستوران مجلل مکران از رستوران‌های معروف چابهار است. رستوران مکران با ۵۰ سال سابقه انواع غذاهای ایرانی محلی و فست فود را برای شما تدارک دیده است. ماهی کنجدی این رستوران بسیار پرطرفدار است و طعم خوب آن حتما رضایت شما را جلب می‌کند.

 

رستوران مکران در کنار ساحل دریای عمان قرار گرفته و فضای بسیار زیبا و دلچسبی دارد که باعث می‌شود از غذای خود لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌های چابهار گران‌تر است.
آدرس: چابهار دریای کوچک جنب هتل بین‌المللی لاله

 

رستوران تهرانی چابهار

رستوران تهرانی ازجمله رستوران‌های لاکچری چابهار است. کباب‌های عالی و لذیذ رستوران تهرانی در کل چابهار معروفند و طرفداران زیادی دارند. کیفیت غذای رستوران تهرانی بالاست و به طبع آن قیمت بالاتری نیز دارد؛ اما پیشنهاد می‌کنیم از کباب‌های خوش خوراک این رستوران صرف نظر نکنید که ارزش امتحان کردن دارند.

آدرس: چابهار بلوار امام مقابل مرکز بهداشت 

 

تجربه خوشمزگی در رستوران بهترین هتل‌های چابهار

تا اینجای مقاله برای انتخاب رستوران در چابهار موارد متعددی را پیشنهاد کرده ایم. اما بهترین جایی که می‌توانید غذاهای خوشمزه چابهاری را امتحان کنید کجاست؟

 

همان طور که پیش‌تر گفتیم چابهار شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان است و گردشگران زیادی در فصول مختلف سال به این شهر سفر می‌کنند. بسیاری از توریست‌هایی که به چابهار می آیند از اقامت در هتل‌های خوب چابهار و صرف غذا در محل اقامت خود لذت می‌برند.

 

هتل‌های چابهار با داشتن رستوران‌های متعدد آماده پذیرایی از گردشگران ایرانی و خارجی هستند. کیفیت غذای رستوران هتل‌های چابهار بالاست و منوی متنوع و کاملی دارند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از تجربه غذاهای خوشمزه چابهاری در رستوران‌های زیر غافل نشوید:

 

رستوران آیدا هتل لیپار چابهار

از رستوران‌های معروف چابهار می‌توان به رستوران آیدا در هتل پنج ستاره لیپار اشاره کرد.  رستوران آیدا هتل لیپار چابهار فضای مجلل و شیکی دارد. رستوران آیدا یکی از جاهایی است که می‌توانید با خیال راحت از بابت کیفیت و تازگی غذا سفارش دهید. سرآشپزان حرفه‌ای هتل لیپار با کیفیت‌ترین غذاها را در این رستوران برایتان طبخ می‌کنند. در رستوران آیدا هتل لیپار چابهار غذاهای خوشمزه ایرانی مانند انواع کباب‌ها، خورشت‌های خوش طعم را برای میهمانان سرو می‌شود.

 

بهترین رستوران های چابهار

 

فست فود هتل لیپار چابهار

انواع فست فودها مانند ساندویچ، سوخاری، پیتزا، برگر و... را در رستوران فست فود هتل لیپار چابهار می‌توانید میل کنید. همزمان با صرف غذا یا در هنگام میل کردن دسر در این رستوران از تماشای منظره دریای نیلگون عمان نیز لذت ببرید.

 


بیشتر بخوانید: رستوران و کافی شاپ های هتل لیپار چابهار


جمع بندی

در اینجا سفر خوشمزه و رستوران گردی رهی ‌نو در چابهار به پایان رسید. سعی کردیم برای انواع سلیقه‌ها بهترین رستوران‌های چابهار را فهرست کنیم تا در سفر به این بندر زیبا با خیال راحت رستوران و غذای دلخواه خود را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای سنتی و محلی چابهار را تست کنید و از عطر و طعم خوش آن‌ها لذت ببرید. حالا شما از تجربیات و شکم گردی در چابهار بنویسید و رستوران‌هایی را که در این شهر می شناسید، معرفی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
بهمن ۱۴۰۲/۸/۱۴

رستوران بلوچ چابهار کراهی ماهی و میگو به نظر خیلی خوشمزه میاد انشاله اینبار امتحانش میکنم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۱۵

بهمن عزیز امیدواریم به زودی فرصت سفری در پیش داشته و از خدمات رهی نو نیز بهره مند شوید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...