رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل آساره تهران

تعداد بازدید: ۱۴۳۰ ۲۸ مهر ۱۴۰۰

می‌خواهیم مهمان یکی از مدرن‌ترین هتل‌های چهار ستاره تهران شویم و پشت میزهای رنگی غذایش دلی از عزا درآوریم. در صورتی که قصد دارید برای سفر کاری یا تفریحی در یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره اقامت داشته باشید، هتل آساره تهران جایی است که می‌تواند میزبان خوبی برای شما باشد. دسترسی به هتل راحت است و به سادگی از طریق ایستگاه مترو و بی آرتی می‌توانید خود را به نقاط مختلف شهر برسانید. بیش از این شما را در انتظار منوی جذاب رستوران نگذاریم. همراه رهی نو در این رستوران‌گردی دلنشین باشید. 

 

هتل-آساره-رستوران

 

 

اسامی رستوران‌های هتل آساره تهران 


دل‌تان می‌خواهد یک غذای خوشمزه و جانانه میل کنید یا در مورد یک قرار کاری مهم می‌خواهید صحبت کنید؟دورهمی‌تان، از جنس رسمی است یا یک مهمانی خودمانی ترتیب دادید تا برای چند ساعتی خوش بگذرانید؟ طعم غذا برایتان مهم است یا لاکچری بودن رستوران اهمیت بیشتری دارد؟
بسیار خب تمام این موارد در یکی از بهترین رستوران‌های شهر، یعنی رستوران هتل آساره تهران جمع شده تا خیال شما از یک میزبانی بی‌نظیر راحت کند. 

 

 

هتل-آساره-رستوران1


 
رستوران هتل آساره تهران

 

این رستوران ظرفیت پذیرایی از 150 نفر را دارد. پرسنل مجرب و آشپزان خوش دستپخت در اینجا به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از شما هستند. 
از همان بدو ورودتان به رستوران، شما را به سمت میز مورد انتظارتان هدایت می‌کنند و با پذیرایی گرمی که از شما می‌شود، خودتان را بابت انتخابی که کردید، تحسین می‌کنید. فضای رستوران از لحاظ دکوراسیون و تجهیزات کامل است که در کنار کیفیت غذایی که نوش جان می‌کنید، شما را نمک‌گیر خواهد کرد.

 

 

هتل-آساره-رستوران2

 

 

سفره خانه سنتی هتل آساره تهران

 

در این سفره خانه سنتی، غذاهای ایرانی با عطر و بویی اصیل برای شما سرو می‌شوند. طراحی و معماری خوش نقش این سفره خانه بی نظیر است و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. در کنار غذاهای خوش طعم و نوشیدنی‎‌های سنتی این رستوران به همراه انواع قلیان، به صورت کاملا سنتی و ایرانی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می توانید پس از صرف غذا از آن‌ها لذت ببرید.

 

 

 

هتل-آساره-سنتی

 


کافی‌شاپ‌های هتل آساره تهران


بعد از یک گردش حسابی و کافه‌گردی به خصوص اگر همراه و همپای اهل دل داشته باشید، نوشیدن یک فنجان قهوه یا آبمیوه می‌تواند لذت گشت و گذارتان را تکمیل کند. کافه هتل آساره تهران جایی است که می‌توانید با عزیزان‌تان دورهم جمع شوید، گرم صحبت باشید و خستگی‌تان را برطرف کنید. در کافی شاپ هتل آساره می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوشمزه، دسرهای تازه و رنگی، انواع کیک، بستنی و نوشیدنی‌های گرم همچون یک قهوه تازه یا یک دمنوش خوش عطر میل کنید.

 

 

کافه-هتل-آساره

 

 

 

با ورودتان به کافی شاپ با یک محیط دنج با دکوراسیونی زیبا روبرو خواهید شد که می‌توانید لحظه‌های خاطره‌انگیزی را همراه با دوستان و عزیزان‌تان سپری کنید. ناگفته نماند، اطراف کافی‌شاپ جای پارک برای ماشین وجود دارد بنابراین؛ اگر با ماشین شخصی به کافه سر زدید، خیال‌تان از بابت جای پارک راحت باشد. 
 

بوفه صبحانه هتل آساره تهران 


صبح‌تان را چگونه آغاز می‌کنید؟ از خواب که بیدار می‌شوید، دست و رویتان را شسته و صبحانه خورده یا نخورده، راهی سرکارتان می‌شوید؟ یا جزو آن دسته از افرادی هستید که روی وعده صبحانه به عنوان شاهانه‌ترین وعده روزانه حساب باز می‌کنند و به اندازه کافی برای آن وقت می‌گذارند؟ 

 

 

 

صبحانه-هتل-آساره

 

 

یک صبحانه جذاب می‌تواند بمب انرژی شما در طول شبانه روز باشد و کمک کند که رژیم غذایی سالمی داشته باشید. بنابراین؛ اگر به صبحانه‌تان حتی در سفر اهمیت می‌دهید، لذت تجربه وعده صبحانه هتل آساره را از دست ندهید. 
انواع آبمیوه‌های طبیعی، نان تازه و بسیاری از خوراکی‌های خوشمزه دیگر در وعده صبحانه در انتظارتان است. 
اول صبح زمانی که وارد رستوران می‌شوید، عطر نان ایرانی تازه به همراه چای تازه دم و سر و صدای کاسه‌های عدسی و لوبیا، شما را برای خوردن یک صبحانه کامل وسوسه می‌کند. به طور کلی منوی هیجان‌انگیزی که برای صبحانه در هتل آساره پیش رو دارید شامل موارد زیر است:


•    انواع املت‌های خوشمزه
•    انواع آمیوه‌های تازه
•    انواع میوه فصل
•    پنیر و کره و عسل 
•    زیتون
•    تخم مرغ و نیمرو
•    ژامبون و سوسیس
•    عدسی و لوبیا
•    انواع مربا و خامه
•    شیرکاکائو و چای و نسکافه
•    انواع شکلات صبحانه
•    قهوه تازه 


واقعاً دل‌تان می‌آید از خیر این صبحانه دلنشین و متنوع بگذرید و صبحانه‌تان را فدای خواب کنید؟ پس وقت صبحانه است، تا وقتش نگذشته و خوراکی‌های خوشمزه‌اش تمام نشده، راهی رستوران شوید.

 

 

 

 

صبحانه-هتل-آساره1


 
بوفه ناهار و شام در هتل آساره تهران

 
هوس چه غذایی کرده‌اید؟ ماهی و میگو و غذاهای دریایی یا خورش و غذاهای ایرانی؟ شاید هم به واسطه مهمان خارجی‌تان هوس غذای فرنگی کرده باشید. هر غذایی که بخواهید با هر سبک و مزاجی، در اینجا می‌توانید میل کنید. البته دقت کنید رستوران، بوفه ناهار و شام ندارد اما منوی متنوع با انواع غذاها در پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

 

انواع کباب‌های خوشمزه، جوجه کباب، ماهی، باقالی پلو با گوشت و مرغ و بسیاری از غذاهای دیگر آب از دهان‌تان سرازیر می‌کند. دکوراسیون شیک و دلنشین رستوران به همراه کیفیت خوشمزه غذاها به قدری به جان‌تان می‌چسبد که وعده غذایتان را تبدیل به یک خاطره به یادماندنی می‌کند. 

اگر حوصله منتظر ماندن و نشستن در رستوران را ندارید می‌توانید از امکان خدمات روم سرویس هتل استفاده کرده و سفارش‌تان را در اتاق‌تان دریافت کنید. رستوران هتل آساره، یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که در حوالی خیابان آزادی قرار دارد. 


 
پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل آساره تهران چگونه است؟

 


اگر می‌خواهید یک دورهمی دوستانه و خودمانی داشته باشید یا برای سورپرایز و تولدهای جمع و جور عزیزان‌تان برنامه دارید، کافی شاپ هتل آساره تهران با میزهای دو نفره و سه نفره میزبان دور همنشینی‌های شما خواهد بود. 

موقعیت مکانی رستوران و کافی‌شاپ هتل، دسترسی به آن را راحت کرده است. بنابراین؛ اگر هوس دسر و نوشیدنی‌های خوشمزه در رستوران یا کافی‌شاپ را کرده‌اید، می‌توانید حوالی خیابان آزادی از رفتن به رستوران و کافی‌شاپ هتل آساره لذت ببرید.

برای استفاده از امکانات رستوران و کافی‌شاپ نیز لزوماً نیازی به اقامت در هتل نیست. بنابراین اگر تنها قصد رزرو رستوران یا کافی‌شاپ را دارید، می‌توانید با هماهنگی قبلی، میزبانی دورهمی، جشن یا قرارهای کاری‌تان را به هتل آساره بسپارید. همچنین، در صورتی که بخواهید در این هتل اتاق داشته باشید، از طریق سامانه رزرو آنلاین هتل رهی نو اقدام کنید.


جمع بندی 


تهران را می توانیم یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران بدانیم. این شهر به خاطر موقعیت استراتژیک، یکی از قطب‌های اصلی تجارت محسوب می‌شود. به همین خاطر افراد زیادی به دلایل مختلف تفریحی یا کاری و بازرگانی تهران را برای مسافرت انتخاب می کنند که همه ی آن‌ها علاقه دارند در سفر خود از جاهای دیدنی تهران نیز دیدن کنند.

زمانی که می خواهید برای اقامت چند روزه به تهران سفر کنید و از بین هتل های تهران یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر به رزو هتل اقدام کنید. رهی نو سایتی است که امکانات هتل های چهار ستاره تهران و هتل های پنج ستاره تهران را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آن بتوانید هتل مناسب خود را آنلاین رزرو کنید. شما در رهی نو می توانید بهترین هتل های تهران را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.


سوالات متداول

 

آدرس هتل آساره تهران کجا است؟


تهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، روبروی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، انتهای خیابان زارع، پلاک ۱

 

هتل آساره تهران چند ستاره است؟


این هتل زیبا و نزدیک به میدان انقلاب تهران ، 4 ستاره است.

 

آیا برای استفاده از رستوران‌های هتل آساره تهران حتماً باید اتاق در هتل رزرو کنیم؟

 

خیر. برای استفاده از رستوران هتل آساره و بوفه صبحانه، نیازی به رزرو اتاق نیست.


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
farzad ۱۴۰۲/۸/۲۲

این مورد بسیار خوبیه که گفتید برای پارکینگ کافی شاپ هتل آساره کاملا با خیال راحت میشه رفت

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۳

فرزاد عزیز خوشحالیم که مقاله مورد استفاده تون قرارگرفت ممنون از توجه تون

سحر ۱۴۰۲/۵/۸

بوفه صبحانه هتل آساره رو بیشتر از خود هتل میپسندم چون خاطره ی خیلی خوبی هم ازش دارم

  مدیر سایت۱۴۰۲/۵/۱۰

سحر جان خیلی هم عالی امیدواریم همواره خاطره های خوشی رو در هر لحظه زندگی بتونید بسازید شاد باشید

مریم ۱۴۰۲/۳/۲

آساره برای دورهمی دوستانه عالی خاطره خوبی بود صبحانه با دوستان مدرسه رفتیم و خیلی فضای خوب و کیفیت صبحانه بالا یادش رو زنده کردید برام

  مدیر سایت۱۴۰۲/۳/۲

مریم عزیز چه عالی از اینکه خاطره خوش دوران مدرسه را در سایت رهی نو ثبت نمودید خوشحال شدیم. براتون آرزوی بهترین ها رو داریم همیشه شاد باشید

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...