رَهی نو

رستوران و کافی شاپ های هتل الیزه شیراز

تعداد بازدید: ۲۶۳۴ ۲۸ مهر ۱۴۰۰

هتل الیزه شیراز یکی از هتل‌های برجسته و محبوب در شیراز است که به عنوان یک مقصد، مورد توجه بسیاری از مسافران علاقه‌مند به شیراز قرار می‌گیرد. در این مقاله، قصد داریم به بررسی انحصاری رستوران‌های هتل الیزه شیراز بپردازیم. پس، با هم رستوران را در نظر بگیریم و طعم لذیذ غذاها و تجربه منحصربه‌فرد را در هتل الیزه بررسی کنیم.

هتل-الیزه-محوطه

 

اسامی رستوران های هتل الیزه شیراز

 

اگر بنا باشد در یکی از بهترین رستوران‌های شیراز، خودتان را به یک وعده غذای شاهانه دعوت کنید که به جان‌تان بچسبد و خاطره‌ای خوشمزه برایتان بسازد، بی‌شک رستوران هتل الیزه شیراز یکی از همین رستوران‌هایی است که باید در سفرتان به شیراز تجربه کنید. 
برای رفتن به این هتل باید به خیابان معالی آباد، خیابان پزشکان بروید. الیزه در جایی دور از هیاهوی شهر قرار گرفته است و آرامشی ناب برای شما به همراه دارد. در ادامه با ما باشید تا پشت میزهای رنگی سفره‌های شیرازی بنشینیم و با استشمام عطر بهارنارنج، یک وعده غذای خوشمزه شیرازی نوش جان کنیم.

 

هتل-الیزه-محوطه1

 

رستوران‌ مارلین هتل الیزه شیراز 


الیزه با معماری دلنشین و آرامی که دارد به خودی خود شما را به یاد فضاهای اروپایی می‌اندازد که در عین حال، لوکس و با امکانات کامل طراحی شده است. اینجا، حس خوب “خانه” را به شما منتقل می‌کند. این موضوع را حتی در رستوران مارلین هتل الیزه نیز می‌توانید مشاهده کنید. رستوران مارلین، یکی از رستوران‌های برجسته در هتل الیزه شیراز است که با داشتن محیطی شیک و لوکس، تجربه‌ای لذت‌بخش از خوردن غذاهای متنوع را برای میهمانان رقم می‌زند.

رستوران با طراحی زیبا و دکوراسیونی جذاب، به همراه موسیقی زنده و نورپردازی مناسب، فضایی دل‌نشین و رمانتیک برای نشستن و لذت بردن از غذا فراهم می‌کند. این مجموعه با داشتن منوی گسترده از انواع غذاهای معروف محلی و بین‌المللی،  توانسته است ذائقه‌های مختلف را در میان مشتریان تامین کند.

 

رستوران-مارلین-هتل-الیزه

 

آشپزان ماهر رستوران مارلین با استفاده از بهترین مواد اولیه و ترکیبات کیفی، غذاهایی با طعم و عطر منحصربه‌فرد ارائه می‌دهند. هر غذا با دقت و هنر به‌روز و زیبایی تزیین می‌شود تا چشم و ذائقه میهمانان را جلب کند. بنابراین، در رستوران مارلین هتل الیزه شیراز، تجربه‌ای یکتا و لذت‌بخش از خوردن غذاهای لذیذ را خواهید داشت. اگر به دنبال یک محیط شیک، غذاهای متنوع، لذیذ و خدمات باکیفیت هستید، رستوران مارلین هتل الیزه شیراز به شما پیشنهاد می‌شود.

 
بوفه صبحانه هتل الیزه شیراز 

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای صرف یک صبحانه جانانه خودتان را آماده کرده‌اید، خبر خوب این که رستوران الیزه همان جایی است که می‌توانید از وعده صبحانه‌اش یک خاطره به یادماندنی و خوشمزه برای خودتان بسازید که تا انتهای روز پرانرژی باقی بمانید. برای صرف صبحانه می‌توانید از 7 صبح الی 10 صبح به رستوران آمده و از استشمام عطر نان داغ تازه و رنگ و لعاب املت‌های خوشمزه، یک انرژی حسابی بگیرید.

 

صبحانه-هتل-الیزه


بوفه صبحانه هتل الیزه، تنوع چشم‌گیری دارد که حتی اگر اهل صبحانه خوردن هم نباشید، شما را وسوسه می‌کند تا یک وعده شاهانه خودتان را مهمان کنید. انواع آبمیوه‌های تازه، انواع املت‌های خوشمزه و ترکیبی، عدسی و لوبیا، نسکافه و قهوه، ژامبون و سوسیس و بسیاری از خوراکی‌های خوشمزه دیگر انتظارتان را می‌کشد. از جمله منوی جذاب صبحانه هتل الیزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    املت میکس
•    چای، قهوه، نسکافه
•    بوفه سرد و گرم
•    انواع آبمیوه
•    انواع نان تازه ایرانی و فرانسوی
•    انواع املت
•    تخم‌مرغ، نیمرو
•    شیر، خرما، خامه
•    پنیر، کره، عسل
•    ژامبون، سوسیس
•    میوه فصل
 

صبحانه-هتل-الیزه


بوفه ناهار و شام هتل الیزه شیراز 

 

به محض ورودتان به رستوران، عطر نان تازه و بوفه‌ای از سبزیجات و دسرهای رنگی توجه‌تان را جلب می‌کند. در اینجا برای هر سبک ذائقه‌ای غذای مخصوصی ترتیب داده شده است ولی؛ بوفه ناهار و شام ندارد. اگر گیاهخوار هستید یا غذاهای دریایی دوست دارید، در اینجا برای شما منوی ویژه‌ای ترتیب داده است.

 

ناهار-و-شام-هتل-الیزه

 

انواع چلوکباب و جوجه کباب، خوراک‌های لذیذ ایرانی، انواع غذاهای فرنگی و فست‌فود، غذاهای دریایی و بسیاری از خورش‌های خوشمزه ایرانی را در رستوان هتل می‌توانید نوش جان کنید. بوی نان داغ، با اشتهایتان بازی می‌کند و در کنار فضای دلنشین رستوران، شما را برای خوردن یک وعده غذای جانانه آماده می‌کند. شما عزیزان برای صرف ناهار می‌توانید از ساعت 12:30 الی 15:30 به رستوران رفته و سپس بعد از یک استراحت و گشت و گذار در دل شیراز برای صرف شام از ساعت 19 الی 23 به رستوران بازگردید. 

رستوران-مارلین-هتل-الیزه1

 

ویژگی منحصربه‌فرد هتل الیزه شیراز، برخورداری از سیستم HACCP است که نشان می‌دهد غذاها در محیطی کاملاً بهداشتی و استریل شده تهیه می‌شوند.تجهیزات و وسایل موجود در رستوران همگی در دمای 93 درجه سانتی‌گراد ضدعفونی شده و در بسته‌بندی‌های تمیز خدمت مهمانان عزیز ارائه می‌شود. 


 
کافی شاپ‌ هتل الیزه شیراز 

 

در خلوت و سکوت معالی آباد، به دور از هیاهوی شهر، می‌توانید برای صرف یک میان وعده خاطره‌انگیز و هم‌نشینی با دوستان و همسفران‌، به کافی شاپ هتل الیزه شیراز بروید. همچنین، بعد از یک گشت و گذار حسابی خودتان را مهمان این کافه کنید. کافه هتل الیزه شیراز، در قلب لابی قرار گرفته است و فرقی نمی‌کند چه ساعتی از روز به اینجا می‌روید، هر زمانی که مهمان کافه شوید، الیزه شما را با انواع آبمیوه‌های تازه، دسرهای تازه و رنگی، قهوه‌های سنتی و منوی جذابش، سورپرایز می‌کند. 
 

کافه-هتل-الیزه


جذابیت کافی‌شاپ زمانی بیشتر می‌شود که در محیط مجلل و دکوراسیونی که به سبک کلاسیک معاصر چیده شده است، احساس خودمانی بودن دارید. در گوشه‌ای از کافه، صدای ملایم موسیقی به همراه نور تنظیم شده، چنان آرامشی را به خلوت‌تان می‌آورد که می‌توانید برای انواع قرارهای کاری و دوستانه از آن لذت ببرید. 
انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم، گلاسه و نوشیدنی‌های خنک، انواع بستنی و کیک‌های خوشمزه، میلک‌شیک، اسنک‌های جذاب و اشتها برانگیز از جمله منوی جذاب کافی شاپ هتل الیزه شیراز است. 
 

کلام آخر

هتل الیزه شیراز با ارائه خدمات بی‌نظیر ، به عنوان یکی از بهترین مقصدهای اقامتی و غذایی در شیراز شناخته می‌شود. این هتل با معماری زیبا و مدرن، امکانات رفاهی کامل و محیطی دل‌نشین، سفری لذت‌بخش را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. رستوران‌ هتل الیزه نیز با عرضه غذاهای متنوع و لذیذ ، تجربه‌ی خوشمزه‌ای را به میهمانان ارائه می‌دهند. رستوران با تم مخصوص به خود، فضایی رومانتیک و خدماتی باکیفیت، جذابیت‌های خاص خود را به همراه دارد. درباره رستوران مارلین می‌توان گفت که با فضایی دل‌نشین و تنوع منوی غذاها، مکانی ایده‌آل برای نشستن و لذت بردن از غذاهای معتبر و لذیذ است.

به طور کلی، هتل الیزه شیراز با همه ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، یک خاطره لذت‌بخش و به‌یادماندنی از اقامت و صرف غذا در شیراز را به میهمانان خود هدیه می‌کند و بدون شک، انتخابی عالی برای لحظات شاد و دل‌انگیز است.


سوالات متداول


آدرس هتل الیزه شیراز کجا است؟


شهر شیراز، خیابان معالی‌آباد، کوی پزشکان


برای رفتن به رستوران یا کافی هتل الیزه باید در هتل اقامت داشته باشیم؟


خیر. شما می‌توانید با رزرو قبلی یا هماهنگی با پذیرش در هرکدام از مجموعه‌ها غذا میل کرده یا برای برگزاری جشن‌های مختلف سالن اجاره کنید.


هتل الیزه شیراز چه امکاناتی دارد؟


در هتل 4 ستاره الیزه شیراز امکاناتی مانند: رستوران، کافی‌شاپ، سونا و جکوزی، استخر، روم سرویس و اسپا وجود دارد که استفاده از برخی خدمات، تنها برای افرادی که در هتل اقامت دارند امکان‌پذیر است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ثبت نظر

امتیاز شما به این مطلب
خیلی عالی
Captcha
elena ۱۴۰۲/۸/۲۲

به درستی گفتید رستوران مارلین معماری دلنشین و آرامی دارد که بسیار دلچسب میکنه صرف غذا در آنجا را

  مدیر سایت۱۴۰۲/۸/۲۳

النای عزیز ممنون از شما و ابراز احساستون امیدواریم که دیگر دوستان عزیز این تجربه رو کسب کنند

نمایش بیشتر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لطفا منتظر بمانید ...